Honda Transalp- Laurence

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Honda Transalp- Laurence

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Honda Transalp XL600V 1988 -Laurence

Kõik juhtus ühel toredal neljapäeval juuni keskpaigas. Nagu Kuressaares kombeks, siis iga neljapäev toimub siin väikene
tsiklimeeste kokkusaamine, koos räägitakse juttu, sõidetakse ringi, uuritakse teiste meeste masinaid jne. Sai siis lõpuks sõitma mindud
ning linnapeal väiksed kiiremad tehtud avastasin järsku, et õlituluke on järsku põlema hakkanud, st vilgub vaikselt kurvis kallutades. Ullike nagu ma
olin ei lasknud ma ennast sellest tulest häirida kuna õlitase oli ligi 2000 kilomeetrit tagasi vardast mõõdetuna maksimumi peal, palju siis see enduro ikka õli võtta võib.Lootes, et kurvis õlitule õrn vilkumine midagi hullu ei tähenda sai siis edasi sõidetud ja mitte just kõige aeglasemalt :D. Kuna enamus kaassõitjad olid paigivennad siis andis ikka järgi jõuda, igatahes mingist mõttetust tulukesest ennast heidutada laskmata SEE juhtuski. Nimelt jooksis mootor kuskil 5 tuhande pöörde peal 5 käiguga kokku. Esialgu ei saanud ma suurt midagi aru nagu oleks tagu pidurit keegi tugevalt muljunud. Pärast oli muidugi ehmatus suur, pigem imestus, kuidas selline pommikindel mootor nagu Transalpil on võimeline kokku jooksma.

Sai siis naabritelt ja kohalikelt remondimeestelt nõu küsitud, et milles viga võib olla, mis oleks esimesed asjad, mis kokku võiksid jooksta: kolvid, klapid, laagrid, vända-, kepsusaaled. Kindlat vastust ei osanud keegi anda. Esialgne plaan laideti ka maha, nimelt tahtsin masinat jõuga liikuma tõmmata, mis hiljem vb poleksi kõige hullem mõte olnud. Igatahes ei jäänud mul muud üle kui mootor maha kiskuda, mis iseenesest oli paras pornograafia.
Kõigepealt ei teadnud kummalt poolt see mootor maha tuleb, pärast tuli välja, et ikkagi vasakult :D, peale paremalt proovimist, selleks tuli taga hark lahti võtta ja igast muud tsirkust teha. Seejärel sai mootor töökotta viidud, kus õppinud meestel on korralikud tööriistad ning oskused:P. Lõpuks tuli välja, et väntvõlli saaled on omadega suht metsas, nukkvõll ja ülemine osa oli isegi õline, juu siis õlipump midagi karteripõhjast kätte sai.
Esialgsed hirmud, et nüüd peab masina maha müüma kuna suurem remont oleks kordades ratta hinnast kallimaks läinud olid asjatud :D (üks silinder maksab nt 6k, väntvõll 13k jne.)

Hetkel on remonditööd poolepeal, nimelt ootame uusi juppe milleks on: väntvõlli saaled, kokku 6 plokkide tihendid, kolvirõngad- eeldavasti hakkab masin nüüd natuke vähem kütet võtma, mitte ca. 1 liiter õli 1000 km kohta nagu praegu võis oletada.

Kui on kellelgi mingit nõu anda, tahab niisama kommenteerida või mula ajada siis laske käia. Luban enda tegemistest antud rattaga siin foorumis ka edaspidi teada anda.

Viimati muutis Laurence, 28 Aug 2009, 11:49, muudetud 2 korda kokku.


Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Piipz »

praegu, ma saan aru, tegelete tagajärgede likvideerimisega. aga põhjust, miks nii juhtus, ei tea veel?

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Piipz kirjutas:

praegu, ma saan aru, tegelete tagajärgede likvideerimisega. aga põhjust, miks nii juhtus, ei tea veel?

Põhjuseks oli masina suur õlikulu ja enda laiskus/lollus seda mitte kontrollida, peale kokkujooksmist proovides oli õlivarras täiesti kuiv. Miks just asi ainult saaltega piirdus ei oska kommenteerida.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Piipz »

:P seda ma just tahakski teada, et miks on suur õlikulu. tegelt ju ei peaks olema. kontrolli kõik suure õlikuluga seonduv ka üle, kui võimalik.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Piipz kirjutas:

:P seda ma just tahakski teada, et miks on suur õlikulu. tegelt ju ei peaks olema. kontrolli kõik suure õlikuluga seonduv ka üle, kui võimalik.

:D Probleemiks olid suht kulunud õlirõngad, vanadel transalpidel see suht levinud nähtus nii palju kui ma lugenud olen, et iga 50k järgi tuleks vahetada kui õlist kahju hakkab.

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas vincent »

Selle ajastu kulunud mootoritega Transalpid hakkavad lõppeks meeletult õli kulutama. Mul endal oli ka selline, sisuliselt õlipunsu oli pidevalt kaasas. Õlirõngad ja klapisääretihendid väsivad niivõrd ära ... Ja iial ära eira põlemahakanud õlitulukest . Kui Sa oma mootori nii põhjalikult kokku jooksutasid siis istu maha ja mõtle sügavalt, kas oled valmis sisuliselt teise samaväärse tsikli hinna remondiks kulutama. Heal juhul leiad väljamaalt avariilise tsikli millelt mootor võtta ,mootori...

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.

Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Pilt
võtab ilusti rannas päikest

___________________________________________________________________________________________

Pilt
valmistub operatsiooniks

___________________________________________________________________________________________

Pilt
juba alasti võetud

___________________________________________________________________________________________

Pilt
appi, veri väljas juba

___________________________________________________________________________________________

Pilt
südame operatsiooniks valmis

___________________________________________________________________________________________

Pilt
ootab toonorosasi
:bsmile:


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Kuna juba suuremaks lõhkumiseks läks siis mõtlesin, et teeks väikese uuenduskuuri sellele vanakesele samuti teeks mõned upgraded :P

Asjad, mis vaja korda teha (üle värvida, parandada):

*pakiraam puhtaks ning värvida--->tehtud
*topcase'i klambrid--->tegemisel
*termolülitile väike remont, mis mootorieemaldamisega pooleks läks--->tehtud
*summuti üle värvida--->tehtud
*radikale värviparandused--->
*pasun,peeglid värvida--->tehtud
*kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja mootorikinnitused värvida--->tehtud
*trossid/laagrid õlitada--->
...täieneb

Upgraded, mis tegemisel/tuleks teha

*lenks kõrgemale tõsta- tegemisel--->tegemisel
*lenksu raskused--->tegemisel
*tagu amort kõrgemaks--->
*karterikaitse--->tegemisel
*sigaretisüütaja armatuurile--->tehtud
*esiamort kõrgemaks kruttida, samuti õlivahetus, ANDKE NÕU KUIDAS!!!--->
...täieneb


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

Vahepeal toimunud tegemised:
Pilt
roostes sumpa ja alumiiniumist pakikas enne korrastamist

___________________________________________________________________________________________

Pilt
särab nagu uus :)

___________________________________________________________________________________________

Pilt
pakikas

___________________________________________________________________________________________

Pilt
lenks lahti võtmisel, kõrgemaks tõstmisel on vaja natuke polte pikemaks keevitada ja puksid vahele panna,
lenksuraskustele on vaja puksid otstesse keevitada
kõigepealt sissse keevitada

Kasutaja avatar

vincent
Postitusi: 404
Liitunud: 05 Juul 2004, 00:37
Tsikkel: Varadero XL 1000 V
Asukoht: Viljandi

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas vincent »

Teemaalgataja näol tundub tegemist olevat tõsise transalpifänniga, loodetavasti peagi see kokkujooksnud armastus taas lahti jookseb . Edu :bsmile:

Riga 13 - Riga 22 - K 175A - IZ 56 - MT 11 - XL 600V - XL 1000V
56915288 Tiit.
Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas need4beat »

Tubli kõva töö käsil,aga usu,et see on hiljem seda kõike väärt,võtsin ka oma vana 96nda aasta domika laiali ühel si****l päeval ja värvisin/tegin/tuunisin asja korralikumaks,nüüd on nagu uus kõik :lol:
Samas nüüd hiljuti lasin ka mootori sedapalju õhtale,et nukkvõllini ei jõudnud õli (arvatavasti) kui ma metsas kärnatamas käisin ja mootori suht kuumaks suutsin ajada (õhkjahutus ju) ja nookurid täiesti läbi kulunud :D.Õnneks ebasyt uued teel.
Palju sul saaled maksma läksid? ja kuidas need kolb ja nukkvõll nii kallid saavad olla, sellest ma aru ei saa...neid rattaid ju terve maailm täis ja ometi peaks olema ladudes neid juppe palju (seega odava hinnaga) :roll:
jõudu tööga ja näita pilte ka saaledest ja retsi saanud osadest :bsmile:

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

Laurence kirjutas:

Kuna juba suuremaks lõhkumiseks läks siis mõtlesin, et teeks väikese uuenduskuuri sellele vanakesele samuti teeks mõned upgraded :P

Asjad, mis vaja korda teha (üle värvida, parandada):

*pakiraam puhtaks ning värvida--->tehtud
*topcase'i klambrid--->tegemisel
*termolülitile väike remont, mis mootorieemaldamisega pooleks läks--->tehtud
*summuti üle värvida--->tehtud
*radikale värviparandused--->
*pasun,peeglid värvida--->tehtud
*kondli* [Motobot: õige on "gondli*"] ja mootorikinnitused värvida--->tehtud
*trossid/laagrid õlitada--->
...täieneb

Upgraded, mis tegemisel/tuleks teha

*lenks kõrgemale tõsta- tegemisel--->tegemisel
*lenksu raskused--->tegemisel
*tagu amort kõrgemaks--->
*karterikaitse--->tegemisel
*sigaretisüütaja armatuurile--->tehtud
*esiamort kõrgemaks kruttida, samuti õlivahetus, ANDKE NÕU KUIDAS!!!--->
...täieneb

Tagaamort-lase lihtsalt korda teha, muidu läheb nurk valeks.
Karterikaitse-küsi(PS) ja saad alumiiniumist karterikaitsme soodsa hinnaga!(Louisis u.2000 krooni sinu tsiklile)
Sigaretisüütaja-pane kaitse vahele.
Esihark-otsi vanema 650 ühe pidurikettaga African Twini kahvel.
Kui juba tegemiseks läks, pane käepidemesoojendused ka!

Honda Transalp

Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

need4beat kirjutas:

Tubli kõva töö käsil,aga usu,et see on hiljem seda kõike väärt,võtsin ka oma vana 96nda aasta domika laiali ühel si****l päeval ja värvisin/tegin/tuunisin asja korralikumaks,nüüd on nagu uus kõik :lol:
Samas nüüd hiljuti lasin ka mootori sedapalju õhtale,et nukkvõllini ei jõudnud õli (arvatavasti) kui ma metsas kärnatamas käisin ja mootori suht kuumaks suutsin ajada (õhkjahutus ju) ja nookurid täiesti läbi kulunud :D.Õnneks ebasyt uued teel.
Palju sul saaled maksma läksid? ja kuidas need kolb ja nukkvõll nii kallid saavad olla, sellest ma aru ei saa...neid rattaid ju terve maailm täis ja ometi peaks olema ladudes neid juppe palju (seega odava hinnaga) :roll:
jõudu tööga ja näita pilte ka saaledest ja retsi saanud osadest :bsmile:

Jõudu tarvis :D

Väntvõlli saaled olid 250kr tükk, neid siis 2 tükki, kolvirõngaste komplekt ühele kolvile oli 750 kr, õnneks remont väga kalliks ei lähe, lisanduvad veel tihendid ja tööraha.

Sai küsitud ka kolvi hinda, tükist küsiti tuhat, mis pole ka kõige hullem kui nii võtta.

Üritan vaikselt pildigaleriid täiendada, hetkel digika akulaadija kadunud :oops:


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

uljasvaluvelg kirjutas:

Tagaamort-lase lihtsalt korda teha, muidu läheb nurk valeks.
Karterikaitse-küsi(PS) ja saad alumiiniumist karterikaitsme soodsa hinnaga!(Louisis u.2000 krooni sinu tsiklile)
Sigaretisüütaja-pane kaitse vahele.
Esihark-otsi vanema 650 ühe pidurikettaga African Twini kahvel.
Kui juba tegemiseks läks, pane käepidemesoojendused ka!

Tänud nõuannete eest, võtan kindlasti arvesse :)
Sigaretisüütaja oleks mõtekas ühendada otse akule ilmselt?
Tagumine amort on hetkel tipp topp, väike plaan on masinat kõrgemaks saada :D

Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas soolo »

Soojalt oleks soovitanud osta tihendikomplekt mitte iga tihendit eraldi.Omale panin kõik vaskad ja kummirõngad uued,komplekti hind oli vist umbes 1,5 kilo. Eraldi ostes küsiti silindrikaane tihendi eest 400 eeku #2,klapisääretihendid olid ka suht kallid ja pidasin õigeks kõik tihendid välja vahetada. Aga nüüd on vist juba hilja õpetama hakata, sul juba kõik jupid tellitud.Kui mõnel üritusel trehvaks oleks vahva, ma olen enda ratast ka natuke tuuninud ja võiks väheke jutustada.


dubweiser
Postitusi: 484
Liitunud: 08 Apr 2005, 23:58
Tsikkel: bmw r1150 gs adventure

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas dubweiser »

enda 91 a. dr800 lõpetas oma esimese elu mootoriketi pingutite purunemise tõttu. esialgne kalkulatsioon muudkui kasvas ja kasvas kuna tuli järjest välja uusi osakesi, mis kulunud ja kuna mootor juba nii lahti, siis tundus mõttekam vahetada. kui kõik valmis oli ja kulud kokku lõin, sain sinna 40000 kanti :shock: , ratta ostsin 25000. peale seda on tundunud suhtkoht rumalus teda kellelegi müüma hakata. enamus inimesi vahib ainult aastaarvu ja ei oska hinnata, mis korras ratas seest on või mis vaeva sinna on sisse pandud. :wink:

edu tegemisel
:bsmile:


Hr.Nõel
Postitusi: 1447
Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
Tsikkel: Päris mitu...
Asukoht: Pärnu
Tänatud: 109 korda

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Hr.Nõel »

Siinkohal ühinen eelmise postitaja arvamusega 101 %

enamus inimesi vahib ainult aastaarvu

Eesti inimene ei osta endale tsiklit ega autot vaid väljalaske aastat ja läbisõitu. See mis ta on( kas tsikkel, auto või hoopiski traktor) see on teisejärguline asi. :wack:
Kahju muidugi, aga loodame asja paranemist. Eriti MASU aeg

Tel. +372 viiskuus 2158üksüks & noelamees@gmail.com

taux
Postitusi: 282
Liitunud: 06 Veebr 2008, 18:40
Tsikkel: VTX 1800
Asukoht: Tallinn.Randvere
Tänatud: 1 kord

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas taux »

lenks lahti võtmisel, kõrgemaks tõstmisel on vaja natuke polte pikemaks keevitada ja puksid vahele panna,

'Väga riski bisnes,lenksupolte pikemaks keevitada. Soovitaks ikka uued panna. Pole vist eriti lõbus kui mingi hetk keevitus järgi annab ja ennast põõsast leiad,lenks peos.

Kasutaja avatar

Painteddeath
Postitusi: 203
Liitunud: 16 Aug 2007, 02:33
Tsikkel: Aprilia Tuono
Asukoht: Jõgeva/Tallinn

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Painteddeath »

Kindlasti müüakse TA-le mingu custom set lenksu raisereid mis tõstavad sul lenksu soovitud kõrgusele(poldid tavaliselt ikka kaasas). Või kui sa ei leia, mine korraliku treiali jurude ja saad ka tehtud ja siis hakka nendele poltidele mõtlema, keevitada küll ei soovita.

Edu igatahes.

Lõpuks muutume paratamtult nendeks, kelleks teised meid peavad - Julius Ceasar.
http://www.pohjatuultepojad.net
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1271
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 42 korda

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas isakene »

taux kirjutas:

lenks lahti võtmisel, kõrgemaks tõstmisel on vaja natuke polte pikemaks keevitada ja puksid vahele panna,

'Väga riski bisnes,lenksupolte pikemaks keevitada. Soovitaks ikka uued panna. Pole vist eriti lõbus kui mingi hetk keevitus järgi annab ja ennast põõsast leiad,lenks peos.

Ää sa seda nalja küll tee, et polte keevitama hakkad. (crash) Kõige parem ikka custom tõstetud lenksukinnitused. Ning kui nende muretsemisega raskusi on ja kõva tahtmine ise teha, kasuta kindlasti tugevast materjalist (nt. Würthi "mustad") polte. Tõstetud lenksu korral hakkavad poltidele endistega võrreldes palju tugevamad jõud mõjuma.

Kasutaja avatar

uljasvaluvelg
Postitusi: 475
Liitunud: 12 Aug 2008, 19:33
Tsikkel: Honda Transalp
Asukoht: Tallinn

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas uljasvaluvelg »

soolo kirjutas:

Soojalt oleks soovitanud osta tihendikomplekt mitte iga tihendit eraldi.Omale panin kõik vaskad ja kummirõngad uued,komplekti hind oli vist umbes 1,5 kilo. Eraldi ostes küsiti silindrikaane tihendi eest 400 eeku #2,klapisääretihendid olid ka suht kallid ja pidasin õigeks kõik tihendid välja vahetada. Aga nüüd on vist juba hilja õpetama hakata, sul juba kõik jupid tellitud.Kui mõnel üritusel trehvaks oleks vahva, ma olen enda ratast ka natuke tuuninud ja võiks väheke jutustada.

Tihendikomplekti saab Catweesist alates 1990a rattale. 1988a rattale tuleb tihendid paraku eraldi tellida. Kui juba mootor lahti, vaheta ka kolvisõrmed(u.70 krooni tk.)

Honda Transalp
Kasutaja avatar

soolo
Postitusi: 249
Liitunud: 28 Sept 2008, 23:45
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tartu

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas soolo »

Tartu Motodepoo tõi õige komplekti mõne päevaga, täpselt vana tüübi mootorile väliste õlitorudega.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas piloot »

Laurence kirjutas:

Honda Transalp XL600V 1988 -Laurence

Nimelt jooksis mootor kuskil 5 tuhande pöörde peal 5 käiguga kokku. Esialgu ei saanud ma suurt midagi aru nagu oleks tagu pidurit keegi tugevalt muljunud.

Lõpuks tuli välja, et väntvõlli saaled on omadega suht metsas, nukkvõll ja ülemine osa oli isegi õline, juu siis õlipump midagi karteripõhjast kätte sai.
Esialgsed hirmud, et nüüd peab masina maha müüma kuna suurem remont oleks kordades ratta hinnast kallimaks läinud olid asjatud :D (üks silinder maksab nt 6k, väntvõll 13k jne.)

Hetkel on remonditööd poolepeal, nimelt ootame uusi juppe milleks on: väntvõlli saaled, kokku 6 plokkide tihendid, kolvirõngad- eeldavasti hakkab masin nüüd natuke vähem kütet võtma, mitte ca. 1 liiter õli 1000 km kohta nagu praegu võis oletada.

Kas äkki on ka mõni foto sellest 5000 p juures kokkujooksnud vända kaelast ja kepsudest, mis ainult saale vahetust vajavad? Tavaliselt keevitab ju saaled kaela peale kinni ja siis tõmbab juba kepsusilmas ka ringi.
:shock:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

soolo kirjutas:

Soojalt oleks soovitanud osta tihendikomplekt mitte iga tihendit eraldi.Omale panin kõik vaskad ja kummirõngad uued,komplekti hind oli vist umbes 1,5 kilo. Eraldi ostes küsiti silindrikaane tihendi eest 400 eeku #2,klapisääretihendid olid ka suht kallid ja pidasin õigeks kõik tihendid välja vahetada. Aga nüüd on vist juba hilja õpetama hakata, sul juba kõik jupid tellitud.Kui mõnel üritusel trehvaks oleks vahva, ma olen enda ratast ka natuke tuuninud ja võiks väheke jutustada.

mjah, mootorile müüakse komplekte kahes jaos, ülemine pool ja alumine pool, eraldi ostes tuli natuke odavam, kuid tegelt mõtlen, et oleks ikka võinud kõik korraga osta, teinekord targem :wink:


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

isakene kirjutas:
taux kirjutas:

lenks lahti võtmisel, kõrgemaks tõstmisel on vaja natuke polte pikemaks keevitada ja puksid vahele panna,

'Väga riski bisnes,lenksupolte pikemaks keevitada. Soovitaks ikka uued panna. Pole vist eriti lõbus kui mingi hetk keevitus järgi annab ja ennast põõsast leiad,lenks peos.

Ää sa seda nalja küll tee, et polte keevitama hakkad. (crash) Kõige parem ikka custom tõstetud lenksukinnitused. Ning kui nende muretsemisega raskusi on ja kõva tahtmine ise teha, kasuta kindlasti tugevast materjalist (nt. Würthi "mustad") polte. Tõstetud lenksu korral hakkavad poltidele endistega võrreldes palju tugevamad jõud mõjuma.

Võtan nõuanded arvesse, ise arvan, et kui korralikud puksid leian siis tuleb korralik asi, keevituse kohapealt saab töökojas gaasikeevitusega korralikult poldi kinni lasta, vana poldi ots tuleb maha saagida/käiata, pärast uue poldi jaoks nn. pesa puurida ning siis kinni lasta.

Kindlasti teen pilte kui saan, hetkel on suht palju tegemist, vahelpeal tahab üks vana opel ka remonti saada :bsmile:


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

piloot kirjutas:

[
Kas äkki on ka mõni foto sellest 5000 p juures kokkujooksnud vända kaelast ja kepsudest, mis ainult saale vahetust vajavad? Tavaliselt keevitab ju saaled kaela peale kinni ja siis tõmbab juba kepsusilmas ka ringi.
:shock:

vahel peab ju vedama ka, ega transalp siis tammepuust tehtud pole :D

Kasutaja avatar

need4beat
Postitusi: 226
Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
Tsikkel: Rinka tõugu ratas
Asukoht: Tartu.
Kontakt:

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas need4beat »

No aga kui juba lahti kõik ja sõitmist nagunii ei toimu,too meile värvimisse,teeme ilusa värvi ja paar pilti ka su enda maitse järgi :lol: :bsmile:
Siit näiteid http://album.ee/album/492085/50177309


matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas matti »

Tegelt kuskil räägiti ka mingist määrdest, mida võiks panna pärast iga remonti saaledele, pidavat kokkujooksu vähendama ja testides näidanud, et kui saaled kuivale jäävad, siis kuni paarkümmend km kauem käis veel edasi kui kuivale jäänud, võrreldes selle masinaga millele määret ei pandud, seegi hea näitaja, võib teinekord päästa mootori elu. Mingi molübleeni sisaldusega vms imeliku nimega määre oli. Ehk keegi teab täpsemalt rääkida. :)


kullar1234
Postitusi: 145
Liitunud: 06 Mai 2009, 18:45
Tsikkel: Honda VFR 1200 X Crosstourer
Asukoht: Hämeenlinna Viljandi

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas kullar1234 »

palju sul spidokal ees on et nii metsikult õli kahmis


Teema algataja
Laurence
Postitusi: 16
Liitunud: 30 Jaan 2009, 13:26
Tsikkel: XL600V
Asukoht: Saaremaa

Re: Honda Transalp- Laurence'i kokkujooksnud armastus

Lugemata postitus Postitas Laurence »

kullar1234 kirjutas:

palju sul spidokal ees on et nii metsikult õli kahmis

kilomeetreid on odomeetri järgi läbitud üle 55 tuhande, võib vabalt ka teine ring olla, aga mine sa tea :roll:

Vahepeal on niikaugele jõutud, et mootor on peaaegu kokku pandud. Nukkvõll ja sinnajuurde kuuluv ning süüde on külge panemata, läheb natuke keeruliseks, peale sai tehtud küll märgid, kuid päris täpselt ei oska/julge ikka paika sättida. Kui kellelgi on kogemusi või mingit manuaali pakkuda andke aga teada, eriti sooviks infot klapikambri all oleva kohta. :wink:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”