Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Läksin lihtsama vastupanu teed, lasin puksid treida ja asi klaar.

B4C03456-25BE-4276-9DF1-4A3164D0392B.jpeg

Nüüd veel esimese pidurikettaga miskit välja mõtlema. Kas Husky ja KTM esiketta PCD on viimase 5 aasta jooksul sama :roll:



Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Täna hommikul sain Ramost meili, hoolduse mammona oli kohale jõudnud.

2EDB614F-796A-429F-B4FB-5952B0DCBE40.jpeg

Siis olin veel tubli ja panin sm veljele rehvi peale.
Ja lõpetuseks tegin ühe pika ringi ratta endaga ka, et akut laadida :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Täna siis proovisin esiratast koos uute puksidega alla, nagu päris :)

7B5D0913-D36A-4037-9594-367C0AFB71BF.jpeg

Pidasin maha ka ajutalgud sõbraga ja tulime lahendusele, kuidas saan suht lihtsa vaevaga kasutusel oleva ketta uue veljega kasutusse võtta :bsmile:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Harige mind rumalat palun, nimelt mul ees amortidel kivikaitsmed sellised uhked ja palju kaitset pakkuvad suhteliselt kinnised tummised tükid, aga krossi ratastele tehakse mingeid õhulisemaid

B619DFA1-77BF-4307-9B9C-D90BDE8E3B95.png
01504311-EEF4-432B-8B22-127B2F75B057.png

Kas sellistel lahtistel on ka ainult alt kinnitus, või üleval ka mingi toestus/juhik

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Käisin täna ülevaatusel ja see oli väljakutse mitte mulle vaid ülevaatajale. Harjukeskmine jupp tegi kiisusilmasid ja palus, et ma ise piduritesti läbi teeks, sest tal ilmselt poleks jalad maha ulatunud :D
Aga tehtud sai ja viis punkti minu poolt sellele rullidega ülevaatuspunktile Läike teel!

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas bitter »

tito kirjutas: 28 Sept 2020, 20:39

Harige mind rumalat palun, nimelt mul ees amortidel kivikaitsmed sellised uhked ja palju kaitset pakkuvad suhteliselt kinnised tummised tükid, aga krossi ratastele tehakse mingeid õhulisemaid
Kas sellistel lahtistel on ka ainult alt kinnitus, või üleval ka mingi toestus/juhik

krossiratta kasutus on suht konkreetne, saab eestpoolt liiva ja kivirahet. Kinnitus on alt 3 poldiga. Minu endurol ka sellised. DR-Z puhul ju siis tootja pole tahtnud liigseid riske võtta. Kunagi ei tea kuhu keegi ukerdama satub sellega, inimlik rumalus on teatavasti piiritu 8). Ca 2008 paiku olid näiteks ktm exc-del ka sellised kinnisemad

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

bitter kirjutas: 30 Sept 2020, 15:55

krossiratta kasutus on suht konkreetne, saab eestpoolt liiva ja kivirahet. Kinnitus on alt 3 poldiga. Minu endurol ka sellised. DR-Z puhul ju siis tootja pole tahtnud liigseid riske võtta. Kunagi ei tea kuhu keegi ukerdama satub sellega, inimlik rumalus on teatavasti piiritu 8). Ca 2008 paiku olid näiteks ktm exc-del ka sellised kinnisemad

Originaalis peaks olema “kummilutid” aga hetkel all olevatel USD ka alt kolme poldiga kinnituv, kuid ma mõtlen just seda, et kas krossikatel see lödi pole selline kaitseplast?

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas bitter »

Miks ta lödi peaks olema? Teeb täpselt seda, mis vaja. Suuremal koormusel liigub ülemine ots mõni mm tagasi ja toetub amordi ül.toru alumisele otsale.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

bitter kirjutas: 01 Okt 2020, 10:55

Miks ta lödi peaks olema? Teeb täpselt seda, mis vaja. Suuremal koormusel liigub ülemine ots mõni mm tagasi ja toetub amordi ül.toru alumisele otsale.

Arvasin nii. Ma mõtlesin koguaeg, et sellel on ülemises otsas mingi toetuspunkt....

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

41,2 tunni pealt läks talvituma. Lugesin Autolehest näpunäiteid ja tegin näpunäidete järgi. Ostsin poest küürimis- ja peldikuharja, lasin voolikuveel soliseda ja andsin harjadega kuuma :)
Siis lasin õhuga kuivaks ja tegin paari km ringi. Siis uus õli, õlifilter ja pukki amordid maast lahti. Kett sai vaha, ning pean veel vaid aku maha kiskuma ja tollele mingi laadja ostma.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tõin täna doonorid 8)

87C06C8B-F51F-4F26-ADBF-2A9547FEF938.jpeg

Husqvarna oem rummud ja Excel i pöiad, esivelg on tehtud mu digispidokale sobivaks. Kui see tuunitud piduriketas mu Moose Racingu rummule istuks, oleks veel eriti bueno :)

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tere minu nimi on Volli ja mul on pea 39.5” 😂

00A23CEE-E561-4A41-933C-3640462205A7.jpeg

Algul küsisin Mardi vihje peale ETRAst mis maksaks POM i kang, kuid seal samas kõrval Plastok OÜ klellel okey koduleht ja tellimuskeskus kus hinnad kohe näha, sõnaga võtsin kukkumispunnide algmaterjaliks meetri 50mm musta POM i eks millalgi peab ära mõõtma ja treialile viima. Mustareede magasin maha, aga tellisin jõulu hinnaga veel endale üht-teist millest lähemalt kui pakk kohal :wink:


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas morse »

Ja nüüd ladustad seda 115ks kukkumiseks piisavat kangi vannitoas? :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

No just, libedusest tingituna kukkumise oht ju suur 😂


fomoco
Postitusi: 198
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Nii saabki hoida garaasis puhtust ja korda.
:idea:


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas will111 »

:lol: :wack: :ner:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

No ma panen teid siis istuma ja õhku ahmima! :lol:
Põhimõtteliselt ei ole mul garaazi, aga kuna see teemaks tuli, siis eelmine nädal äkki neljapäeval, oli just mul suhtlus projekteerijaga, kes mulle garaazi projekteerib, aga see selleks.
Räägin enda võimalustest: mul on ligipääs 1200 rm pinnale, kus enam-vähem auto remondiks kõik vajalik olemas, täis LED valgustus, automaatne gaasiküte ja põhiliste käiguteede kohal soojakardinad. Nimme tõin kütte teemasse :D
Esteet alustab tööd kinnaste kätte toppimisega, tänase polli lõpus räägin ära ka miks, või noh saate aru miks ma mida teen (lol)

IMG_20201214_170427.jpg

Kui kinnas käes asume asja kallale, täna oli vaja mul lahutada rehvi ja velje kooselu. F*ck off nende tip ide eest, et peske jooksva vee all harjaga.

IMG_20201214_172004.jpg

Teipisin laagrid/puksid kinni ja tuimalt pesukappi kraanulpessu, peale seda õhuga puhtaks ja tee või valge kindaga tööd.

IMG_20201214_172625.jpg

Kui olin rehvi veljelt maha võtnud, sellel kulus rohkem arvatust aega, kuna unustasin enda heeblid ja budy koju ja olin sunnitud kasutama autodele mõeldud heebleid. Suundusin silmad vees töökohale, mida ma jagan produktiivse töötajaga, kes on see teine äärmus- lohvini õlis mees :D

IMG_20201214_174837.jpg

Uputasin korralikult roostesurmaga niplid kokku ja proovime järjejuttu homme jätkata, siis tutvustan üht teist töö etappi.

IMG_20201214_175620.jpg

Tööriistad puhtaks, paberiga töökoht ka puhtaks, ning kogu sodi ja kindad prügikasti- tänaseks done!

IMG_20201214_175014.jpg

Uskuge mind peale seda, kui olin käed ära pesnud, läksin Sikupilli keskusesse, olin täiesti puhast- otse töökojast, kuid ei omanud Predatori filmist tuttavaid näo- ja kehamaalinguid, seega saab täitsa inimese moodi toimetada küll, kui tahad.
Esteedil kulus tööks 25 minutit, tegelt ma ennast esteediks ei pea, aga mingi loogika ja kord võiks ikka olla :D

IMG_20201214_175743.jpg

joel
Postitusi: 1798
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas joel »

Aga noad on sul ilmselgelt teritamata, sest käe peal karvad puha alles.

Joel
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tark ei torma, selle mõtlesin täna ära kuidagi lahata 😁
No paneme minema! Terav nuga on vahetavate teradega vaibanuga, kui ots nüri jupp maha ja edasi. Pealegi lõikab kõike: plekki, hekki, tina, liha no unista vaid.
Igatahes oli siis plaan eile lahutatud velg veel rohkem ära lammutada ja päästa pöid rummu ikkest.
Esmalt pidin teibitud veljeraskused ja kodarate kaitseplastid eemaldama- loomulikult kasutasin selleks vaibanuga.

IMG_20201215_181452.jpg
IMG_20201215_181532.jpg
IMG_20201215_182356.jpg

Peale seda kukkusin kodaraid lahti keerama, ühelt poolt aitasin tööriistaga, ning siis juba akudrelliga.

IMG_20201215_183333.jpg

Kui osandatud, siis sodist puhtaks töökoht ja nüüd vaid rumm puhtaks, ning uue pöia ootustel...

IMG_20201215_185040.jpg

Tekkis mõte pöid juppideks lōigata ja koduse kamina külge ribideks lisada :D
Kurbusega pean taas teatama, et näppe õliseks ei õnnestund teha kuigi sai uputatud roostesurma kodara niplitele :lol:

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Täna kiskusin rummu algosadeks, laagrid olid päris korraliku s*takihi all, läks korralik kogus Plexut et koodid loetavaks muutuks :)

B24EE87C-6A3F-4883-B61E-E9D477D4A167.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Lasin täna rummule happekrundi selga, et juba järgmine aasta saaks selle ära värvida :D

0029727B-8F5E-4B76-AFCD-579EA2733146.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Teate seda lugu keelekast ja hambaarstist, mul oli sama teema täna- viisin enda slangi treiali juurde koos mingi kritseldusega puksidest ja no ikka see, et kiiret pole jms.

23045436-85D3-4505-8E0E-CC3B3273B046.png

Mingi suva treial oleks küsind vb midagi spetsiifilist millele ma enivei poleks osand pööd ega mööd vastata, a see kurjam küsis kohe: “kukkumis punnid vä” ja dollari märgid keerlesid silmade ette. Ja vähe sellest, tegin mammuti lõuna või noh ütleme otse, et tööluusi ja kella 17:00 oli valmis.... k*rat, ma pean ju nüüd neile järgi minema ja selle külge pookimisega tegelema hakkama, deem :D

5A9485ED-686C-40E0-A090-3D7E1B7C6E73.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Tagumised puksid vaid vormistamise küsimus

097E8C41-5E44-418C-8D34-935B42C2A6E6.jpeg

Pean leidma õiged seibid puksi põhja ja lukumutrid sebima, siis keermelati õigesse mõõtu lõikama ja tehtud.
Ees aga on veist võlli vaja enne töödelda

5E722842-C521-49FE-AE40-23A811CCFE2C.jpeg

Ja siis veits mõõtmist, et visuaalselt bueno saaks.
NB! Täna said näpud mitte päris õliseks aga määrdega kokku :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

:twisted: Oioioioi kui unarusse see teema vajund :D
Noh kust ma siis alustan, jõuluks tellisin 24mx.eu st Twenty (oli vist) 5” pöia, kui see värvitud saab, saan jälle kokku jebima hakata.

A2033E83-660B-4071-9386-47180FD52998.jpeg

Kavialist tõin enne pandeemiat laagrid ka rummule lähevad FAG i omad, peaks koodid ka siia panema oleks tulevikus hea lihtne. Mingid x firma simmerid tulid ka sealt.

5A09A5F4-5EC6-447B-B02F-8D977D0D765A.jpeg

A jaa rummu värvisin mustaks, kuhu ma need laagrid siis topin.

B14DBDA6-2367-41A3-8EA6-3377AE549C49.jpeg

Slaiderid tegin ka valmis ja vajalikud seibid poldid võtsin Tööriistamarketist roostevabad.

Vihma kallab ja teed muutuvad aina puhtamaks, varsti saab paarutada :D
Iga päev ikka aina rohkem näen tööl aknast kaherattalisi- mina kade.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Võtsin eile aku maha ja panin laadima, algul ei tahtnud kuidagi voolu endasse võtma hakata, hommikuks oli ikka täis õnneks laadind end. Klemmi klotsid poltisin kohe aku külge tagasi :lol:
Pühapäevaks lubab normaalset ilma, saab esimesed meetrid kirja vast.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Kes lubas ratta tuulutama viia? See olen mina, Märt Sults, sinu naaber.... :mrgreen:
Lappasin kokku, sügisel kui hooldust tegin jätsin kaitsme alla panemata- panin selle külge. Kontrollisin õli ja jahutusvedeliku tasemed ära ja visuaalselt et poleks mingeid lekkeid. Pumpasin rehvid täis. Õlitasin keti ära. Puhastasin õhufiltri ja õlitasin. Panin uue bensufilri. Siis kiskusin küünla maha (oleks muidugi võind uue panna, aga ei pannud) puhastasin ära ja panin külge. Ning tõstsin laetud aku peale, ning käiasin tühjaks :D
Lohistasin ratta maja ette päikest võtma ja panin aku tagasi laadima, tegin väikese grilli ja lupsti ratas käivitus poolest pöördest,kui laetud aku peal uuesti.
Neeme soovitusel pikale tiirule ei läind, aga mõnus oli Hageri-Maidla-Kiisa ringil 8)

98E40201-4B60-4D7D-9BD4-0DA4D2C81C8E.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Uuh, sain täna uued prillid kätte ja käisin selle aasta “uut” varustust siis kohe katsetamas. Kokkuvõtvalt: külm rsk :D
Kui nädalavahetusel lasin Sinisalo ATV/saani riietega oli täitsa mõnus, soe vooder oli pükstel sees ja jope peal ilma voodrita vaid t-särk, võrgul kaitsmed ja jope. Paksu fliis suka peaks mingi pädevama asja vastu vahetama. Kätte panin nitril kindad koos õhukeste krossikinnastega
Täna panin talvel osteldud Spyke kaheosalise nahkkombe, ülesse termopesu ja alla midagi- ilmselt kui mumpsu ei saa, pääsesin kergelt, aga munadel oli krdi külm :)
“Uus” Ufo pott lendas koos uute 100% prillidega tanklas leksu otsast maha, vot see tegi eriti tigedaks- elu on ikka raske kahe vasaku käe ja 10 pöidlaga (crash)

Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Papparrapaapppaa

36C053B5-EFD4-419D-B934-36B03447E77F.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

Panin siis natuke rummu kokku. Enne kui laagrimääret tööpositsioonidele lödistama hakkan, peaks proovima velge kokku lapata, et saaks ET d möllud paika.

CD85D534-3D01-4B64-A322-0FF87EFA4703.jpeg

Et laagrit parem sisse oleks pressida, võtsin vanal laiemal laagril seina veits õhemaks ja läks pressi all ludinal see töö.

38BCD551-0A53-4C8E-8263-D0EAA5614DBA.jpeg

Laagripesad rummus lasin vanast sodist karukeelega puhtaks ja meelitamaks laagrit oma kohale, lasin törtsu valget määret vahele.
Lõpetuseks tellisin lisatud temperatuuri displeile LR44 patakad, mis muidu enam näitu ei tahtnud kuvada :)

6088F806-4404-4C20-86D3-B1EC8F7E6321.jpeg
Kasutaja avatar

Teema algataja
tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito

Lugemata postitus Postitas tito »

50 tunni pealt vahetasin küünla panin sama mis peal CR8E aga tellisin ka CR7E ja CR9E igaks juhuks kui peaks troopikaks või külmaks minema :D
Rehvid vahetasin ka känavale rohkem kõlblike vastu, sest plaanitud supermoto velgede koostamine võtab veel aega. Nendest rääkides on vaja esiveljele ketta flants teha ja tagavelg jooksma panna. Nagu siin keegi soovitas koostasin velje algselt 18” veljest osandamisel järgi jäänd kodaratega, et enam vähem õige mõõdu kodaraid saaks tellida, siin kohal tänud Sven ile smx.ee st tarne kiire ja hind hea :bsmile:
Mingi hetk tagasi käisin ka Ramos hoolduse asju tellimas ja panin tellimusse ka jalaraua kummipadjad saabaste säästmiseks, need veel pole jõudnud tahaks muidu õli ära vahetada küll juba.

E1C37827-EB95-497B-99A6-2D322CF4CD04.jpeg
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”