Turist T200 1972+ Bad Boy X
Moderaator: Moded
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
See on üldse huvitav, kuidas suunatuled massi saama peaksid. Tulede metallist osad on värvitud pinna vastas, sealt massi ju ei peaks saama. Ainuke variant on kinnituskruvide kaudu, aga kuna kinnituskruvi pea on klaasi vastas, siis massi saamiseks peab metallist korpuses olevad augud (vähemalt 1 neist) kruvi vastu puutuma. Sellega on aga see teema, et need augud on suuremad kui kruvid... peab siis metallist korpust niimoodi kinni hoidma, et kruvi oleks kindlasti augu serva vastas ja siis kruvid kinni keerama.
-
Teema algataja - Postitusi: 523
- Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
- Tsikkel: jah
- Asukoht: siin ja seal
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
http://motoroller.su/modules.php?name=Forums
Kui keelt ei jaga siis google translate abiks. “Lolle” küsimusi saab ka inglise keeles küsida. Sealt ka mitu inglast muravei muredele abi saanud.. (huvitaval kombel exporditi seda tehnikat sinna kunagi). Nende masinate puhul on see foorum kullaauk.
Mul masinal peale värvi siiani oli kõik originaal ja eriti uhke olen spidomeetri valgustus pirni üle mis põles siis kui ma poisikesena esimest sõitu sellega tegin ja valgustab ka präegu samat spidokat
Eelmine aasta aga viskas kopa ette pidevast kontaktide puhastamisest ja sättimisest niigi harvadel väljasõitudel ja sebisin venemaalt kontaktivaba süüte komplekti sellele ja ülirahul. Vahetamine käib lihtsalt ja igaksjuhuks kontaktid kaasas istme all kui peaks elektroonika alt vedama.
K36G karpa asendasin prooviks K65G vastu aga hetkel hädas selle normaalselt tööle saamisega, tundub et ei meeldi originaal õhufilter sellele.. Kuigi antud vahetus on populaarne neil kuna 36 karpa suht kapriisne kui kulunud..
Mis suunatulede massi puutub siis sealt taga raamilt kus juhtmete yhendus koht, siis sealt tasub üks massi juhe kapoti külge visata ja lahendab mure ära. parem kui igale suunatulele eraldi massi vedada.. Aga muidugi tasub kõik ühendused üle vaadata nagunii..
Mis laadimisse puutub siis antud masina eripära on see et tühikäigul see ei lae.. juhendis oli vist nii et umbes 1600 p/m peaks punane aku tuli kustuma, seda hetke saab muuta kui relee karbis urgitseda veits aga niisama seda teha ei tasu.. kyi testriga just ei avasta et relee vigane mitte dynastarter..
Mul peaks üks relee karp üle olema kyi peaks huvi tekkima, prooviks kasvõi kui laadimist korda ei saa..
Kus kandis masin asub muidu kyi saladus pole?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
Matm kirjutas: ↑27 Mai 2020, 20:57See on üldse huvitav, kuidas suunatuled massi saama peaksid. Tulede metallist osad on värvitud pinna vastas, sealt massi ju ei peaks saama. Ainuke variant on kinnituskruvide kaudu, aga kuna kinnituskruvi pea on klaasi vastas, siis massi saamiseks peab metallist korpuses olevad augud (vähemalt 1 neist) kruvi vastu puutuma. Sellega on aga see teema, et need augud on suuremad kui kruvid... peab siis metallist korpust niimoodi kinni hoidma, et kruvi oleks kindlasti augu serva vastas ja siis kruvid kinni keerama.
Ma 100% enam ei mäleta,aga mul isa pani vist mootori kapoti ja raami vahele massijuhtme või oli see seal kohe olemas. Sealt parematl poolt ,kus on klemmliist raami küljes oli see vist pakiraami poldi alla viidud. Ma igal juhul ei mäleta,et suunad oleks jamanud tol ajal.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
Isegi kui seda teha, suunatuled saavad massi ikkagi ju ainult kinnituskruvide kaudu, mis peavad korpuse metallosa serva vastas olema kuna see on tulede ainuke kokkupuutepunkt puhta metalliga.
Mul K62 ja K65 karburaatorid on ka olemas, aga mitte selle mootori jaoks, eks siis peaks sobivamad düüsid panema sinna. Ilmselt saab ka JAWA Jikovit kasutada kuna seda kasutatakse K62/K65 asemel. Hetkel pole veel vajadust vahetamise järgi näinud, vähemalt käivitunud on väga hästi, aga reaalselt sõitnud veel ei ole ka, nii et vara hõisata. Külmalt ei proovinud, aga soojalt sain viimati proovides starterist ka kiirelt käima.
Uurin seda foorumit ka, tänan info eest. Vene keel päris võõras ei ole, aga ilma tõlkimise abita jääb tihti veidi hätta.
Laadimise osas mõtlen, et äkki ka mingi elektrooniline regulaator selle relee-regulaatori asemel võib abiks olla (eeldusel, et generaator korras), nagau Jawal asendasin Lada omaga.
Masin asub Pärnumaal. 77-aastase mehe käest ostsin, tema oligi uuena ostmisest saadik selle ainuke omanik olnud ja viimased u. 20 aastat ei olnud enam sõitnud sellega. Hind oli soodsam kui see, millise summa eest Ukrainas pakutavat genekat-starterit urmas66 uuris.
Kas suvel sellised masinad kuhugi kogunevad ka. Kui selleks ajaks maanteekõlbulikuks saab, siis võiks äkki ka osa võtta.
Re: Turist T200 1972+ Bad Boy X
Muravei mootoril pidavat käigud vastupidi olema kui Turistil, kas ka ülekandearvud erinevad?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.