WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Tere,
Tegin eelmise aasta suvel A-kat load ära ja tõin Lätist ehku peale Dorsoduro 750. Samal ajal oli käimas saksamaal oksjon, mille ka võitsin ja joppas kätte 10 aastat uuem masin Dorsoduro 900.
Kaks samasugust masinat kuuriall hakkasin välja selgitama, kas saab kahest ühe kokku või ikkagi kahest kaks kokku
Teema pigem ikka uuemast masinast kuna minukätte jõudis ta esiosa avariiga, lätlane lihtsalt suure läbisõiduga ja kulunud.
Taastamisel olen kasutanud seni kasutatud terveid varuosasid. Suures osas eBay.
Dorsoduro 900 to-do list:
- Saksamaalt aitas ratta ära tuua EstoLink ( kiired ja abivalmis kutid, hind väga mõistlik )
- Jahutusradiaator kõver/katki ( uus olemas )
- Esihark kõver ( uus olemas, värvimises )
- LCD display katki ( uus olemas )
- Jalgpiduri hoob + raamikinnitus katki ( juba vahetatud )
- Juhtraud kõver ( uus olemas )
- Esivelg puruks ( uus olemas )
- Peeglid katki ( uued olemas )
- Parempoolne paagikatte plastik puudu
- Esimene porikas + mask puudu
Sellise nimekirjaga alustasin vaikselt pihta. Tänaseks päevaks on enamus suuremaid asju töös või kohal.
Pildid enne minukätte jõudmist:
Pildid juppidest
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Seni kuni amordi põhjad pulbris saab veel mõned "enne ja pärast" pildid postitada.
Amortidega veel selline huumor, et sai eBayst tellitud Dorsoduro 1200 omad. Mõtlesin, et sama tõugu loom, et küll ta istub. Amordid olidki mõõtudelt samad aga see "triple tree" ( ei tea mis selle balvanka eestikeelne nimi on ) ei klappinud. Võll, mis raami sisse käib on jämedam 1200-l. Tuli välja, et ka 1200 raamipoolne laagri mulk on jämedam ja mina ei leidnud kuskilt sellist laagrit, mis annaks mulle "bolt on" lahenduse, et kaalikas enda pillile istutada.
Ühesõnaga, lasin kohalikul inseneril uue võlli treida ja asi korras.
Viimasel pildil näha korralik o-leg
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
...tuleb välja, et Dorsoduro 1200 raam, amordi "kolmik" ja supportid natuke teised. Viimane lootus, et eBay-st hea hinnaga saadud esihark bolt on lahendusena otse külge istub purunes lähiminevikus.
Lisaks tekitas omajagu tuska kohaliku treiali meisterdatud võll, mille keere on täpselt parasjagu lühike, et koonuslaagrid kokku tõmmata ja esihark jääb loksuma.
Lühidalt plaan: "teen-tsikli-kiirelt-enne-suve-korda" jooksis seekord kotti. .
Positiivsest vaatevinklist tundub, et saab vähemalt masinast veel elulooma ja mulle meeldivad mustad amordi kannud:
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Miks Sa originaalilt võlli välja ei pressi ja uuel ei kasuta?
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Originaal võll on täiesti kõver. Toda isegi ei kannata taastada, pressitud toru.
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
WoBaku kirjutas: ↑13 Mai 2020, 20:20...tuleb välja, et Dorsoduro 1200 raam, amordi "kolmik" ja supportid natuke teised. Viimane lootus, et eBay-st hea hinnaga saadud esihark bolt on lahendusena otse külge istub purunes lähiminevikus.
Lisaks tekitas omajagu tuska kohaliku treiali meisterdatud võll, mille keere on täpselt parasjagu lühike, et koonuslaagrid kokku tõmmata ja esihark jääb loksuma.
Mingit seibi ei ole võimalik vahele panna, et asja tihkemalt kokku tõmmata?
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Mingit seibi ei ole võimalik vahele panna, et asja tihkemalt kokku tõmmata?
Saab ikka, mõtlesingi seda teed minna hetkel. Seal on lihtsalt tolmukaitse simmer peal, mis muidu toetub mutri kraele. Ei tahaks sinna simmeri tööpinnaks seibi jätta.
Lihtsam variant oleks minna uuesti treiali juurde ja lasta tal pool cm keeret juurde lõigata. Endal pole peenkeerme lõikajat.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Entusiasm on muidugi tervitatav, aga selliseid "teen kahest ühe" teemasid lugedes mõtlen ikka ja jälle nendele kordadele, kus järgmine uus omanik teadmises, et tal on 20XX aasta mudel ABC12XXR toob selle teenindusse murega, et lenksulaagrid või mingid simmekad jne vaja vahetada ja siis me istume kõik tundide viisi arvutis ja ajame näpuga järge varuosajoonistes ja sõimame esindust, et tellitud laagrid ei klapi ja tegelikult ei peagi seal mingit seibi olema. Kõik on pahased, kõik on frustreeritud ja kõik on raha kulutanud, aga lahendust ei ole. Lõpuks istume dilemma ees, kes maksab kinni kulutatud tööaja, tellitud mittesobivad jupid ja kuidas see asi üldse tagasi kokku ja liikuma saada. Sarnaseid juhtumeid on käesolevast kevadest meil juba 2tk ja iga aastaga tuleb juurde.
Edasise moraalilugemise asemel 2 soovitust:
- Kasuta võimalikult palju algupärast ja konkreetse ja õige mudeli juppe (olgugi, et maksad rohkem)
- Kui kunagi müüd, siis teavita uut omanikku, et pool tsiklit on üks mudel ja teine pool teine ning nende vahel veel kohaliku meistrimehe detailid, siis on teenindusel vähemalt mingigi alginfo planeerida 2x pikem ajakulu või üldse mitte töösse võtta sellelaadset hübriidi.
Sellest teemast järeldub tegelikult täitsa uus teema, mis eriti käesoleval "istunkodusjategelenhobidega" kevadel aktuaalne. Mitmed inimesed on ostnud endile paari tuhandega esiotsa laksuga tsikli õndsas lootuses, et nagu autodelegi on jupid odavad ja romulad iga nurga peal. Paraku jäävad enamus taastamisi pidama arusaamisesse, et samapalju kui kulus tsiklile või rohkemgi kulub nüüd uute juppide peale. Valikuid on kolm: a) teen südame kõvaks ja maksan kooliraha ning teen korraliku pilli või b) nagu see käesolev teema või c) panen "Leedut" ja lapin kokku käepäraste vahenditega "tati ja tahtejõuga". Igaüks valib neist kolkmest oma lähenemise...
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1447
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Kui omanik/kohalik meister otsustab seda ratast kunagi müüa, siis viisakas oleks ka see teema kohe rattaga kaasa anda.
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Streetmoto - sõnum arusaadav ja mõistlik. Projekti mõte minujaoks ongi pigem eneseharimine. Tundus mõistlik variant katkist masinat lahata ja remontida kui uut ja tervet hakata põhjalikult uudistama. Müügiplaani pole veel tekkinud - kindlasti pole tegemist "müügiks korda" projektiga.
Jätan soovitused meelde ja tundub tõesti mõistlikum lasta treialil see keere sinna lõpuni teha ja ongi tegemist originaal lahendusega.
...kui kunagi peaks selline aeg tekkima siis tundub mõistlik tõesti. Esijalgu ehitan siiski masina omale
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Ei jää tunnet, et teemaalgataja tahaks nahka teha. Seibi asemel oli ju plaanis ikka treiali juures ära käia jne. Hoiame pöialt, et saab hea ratas.
Aga Neeme jutul jah iva sees. Müüsin ühe LC4ja, millele olin olude sunnil väga lähedaselt mudelilt võtnud (parema) mootori. Olgugi, et rattad olid väga sarnased, tuli siiski päris mitu sõlme ühelt teisele ringi tõsta (mootori kinnitused jmt istus 100%). Ilma igasuguse treimise ja custom juppideta tekkis päris pikk nimekiri asjadest, mis ei ole enam täpselt margikohased. Andsin omanikule loetelu, kuhu olin nii täpselt kui võimalik kirja pannud, kumma ratta varuosa peaks vajadusel otsima. Nüüd juba tekkis olukord, kus uus omanik pidi ühte tihendit vahetama ja ta küsis igaks juhuks veel otse minu käest ka üle, et mitte eksida (oleks ta ratta passi järgi juppi küsinud, siis oleks segadust omajagu olnud).
Soovitus oleks kohe üles kirjutada (loeteluna). Bikeri teema ega tagantjärgi kirjutatud jutt ei pruugi kõiki detaile kajastada.
Edu! Ilus ratas tuleb!
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Nojah, kahe otsaga asi - esimese hooga on mugav küll, kui kõik käib üks-kaks kataloogi järgi, aga kui pikas perspektiivis realiseerub see tootjate, esinduste ja esinduselaadsete toodete märg unenägu, et sõidukite külge tohib juppe panna ainult VIN-koodi ja kataloogi alusel ning kõik muu on pähpähh, siis no põrgut, võtan joonelt enduroka ja põrutan (okok, tegelt tassin) kakrass barrikaadide otsa röökima. Ega ma selle pärast poes ei käi, et ma Peetri ja Jälgimäe külasid kaardilt üles ei leia, ikka selle pärast, et tehased tihtipeale ei ole oma suures tarkuses kõige optimaalsemaid vidinaid kasutanud, olgu optimumi definitsiooniks siis jõudlus, vastupidavus või hind, vastavalt kuidas parajasti vajadus kujunenud on.
Fixuses ma pidin juba korra häält tõstma, et letitagusele olendile selgeks teha - kuna mu auto koosneb umbes viie eri mudeli pulkadest (millest märgatava osa on nad aegade jooksul ise mulle müünud), siis laiskade moel registreerimisnumbri järgi "õiget juppi" tellides olen ma järgmine päev vihasena tagasi nagu viis kopikat. Õnneks mõistus seekord veel võitis ja kõik siiski laabus, anoh napikas krt.
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Jesper kirjutas: ↑17 Mai 2020, 15:31Nojah, kahe otsaga asi - esimese hooga on mugav küll, kui kõik käib üks-kaks kataloogi järgi, aga kui pikas perspektiivis realiseerub see tootjate, esinduste ja esinduselaadsete toodete märg unenägu, et sõidukite külge tohib juppe panna ainult VIN-koodi ja kataloogi alusel ning kõik muu on pähpähh, siis no põrgut, võtan joonelt enduroka ja põrutan (okok, tegelt tassin) kakrass barrikaadide otsa röökima. Ega ma selle pärast poes ei käi, et ma Peetri ja Jälgimäe külasid kaardilt üles ei leia, ikka selle pärast, et tehased tihtipeale ei ole oma suures tarkuses kõige optimaalsemaid vidinaid kasutanud, olgu optimumi definitsiooniks siis jõudlus, vastupidavus või hind, vastavalt kuidas parajasti vajadus kujunenud on.
Fixuses ma pidin juba korra häält tõstma, et letitagusele olendile selgeks teha - kuna mu auto koosneb umbes viie eri mudeli pulkadest (millest märgatava osa on nad aegade jooksul ise mulle müünud), siis laiskade moel registreerimisnumbri järgi "õiget juppi" tellides olen ma järgmine päev vihasena tagasi nagu viis kopikat. Õnneks mõistus seekord veel võitis ja kõik siiski laabus, anoh napikas krt.
Kõigega nõus! Aga sinu autot ära osta ei tahaks
-
- Postitusi: 1697
- Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
- Tsikkel: Welcome to the darkside
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 176 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Mismoodi see Fixusemeeste peale karjumine välja nägi. Äkki saaks mingi pikema loo selle kohta kirja panna.
Kas konflikti algpõhjus oli tõesti see, et austatud foorumiksutaja läks poodi, ütles, et soovib ala 2010aasta passatile tagumisi vedrusid, aga letitagused mehed, selle asemel et pakkuda õigeid vedrusid(kuna sellele passatil on juba viimased 3 aastat alla transporteri sillad) pakkusid ikka nagu mingid debiilikud, sellele 2010 aasta passati vedrusid?
Või läks foorumiksautaja Fixusesse transporteri vedru koodiga ja siis Fixusemehed ei tahtnud talle koodi järgi küsitud asja müüa, enne kui ähvardati neile üle leti lõuga anda?
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Noh, kuna samakiire sünnipärase võidusõiduauto hinnal on üks null rohkem kui minu künal, siis põhimõtteliselt ongi see teema, et kas võtta need vahendid mis sul on, aretada ja kombineerida ja ehitada ja möllata, et siiski sõita, või siis elu lõpuni unistada, et oleks sõitnud kui... Ega teemaalgataja ka ju ei risttolmendaks neid itaallasi, kui jooksva aastakäigu esinduserattast jõud üle käiks.
-
Teema algataja - Postitusi: 7
- Liitunud: 05 Apr 2020, 11:52
- Tsikkel: Aprilia Dorsoduro 900
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: WoBaku: Aprilia Dorsoduro900 -18
Valan veel õli tulle ja vabandan esinduse mehaanikute ees, kes ilmselt minu dilemmat ei jaga.
Lühidalt ma arvan, et Dorsoduro esiots on pisut inetu. Võimalik, et aitaks mingi värvilahendus aga mõtlesin ka, et ehk paigaldada hoopis midagi muud ette. Näiteks Ducati Hypermotard. Jutt käib siis esiporikast ja maskist koos tulega.
Kuna sellel rattal need detailid sootuks puuduvad ja pistik on ka puruks siis ma ei näe probleemi paigaldada sinna ükskõik mida.
Andke nõu, mis te arvate.
Eeetilisest vaatevinklist tean, et see on suur patt, et originaalina ei hoia. Uurin lihtsalt erinevaid lahendusi enne kui suure summa jälle hakkama panen.
Dorsoduro ninast näeb pilti eelpool, Hypermotard selline:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.