KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Tegeled mootorrataste ehituse, remondi või lammutamiega koduses garaazis või köögis. Õhtul ja salaja või siis päris avalikult. Kirjuta sellest. Neile, kes teevad ja jagada soovivad või siis tahavad lihtsal eputada oma kaherattalise iludusega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas simp »

morse kirjutas: 16 Nov 2020, 13:51

@Alterjor tänan! Vastasid kiiresti ja tundub, et nad on sellele väga spetsialiseerunud. Eeldan, et see ei ole salajane inf, et nad lubasid hinnaks 50.- (koos testimise ja värvimisega, saan ma aru). Võtab paar päeva aega. Asub Streemoto läheduses.

Idekas! Kui ise teeks, siis keemiline metall maksab ka ju natuke raha :D Sellesmõttes ikka väga OK variant.

julgen ka soovitada neid mehi. Normaalse suhtumisega ja teevat kvaliteetset tööd.




Dusterx
Postitusi: 420
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 80 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Ka minul nendega positiivseid kogemusi mitu korda juba olnud.


Teema algataja
morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas morse »

Pärgel kuidas kõik oma radikaid lõhuvad! Kus te sõidate, mehed? :D

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas Piipz »

morse kirjutas: 19 Nov 2020, 11:58

Pärgel kuidas kõik oma radikaid lõhuvad! Kus te sõidate, mehed? :D

Sihtotstarbeline kasutamine :) Õiges kohas sõidavad

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

Teema algataja
morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas morse »

Kas keegi oskab mu rattale lühikest esipidurilinki soovitada? Sidruni oma on KTMis letis aga piduri oma pole pakkuda


Teema algataja
morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas morse »

Hooaeg hakkab läbi saama. Selliseid päevi, kus varahommikust hilise õhtuni sadulas sai istutud, oli omajagu. Balkanil mägedes mööda kruusa kolistades oli ratas täielikult ideaalne. Mitte midagi ei olnud ette heita. Ka tööriistu polnud vaja välja võtta. Samas kui viimasel päeval mõned tunnid kiirteel 130+ km/h oli vaja lasta, siis hiljem tahtis pea küljest ära kukkuda (crash)

Sama lugu kodu lähedal sõites. Minu kasutuses on enamasti see pisike esiklaas väga hea (isegi Hiinast tellitud lisaspoilerit ma ei kasuta), kuid mõnel harval korral, kui Tallinn-Tartu peal on vaja põletada, siis tuleb natuke kannatamisega tegeleda.

Üldjoontes võiks masinaga väga rahule jääda ja otsustada, et tegu on hea kompromissiga mugavusest ja sportlikkusest. Aga lihtsalt mõtteharjutuse raames võtsin tunnikese, vaatasin pilte ja lõikasin neid natuke kokku (reso on väike, kuna ma ei viitsinud korraliku algmaterjali kogumisega tegeleda):

690+890R esiots.jpg
690+890R esiots.jpg (73.97 KiB) Vaadatud 1472 korda
690+890R esiots 2.jpg
690+890R esiots 2.jpg (85.79 KiB) Vaadatud 1467 korda

Siin on kogu rida, mis mind sellise koletiseni viis:

690 VS 890 esiots.jpg

Öösel kell 2.30 Tallinn-Tartu peal kodu poole sõites, mõtlesin, et loogika oleks selles, et inimesed maksavad palju raha Radele või Nomadile, et saada mingi aftermarket KIT. Sarnase raha eest saab tegelikult esindusest tellida kogu Adventure ratta esiotsa. Selle külge aretamisega saaks ma talve jooksul hakkama küll.

List.JPG

Kuigi piltidel asju mõõtkavas tsiklile tõstes tundub kogu mõte paljulubav, siis tõenäoliselt ma seda ellu viima ei hakka. Üks põhjuseid oleks võibolla see, et tsikkel võimalikult lihtne ja robustne hoida. Esituli koos lisatuledega on mul juba niikuinii erksad nagu veokal. 1000+ euri eest kola ratta küljes on lihtsalt veel 1000 euri eest asju, mida puru kukkuda :bsmile:

Me oleme siin kõik suured insenerid ja disainerid koos, eskole ;) Avaldage mõtteid.
Vaated hetkeolukorrale:

IMG-4194.jpg
IMG-4193.jpg
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas villy »

See KTM 790/890 rohutirtsumask on ikka päris kohutav disain minu arust. :mrgreen: Rade/Nomadi/Aruroa kindlasti paremad, ka valguse osas ja kinnitus raamile ja kogu toestus ikka spetsiaalselt disainitud ja testitud paljude poolt.

Paljud pakuvad juba 790/890 esimaskile alternatiivset lahendust, sest see kipub offroadis ära murduma, pakub kehva tuulekaitset + lisaks saad 1 kg vähemaks sealt kõrgelt. Ses suhtes ma ei näe sel putukasilmal rohkem tuulekaitset kui sul juba niikuinii praegu on.

https://www.radegarage.com/parts/ktm-790-fairing/
https://aurora-rally.com/shop/790r/
https://www.nomad-adv.com/store/p1096/N ... 19-21.html

Kasutaja avatar

kurisookaru
Postitusi: 444
Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 67 korda
Kontakt:

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas kurisookaru »

Pühapäeval orienteerumiselt tagasi tulles vahetasime rattaid, enda Tenere 700 vastu sain 890R. Kui Tenerel originaal tuuleklaasiga minu jaoks oli paras saast, siis 890`ne oma oli x1,5 veel hullem. Olen 1,80 pikk ja Nexx nokaga kiiver. Ma vist olen pehmo aga sellist turbulentsi päev otsa kannatada oleks paras katsumus. Villy rattaga olen ka sõitnud ja enam-vähem sama hullud on nad mõlemad. Püsti on väge hea sõita :wack:

Sõida ise ja lase teistel ka sõita
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas villy »

kurisookaru kirjutas: 28 Sept 2021, 13:35

Villy rattaga olen ka sõitnud ja enam-vähem sama hullud on nad mõlemad. Püsti on väge hea sõita :wack:

Misasja, mul selle madala naked klaasiga pole turbulentsi ollagi :D

890 adv koos kõrge klaasiga tahtis kiivri peast ära kiskuda kui proovisin. Ses suhtes jah, Tenere700 oli parem, müra on aga pea jääb alles.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Nojah, see on kui disainerid ja müügiinimesed elavad inseneride seljas, et "Dakar, Dakar", samas unustatakse sujuvalt ära see, et Dakaris sõidetakse enamuse ajast püsti ning üleüldse dikteerib torni kuju pigem kogu vajaliku kola lenksule ära mahtumine, aerodünaamika tuleb teisena, tehasesõitja asi ei ole tuule pärast viriseda. Istudes on parim tuuleklaas see, mis tuleb võimalikult lauge nurga all võimalikult juhi lähedale, ehk siis vaadake kasvõi näiteks Gold Wingi klaasi nurka ja võrrelge seda nende "rallitornidega". Sedasi jääb kiiver laminaarse voolu alasse ja (tänu laugele nurgale mõnevõrra väiksem) turbulents möllab kuskil õlgadest all pool.


Teema algataja
morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: KTM 690 Enduro R 2019 matkapilliks - morse

Lugemata postitus Postitas morse »

No tore! Rahvas on rääkinud :D

Ma ise olen sõitnud 790 mitte-R mudeliga. Minu arust oli täitsa OK (kõrgema klaasiga variant siis). Selles mõttes, et mootor mulle ei meeldinud aga püsikas ja kõrge klaas oli päris luksuslik.

Eks ta on natuke sõitja kerekujus ka kinni jmt.

Aga kokkuvõttes ma tegelikult ei võta seda asja tõsiselt. Tahtsin lihtsalt idee paberile panna.

Minu fotodel on näha reisikaaslase kõrge klaas. Ta kasutas seda Hiina spoileri kinnituskronšat ja lõikas endale lahmantumi klaasitüki sinna ette. Natuke kleepse ja keermelatti ja asi sai päris hea. Ma peaks seda varianti korra proovima. Idee on iseenesest super. Kui käntsa paned, siis võid murdund klaasitüki prügikasti visata ja pärast kodus 10 euro eest uue külge kruvida. Väga hästi reguleeritav.

Ma ütlen ausalt. Need Dakari välimusega asjad on lihtsalt nii ägedad! :D Isegi kui ma vorbiks sellele lihtsale klaasipikendusele korralikud kronšad (keermelati asemel), siis penskar näeb ta välja ikka… Aga funktsionaalsus on sellisel kõrgel klaasil päris hea…

Edit: ma croppisin mingitelt fotodelt selle suure klaasi välja.

A8A035B2-BE80-4E44-A09E-1718DA4B7AE4.jpeg
FD6BB6DF-F78A-4473-9E99-240F2956D76B.jpeg
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”