Janno KTM sx 125 MÜÜA
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 29 Dets 2005, 19:05
Re: Janno KTM sx 125
Väike soovitus, hoia esiamordi tööpinda puhtana. Muidu varsti lasevad need sul õli läbi, kui selline kuivand läga seal peal on. WD 40 ja paber on abiks.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Artemide kirjutas:jann15 kirjutas:Seda ma tahaksin küll küsida foorumlaste käest kui kaua kannatab sõita 1 kolviga. Kui ma sõidan väikestviisi, st põldudel ja metsas vahetevahel ka krossirajal. Kuna oleks nagu kõige mõtekam see kolb ära vahetada et ta suuri pahandusi ei teeks? Manuali järgi on mingi 20h ning õli iga 10h tagant.
Mina sõitsin igapäevaselt linnas ja pmst 80% ajast olid pöörded põhjas. Kolvi vahetasin 60 tunni tagant. Ainuke vahe oli selles et lõpu kümnendikel jäi jõudu vähemaks. Seega kui sul esimene korralik ratas ja vähe rahulikumalt sõidad siis võid 50, 60 tundi raahulikult täis sõita.
Siis võin rahuliku südamega veel küll ja küll sõta
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
ratas kirjutas:kas ketid peavadgi niilõdvad olema?
Masinal kett suht läbi. Küsimus kust saaks odavalt uue keti ja 13hambalise esimese hammasratta? Tean et igaltpoolt motopoodididest on võimalik uusi kette osta. Äkki kellegil on üle uus kett mille saaks odava raha eest osta?
-
- Postitusi: 475
- Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
- Tsikkel: Honda Transalp
- Asukoht: Tallinn
Re: Janno KTM sx 125
Kui vahetad keti, vaheta kindlasti ka MÕLEMAD hammasrattad! Vastasel korral jääb keti eluiga vähemalt poole väiksemaks. Omal nahal kontrollitud ja enam nii ei tee!
P.S. Odavamaid kette saab Teletorni motopoest Tallinnast.
Re: Janno KTM sx 125
üks soovitus. kui uue keti paigaldad siis lase tagaamort lahti ja reguleeri keti pikkus kiige kokkusurutud asendi järgi ära. saad täpselt teada kui palju edaspidi ketti pingutada. peaks tulevikus säästma nii kette, hammakaid kui laagreid.
Re: Janno KTM sx 125
seda, kui palju ketti pingutada ja millises asendis, on KTM kasutusjuhendis kirjas ning mingit omaloomingut pole mõtet leiutama hakata.
ja kohe kindlasti ei sisalda ketipingutuse protseduur amordi eemaldamist.
-
- Postitusi: 17
- Liitunud: 13 Juun 2005, 11:33
- Tsikkel: Kawasaki KX250F
- Asukoht: Karksi-Nuia
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Tegemist minu vana tsikliga aastast 2002. Juhul kui on vaja mingeid osasi, siis on mul sellest ajast hulganisti juppe sellele tsiklile. Silinder + VHM silindripea, summutajaid, radikaid, piduri ja siduri pumpasid, plastikuid, sadul, heebleid, traaversid, kiige, tihendeid, siduri kettaid ja kindlasti midagi veel.
Re: Janno KTM sx 125
koibs kirjutas:Tegemist minu vana tsikliga aastast 2002. Juhul kui on vaja mingeid osasi, siis on mul sellest ajast hulganisti juppe sellele tsiklile. Silinder + VHM silindripea, summutajaid, radikaid, piduri ja siduri pumpasid, plastikuid, sadul, heebleid, traaversid, kiige, tihendeid, siduri kettaid ja kindlasti midagi veel.
kas 39mm keihn karburaator oleks pakkuda?
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
ratas kirjutas:koibs kirjutas:Tegemist minu vana tsikliga aastast 2002. Juhul kui on vaja mingeid osasi, siis on mul sellest ajast hulganisti juppe sellele tsiklile. Silinder + VHM silindripea, summutajaid, radikaid, piduri ja siduri pumpasid, plastikuid, sadul, heebleid, traaversid, kiige, tihendeid, siduri kettaid ja kindlasti midagi veel.
kas 39mm keihn karburaator oleks pakkuda?
Mul oleks pakkuda 37mm mikuni karbuss 31,96EUR.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
mella kirjutas:seda, kui palju ketti pingutada ja millises asendis, on KTM kasutusjuhendis kirjas ning mingit omaloomingut pole mõtet leiutama hakata.
ja kohe kindlasti ei sisalda ketipingutuse protseduur amordi eemaldamist.
Mul on manual olemas ja seal on kõik kirjas kuidas midagi teha.
Re: Janno KTM sx 125
arvan et nii mõnegi keti lühikeses elueas on süüdi täpne manuaali järgimine.
link seletab kuidas keti reguleerimine amorti lahti lastes käia võiks
http://www.thumpertalk.com/forum/showth ... p?t=406650
Re: Janno KTM sx 125
mayhem kirjutas:arvan et nii mõnegi keti lühikeses elueas on süüdi täpne manuaali järgimine.
Väga segane mõtteavaldus.
Millistel tsiklitel on tehasejuhend selline, mis täpse järgimise puhul keti eluiga lühendab?
Pigem on keti lühikeses elueas süüdi vilets puhastamine ja harv/vale määrimine. Või odav kett. või vale kett.
Mul KTM krossikal kestab DID520VX kett 70-80h (kõik on terasketirattad) ja seda väga rasketes tingimustes. Vesi, pori, muda, turvas, peen liiv.
Kett on alati timmitud vastavalt tehase juhendile ning probleeme poel kunagi olnud.
Re: Janno KTM sx 125
jann15 kirjutas:ratas kirjutas:koibs kirjutas:Tegemist minu vana tsikliga aastast 2002. Juhul kui on vaja mingeid osasi, siis on mul sellest ajast hulganisti juppe sellele tsiklile. Silinder + VHM silindripea, summutajaid, radikaid, piduri ja siduri pumpasid, plastikuid, sadul, heebleid, traaversid, kiige, tihendeid, siduri kettaid ja kindlasti midagi veel.
kas 39mm keihn karburaator oleks pakkuda?
Mul oleks pakkuda 37mm mikuni karbuss 31,96EUR.
Tänan pakkumast ,kuid mõte kadus peast ära kuna pole 2 kollektorit et vajadusel vahetada ning 2 takiti on röövel ja kütuse hinnad aina tõusevad.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Tänan pakkumast ,kuid mõte kadus peast ära kuna pole 2 kollektorit et vajadusel vahetada ning 2 takiti on röövel ja kütuse hinnad aina tõusevad.[/quote]
Ega 125ne ei võta palju bensiini ju. Ja ma arvan et väikese kütusekulu tekitab ka väike karbuss. Mul KTM võtab max 3,5L h, ja see on 39mm aga teine on mul 37mm ja to võtab vähem arvatavasti Aga kütuse hinnad on tõesti laes
Re: Janno KTM sx 125
Olen kasutanud 28mm karb maanteel 8-9l , hetkel 34mm flat millega üle 10l maanteel(sõites ühtlaselt 5000-6000pööret maanteel).silindril suuremaid muudatusi pole peale sisselaske ja surve tõstmise.
28mm karburaatoriga oli sport väljalase peal mis masina ostul kaasa suruti, ning on nüüdseks järgmise omaniku leidnud.
antud masina puhul on mulle aftermarket reso näidanud end küttekulu tõstva saastana mis mootori eluiga lühendades ei anna vähimatki tunnet juurdesaadavast jõust.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
ratas kirjutas:Olen kasutanud 28mm karb maanteel 8-9l , hetkel 34mm flat millega üle 10l maanteel(sõites ühtlaselt 5000-6000pööret maanteel).silindril suuremaid muudatusi pole peale sisselaske ja surve tõstmise.
28mm karburaatoriga oli sport väljalase peal mis masina ostul kaasa suruti, ning on nüüdseks järgmise omaniku leidnud.
antud masina puhul on mulle aftermarket reso näidanud end küttekulu tõstva saastana mis mootori eluiga lühendades ei anna vähimatki tunnet juurdesaadavast jõust.
Sul võtab tõesti liiga palju kütust
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Janno KTM sx 125
Mul KTM võtab max 3,5L h, ja see on 39mm aga teine on mul 37mm ja to võtab vähem arvatavasti
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
2stroketaliban kirjutas:Mul KTM võtab max 3,5L h, ja see on 39mm aga teine on mul 37mm ja to võtab vähem arvatavasti
Ausalt kah. 125 sed krossikad minuteada rohkem ikka ei võta.Oleneb kuidas sõita tegelikult. Mul võtab küll 3,5L h. Krossivenna käes kes võistleb võtab raudselt üle 5l h ma arvan. Või kuidas see on?
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
hel kirjutas:rohkem,rohkem . 6/7 liitrit keskmine ma arvan ikka .
Minul igatahes on umbes 3,5. Pole eriti punn põhjas sõitnud.
Re: Janno KTM sx 125
Mul võttis Sport IZ (350cc) 13l sajale kui lõõri lahti keerasin (max160km/h) ,suurem düüs oli ka paigaldatud.Nii et võite õnnelikud olla oma ökopillidega
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
ducatist kirjutas:Mul võttis Sport IZ (350cc) 13l sajale kui lõõri lahti keerasin (max160km/h) ,suurem düüs oli ka paigaldatud.Nii et võite õnnelikud olla oma ökopillidega
Mul on tõesti üks ökopill ja selle üle olen väga õnnelik
Mul läheb suht vähe kütust ning ka vähe raha
Re: Janno KTM sx 125
Ei julgeks kyll väita, et sinu pilli odav hooldada on võrreldes tänav ratastega.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
Burn7 kirjutas:Ei julgeks kyll väita, et sinu pilli odav hooldada on võrreldes tänav ratastega.
KTM SX125 Wiseco kolvi komplekt on 115,36EUR
13 ja 52 hambaline hammasratas ja DID ERT2 kett 110EUR
Tagumised piduriklotsid 26,84EUR
Esimesed piduriklotsid 26,84EUR
Kokku on siis 279,04EUR e 4366,03EEK
Päris kopsakas summa ma ütleks
Need on põhilised asjad mis tavaliselt kuluvad.
Tänava pilli kohta ma ei tea eriti hindasid.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
rolller kirjutas:asi pole hinnas, tänavarattal peavad jupid 10x kauem vastu.
Ega see oleneb tänavapillist kah loomulikult. NT: KTM ECX 125 ja Yamaha XT 600 need suht erinevad ja loomulikult võikese kubatuuriga masin kulub kiiremini kui suure kubatuuriga. EXC manuali järgi tuleks vahetada iga 10000km tagant kolb
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 18 Dets 2007, 17:04
- Tsikkel: ktm
- Asukoht: tartu.last seen heading that => way
Re: Janno KTM sx 125
ducatist kirjutas:Mul võttis Sport IZ (350cc) 13l sajale kui lõõri lahti keerasin (max160km/h) ,suurem düüs oli ka paigaldatud.Nii et võite õnnelikud olla oma ökopillidega
wtf??? kas tõesti 160km/h....raske uskuda
Re: Janno KTM sx 125
seff kirjutas:ducatist kirjutas:Mul võttis Sport IZ (350cc) 13l sajale kui lõõri lahti keerasin (max160km/h) ,suurem düüs oli ka paigaldatud.Nii et võite õnnelikud olla oma ökopillidega
wtf??? kas tõesti 160km/h....raske uskuda
ei ole raske , kaasaegne kaasaaidatud 125cc läheb 180, racing 125cc võib ka 230kmh saavutada.
-
Teema algataja
Re: Janno KTM sx 125
seff kirjutas:ducatist kirjutas:Mul võttis Sport IZ (350cc) 13l sajale kui lõõri lahti keerasin (max160km/h) ,suurem düüs oli ka paigaldatud.Nii et võite õnnelikud olla oma ökopillidega
wtf??? kas tõesti 160km/h....raske uskuda
IZ ja 160 on tõesti nagu roller ja 200km/h(mõtlen sõiduelamust)
13L sajale pole hullu ju, siis kui enam kütust kokku ka ei jaksa arvutada, siis läheb keeruliseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.