BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 20 Juul 2019, 12:25
- Tsikkel: BMW R65
- Tänatud: 2 korda
BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Tere mootorratturhiired Eestist!
Nüüdseks olen paar kuud uhke tsikli omanik olnud ja tundsin, et nüüd on õige aeg ka foorumi maailma sukelduda ja oma teema teha. Kaua ma ikka ghostina seda foorumit külastan...
Natukene bäckstoorit ka, kuidas ma siiamaani jõudnud olen...
Olen juba pikemalt piidelnud vanemaid kaherattalisi, sest miskipärast on need sümpaatiat avaldanud. Peale mitmeid erinevaid marke ja mudeleid vaadates, sai kinnisideeks endale BMW 'airhead' soetada. Neidki on erinevaid variante, aga peamiselt määravaks said hind ja turu seis. Kuna ise elan ja tegutsen Hollandis, siis turg võiks eeldatavalt olla natukene rikkama valikuga, aga noh... Ütleme nii, et kui rahalaeva pole käinud ja suvalise Jussi kodu-koodutud kohvikat ei soovi, siis peab ikka pikemat aega turgu monitoorima, et midagi viisakat leida. Ja soov oli leida isend, mis oleks mõistlikus korras, et saaks ka ringi sõita mitte kohe ennast garaaži (mida mul ei ole) lukustada määramata ajaks.
Ja nii leidsingi endale BMW R65 1990ndast aastast, mis on 79 000 km näinud. Siin on üks kähkukas, mis tehtud sai ostmise päeval.
Kuna mul ostmise hetkel lube polnud (lubade saamisprotsess Hollandis on üks paras pind ahtris), siis pidi ootama natuke aega enne kui sai sõidumõnusid nautima. Aga see oli paras aeg, et limpsida kõik puhtaks ja teha vajalikke hooldustöid.
Nii kaua kuni lube ootasin, sai hommikukohvi vähemalt ilusa vaatega teha, et kuidagigi oma kärsitust rahuldada.
Nüüdseks olen seal maal, et olen mõned sajad kilomeetrid sõitnud ja tegelast paremini tundma õppinud. Seisukord on väga viisakas ja hetkel tundub, et midagi suuremat ette võtta ei ole tarvis (sülitab kolm korda üle õla). Siin ka mõned natuke parema kvaliteediga pildid:
Üleüldine plaan on hoida isendit v6imalikult originaalsena ja nautida s6idur66mu...Hetkel suuremaid plaane pole, aga eks need tekivad ajapikku.
-
- Postitusi: 3187
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 192 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Kuidas need pildid ette tinistatakse?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1809
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 216 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Ma ei näe ka ühtki pilti. Tõenäoliselt eeldab nende nägemine mingile x saidile sisselogimist. Siin on mu teada tavaks, et pannakse üles vabalt netis näha olekvad pildid.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Google. Asi sellesl, et [mention]kyyslauguleib[/mention] jaoks ongi poildid nähtvad, kõigile ülejäänutele mitte.
Ole hea, [mention]kyyslauguleib[/mention] manusta pildid palun foorumisse siis kõik näevad.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 20 Juul 2019, 12:25
- Tsikkel: BMW R65
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Palju õnne! Kuidas selle 65-ga sõita on muidu, jaksab kiirteel ka paugutada? Kuidas see kahvel ja esipidur on? Liiga vedel pole see majandus? Kuidas tuul tundub ilma esimaskita?
Mul tonnine airhead. Sõita pole saanud veel.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 20 Juul 2019, 12:25
- Tsikkel: BMW R65
- Tänatud: 2 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
[mention]Tort[/mention] Raske on võrdlusmomenti luua kuna pole paljude erinevatega sõitnud. Räme vikat ta ei ole, aga samas jalgu ka ei jää. Üleüldiselt ütleks, et minu jaoks on tegemist suhteliselt tummise tükiga - stabiilne, sujuv ja hea manööverdusvõimega. Sõltub, mida defineerida vedelana, aga seda ma küll ei ütleks.
Hetkel olengi ilma esikondlita sõitnud ja kuni 120 km/h on okei olnud. Varsti plaanin ka võrdlusmomendi jaoks esikondliga proovida - eks näeb, mis teema siis on.
Missugune sul endal täpselt on?
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Eks seda sõitu ole vast keeruline kirjeldada tõesti, umbes nagu nii:
Mul on r100rs, taga topeltamordiga ja valuvelgedega. Peale plastide on ilmselt suurim erinevus sinu omaga silkud 980 ccm ja topelt kettad ees.
-
Teema algataja - Postitusi: 4
- Liitunud: 20 Juul 2019, 12:25
- Tsikkel: BMW R65
- Tänatud: 2 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Täpselt nii!
Sinu omal peaks siis päris korralik kondel [Motobot: õige on "gondel"] ees olema. Eks jah, raam peaks ka sama olema väljaarvatud amordikinnitused ja üleüldiselt kõrgem.
Eks jään ootama kui sõidumuljeid jagada saad
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: BMW R65 1990 - kyyslauguleib
Erg mooi! Ära teda ainult kogemata ära tjuuni!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.