Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Moderaator: Moded
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Võta voolik koos põlvega kaasa ja mine hüdroscandi - suure tõenäosusega leitakse lahendus odavamalt kui 100 euroraha. Kadaka tee hüdroscandis teevad ootetööna ilusasti igasuguseid voolikuid.
-
Teema algataja - Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Tõenäosus on suur, aga enda aeg maksab ka midagi, põlve nurk ja muud mõõdud/kinnituse versioon jne vooliku kuumakindlus/läbimõõt. Pole kahjuks mahti ratast legoks võtta ise ja voolikuga mööda linna joosta ja pärast tõdeda et ikka on miskit valesti. uuest voolikust lihtsalt ei piisa kahjuks jah, kuna on pressitud sinna põlve külge nagu hüdrovoolikud ikka tehakse.
Arvestades et originaaltükk on ilmselt 54k läbisõitu kannatanud, siis võib ehk lubada seda kulu, lihtsalt olen sattunud sellesse perioodi kus asjad järjest kipuvad surema. Ehk edaspidi on rahulikum.
Või no loodetavasti ka siis uuel omanikul kui peaks juhtuma et keegi ostab siiski.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Vana press lõigatakse lihtsalt lahti ja läheb uus voolik uue hülsiga. Toru jääb vana ja kõik saab kokku. Temperatuuri pärast ära muretse, hüdrosüsteemides on need ka väga kõrged.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
indumen kirjutas: ↑25 Juul 2019, 11:44Tõenäosus on suur, aga enda aeg maksab ka midagi, põlve nurk ja muud mõõdud/kinnituse versioon jne vooliku kuumakindlus/läbimõõt. Pole kahjuks mahti ratast legoks võtta ise ja voolikuga mööda linna joosta ja pärast tõdeda et ikka on miskit valesti. uuest voolikust lihtsalt ei piisa kahjuks jah, kuna on pressitud sinna põlve külge nagu hüdrovoolikud ikka tehakse.
See aeg on ju kõigest voolik maha+poes käimine + voolik tagasi . Voolik tehakse ju 100% samasugune,mis sul on ja see mis kuskilt tellid või lased vahetada on ka samasugune. Ma pakun,et see Hüdroskandi hind võiks mingi 4-5 korda odavam olla.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Vaatame kas hakkavad käed õigest kohast välja kasvama või mitte vooliku kätte saamiseks törts ikka vaeva nägema, paak maha (mis hetkel on täis ääreni ) jookseb ta kuskilt vahelt omakorda, paar gondli juppi ka, lisaks tuleb õli välja lasta kuna kinnitus suht karteri alumises otsas. Eks loll on see kes vabandust ei leia muidugi. Ja kõige viimane vabandus mul pole momendivõtit ka millega kõike tagasi kruvida neid ülekeeratud asju on seal juba piisavalt parandatud, minust mitte olenevatel põhjustel kahjuks või õnneks.
kontakt nr. +372 52 58 244
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
urmas66 kirjutas: ↑25 Juul 2019, 13:26indumen kirjutas: ↑25 Juul 2019, 11:44Tõenäosus on suur, aga enda aeg maksab ka midagi, põlve nurk ja muud mõõdud/kinnituse versioon jne vooliku kuumakindlus/läbimõõt. Pole kahjuks mahti ratast legoks võtta ise ja voolikuga mööda linna joosta ja pärast tõdeda et ikka on miskit valesti. uuest voolikust lihtsalt ei piisa kahjuks jah, kuna on pressitud sinna põlve külge nagu hüdrovoolikud ikka tehakse.
See aeg on ju kõigest voolik maha+poes käimine + voolik tagasi . Voolik tehakse ju 100% samasugune,mis sul on ja see mis kuskilt tellid või lased vahetada on ka samasugune. Ma pakun,et see Hüdroskandi hind võiks mingi 4-5 korda odavam olla.
Eks see sõltu sellest kui palju cashi või muud kasulikku suudab Indumen sama ajaga toota-teha. Kui ta tunnihinne on kallim kui see 100 või vaba aega pere jaoks niigi napib, siis see 100 on kõigest raha. Ja see on teadupärast taastuv ressurss.
-
Teema algataja - Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Sai siis täna õhtu hämaruses lõpuks ära vahetatud see kurja juur , vana oli täitsa läbi ikka, vooliku käis selle stantsi koha pealt toru peal ringi lõdvalt.
Paagi alt paistis siiski ka juba järgmine vahetust vajav kummivoolik, aga see ehk kannatab kevadeni.
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Kuni kevadeni passiivselt müügis. Juhuks kui mõnel tuli uusaasta lubadus et tsiklit osta vaja
kontakt nr. +372 52 58 244
-
Teema algataja - Postitusi: 1061
- Liitunud: 01 Apr 2008, 09:23
- Tsikkel: Yamaha MT-10, 2017
- Asukoht: Tallinn / Imavere
- Tänanud: 22 korda
- Tänatud: 41 korda
- Kontakt:
Re: Moto Guzzi 1200 sport, indumen
Kuna kohalikul turul oli täpselt null huvi ratta vastu ka aktiivses müügi vormis, siis tuleb ise edasi kulgeda.
Väike update siinkohal, üksikud pisidetailid, peale esimesi hooaja alguse sõite ühel heal päeval oli tagaratas õline, see lahenes õnneks väga lihtsalt, tuli pingutada lihtsalt kardaani ülemise tugivarda tolmukatte klambrit. Vedas et ei olnud ratta simmeriga tegemist 70€ tolle hind.
Just täna sai ka üks vana "miniprojekt" endale lõpu, nimelt lenksu riserid õiget pidi keerata enda poole, et saavutada püstisem sõiduasend.
Siinkohal suured tänud kiire ja korraliku töö eest MRT Tech kambale, kes võttis paari päevaga ratta ette ja tegi ühe päevaga valmis, tegevus hõlmas siis custom värvides pikemad voolikud ja vastavad otsad, seda nii sidurile kui esipidurile ja kogu montaaz maha peale, uued vedelikud.
Lisatud sai ka telefoni hoidik alumiiniumist ja kruviga lukustatav, seni on ka pikemad sõidud kenasti vastu pidanud, waze ja muusika ja kõnede vastuvõtmise funktsioon tunduvalt mugavam ja otstarbe kohasem nüüd.
Ratas muidugi passiivselt endiselt müügis, aga praeguse seisuga kannatab ise ka sõita. Hing ihaldab siiski ridamootorit.
kontakt nr. +372 52 58 244
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.