Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

No sisuliselt enamus paari Rotaxi mootri baasil rattad. Muud margid (SWM, MZ jne) ei lähe väga arvesse, kuna on ikka parajad eksoodid.

Kui sa Yamaha YZ250F 2001-2014 mootorit ei tea, siis mida sa üldse tead? :ner:




eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Ma lihtsalt ei viitsi ennast iga madala "engineeringuga" liivipuurijast" kursis viia.

Mul aitab sellest, et maailmast kõige vanem veet tõimiv tsiklibrand - Royal Enfield - ehitas vist ühest päevast rohkem kuivkartermootorid kui
terves Eesti vabariigist on tsiklid registris.

Tõstame veel natukene sinu haridustase mx77

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Yamaha mootor "low engineering"? Tead mees, sinu aktsiad kukkusid nüüd ikka küll läbi põranda. Sa ei tea mootorratastest ikka mitte midagi.
Ja RE 30-date tehnika on high engineering?

Ja kui juba HD-dest rääkida, siis ainukesel high engineering HD-l, mis on V-Rod (Porsche disainitud mootor muideks), on märg karter.


eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas eetarga »

mx77 - loll jutt ei tõsta vist eriti sinu maine.

Isegi näiteks Yamaha kasutas seda süsteem (XT-500/550/600, TDM- ja TRX-850 näiteks), era räägime Buell´is, palju KTM´ist, jne...

Ja Porsche tehas on vist ka süsteemist kursis, enamus nende võistlusmootorid on selle basil nii ülesehitatud.
Tunnista lihtsalt, et sa pannid oma nõu´ga vastu puuse.

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

eetarga kirjutas: 20 Okt 2021, 11:15

Tunnista lihtsalt, et sa pannid oma nõu´ga vastu puuse.

Muuseas, sa võiks täpsustada, milles ma siis puusse panin?


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Väikeseks vinjetiks. Rotaxi mootoriga (märja karteriga) Cagival peab õlitaset (akna kaudu) kontrollima töötava mootori puhul.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Nozzu kirjutas: 20 Okt 2021, 14:34
grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Ehk siis nagu paljud targad mehed ja naised on siin foorumis maininud :mrgreen: (ei midagi halvustavat)

search.php?keywords=s%C3%B5ida+ja+%C3%A4ra+m%C3%B6lise


oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas oil »

Nozzu kirjutas: 20 Okt 2021, 14:34
grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas will111 »

Noh, see paar kraadi ja suur ehmatus võib küll muidugi olla väga ehmatav aga reaalselt on siiski nii, et kui sul mootoris õlinorm on näiteks 2.7l (tehas ütleb, et täiesti kuiva motosse käib 2.7l õli) ja sa tead, et sa panid õlivahetusel sinna a'la 2.5l sisse siis umbes nii 99,9% tõenäosusega erilist katastroofi ei juhtu :D aga õlinäit nendes vaateakendes ja pulkade peal võib sõltuvalt nurgast vahel päris palju muutuda küll, nii et tasub ikka 90 kraadi all hoida mõõtes

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

oil kirjutas: 20 Okt 2021, 15:44
Nozzu kirjutas: 20 Okt 2021, 14:34
grahv kirjutas: 20 Okt 2021, 09:24
morse kirjutas: 19 Okt 2021, 18:09

Kõigepealt tuleks ikka mõned tuhanded sõita. Tuvastada kas ja kui palju õli kulub.

Ja hooldusmugavuse ning õlikulu täpse hindamise huvides tee või osta omale pukk, mille peale ratas hoolduse ajaks tõsta. Kraad või paar kallet siia-sinna võib õlitasemele mõjuda ehmatavalt :)

G

Kusjuures jaa! Eile öösel ajasin ratta tagapuka peale. Ja avastasin, et õlitase, mis paar tundi varem, ratast puusaga toetades ning pudelist peale kallates, tundus maksimumis olevat, ulatus vaid mõõteakna poole peale.
Ehk siis ei ole võimatu, et ma õlivahetuse järgselt ei lisanudki mootorisse vajaliku kogust ning hiljem, samuti kuidagi kööbakalt mõõtes, jõudsingi järeldusele, et kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu, siis järelikult on kõik nässus.

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.

A mul on see pukk selline, et Duca ratta tõstab ilusti õhku aga KLRil jääb tagumine ratas pea aegu vastu maad, noh, mingi mill-paar on kõrgemal, nii et ratas küll ei veere aga käega tugevalt lükates saab ringi ajada. Ehk siis hoiab sirgelt ja pea aegu vastu maad.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

oil kirjutas: 20 Okt 2021, 15:44

Oot-oot... tagapuka peale - sa mõtled eraldi pukki, millega tagaratta ülesse tõstsid? Õlitaset peaksid kontrollima tasasel maapinnal, nii et pole ette- ega tahapoole kaldu, ning nii, et tsikkel seisab tasakaalus (õrnalt hoiad teda lenksust). Võid ju panna ta seina äärde, nii et kui peaks liiga palju sinust kaugemale vajuma, toetub vastu seina (kui kardad, et läheb käest).

Siis vaata alles õlitaset läbi akna. Esimest või tagumist otsa tõstes muutub ka õlitase mõõteaknas.

See tagapukast tingitud nurgamuutus on suht tühine võrreldes võimaliku külgsuunalise kalde muutusest tingitud veaga, eriti kui tsiklit on ikka pagana raske täpselt otse püsti hoida ning samal ajal õlitaseme silma jälgida. Kui tagapukk ei tõsta adapteritest vaid otse kiigest saab selle tõste ka minimaalseks teha.


grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas grahv »

Ärme tee jälle täppisteadust sellest ette-taha värgist... Kui õige kogus sees, siis õli tasapinna jälgimise seisukohast pole ju oluline kas tõsta eest, tagant või keskelt - oluline on, et igakord tõstetaks samast kohast :)

G


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Prets »

Vahet pole palju sisse kallad, lõpuks tuleb kõik mingil moel välja või kulub ära :ner:

(togi)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Vahepeal väike edulugu kah. Jahtusuvedelik vahetatud. Ilma suurema draamata. Isegi see väike polt seal veepumba all õnnestus pärast wd-40 leotamist kätte saada. Kartsin küll, et äkki keeran pea maha või ümaraks. Aga ei. Tuli ilusti.

Ja siis vana vedelik välja:

vana.jpg

Destveega loputus

Ja uus sisse.

uus.jpg

Nagu juhend ütleb, loksutasin pärast uue vedeliku manustamist ratast korralikult, et mingeid õhumulle vedeliku sisse ei jääks. Siis kontrollisin. Valasin tsipa juurde. Nõnda et oleks radika kaelani täidetud. Seejärel lasin 30 sekundit mootoril töötada ning kontrollisin uuesi ja lisasin grammikese.

Peaks tip-top olema.

Et veepumba kruvile paremini ligi pääseda, eemaldasin ka põhjakaitse. Dziisas...see oli kuhjas mingit õli ja muda pudru täis laotud. Ja mõistagi oli kogu see moos keepunud korralikult ka (karteri?) mootori põhja külge. Möödus tunnike küüntega kraapides ning paberiga nühkides - aga puhtaks ma selle ratta ka põhja alt sain.

See, nagu mulle tundus, õlisegune muda seal põhjakaitse peal viis mu mõtteni, et äkki lekib karteri põhi. Aga see ei tundu teema olevat sest ka nüüd, mil põhjakaitset pole, ei ole garaaži põrandale mingit loiku tekkinud. Ega ei ole ka karteri põhjas midagi kahtlast märgata ega käega tunda.

Nüüd siis pole muud jäänud kui esiamortide õli ära vahetada. Mis oleks lihtne töö. AGA...parema amordi zimmer tundub kah lekkivat. Ja et seda vahetada, pean ilmselt esiratta alt võtma ja amordid kätte saama. Aga selleks on juba vaja keskpukk hankida. Nii, et ilmselt läheb natuke aega, enne kui selle töö ette võtan.

No ja mingil hetkel ka lenksuvahetus. Nüüd kui ratas tagapukale aetud, on selgelt näha, et ma mitte ei kujutanud ette vaid et lenks paendubki gaasirutska poolt tunduvalt ülespoole. Sõitmist see ei sega aga kuidagi eba tunne on.

EDIT:

Ühe laheda nipi õppisin kah Youtubest.
Kuidas kontrolldia, kas ventikas töötab?
Tõmbad ventikasse suunduva toitejuhtme välja sealt, radika küljes oleva klemmi küljest, lükkad juhme otsa traadi, näiteks kirjaklambri, ja siis paned selle traadiotsa vastu mootorit. Kui kõik on korras, hakkab ventikas tööle.
Mul hakkas.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

Tort
Postitusi: 2017
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 165 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Tort »

Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 12:22

See, nagu mulle tundus, õlisegune muda seal põhjakaitse peal viis mu mõtteni, et äkki lekib karteri põhi.

Kuidas kontrolldia, kas ventikas töötab?

Kui lekib, siis kuuma mootoriga. Sildamine ei aita selgitada, kas ventika andur ka töötab. Kõik on pekkis nagunii (lol)

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Tort kirjutas: 21 Okt 2021, 13:07
Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 12:22

See, nagu mulle tundus, õlisegune muda seal põhjakaitse peal viis mu mõtteni, et äkki lekib karteri põhi.

Kuidas kontrolldia, kas ventikas töötab?

Kõik on pekkis nagunii (lol)

:mrgreen:

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas tito »

Oot sa juba ju õli vahetasid, kuda see seisnud ratta põhi nii mudaõliseks sai? :roll:

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

tito kirjutas: 21 Okt 2021, 19:27

Oot sa juba ju õli vahetasid, kuda see seisnud ratta põhi nii mudaõliseks sai? :roll:

Siis kui õli vahetasin, ei kruvinud ma põhjakaitset ära. Kuna seal põhjakattel on auk selle koha peal kus õli väljalaske punn. Pigem löterdasin ise sinna õli juurde.

Noh, ja muda oli sinna juba varasemalt hoolega kogutud

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas tito »

Laiskus on maailma edasiviiv jõud :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Pagan...ma siin jäin mõtlema, et kas selleks, et heal juhul korra-kaks hooaja jooksul ratta esiosa maast kergitada, on ikka mõtekas paarisaja euro eest keskpukk osta. Odavam oleks siis juba amorditihendite vahetus kusagilt töökojast tellida.

Alternatiivset lahendust otsides jäi silma selline video:

https://www.youtube.com/watch?v=6Xw8itgAbDE

Kuidas tundub? On keegi kasutanud sarnast või alternatiivset meetodit ja oskab soovitada mida teha ja mida mitte teha, et säärane upitamine plastikute lappimisega ei lõpeks.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Tõmba koormarihmaga lakke ja korras.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Kui see pole probleem, et seda kolakat peab remondi vahel kuskil hoiustama ka, siis julgen soovitada: https://www.motonet.ee/et/toode/807509/ ... max-680-kg

Igasugu pooletoobised lahendused said ka läbi proovitud, sest kunagi polnud Motonetti, kust neid Hiina asju ausa hinnaga saab, tulemuseks puruks esiklaas ja gondel, kui AT sealt ükskord alla libises. Minuarust suht halb kurss :)

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ma ei ole KLR'i põhjaalusega kursis aga kas tavaline krossikapukk ei sobiks?
Kiire, korralik, kindel.....

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

yeekim kirjutas: 21 Okt 2021, 22:39

Ma ei ole KLR'i põhjaalusega kursis aga kas tavaline krossikapukk ei sobiks?
Kiire, korralik, kindel.....

Kuskil KLRi foorumis arutati kah seda krossika puki teemat.
Tekkis teooria et see võib jääda liiga hapraks. See kolakas kaalub täis paagiga 189 kilo.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 22:22

Alternatiivset lahendust otsides jäi silma selline video:

https://www.youtube.com/watch?v=6Xw8itgAbDE

Kuidas tundub? On keegi kasutanud sarnast või alternatiivset meetodit ja oskab soovitada mida teha ja mida mitte teha, et säärane upitamine plastikute lappimisega ei lõpeks.

Porno


701
Toetajaliige
Postitusi: 436
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 118 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas 701 »

Jesper kirjutas: 21 Okt 2021, 22:31

Kui see pole probleem, et seda kolakat peab remondi vahel kuskil hoiustama ka, siis julgen soovitada: https://www.motonet.ee/et/toode/807509/ ... max-680-kg

Igasugu pooletoobised lahendused said ka läbi proovitud, sest kunagi polnud Motonetti, kust neid Hiina asju ausa hinnaga saab, tulemuseks puruks esiklaas ja gondel, kui AT sealt ükskord alla libises. Minuarust suht halb kurss :)

No oli sul vaja seda nüüd öelda?! Jälle peab ühe asja juurde sebima.. :D

Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas grahv »

Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 22:22

jäin mõtlema, et kas selleks, et heal juhul korra-kaks hooaja jooksul ratta esiosa maast kergitada

Korra-kaks??? Kõik kodused keti määrimised/puhastused, hooldused ikka puki peal tehtud. Palju parem teha kui ratas on püstiasendis. Mida rohkem hakkad metsateedel sõitma, seda rohkem hakkab ka putitamist olema.

Mu kunagine, pooletoobine, kuid üüber hää tummine pukk... :D
Kallutad ratta küljejale, lükkad puki varbaga raami alla ja lased ratta pukile.

G

1_ratas.jpg
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

grahv kirjutas: 22 Okt 2021, 12:09
Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 22:22

jäin mõtlema, et kas selleks, et heal juhul korra-kaks hooaja jooksul ratta esiosa maast kergitada

Korra-kaks??? Kõik kodused keti määrimised/puhastused, hooldused ikka puki peal tehtud. Palju parem teha kui ratas on püstiasendis.

No tagapukk on mul olemas. Sellega katab juba suure osa remondivajadustest ära. Aga jah, neist töödest, kus vaja esiots üles upitada, sellest tolku pole.

Aga jaa...ka selline korralikum puidust ront on mul pähe tulnud. Et soetaks ühe rattast laiema ja natuke pikema plaadi, kinntiaks nende nelja nurka aasad, siis ajaks ratta plaadi keskele, mingi kännu peale üles ning fikseeriks koormarihmadega alusplaadi aasade kügle ära. Peaks stabiilne olema küll.

Samas kui hakata nüüd puitmaterjali ostma, et seda kändu kokku taguda ja plaati, ning koormarihmasid ja aasasid ning polte selle külge, siis ega see oluliselt odavam tule, kui näiteks see jesperi vidiatud tõstemehhanism.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas grahv »

Sul on kange komme kõik lihtsad asjad jube keeruliseks mõelda :)

G

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”