Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Läksin lihtsama vastupanu teed, lasin puksid treida ja asi klaar.
Nüüd veel esimese pidurikettaga miskit välja mõtlema. Kas Husky ja KTM esiketta PCD on viimase 5 aasta jooksul sama
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Täna hommikul sain Ramost meili, hoolduse mammona oli kohale jõudnud.
Siis olin veel tubli ja panin sm veljele rehvi peale.
Ja lõpetuseks tegin ühe pika ringi ratta endaga ka, et akut laadida
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Täna siis proovisin esiratast koos uute puksidega alla, nagu päris
Pidasin maha ka ajutalgud sõbraga ja tulime lahendusele, kuidas saan suht lihtsa vaevaga kasutusel oleva ketta uue veljega kasutusse võtta
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Harige mind rumalat palun, nimelt mul ees amortidel kivikaitsmed sellised uhked ja palju kaitset pakkuvad suhteliselt kinnised tummised tükid, aga krossi ratastele tehakse mingeid õhulisemaid
Kas sellistel lahtistel on ka ainult alt kinnitus, või üleval ka mingi toestus/juhik
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Käisin täna ülevaatusel ja see oli väljakutse mitte mulle vaid ülevaatajale. Harjukeskmine jupp tegi kiisusilmasid ja palus, et ma ise piduritesti läbi teeks, sest tal ilmselt poleks jalad maha ulatunud
Aga tehtud sai ja viis punkti minu poolt sellele rullidega ülevaatuspunktile Läike teel!
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
tito kirjutas: ↑28 Sept 2020, 20:39Harige mind rumalat palun, nimelt mul ees amortidel kivikaitsmed sellised uhked ja palju kaitset pakkuvad suhteliselt kinnised tummised tükid, aga krossi ratastele tehakse mingeid õhulisemaid
Kas sellistel lahtistel on ka ainult alt kinnitus, või üleval ka mingi toestus/juhik
krossiratta kasutus on suht konkreetne, saab eestpoolt liiva ja kivirahet. Kinnitus on alt 3 poldiga. Minu endurol ka sellised. DR-Z puhul ju siis tootja pole tahtnud liigseid riske võtta. Kunagi ei tea kuhu keegi ukerdama satub sellega, inimlik rumalus on teatavasti piiritu . Ca 2008 paiku olid näiteks ktm exc-del ka sellised kinnisemad
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
bitter kirjutas: ↑30 Sept 2020, 15:55krossiratta kasutus on suht konkreetne, saab eestpoolt liiva ja kivirahet. Kinnitus on alt 3 poldiga. Minu endurol ka sellised. DR-Z puhul ju siis tootja pole tahtnud liigseid riske võtta. Kunagi ei tea kuhu keegi ukerdama satub sellega, inimlik rumalus on teatavasti piiritu . Ca 2008 paiku olid näiteks ktm exc-del ka sellised kinnisemad
Originaalis peaks olema “kummilutid” aga hetkel all olevatel USD ka alt kolme poldiga kinnituv, kuid ma mõtlen just seda, et kas krossikatel see lödi pole selline kaitseplast?
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Miks ta lödi peaks olema? Teeb täpselt seda, mis vaja. Suuremal koormusel liigub ülemine ots mõni mm tagasi ja toetub amordi ül.toru alumisele otsale.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Arvasin nii. Ma mõtlesin koguaeg, et sellel on ülemises otsas mingi toetuspunkt....
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
41,2 tunni pealt läks talvituma. Lugesin Autolehest näpunäiteid ja tegin näpunäidete järgi. Ostsin poest küürimis- ja peldikuharja, lasin voolikuveel soliseda ja andsin harjadega kuuma
Siis lasin õhuga kuivaks ja tegin paari km ringi. Siis uus õli, õlifilter ja pukki amordid maast lahti. Kett sai vaha, ning pean veel vaid aku maha kiskuma ja tollele mingi laadja ostma.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Tõin täna doonorid
Husqvarna oem rummud ja Excel i pöiad, esivelg on tehtud mu digispidokale sobivaks. Kui see tuunitud piduriketas mu Moose Racingu rummule istuks, oleks veel eriti bueno
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Tere minu nimi on Volli ja mul on pea 39.5”
Algul küsisin Mardi vihje peale ETRAst mis maksaks POM i kang, kuid seal samas kõrval Plastok OÜ klellel okey koduleht ja tellimuskeskus kus hinnad kohe näha, sõnaga võtsin kukkumispunnide algmaterjaliks meetri 50mm musta POM i eks millalgi peab ära mõõtma ja treialile viima. Mustareede magasin maha, aga tellisin jõulu hinnaga veel endale üht-teist millest lähemalt kui pakk kohal
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No ma panen teid siis istuma ja õhku ahmima!
Põhimõtteliselt ei ole mul garaazi, aga kuna see teemaks tuli, siis eelmine nädal äkki neljapäeval, oli just mul suhtlus projekteerijaga, kes mulle garaazi projekteerib, aga see selleks.
Räägin enda võimalustest: mul on ligipääs 1200 rm pinnale, kus enam-vähem auto remondiks kõik vajalik olemas, täis LED valgustus, automaatne gaasiküte ja põhiliste käiguteede kohal soojakardinad. Nimme tõin kütte teemasse
Esteet alustab tööd kinnaste kätte toppimisega, tänase polli lõpus räägin ära ka miks, või noh saate aru miks ma mida teen
Kui kinnas käes asume asja kallale, täna oli vaja mul lahutada rehvi ja velje kooselu. F*ck off nende tip ide eest, et peske jooksva vee all harjaga.
Teipisin laagrid/puksid kinni ja tuimalt pesukappi kraanulpessu, peale seda õhuga puhtaks ja tee või valge kindaga tööd.
Kui olin rehvi veljelt maha võtnud, sellel kulus rohkem arvatust aega, kuna unustasin enda heeblid ja budy koju ja olin sunnitud kasutama autodele mõeldud heebleid. Suundusin silmad vees töökohale, mida ma jagan produktiivse töötajaga, kes on see teine äärmus- lohvini õlis mees
Uputasin korralikult roostesurmaga niplid kokku ja proovime järjejuttu homme jätkata, siis tutvustan üht teist töö etappi.
Tööriistad puhtaks, paberiga töökoht ka puhtaks, ning kogu sodi ja kindad prügikasti- tänaseks done!
Uskuge mind peale seda, kui olin käed ära pesnud, läksin Sikupilli keskusesse, olin täiesti puhast- otse töökojast, kuid ei omanud Predatori filmist tuttavaid näo- ja kehamaalinguid, seega saab täitsa inimese moodi toimetada küll, kui tahad.
Esteedil kulus tööks 25 minutit, tegelt ma ennast esteediks ei pea, aga mingi loogika ja kord võiks ikka olla
-
- Postitusi: 1802
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Aga noad on sul ilmselgelt teritamata, sest käe peal karvad puha alles.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Tark ei torma, selle mõtlesin täna ära kuidagi lahata
No paneme minema! Terav nuga on vahetavate teradega vaibanuga, kui ots nüri jupp maha ja edasi. Pealegi lõikab kõike: plekki, hekki, tina, liha no unista vaid.
Igatahes oli siis plaan eile lahutatud velg veel rohkem ära lammutada ja päästa pöid rummu ikkest.
Esmalt pidin teibitud veljeraskused ja kodarate kaitseplastid eemaldama- loomulikult kasutasin selleks vaibanuga.
Peale seda kukkusin kodaraid lahti keerama, ühelt poolt aitasin tööriistaga, ning siis juba akudrelliga.
Kui osandatud, siis sodist puhtaks töökoht ja nüüd vaid rumm puhtaks, ning uue pöia ootustel...
Tekkis mõte pöid juppideks lōigata ja koduse kamina külge ribideks lisada
Kurbusega pean taas teatama, et näppe õliseks ei õnnestund teha kuigi sai uputatud roostesurma kodara niplitele
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Täna kiskusin rummu algosadeks, laagrid olid päris korraliku s*takihi all, läks korralik kogus Plexut et koodid loetavaks muutuks
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Lasin täna rummule happekrundi selga, et juba järgmine aasta saaks selle ära värvida
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Teate seda lugu keelekast ja hambaarstist, mul oli sama teema täna- viisin enda slangi treiali juurde koos mingi kritseldusega puksidest ja no ikka see, et kiiret pole jms.
Mingi suva treial oleks küsind vb midagi spetsiifilist millele ma enivei poleks osand pööd ega mööd vastata, a see kurjam küsis kohe: “kukkumis punnid vä” ja dollari märgid keerlesid silmade ette. Ja vähe sellest, tegin mammuti lõuna või noh ütleme otse, et tööluusi ja kella 17:00 oli valmis.... k*rat, ma pean ju nüüd neile järgi minema ja selle külge pookimisega tegelema hakkama, deem
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Tagumised puksid vaid vormistamise küsimus
Pean leidma õiged seibid puksi põhja ja lukumutrid sebima, siis keermelati õigesse mõõtu lõikama ja tehtud.
Ees aga on veist võlli vaja enne töödelda
Ja siis veits mõõtmist, et visuaalselt bueno saaks.
NB! Täna said näpud mitte päris õliseks aga määrdega kokku
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Oioioioi kui unarusse see teema vajund
Noh kust ma siis alustan, jõuluks tellisin 24mx.eu st Twenty (oli vist) 5” pöia, kui see värvitud saab, saan jälle kokku jebima hakata.
Kavialist tõin enne pandeemiat laagrid ka rummule lähevad FAG i omad, peaks koodid ka siia panema oleks tulevikus hea lihtne. Mingid x firma simmerid tulid ka sealt.
A jaa rummu värvisin mustaks, kuhu ma need laagrid siis topin.
Slaiderid tegin ka valmis ja vajalikud seibid poldid võtsin Tööriistamarketist roostevabad.
Vihma kallab ja teed muutuvad aina puhtamaks, varsti saab paarutada
Iga päev ikka aina rohkem näen tööl aknast kaherattalisi- mina kade.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Võtsin eile aku maha ja panin laadima, algul ei tahtnud kuidagi voolu endasse võtma hakata, hommikuks oli ikka täis õnneks laadind end. Klemmi klotsid poltisin kohe aku külge tagasi
Pühapäevaks lubab normaalset ilma, saab esimesed meetrid kirja vast.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Kes lubas ratta tuulutama viia? See olen mina, Märt Sults, sinu naaber....
Lappasin kokku, sügisel kui hooldust tegin jätsin kaitsme alla panemata- panin selle külge. Kontrollisin õli ja jahutusvedeliku tasemed ära ja visuaalselt et poleks mingeid lekkeid. Pumpasin rehvid täis. Õlitasin keti ära. Puhastasin õhufiltri ja õlitasin. Panin uue bensufilri. Siis kiskusin küünla maha (oleks muidugi võind uue panna, aga ei pannud) puhastasin ära ja panin külge. Ning tõstsin laetud aku peale, ning käiasin tühjaks
Lohistasin ratta maja ette päikest võtma ja panin aku tagasi laadima, tegin väikese grilli ja lupsti ratas käivitus poolest pöördest,kui laetud aku peal uuesti.
Neeme soovitusel pikale tiirule ei läind, aga mõnus oli Hageri-Maidla-Kiisa ringil
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Uuh, sain täna uued prillid kätte ja käisin selle aasta “uut” varustust siis kohe katsetamas. Kokkuvõtvalt: külm rsk
Kui nädalavahetusel lasin Sinisalo ATV/saani riietega oli täitsa mõnus, soe vooder oli pükstel sees ja jope peal ilma voodrita vaid t-särk, võrgul kaitsmed ja jope. Paksu fliis suka peaks mingi pädevama asja vastu vahetama. Kätte panin nitril kindad koos õhukeste krossikinnastega
Täna panin talvel osteldud Spyke kaheosalise nahkkombe, ülesse termopesu ja alla midagi- ilmselt kui mumpsu ei saa, pääsesin kergelt, aga munadel oli krdi külm
“Uus” Ufo pott lendas koos uute 100% prillidega tanklas leksu otsast maha, vot see tegi eriti tigedaks- elu on ikka raske kahe vasaku käe ja 10 pöidlaga
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Panin siis natuke rummu kokku. Enne kui laagrimääret tööpositsioonidele lödistama hakkan, peaks proovima velge kokku lapata, et saaks ET d möllud paika.
Et laagrit parem sisse oleks pressida, võtsin vanal laiemal laagril seina veits õhemaks ja läks pressi all ludinal see töö.
Laagripesad rummus lasin vanast sodist karukeelega puhtaks ja meelitamaks laagrit oma kohale, lasin törtsu valget määret vahele.
Lõpetuseks tellisin lisatud temperatuuri displeile LR44 patakad, mis muidu enam näitu ei tahtnud kuvada
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
50 tunni pealt vahetasin küünla panin sama mis peal CR8E aga tellisin ka CR7E ja CR9E igaks juhuks kui peaks troopikaks või külmaks minema
Rehvid vahetasin ka känavale rohkem kõlblike vastu, sest plaanitud supermoto velgede koostamine võtab veel aega. Nendest rääkides on vaja esiveljele ketta flants teha ja tagavelg jooksma panna. Nagu siin keegi soovitas koostasin velje algselt 18” veljest osandamisel järgi jäänd kodaratega, et enam vähem õige mõõdu kodaraid saaks tellida, siin kohal tänud Sven ile smx.ee st tarne kiire ja hind hea
Mingi hetk tagasi käisin ka Ramos hoolduse asju tellimas ja panin tellimusse ka jalaraua kummipadjad saabaste säästmiseks, need veel pole jõudnud tahaks muidu õli ära vahetada küll juba.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.