Turist T200 1974
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1210
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: Turist T200 1974
Eks omalegi tundusid kõik peale JAWA-de ja vene omadest peale mõne üksiku uuema mudeli ühed parajad rondid. Kui veel mõnda vanemat IŽ-i juhtus nägema (49, 56), siis see ajas lausa naeru peale, et keegi sellise asjaga sõidab.
Seoses sidurikaanega meenus, et tegelikult peaks siduriga natuke tegelema. Külma õliga vahel järsemalt gaasi andes libiseb, sooja õli korral mõnikord peale käiguvahetust siduri lahti laskmisel ja kohe hoogsalt gaasi andes jääb mõneks sekundiks libisema. Ühel teisel vene rattal kõrvaldasin sama probleemi niimoodi, et lihvisin siduri metallkettad natuke karedamaks, kokkupuutepinnad olid üsna peegelsiledad. Lihtsalt hõõrdketaste vahetamine ei aidanud, aga niimoodi tehes sai kenasti veel vanu kettaid edasi kasutada.
Re: Turist T200 1974
Turist kirjutas: ↑01 Juun 2021, 17:49Eks omalegi tundusid kõik peale JAWA-de ja vene omadest peale mõne üksiku uuema mudeli ühed parajad rondid. Kui veel mõnda vanemat IŽ-i juhtus nägema (49, 56), siis see ajas lausa naeru peale, et keegi sellise asjaga sõidab.
Seoses sidurikaanega meenus, et tegelikult peaks siduriga natuke tegelema. Külma õliga vahel järsemalt gaasi andes libiseb, sooja õli korral mõnikord peale käiguvahetust siduri lahti laskmisel ja kohe hoogsalt gaasi andes jääb mõneks sekundiks libisema. Ühel teisel vene rattal kõrvaldasin sama probleemi niimoodi, et lihvisin siduri metallkettad natuke karedamaks, kokkupuutepinnad olid üsna peegelsiledad. Lihtsalt hõõrdketaste vahetamine ei aidanud, aga niimoodi tehes sai kenasti veel vanu kettaid edasi kasutada.
Pole siin naerda midagi.mind viidi IZ59 ga kylkas ja ema kõhus sünnitusmajja.toodi ära kh.siiamaani meeldib selle bensu hais
Isa viis.
-
Teema algataja - Postitusi: 1210
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: Turist T200 1974
Ei saanud veel jälile, mis põhjustab kaitsme(te) läbi põlemist siis kui tuled on sisse lülitatud. Algul hakkas kaitset (mõnikord 1 kaitsme, mõnikord 2) läbi põletama sel hetkel kui lülitasin kaugtule sisse. Proovisin siis nii, et võtsin esitulest pirni üldse välja (kahtlustades, et pirn ise võib seda põhjustada) ja ka siis mingil hetkel põles kaitse läbi kui tuled olid sisse lülitatud. Juhtus ka siis kui ainult garbariittuled põlesid. Kui ükski tuli ei põle, siis pole seda juhtunud. Varasemalt põletas vahel harva selle kaitsme läbi, mis laadimise ära võtab, aga mootor jäi tööle. Nüüd viimasel ajal on pigem põlenud läbi see kaitse, mis kõik ilma vooluta jätab- tuled kustuvad ja mootor seiskub.
Tulede lüliti (see metallist ON-OFF lüliti) pidin juba mõnda aega tagasi vahelt ära võtma kuna sisuliselt sulas üles. Nüüd on nii, et kui mootori käivitan, siis kohe tuled põlevad, lenksal oleva lülitiga saab vaid valida millised tuled.
Kusagil peab ikka korralik lühis tekkima, aga juhtmeid uurides seda kohta juhtmetelt küll ei leidnud praegu. Ei tea kas relee-regulaator ei saa sellist jama põhjustada?
-
Teema algataja - Postitusi: 1210
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: Turist T200 1974
Sain kaitsmete läbi põlemise põhjusele jälile. Esitules lähi/kaugtule pirnipesa on selline, millele juhtmed käivad tagant külge kruvide alla ja klemmid/kruvid millegagi kaetud ei ole. Sealt esitule korpusest jooksevad igasugused asjad läbi, näiteks tooreklapi tross, millel plastikümbris "sobiva" koha pealt katki oli.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Turist T200 1974
Turist kirjutas: ↑16 Juun 2021, 18:35Sain kaitsmete läbi põlemise põhjusele jälile. Esitules lähi/kaugtule pirnipesa on selline, millele juhtmed käivad tagant külge kruvide alla ja klemmid/kruvid millegagi kaetud ei ole. Sealt esitule korpusest jooksevad igasugused asjad läbi, näiteks tooreklapi tross, millel plastikümbris "sobiva" koha pealt katki oli.
Mul isal oli sinna pandud mingi õhukeset plastikust selline ümar kate(tuleaugust sisse mahutuv),et see kõik mis tule taga, oleks isoleeritud. Ehk see probleem on sellel juba tehasest sisse konstrueeritud
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1210
- Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 173 korda
Re: Turist T200 1974
Sai jälle ülevaatus puhtalt läbitud. Aastaga (kahe ülevaatuse vaheline aeg) sõitnud 1300 km. Hetkel ei saa millegi üle väga kurta, ülevaatusel käies (rolleri asukohast lähim ülevaatuspunkt edasi-tagasi u. 80 km) maanteel enamasti sõitsin 70 km/h kandis, aga vahepeal sai paar km ka gaas põhjas 90 km/h proovitud, mingeid probleeme ei esinenud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Turist T200 1974
Kusjuures nõukaajal ei pidanud rolleriga ülevaatusel käima. See oli ka üks kindel põhjus,miks mul isa selle ostis. Nõukaajal oli teatavasti ülevaatuse tegemine kohaliku miilitsa või autoinspektori ehk mendi teema. Isa jaoks oli nendega suhtlemine piisavalt vastik ehk vihkamine selle nõuka korra ja kommude vastu oli nii suur, et IŽ-i või Jawa ost muutus ka rolleri ostuks, et nendega vähem suhelda
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.