Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kahtlustan, et lisaks tootjapoolsele pingutusele on sinna juhtmepuntrasse oma panuse andnud ka mõni harrastuselektroonik. Aga noh, kuni need kopsiku alla ära mahuvad ja uutele, minu poolt loodavatele insenerelektrontehnilistele lahendustele ette ei jää, niiakaua võivad need seal olla.
Mis on hullem, on see, et Pärnust reaalselt pole võimalik saada spido trossi. Sõitsin praegu kolm autokaupade ja ühe tsiklipoe läbi ja ...mkmm...ei ole.
Võin ju gepsu järgi kah paugutada aga võib arvata, et spido teole väga ei ole meelmööda, et sealt lahtisest trossiavast nüüd igast kraami talle sinna sisse lendab.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma arvan, et seda spidotrossi ei ole mitte ainult Pärnus vaid ka terves Eestis saada, nagu vanas heas Pärnu ranna anektoodis: naised, see pole üldse Pärnu mees.
vaata siit: https://www.wemoto.com/bikes/kawasaki/k ... 50_a13)/99
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tänud.
Abiks leht. Ja karta on, et nii mõnedki postisaadetised hakkavad sealt minu poole liikuma.
A see spido tross seal saidil, pilt oli natuke kehva aga tundub, et see ei ole ikkagi päris täpselt samasugune tross, mille maha kruvisin.
Küll aga leidsin samasuguse ebayst. Saksamaalt, koos saatmisega 15 eurikut. Tellisin ära. Hiljemalt novembri keskel saab kätte
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:15Tänud.
Abiks leht. Ja karta on, et nii mõnedki postisaadetised hakkavad sealt minu poole liikuma.
A see spido tross seal saidil, pilt oli natuke kehva aga tundub, et see ei ole ikkagi päris täpselt samasugune tross, mille maha kruvisin.Küll aga leidsin samasuguse ebayst. Saksamaalt, koos saatmisega 15 eurikut. Tellisin ära. Hiljemalt novembri keskel saab kätte
Täpsusta see tsikli mudel ära, sest kui ma hakkasin sisestama '99 KLR650, siis andis mulle kaks mudelit, ma valisin lihtsalt esimese. Muuseas pildid on tihti illustreeriva väärtudega ja ei vasta tegelikule tootele.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?
Motodepoo on vist ainus, kes pakub:
https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914
Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
-
- Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:22Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?Motodepoo on vist ainus, kes pakub:
https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914
Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.
Ilmselt võib tulla siit järjekordne saagimise teema nagu õlidega. Isiklik kogemus on see, et kasutasin ka seda kollast motocooli. Selle eeliseks oli vist kõrgem keemistemperatuur. Läksin tagasi tavalise kaubandusvõrgust saadava punase peale ja seda just seetõttu, et mis iganes juhtuda võib, seda leiad sa igast poest vajadusel.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:22Aga ikkagi see jahutusvedeliku teema....
Peaks panema spets mootorratta jahutusvedeliku?Motodepoo on vist ainus, kes pakub:
https://motodepoo.ee/kulu-ja-varuosad/1 ... 291-105914
Või oskab keegi osutada mõne alternatiivi poole?
Noh...kokku solberdada ma ise ei viitsi, võiks olla valmis segu.
Motorexil on samuti. M5.0 ja M3.0
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma olen aru saanud, et pea asi, et mingit silikooni vms. sees ei oleks. Kui sellel punasel pole, siis äkki, Ronk, kui viitsid, saadad siin või privas lingi sellele tootele.
Sest noh..mulle tundub kah ja nagu keegi kuskil foorumis ka ütles, et esimese generatsiooni KLRi sisse võib panna suht suva jahutusvedelikku. Ehk ei ole vaja liigselt peenutseda.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kõige lollikindalm valik on punane, aga kui seal midagi muud varem sees on olnud, siis tasuks dest veega paar korda läbi pesta
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Näiteks see?
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Prod ... ilm_36c_1l
Ja läbi pesemine siis nõndaviisi:
1) paisupaak tühjaks valada
2) Veepumba põhjas olev kruvi lahti ja jahutusvedelik välja lasta
3) Radikas dest veega ära täita
4) Paisupaak kah???
5) Mootor soojaks lasta
6) Korda 1 kuni 4
Niimoodi kaks korda.
Seejärel uus jahutusvedelik sisse.
Jah?
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 532
- Liitunud: 31 Juul 2021, 19:12
- Tsikkel: R 1250 GS Adventure
- Asukoht: Rapla
- Tänanud: 53 korda
- Tänatud: 82 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Silikaate.
Autodele mõeldud punane G12(G12+) on väga hea, igalt poolt saadaval.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Normull, saab ka selverist
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul ka see punane. Ja reaalselt kahel rattal, mis on olnud vedelikjahutusega, on mõnel korral vaja läinud poest osta ja juurde valada. Mingit imevedelikku Selverist (või sihtriigi ekvivalendist Selverile) ei leia.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Polar'i roosa long-life olen ise alati kasutanud probleemideta - silikaadivaba, s.t. sobib tsikli veepumbale paremini.
https://www.automaailm.ee/et/Eshop/Prod ... ife_36c_5l
Jälgi, et kirjas oleks "ei sisalda silikaate" - see ei pruugi igal roosal/punasel vedelikul olla nii.
Kodulehelt leiab ka uue huvitava spets-toote - http://www.polar-coolants.com/bikes/Kawasaki
Dest-vesi pole minuarvates tingimata vajalik, kui just pole kindlalt teada, et kraanist tulev vesi ohtralt katlakivi tekitab.
Wemoto puhul ei tohiks ära unustada, et tegu UK poega, mis peale brexitit ostjale liigseid tegevusi põhjustab.
Muidu ok pood - olen ise mitu korda tellinud.
Soe soovitus oma elu mitte liiga keeruliseks ajamiseks - võta toru otsa (või veebis lahti) mõni sõbralik motopood ja telli sealt - saad vähemalt 14 päeva jooksul tagasi saata, kui tuleb vale jupp. Ma ise ei välistaks ka maaletoojalt küsimast - Depoo pakub nii Triumphile (kui ka ilmselt Kawale) vahel vägagi mõistliku hinnaga oem-osasid.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jah, see ka väga hea lahendus, Streetmotos tavaliselt hommikul tellitud jupp ülejärgmine päev kohal.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mhmh....eksa ta lisakindlust annab ja on seda väärt aga ilmselt miski viieka võtab see motopood sealt ikka vahelt. Mis on OK sest miks nemadki peaksid tasuta töötama. Ja kui selle tasu eest kaasneb võimalus kaup tagastada, siis on see win-win.
Teine nüanss on ilmselt ka see, et ega need motopoed viitsi väga uurida, kust kõige odavamalt tellida saaks vaid võtavad sealt, kust nad harjunud on. Ehk siis ise aega kulutades ja erinevaid pakkujaid läbi vaadates võib saada mõningase rahalise võidu.
Samas jah, eks mul olegi näiteks Motardiga head ja usalduslikud suhted ning suurem osa kulu- ning muid tarvikuid on tulnud läbi nende. Viimati õhufilter, õlifilter, õli, piduriklotsid, siduritross.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma ei tea, kas see on nüüd natuke liiga ilmselge jutt aga ma sõnastan selle korra läbi.
Esindusest saad reaalselt selle jupi, mille tehas tarnib ehk siis selle tootja tehtud, kes parasjagu valmistajatehasele alltöövõttu teeb.
Üldiselt on see hea jupp. Lihtsalt arusaadavatel põhjustel kallim, kui nn B-osa.
Depooga otseselt kogemust ei ole aga võib olla mõni margiesindus müüb kõrvalt B-osasid ka.
Streetmoto jt müüdavad B-osad on tihti väga head. Näiteks DID'i veokett, mis maksab 50 EURi vähem kui esinduses või EBC siduriketaste komplekt, mis kah stiilis 100 EURi odavam, on minu arvates väga hea kvaliteediga. Ja kui aus olla, siis KTMi keti tarnija ilmselt ongi Regina, RK või DID. Nii et sisuliselt saad sama või sarnase asja aga odavama hinnaga.
E-bays saad nii A-, B-, C- kui F-varuosasid. Kogemuse pealt oskad juba hinnata, mis müüjaga tegu aga väike loto on alati mängus.
Üldiselt on Eesti motopoodide hinnad head. Nad peavad ju ka E-bay jmt värgiga konkureerima.
Ja spidotrosse ma olen lambikatelt E-bay müüjatelt 15 euriga ostnud ja olen ka rahule jäänud.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
-
- Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Nozzu kirjutas: ↑15 Okt 2021, 11:30Ma olen aru saanud, et pea asi, et mingit silikooni vms. sees ei oleks. Kui sellel punasel pole, siis äkki, Ronk, kui viitsid, saadad siin või privas lingi sellele tootele.
Sest noh..mulle tundub kah ja nagu keegi kuskil foorumis ka ütles, et esimese generatsiooni KLRi sisse võib panna suht suva jahutusvedelikku. Ehk ei ole vaja liigselt peenutseda.
Arvan et pole enam vajadust toodet välja tuua. Polar või mõni muu tuntum jaeketi pakutav teeb oma töö kenasti ära Silikaatidega jah vaata igaks juhuks. Enamustel pole, kuid võib juhtuda et keegi seda ikka sisse pistab. Läbipesu teemal. Võid dest veega aga oluliselt lihtsam on kraanist tuleva vollaga.
Näide minu ratta näitel
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Jap. Haarasin Fixusest kaks pudelit punast, silikaatide vaba. Ja viiese kulku dest vett.
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Täna jahutusvedeliku vahetuseni ei jõudnudki. Aga kasutasin öötunde selleks, et kett ära pingutada.
See oli nagu must do kuna kett lihtsalt ripendas all ning lõtku polnudki võimalik mõõta kuna see käis pea kogu pikkuses vastu kiiget.
Ostsin sobivas suuruses (27) padruni ja valmistusin mentaalselt tõsisemaks võitluseks ratast all hoidva poldi mutriga. Minu üllatuseks aga oli see näpuga kinni keeratud. Mitte mingit vastupanu. Kui mutril splinti poleks olnud, oleks see ilmselt rattast irdunud. Ilmselt oleks mõistlik kõik ratta poldid ja mutrid üle kontrollida.
Clymer ütleb et KLRi ketil peab lõtk olema, esimese ja tagumise hammaka keskkohast mõõtes, 5-6 sentimeetrit. Ja õnneks oli sel ketil, vaatamata veninud välimusele, pingutusruumi veel küll. Jäi pärast pingutusmutrite kruvimist kuskil 5,5 cm.
Mõnus tunne on see, kui teed oma käega pisikesi asju ning ratas saab paremaks kui enne oli.
Praeguseks on tehtud:
Uued gripid
Uued peeglid
Uus siduritross (ei vahetanud ise)
Uued piduriklotsid ja supportide hooldus (ei vahetanud ise)
Keti puhastus ja pingutus
Tagumine suunatuli korda seatud.
Õli ja õlifitri vahetus
Uus õhufulter.
Et keti pingutus võttis vastu ootustele vaid veerand tundi ja õllepurk oli alles täis, veetsin järgneva tunnikese ratast mingi special vahuga puhastades ja poleerides. Sai kenam küll.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tõmba see kett korra tgahammaka keskel (piki tagakiiget) hammakast eemale ja vaata kaugele tuleb. Kui on pool võirohkem üle hamba siis viska see kett ära
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Tundub, et ei ole veninud. Mingi paar milli liigub.
Müüja sõnul vahetati ka rattal enne seisma jäämist kett ja hammakad. Nii võis ka olla, otsustades tagagammaka hambumuse järgi.
A kes teab, ehk unustas meistrimees siis mutri kinni keerata. Tõmbas näpuga kinni, et pärast pingutab. Aga pingutamine läks meelest, tagus splindi sisse ja voila.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Kui ratta kinnitusmutter oli lõtv, pole see hea laagritele. Keera kõvasti kinni, võta kahe käega tagaratta vastaskohtadest kinni ja proovi loksutada. Kui on tunda loksu, on ilmselt laagritel minek. Mõnel juhul võib siiski olla ka põhjuseks c-märgiga (pisikese lõtkuga) laager. Ise panin üksvahe sellised ja enduuroka tagarattal oli ühesugune lõtk paigaldamisest järgmise hooaja lõpuni.
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
päris lahti pole hea jah, aga kinni vägistamine pole samuti kuigi mõistlik. mingi 30-40cm sabaga mõõduka käe jõuga keeratakse see võlli mutter kinni ja asi ants. mõnel rattal olen ikka kohanud neid ahvijõugu peale keeratud mutreid, mille avamiseks tuleb juba võtme saba umbes 70cm peale pikendada ja täie vinnaga rebida. ära sellist lollust oma võlliga tee tihtipeale tõmbab selline vägistamine ka laagrid nii tuugaks, et ratas ei taha õhtu tõstetud asendis hästi ringigi käia
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Ma tsiklil enamasti keeran kõik poldid/mutrid momentvõtmega kinni, soovitan teistelegi. Oma rattal käib tagaratta telg näiteks 105 Nm-ga.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mu tänavarattal on see 85 Nm ja krossirattal 135 Nm. 135 Nm on selline päris korralik keeramine
-
Teema algataja - Postitusi: 898
- Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
- Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 415 korda
- Tänatud: 61 korda
- Kontakt:
Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)
Mul, kui ma õigesti mäletan, oleks vaja olnud 69 Nm. (EDIT: parandan : 93).
Ehk siis, nagu mul teie numbreid vaadates tundub, peabki see suht lõdvalt seal kinni olrma.
Momentvõtit pole aga tõmbasin miski 20 cm varrega kege jõuga, ilma liigselt ponnistamata, kinni. Ehk läks enam vähem taipa.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.