Janno KTM sx 125 MÜÜA
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Janno KTM sx 125 MÜÜA
Tervist kaasfoorumlased.
Ostsin siis omale KTM sx 125 2003 aasta pilli. Soodsalt sain 15000EEK eest. Sõitnud on see krossikas mul 5h, ostes oli sõitnud umbes pool tundi. Tavaliselt olen sikklite ostuga veits pange astunud kuid selle ostuga olen väga rahul. Eelmine omanik oli sellele pillile väga palju raha alla matnud.
Ootan huviga teie kommentaare ning soovitage mida masinaga ette võtta.
Küsiksin kas kellelgi selles foorumis on veel sellist pilli? sama aasta
Endal plaanis vahetada plastikud ning masin puhtaks pesta
Siin paar pilti kah:
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Janno KTM sx 125
Kas ma olen millestki valesti aru saanud?
Kas SX mitte ei olnud puhas krossikas, ilma tulede ja viledeta?
Või mis see esituli seal ees teeb see ei ole ju exc, mis registripill ?
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
mx77 kirjutas:viis ja pool tundi sõitnud masinaga polegi vaja midagi ette võtta
Kahtlaselt ront tundub 5h sõitnud masina kohta, plastikud kuidagi liiga kulunud.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Plastikud võivad räbalad olla peaaasi et mootor oleks korras. Plastik on jah veits kole kuid mootor seevastu on üli heas korras käima läheb ikka esimesest kõksust.
Re: Janno KTM sx 125
võib-olla ma olen pisut vanamoodne... aga ma soovitaks sul sellega sõita
Otsi manuaal välja ja säti vedrustus ja amordid. Sellega läheb sul umbes aasta, enne kui pihta saad kuidas mõjub (kui sa just krossisõitjate perekonnas pole sündinud). Sõltuvalt sellest, kus sõidad, võib vajada ka ülekandevahetust - et paned näituseks taha väiksema hammaka kui metsateid rohkem ette jääb kui krossiradu. Siis ei piina mootorit pikalt ülemises registris.
Aga ilustamise pärast ära muretse. Ilu on väga kaduv nähtus. Ma ostsin omale aasta tagasi poest uue exc tüüpi ratta ja panin siis 5 aastat vana wr-i müüki. Kahe kuu pärast tuli ostja ja kui rattad kõrvuti seisid, siis arvas too et wr näeb uuem välja . Kahe kuuga saab ikka korralikult kriimuliseks juba. Üldiselt on enduro/krossirattaga nii, et kui sa sihipäraselt kasutad, siis pole mõtet plastikuidki seni vahetada kuniks nipakatega annab veel kinni tõmmata. Pane parem raha tippseeria saabastesse, põlvekaistmetesse ja kiivrisse. Aga pesema pead tsiklit küll, et õhk radikate ja õli keti ligi pääseks ning amorditorud kriimuks ei muutuks.
Naudi sõitu
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Tavaliselt masinatega jah sõidetakse ning minagi olen selline vend kes sõidab
Eelmine omanik lasi hoolduses amorte küll teha kuid ma arvan et amorte seadistatakse eraldi iga inimese kohta, loodan et mul on õigus
Hetkel on ülekanded nii et ees on 15 hambaline hammasratas ja taga 49hambaline hammasratas ning masinal on üpriski palju kiirust. Paljud peavad ilu kõige tähtsamaks (endurodel ja krossikatel) kuid vahet seal on peaasi et mootor töötab hästi ning amordid ja raam oleksid terved, pidurid samuti.
võib-olla ma olen pisut vanamoodne... aga ma soovitaks sul sellega sõita
Otsi manuaal välja ja säti vedrustus ja amordid. Sellega läheb sul umbes aasta, enne kui pihta saad kuidas mõjub (kui sa just krossisõitjate perekonnas pole sündinud). Sõltuvalt sellest, kus sõidad, võib vajada ka ülekandevahetust - et paned näituseks taha väiksema hammaka kui metsateid rohkem ette jääb kui krossiradu. Siis ei piina mootorit pikalt ülemises registris.
Aga ilustamise pärast ära muretse. Ilu on väga kaduv nähtus. Ma ostsin omale aasta tagasi poest uue exc tüüpi ratta ja panin siis 5 aastat vana wr-i müüki. Kahe kuu pärast tuli ostja ja kui rattad kõrvuti seisid, siis arvas too et wr näeb uuem välja . Kahe kuuga saab ikka korralikult kriimuliseks juba. Üldiselt on enduro/krossirattaga nii, et kui sa sihipäraselt kasutad, siis pole mõtet plastikuidki seni vahetada kuniks nipakatega annab veel kinni tõmmata. Pane parem raha tippseeria saabastesse, põlvekaistmetesse ja kiivrisse. Aga pesema pead tsiklit küll, et õhk radikate ja õli keti ligi pääseks ning amorditorud kriimuks ei muutuks.
Naudi sõitu
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Janno KTM sx 125
jann15 kirjutas:Tavaliselt olen sikklite ostuga veits pange astunud
Proovi müüja öeldut rohkem kontrollida... Mina ei usuks elu sees, et 7-8 aastat vana krossimootorratas on vaid pool tundi sõitnud ja et sinna on mingit raha alla pandud, kui plastikud on muljumisjälgedega!
Ära pahaks pane
Mis puutub amortidesse, siis sul on õigus KUID tehaseseaded on ilmselt parim lähteaine millest alustada. Kindlasti ei ole seda igatpidi ärakrutitud setting.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
extinction kirjutas:jann15 kirjutas:Tavaliselt olen sikklite ostuga veits pange astunud
Proovi müüja öeldut rohkem kontrollida... Mina ei usuks elu sees, et 7-8 aastat vana krossimootorratas on vaid pool tundi sõitnud ja et sinna on mingit raha alla pandud, kui plastikud on muljumisjälgedega!
Ära pahaks pane
Mis puutub amortidesse, siis sul on õigus KUID tehaseseaded on ilmselt parim lähteaine millest alustada. Kindlasti ei ole seda igatpidi ärakrutitud setting.
See masin on saanud uue nikasiilkattega silindri mis oli töötanud maksimum pool tundi, kolb samuti. Tundub et müüja oli panustanud ka mootorile mitte välimusele.
Teatsin et mul on amordi kohapealt midagi kuulmata ja lugemata olnud.
Tänud sulle
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Oluline fakt jäi kahjuks kirjutamata nimelt masin on peale remonti sõitnud umbes pool tundi ning minu käes sõitnud 5h peale remonti.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
jann15 kirjutas:Oluline fakt jäi kahjuks kirjutamata nimelt masin on peale remonti sõitnud umbes pool tundi ning minu käes sõitnud 5h peale remonti.
OK
Re: Janno KTM sx 125
vaata lenksu ja jalaraudade asendit ka. Kui pikk mees oled, siis vajad lenksukõrgendusi.
Samas kui metsa lähed, siis: ventikas, käekaitsmed, karterikaitse ja ehk ka radikakaitsed oleks ka asjad mis su uue tsikli elu vähe kergemaks teeks. Krossikatele tavaliselt neid lisakaalu tõttu ei paigaldata.
Re: Janno KTM sx 125
Jah, väikse venna võrr. Kuna mul pole võimalik omale midagi nii uut soetada, pean oma vanade saradega läbi ajama. Ühe korra sain hüdrosidurit proovida ja enam ei taha mehaanilist nähagi Seda pilli ei saa mu Cagivaga võrreldagi, üks on hea tsikkel, teine rahuldav, kõik on hoopis teine, asi on kerge, väle ja mugav. Mõnus. Aga jah hüva masin on, pole siiamaani midagi halba öelda.
Homme sõidame
Teistele siis kõike head alanud aastal.
Re: Janno KTM sx 125
Ma ei taha su tuju rikkuda aga see, mis on ''5h'' sõitnud, on ainult uue nikasiil kattega silinder ja arvatavasti kolb ka. Ülejäänu mootor on kõik ju siiski vana. Lisaks tuleb sul iga 25- 60 tunni tagant ( olenevealt sõidustiilist) kolbi hakata vahetama. Lisaks ei kesta sul see taastatud silinder nii kaua kui oleks olnud uuesti nikasiilimata silinder kestnud.
Iseenesest head masinad. Endal oli sama kubatuuriga masin mis küll üleüldiselt pidas vastu, kuid millel lendasid sidurikorv, käiguhammakad, genekas. Samas eks see olene konkreetsest isendist ka. Tea lihtsalt seda, et korra on sul see mootor korralikult kokku jooksund( keegi ei laseks mitme tuhande krooni eest uut nikasiil kihti panna kui uus silku maksab alla 3k) ja igast asju võib ette tulla. Kui sa masinat korrektselt hooldad ning väga hullu ei pane, siis ei tohiks midagi apsurdselt hullu sellega juhtuda ka.
Igastahes parim ratas millega õiget mootorratturi elu alustada. Edu
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Artemide kirjutas:Ma ei taha su tuju rikkuda aga see, mis on ''5h'' sõitnud, on ainult uue nikasiil kattega silinder ja arvatavasti kolb ka. Ülejäänu mootor on kõik ju siiski vana. Lisaks tuleb sul iga 25- 60 tunni tagant ( olenevealt sõidustiilist) kolbi hakata vahetama. Lisaks ei kesta sul see taastatud silinder nii kaua kui oleks olnud uuesti nikasiilimata silinder kestnud.
Iseenesest head masinad. Endal oli sama kubatuuriga masin mis küll üleüldiselt pidas vastu, kuid millel lendasid sidurikorv, käiguhammakad, genekas. Samas eks see olene konkreetsest isendist ka. Tea lihtsalt seda, et korra on sul see mootor korralikult kokku jooksund( keegi ei laseks mitme tuhande krooni eest uut nikasiil kihti panna kui uus silku maksab alla 3k) ja igast asju võib ette tulla. Kui sa masinat korrektselt hooldad ning väga hullu ei pane, siis ei tohiks midagi apsurdselt hullu sellega juhtuda ka.Igastahes parim ratas millega õiget mootorratturi elu alustada. Edu
Loll jutt suhu tagasi.
Kust sa võtad sellist inffi, et taastud silinder kestab vähem kui originaal? Kolbi tuleb niikuinii igal krossikal tuhedalt vahetada, on ta siis KTM või muu, nelitakti või kakstakti.
Ja kust sa selle silku hinna oled võtnud? Uus originaal SX-i silku maksab ca 7,5 k vana raha. Alla kolme kilo ainult märjas unenäos. Neid võiks selle hinnaga lausa hulgi osta.
Re: Janno KTM sx 125
mx77 kirjutas:Loll jutt suhu tagasi.
Kust sa võtad sellist inffi, et taastud silinder kestab vähem kui originaal? Kolbi tuleb niikuinii igal krossikal tuhedalt vahetada, on ta siis KTM või muu, nelitakti või kakstakti.
Ja kust sa selle silku hinna oled võtnud? Uus originaal SX-i silku maksab ca 7,5 k vana raha. Alla kolme kilo ainult märjas unenäos. Neid võiks selle hinnaga lausa hulgi osta.
Mina sain 3,4 aastat tagasi Jälgimäelt 3k või oli see siis 4 k vana raha eest uue silku. Praegugi hinnad näiteks Ebays üle selle ei kerki. Kolvi kohapealt informeerisin lihtsalt, omanik ei tundunud just kuigi kursis kõige sellega olevat, tahtsin natuke reaalsust ta unelmasse tuua. Mis silindri või ükskõik mille taastamisse puutub, siis uued asjad kestavad ikka rohkem ja on paremad kui remonditud/ taastatud/parandatud.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
juss456 kirjutas:Jah, väikse venna võrr. Kuna mul pole võimalik omale midagi nii uut soetada, pean oma vanade saradega läbi ajama. Ühe korra sain hüdrosidurit proovida ja enam ei taha mehaanilist nähagi Seda pilli ei saa mu Cagivaga võrreldagi, üks on hea tsikkel, teine rahuldav, kõik on hoopis teine, asi on kerge, väle ja mugav. Mõnus. Aga jah hüva masin on, pole siiamaani midagi halba öelda.
Homme sõidame
Teistele siis kõike head alanud aastal.
Oleneb, kellele võrr kellele mitte mulle endale on see piisav, pole vaja võimsamat hetkel. Alustama peab ikka ju väikse kubatuurilisest masinast ma arvan
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Artemide kirjutas:mx77 kirjutas:Loll jutt suhu tagasi.
Kust sa võtad sellist inffi, et taastud silinder kestab vähem kui originaal? Kolbi tuleb niikuinii igal krossikal tuhedalt vahetada, on ta siis KTM või muu, nelitakti või kakstakti.
Ja kust sa selle silku hinna oled võtnud? Uus originaal SX-i silku maksab ca 7,5 k vana raha. Alla kolme kilo ainult märjas unenäos. Neid võiks selle hinnaga lausa hulgi osta.Mina sain 3,4 aastat tagasi Jälgimäelt 3k või oli see siis 4 k vana raha eest uue silku. Praegugi hinnad näiteks Ebays üle selle ei kerki. Kolvi kohapealt informeerisin lihtsalt, omanik ei tundunud just kuigi kursis kõige sellega olevat, tahtsin natuke reaalsust ta unelmasse tuua. Mis silindri või ükskõik mille taastamisse puutub, siis uued asjad kestavad ikka rohkem ja on paremad kui remonditud/ taastatud/parandatud.
Mis sa tahad öelda et taastatud silinder kulub kiiremini. Aga kui erinevad nad ikka saavad olla, ma arvan, et mingi 20h vahe vast on või mis? Seletage mulle natuke, kas materjal on siis erinev või tehtav töö ei ole nii kvalikteetne kui originaal silindril?
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Ei tea.
Maailma suurim taastaja Powerseal väidab, et nende silindrid on kvaliteetsemad kui tehase omad. Ei kujuta ette kust Artemide on oma info kokku korjanud.
Re: Janno KTM sx 125
mx77 kirjutas:Ei tea.
Maailma suurim taastaja Powerseal väidab, et nende silindrid on kvaliteetsemad kui tehase omad. Ei kujuta ette kust Artemide on oma info kokku korjanud.
Madalate nülgude alt Loksa kandist.
Ega kindlasti suurt vahet ei ole ja lihtsalt tundus loogiline et originaal ja uus ja terve oleks nagu parem kui taastatud. Ju siis mitte.
Naljakas on, et MX igas teemas läheb hullu kaitsereaktsiooni kui mingi taoline segadus tekib ja hakkab täiega end kaitsma ja teisi kurjalt kohtlema
Arvab et on jumal
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Sooja õhku ei ole mõtet niisama suust välja ajada. Igal väitel võiks olla mingi oma kogemus või muu algallikas. Mul vähemalt taastatud silindritega on.
Jumal sulle igatahes
Re: Janno KTM sx 125
15000kr paistab hea hind, peamine et oleks surve ja keps ei logiseks liialt.
mitu tundi üldse sellisel forseerims astmel ,masinaga annab sõita enne kui silindrit peab maha võtma?
omal 25kw tehasepoolt 125cc tänavamasin kergelt tõstetud survega ning karburaator pool cm väiksem ja kogu hooaega ei saa järjest sõita.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Seda ma tahaksin küll küsida foorumlaste käest kui kaua kannatab sõita 1 kolviga. Kui ma sõidan väikestviisi, st põldudel ja metsas vahetevahel ka krossirajal. Kuna oleks nagu kõige mõtekam see kolb ära vahetada et ta suuri pahandusi ei teeks? Manuali järgi on mingi 20h ning õli iga 10h tagant.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
iga 20h tunni tagant tasuks vähemalt korra sisse vaadata. 2-taktilisel on see nii lihtne, et ei tohiks suur probleem olla.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
mx77 kirjutas:iga 20h tunni tagant tasuks vähemalt korra sisse vaadata. 2-taktilisel on see nii lihtne, et ei tohiks suur probleem olla.
Ühe korra olen seda juba teinud ning silinder ja kolb on väga ilusad veel. Ei tohiks veel probleeme olla
Siin kõige uuem pilt: http://album.ee/node/24392753/50261619
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Krossirattal küll jah!
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Janno KTM sx 125
jann15 kirjutas:Seda ma tahaksin küll küsida foorumlaste käest kui kaua kannatab sõita 1 kolviga. Kui ma sõidan väikestviisi, st põldudel ja metsas vahetevahel ka krossirajal. Kuna oleks nagu kõige mõtekam see kolb ära vahetada et ta suuri pahandusi ei teeks? Manuali järgi on mingi 20h ning õli iga 10h tagant.
Mina sõitsin igapäevaselt linnas ja pmst 80% ajast olid pöörded põhjas. Kolvi vahetasin 60 tunni tagant. Ainuke vahe oli selles et lõpu kümnendikel jäi jõudu vähemaks. Seega kui sul esimene korralik ratas ja vähe rahulikumalt sõidad siis võid 50, 60 tundi raahulikult täis sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.