Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded


laurikaks
Postitusi: 136
Liitunud: 23 Mär 2004, 15:11
Tsikkel: BMW R1100GS
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 4 korda

Äkki keskjalg?

Lugemata postitus Postitas laurikaks »

Sellele rattale on võimalik osta keskjalg. Saab kasutada nii esimese kui tagumise remondi juures, lisaks rehvivahetusel kusagil pärapõrgus.
Ei võta garaazis ruumi, on alati kaasas. Miinuseks on võimalus, et see kusagile kännu taha kinni jääb ja lisa 3kg kaasa vedamist.
Esimne ebay link:
https://www.ebay.com/itm/154172995598?h ... SwPihdnz1W



Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

grahv kirjutas: 22 Okt 2021, 13:58

Sul on kange komme kõik lihtsad asjad jube keeruliseks mõelda :)

G

Tõsi :D

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Äkki keskjalg?

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

laurikaks kirjutas: 22 Okt 2021, 14:16

Sellele rattale on võimalik osta keskjalg. Saab kasutada nii esimese kui tagumise remondi juures, lisaks rehvivahetusel kusagil pärapõrgus.
Ei võta garaazis ruumi, on alati kaasas. Miinuseks on võimalus, et see kusagile kännu taha kinni jääb ja lisa 3kg kaasa vedamist.
Esimne ebay link:
https://www.ebay.com/itm/154172995598?h ... SwPihdnz1W

Ajaa...ise kaalusin kah seda võimalust. Tundub mõistlik. Samadel põhjustel, mille välja tõid.
Ja jäellegi ebamõistlik neil teistel põhjustel, mille välja tõid :)

Aga tundub jah, et plussid kaaluvad siiski miinused üles.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Ronk
Postitusi: 1414
Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 122 korda
Tänatud: 62 korda

Re: Äkki keskjalg?

Lugemata postitus Postitas Ronk »

Nozzu kirjutas: 22 Okt 2021, 14:29
laurikaks kirjutas: 22 Okt 2021, 14:16

Sellele rattale on võimalik osta keskjalg. Saab kasutada nii esimese kui tagumise remondi juures, lisaks rehvivahetusel kusagil pärapõrgus.
Ei võta garaazis ruumi, on alati kaasas. Miinuseks on võimalus, et see kusagile kännu taha kinni jääb ja lisa 3kg kaasa vedamist.
Esimne ebay link:
https://www.ebay.com/itm/154172995598?h ... SwPihdnz1W

Ajaa...ise kaalusin kah seda võimalust. Tundub mõistlik. Samadel põhjustel, mille välja tõid.
Ja jäellegi ebamõistlik neil teistel põhjustel, mille välja tõid :)

Aga tundub jah, et plussid kaaluvad siiski miinused üles.

Mul suurel katõõmil on keskhark. Pole siiamaani veel tõdenud, et sellest mingit suur koormat on. Pole ta kuhugi kinni jäänud, pole seganud ja piitsa on see ratas omajagu saanud nii asfaldil, kruusal kui mudas ja metsas. Ainult positiivsed eelised, kus saan ratta keskhargile tõmmata, õlitada ketti, tagumist ratast eemaldada, kui õigesti tasakaalustada siis ka esiratast jne.

Jah võib olla tunneksin mingit erinevust kaalus, kui see eemaldada, kuid hetkel kaaluvad plussid kõvasti selle ühe miinuse üle.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas will111 »

kuivõrd see on nii madal mass, et enam madalamat massi tsiklil põhimõtteliselt ei saagi olla siis ega seda sõites väga võimalik tajuda ei ole tõesti. eriti sellise ratta puhul, mis juba iseenesest on ikka päris raske kolakas. 100kg'se krossika puhul ehk natuke midagi saaks aru.

keskhark on üldiselt päris hea asi küll igasuguse hoolduse ja selliste tegevuste jaoks ja juhul kui muid ratta kergitamise võimalusi väga ei ole kodus

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Ja jah, tundub lihtsalt et gen 1 keskharki on keerukam ja kulukam soetada kui portatiivset tõstemehhanismi.
Ja need mida pakutakse, no neist vähemalt üks tehti adventure foorumis maha kui kasutuskõlbmatu ja pehme.
Pole veel jõudnud süveneda, ehk sobib ka gen 2 oma sinna alla. Neid on suurem ja ka odavam valik saadaval.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas will111 »

Tahtsin enne just lisada, et ma keevitaks ilmselt ise valmis selle kui enda rattale vaja oleks :D Aga no selleks muidugi on vaja jällegi masinaid.

Minumeelest tavakaubanduses saada olevatest asjadest tsikli tõstmiseks toestamiseks next best thing on ikkagi lihtne tagumine pukk. Kui mingi mõõt seal isegi ei sobi siis 1) mumeelest need on enamasti üsna hästi regullitavad 2) alati saab panna kuidagi sobima. Hinnad on neil kah nii 25-30e ehk igati mõistlik

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 488
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 43 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Võtsin enne Siberi reisi rattal keskhargi ära ja olen pärast seda 9 aastat ilma läbi ajanud. Pole hiljem kordagi tekkinud olukorda, mil seda tarvis oleks. Kõike, mida enduro laadse ratta juures vaja teha, saab teha ilma keskhargita. Aga kui tundub, et ratas ilma selleta pole täiuslik, siis miks mitte.

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Nozzu kirjutas: 21 Okt 2021, 23:15
yeekim kirjutas: 21 Okt 2021, 22:39

Ma ei ole KLR'i põhjaalusega kursis aga kas tavaline krossikapukk ei sobiks?
Kiire, korralik, kindel.....

Kuskil KLRi foorumis arutati kah seda krossika puki teemat.
Tekkis teooria et see võib jääda liiga hapraks. See kolakas kaalub täis paagiga 189 kilo.

[mention]grahv[/mention]
Palju Dr650 kaalus, selle sai edukalt prussipaku peale tõstetud?
On's mõnipilt säilinud?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas morse »

Mul läks eelmine nädal rehv katki. Üksi sain ratta alt ära. Mingi koha ikka leiab, kuhu tsikkel toetada :D

Aga kodus mul ka väike keskpukk - mugav. Kui tagumine puka juba olemas, siis pole ju tingimata veel ühte vaja…

improkeskhark
improkeskhark
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Ähh....mõtlesin, et enne kui hakkan amorti tihendite vahetamiseks laiali lõhkuma (mis tunudb suht mahukas töö: ei arvanud, et amort täitsa algosadeks tuleb lammutada), proovin vana krossimeeste nippi ning katsun seal buddyga ehk õhukese plastikuga tihendit puhastada. Kui pidama jääb, lasen vana õli välja ja asendan uuega.
Seal buddy mul pole aga kopeerisin selle tootepildi pealt paberile. Nüüd on vaja leida õhemat plastikut (äkki näiteks plastikust jäätisekarbi põhi) ning joonise järgi sealt see õige kujuga tükk välja lõigata.

On keegi äkki midagi analoogset teinud ja oskab kommenteerida või soovitusi anda?

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Soovitus on lihtne. Toeta tsikli eesots ja võtta mõlemad esihargipüstakud välja.
Sellega saad sa vist ise hakkama.

Nüüd võtta - pildlikult õeldes - mõlemad veel õliga täidetud torud ja otsi tegija kes on varem tihendid vahetanud, teab mis asi on õhukogus ja oskab ka
niimoodi tegutseda, et vana õli ei lenda läbi terve töökoda. Peale amordipüstakute hooldus suudad sa vist ise jälle mõlemad torud uuesti paigaldada.

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Amorditorude kättesaamine ja tagasi panek ei tohiks üle jõu ja mõistuse käia tõepoolest.

A kui keeruline saab õli lisamine amorditorudesse olla. Mitte väga, ma pakun.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mina ei viitsiks neid kaks korda maha kiskuda, suure tõenäosusega ei jää seal midagi "pidama", need simmerid aeguvad seismisega ka. Peale selle, krt seda teab, millal neid keegi enne vahetas, võibolla on suisa asutajaliikmed veel.

Tavalise mittetagurpidi-amordi puhul pole seal mingit kunsti ja ei pea ka midagi "algosadeks" lammutama, alumine polt lahti, tolmukate ja stopper maha, ülemine kork maha, vedru välja, "liughaamri" meetodiga toru ja korpus lahku ning siis riburada uute pukside ja tihenditega tagurpidi kokku tagasi. Mõistlik oleks hankida pukside ja simmerite paigalduseks spets tööriist (leiab nimega "amorditööriist" näiteks Streetmotost ja Motonetist) ja lihtsalt mugav on, kui õlitaseme mõõtmiseks on see samuti olemas (Motonet või DIY). Kuna sul on manuaal olemas ja Youtube ka sõber, siis millegi ära lõhkumise võimalus on suht väike, peaasi on mitte rabistada ja lollusi teha, näiteks nagu ilma stopperit eemaldamata liughaamerdama kukkuda, damhik.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Pukside ja simmerite tagasi surumiseks peaks sobima ka vastavas mõõdus pvc torujupp.
A selleks, et plastikliistuga seal simmerite vahel surada, polegi vaja amorte lahti kiskuda. Ilmselt. A võimalik, et on, kui ma neid tolmukatteid muidu eest ei saa.
Ja kui ma torud juba küljest kisun, siis jah, ilmselt ei suuda ma vastu seista kiusatusele need lahti võtta.

A miks seda õlitaset vaja mõõta on? Sellest ei piisa, kui mõlemasse manuali määratud kogus sisse kallata?

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui nt.keski on vahetanud amordi vedrud mingite teiste kui originaalide vastu siis ei pruugi olla olla enam sama tase õlil.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Jah, no kui sa saad õlitaseme mingi muu meetodiga õigeks, siis vahet pole, tulemus on sama, õige õlitase on õige. A kust sa tead ilma mõõtmata, et see õige sai? Ja mõlemal pool sama? Kerge deja vu hetk, tuletage mulle meelde mis teemas see oli, kus keegi just hiljuti ühe teise õli taseme pärast pabistas :D

See tööriist maksab 14€ (https://www.motonet.ee/et/toode/381430/ ... eme-mootur), või siis saab teha süstlast, voolikust, piduritoru jupist ja suure pesulõksu kujulisest klambrist, kui need komponendid kõik juhtumisi riiulis olemas on.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Ja jah :) Eks mul tuli endal kah see õlitaseme teema meelde.
Ehk siis jah - veensid. Saab see õlitaseme mõõtur ostulisti pandud.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz

oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas oil »

Jesper kirjutas: 26 Okt 2021, 22:03

Jah, no kui sa saad õlitaseme mingi muu meetodiga õigeks, siis vahet pole, tulemus on sama, õige õlitase on õige. A kust sa tead ilma mõõtmata, et see õige sai? Ja mõlemal pool sama? Kerge deja vu hetk, tuletage mulle meelde mis teemas see oli, kus keegi just hiljuti ühe teise õli taseme pärast pabistas :D

See tööriist maksab 14€ (https://www.motonet.ee/et/toode/381430/ ... eme-mootur), või siis saab teha süstlast, voolikust, piduritoru jupist ja suure pesulõksu kujulisest klambrist, kui need komponendid kõik juhtumisi riiulis olemas on.

Mina täitsin masinal amordid õliga, kasutades täpset mõõtekannu ning manuaali antud numbrit, mitu milliliitrit lisada (eri kogused torudes). Väike eksimisvahemik oli ka lubatud, seega ei kartnud, et valesti läheb. Kas siis KLR-il pole manuaalis seda numbrit?

Simmerite paika toksimiseks sobib jah sobivas suuruses toru (kui on leida), kuid veel paremini sobis mu arvates isoleerteip. Teed torule teibist sellise loetud millimeetrid paksu "krae" ning sellega toksidki simmeri paika. Läheb ilusti, teip on piisavalt jäik ja samas pehme - ei lõhu simmerit kuidagigi. Töö on lihtsamate killast, ainult väga rahulikult samm-sammult tuleb teha, et midagi kuskil nihu ei läheks. Kui seda tööd teha, tasub juba lenksulaagrid ka üle vaadata ja vajadusel vahetada. Mul olidki poolpidused ja said uued. Hea muretu tunne edasi sõita, sel aastal pole pidanud midagi peale paari kuluosa vahetama.

PS: kui otsustad ise teha, siis ära vanu juppe eemaldades kasuta terava otsaga tööriistu, võid toru pinna ära kriipida.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Tegelikult on küll jah õlikogused antud:

Amordiõli kogus (ühele amordile)
Õli vahetades 355 cc (ml?)
Amordi ümberehituse korral (kogu õli eemaldatud ja jupid puhtad) 416-424 ml
Õli nivoo amorditorus (sisemise toru ülemisest äärest mõõtes) 188-192 mm

Õlitüüp: Kayaba G-10

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Oil, no nagu ma ütlesin, õli lisamisel on oluline tulemus, ehk siis see, kui suur jääb see õhuruum (i.k. "airgap") amordi ülaossa. Kui see on võimalik saavutada mensuuriga, siis on kõik fine, ega õli ei tea, kuidas ta sinna sai. Aga minuarust on natuke üle täitmine, õhumullide välja pumpamine ja siis süstlaga paika timmimine sada korda lihtsam.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Uhh....siin muude toimetuste kõrvalt vahin ka amordiõli vahetamise videosi. Ja juba olnegi segaduses. Viimases videos, mida vaatasin, eemaldati amorditorudest vana õli ja amort ning siis lisati õli. Misjärel, veel enne kui uus amort sisse pandi, pumbati õhumullid torust välja ja mõõdeti õli nivood toru ülemisest äärest.
Et siis ongi nii, et nivood mõõdetkase tühjas, ilma vedruta torus?
Aga sellisel juhul, kui näiteks vedrusid ei eemalda, vaid lihtsalt lased van õli välja alt august ning lisad uue õli sisse, siis see manuaalis etteantud 188-192 mm ju ei päde.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

No alustada võiks sellest, et mida su manual ütleb?

Õlitaseme mõõtmiseks peab amort olema lõpuni kokku surutud, ehk siis vedru tuleb igal juhul pingest vabastada. Teoreetiliselt võiks see mõõtmine käia ka siis, kui vedru sealt välja turritab, aga pole veel kohanud sellist tootjat, kes seda selliselt ette näeks. YMMV.

Ahjaa, arvesta videoid vaadates, et USD amordil on kogu see padajänn natuke teistsugune. Üldpõhimõtted on kõik samad, aga vbl tekitab segadust, kui päris rohelisena ühe asemel teist vaadata.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Mõistlik mõte jah manuaali vaadata.
Clymer ütleb:

Eemalda vedru
Mõõda välja ja kalla amorti vajalik õlikogus
Mõõda ja tasakaalusta õlikogus:
A) Suru amordid põhja. Näiteks paned ratta alla, sikutad selle niipalju üles, kui annab, ning toestad altpoolt.
B) Kasuta amordiõli mõõtmise tööriista vastavalt etteantud andmetele
C) Kui vajalik, siis lisa või eemalda õli, nõnda et õlitase jääks ühesugune.

Venita amordid taas välja ning aseta vedrud tagasi.

Ehk siis mõõta tuleb kokku surutud, ilma vedruta olekus.

Seda kõike on siis Clymeri andmetel võimalik teha ilma amorte ratta küljest eemaldamata.
Aga minu puhul see ei kehti, kuna mul on vaja ka need simmerid ära vahetada. Seda ilmselt pole võimalik teha kui torud ratta küljes.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Jep, lisaks ma isiklikult pole isegi AT puhul, mille amortide eemaldamine on korralik projekt võrreldes KLR-iga, päris veendunud, kas ilma eemaldamata ikka lihtsam on. Hull nikerdamine lenksu ja trosside vahel, õli pind on tahes tahtmata nurga all, jne.

image.png
Kasutaja avatar

Teema algataja
Nozzu
Postitusi: 881
Liitunud: 30 Mai 2008, 20:52
Tsikkel: Ducati Monster / Kawasaki KLR
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 400 korda
Tänatud: 57 korda
Kontakt:

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Nozzu »

Wow....väga lahe näitlik illustratsioon.

Minu seiklused rattal liikuvas pildis: www.youtube.com/@nozzzz
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Nozzu kirjutas: 27 Okt 2021, 11:39

... 355 cc (ml?)

Jah, cubic-centimeter == milliliitriga.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Näedsa, veelgi suuremal AT'l on krossikapukk!

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas Jesper »

See pukk on isegi EXC remondiks suht kipakas, lihtsalt toona ei olnud veel majapidamises paremat riistapuud, millest eelnevalt kirjutasin.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Nozzu Kawasaki KLR 650 (s.1999)

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Jesper kirjutas: 27 Okt 2021, 20:36

See pukk on isegi EXC remondiks suht kipakas, lihtsalt toona ei olnud veel majapidamises paremat riistapuud, millest eelnevalt kirjutasin.

  1. Vaatasin, tavaliselt kannatab pukikene u 150kg, eks mingi varu ole ka.
  2. Isegi nende superpukkidega, suured mutrid/poldid eelnevalt stabiilsemal pinnasel lahti !
  3. Kõige lihtsam(odavam) oli teha prussidest pukk- sättisid küljejalal tsiklile paremale küljele ja voilaa,väikese lükkega oligi masin airborn. Edasi oli juba balansi küsimus, kummas otsas, mida teha tahtsid. Isegi, kui puidu hinnad laes, maksaks asi alla 5€. Sinna saad isegi rattad alla panna, kui garaage põrand kannatab.

Geniaalsed lahendused on tavaliselt väga lihtsad.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”