Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No lõpuks jubinad kohal ja tegin täna väikse hoolduse 55,5 h pealt. Vahetasin õli, filtri ja kõik õlipunnid koos tihenditega, võtsin välja raamist sõela ja puhastasin ära.
Lõpuks õlitasin ja pistsin omale kohale ka uue Twin Airi õhufilri, vana panin vanni
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Käisin täna ülevaatusel- tehtud.
Aku vist hakkab õhtule minema, ei tahtnud kuidagi voolu omastama hakata.
Lisaks avastasin väikese jahutusvedeliku lekke veepumba kaane vahelt a seal vist uus tihend lahendab probleemi, sest mingit laadi silikooni on keegi sinna uhand. Põhimõtteliselt võiks ilusa ilma puhul väikese põksu nv teha ja ratta talvituma ära panna, eks talvel peab sm ratastega tegelema ja siis saab ka pisivigadega tegelda.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Viisin neljapäeval töökaaslase moto bussiga tsikli töö juurde ja läksin siis täna nokkima eelmisest aastast silma jäänd asju. Algatuseks rookisin mõned plastid eest ja tuvastasin, et talvega on aku ära koolend. Eks tuleb uus osta, patareid.ee oli see soovitatud koht kust võiks küsima minna?
Siis töristasin summuti kinnituse tagasi külge, väga vaeva ei hakanud nägema, sest mulle tundub, et seal kõik ei jookse õigesti või miks muidu see ära murdus- jääb katsetuseks ja vajadusel keevitan/ vahetan uuesti. Noh ja siis tegelesin jahutusvedeliku lekkega. Olgugi, et veepumba renoveerimise komplekt sobib paljudele milleeniumi japsidele, pole Eestis seda olemas. Inter Carist saab vähemalt tellida vajadusel WPK0053 Kavialist ei vastatud, juu luges meili see laisk tumeda peaga tööline
Enivei sai see mökerdatud veepumba kaane tihend sügisel Ramost tellitud, koos muude hooldus vidinate ja uue õlivardaga- võtsin ühe hooga ka Motuli jahutusvedeliku sealt.
Hooaja lõpus vahetatud õli vahetasin ikka ära, et oleks kindlam, siis veel raamist keerasin sõela välja ja puhastasin ära- ma alati unustan neid banjo ja sõela vahele käivaid seibe sebida.. peab taskurätti sõlme keerama. No ja et ikka uut hooldust mäletaks teha, üks tunnilugeja kohustuslik klõps ka. Järgmisel nädalal mässan velgede ja rehvidega kui viitsin, ning peale tööd seda jõudu veel leian, et laiskusega võidelda
Ajaa, pesema pean ka veel, plaste eest võtsin siis tagant kõik jummala rokane
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Aga täna avastasin, et üks amort (ees vasakul) on lekkinud ja väikse loigu maha jätud- eelmine aasta jäi ka korra miskit silma, aga puhastasin ära tööpinna ja pidin asja jälgima, kuid rohkem sellel peale ei sattunud. Lasen mingi päev vana krossimeeste triki käiku ja proovin tolmuka alt ära puhastada lehtkaliibrga õlisimmeri vahelt.
Täna sai ka korra uuesti tuli korstnasse tehtud ja õli ning jahutusvedelik normi pandud. Veepumba kaane vahelt rada ei paistnud seega hetkel tundub, et tihendi vahetus läks asja ette.
Peaks vist Street Motosse koopaoravaks pakkuma ennast
-
- Postitusi: 15
- Liitunud: 17 Okt 2014, 23:31
- Tsikkel: DRZ-400S(M)
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
See hooaeg võiks õiges mõõdus veljed ka alla saada?
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Lootust on jah, olen selle nimel veidi lobistanud
Tellisin uue TRW ketta ette, mille sain just eile kätte. Pärnust on teel üks flants, tagarattale on vaja uus rehv peale venitada, hetkel panen vana hammakaga kokku, sest ei tea kuidas see teel sõites on, hiljem P-Techist või Sakust saab sobiliku soetada- ühesõnaga on mida oodata
Talv läbi jälgisin karpasid ka siin seal mida pakutakse, su pakutuid näppu pole jäänd veel. Samas kiiret pole, mulle retsilt meeldib sõita selle rattaga ja nii pea plaanis tast loobuda pole.
Ajaa, mul taga jalaraudasid pole a tusla pole originaal, võibolla sealt juba pingestab ja veab viltu. Hetkel kinnitus külge töristatud nii, et pingeid sees pole, vast kestab.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Läksin täna töö juurde siis asju timmima, lõpetasin poolikult, aga no miskit sain siiski tehtud ka.
Kuna sm rattad peab alla saama, alustasin esiosast ja võtsin alt ratta, hooldasin supordi ja tegelesin selle sirtsutanud amordiga. Tolmuka võtsin eest ja puhastasin brake cleaneriga nii palju kui sai, pärast suruõhuga üle. Siis pistsin kõige õhema lehtkaliibri lehe õli simmeka vahele ja “saagisin” tiiru ettevaatlikult peale. Jääb jälgimisele… Ainult millega ei tegelenud on kiiruseandur ketta külge, tahaks seda võimalikult samale kohale kui endurorattal, a see tuleb mul veel välja mõelda kuidas. Siis pistsin alla põhjakaitsme ja suundusin tagaratta juurde, et alla proovida. Seal tuli köik algosadeks võtta, et alla mahuks. Paar koledat täket tegin ka värskele veljele selle pusimisega- life sucks.
Kõige rohkem tuska teeb supordi raami sisse purdund kaitseplasti polt. Mingi geenius on alumiinum raami augu läbi puurind ja siis mõelnud, et ma pean selle sealt 19 aastat hiljem kätte saama, eos hell no!
Igatahes on asi veeremas ja mul hea meel- puksid, flants, rehv, pöid istuvad alla kenasti. Järgimine nädal proovin siis tagaosa ära lõpetada ja tegelda jooksvalt timmimist vajavate asjadega, nagu seisujalg või eelpool mainitud kiirusanduri vastuse sobitamine enam vähem õigele kohale. Pluss nüüd kui kolleeg olemas saan mahti ka majast välja minna ja patarei.ee d külastada, saab see aku jura ka äkki lõpu.
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
No ma võin paar sammu jalutada ja su aku ära võtta, kui sul tööpäevad nii kiired. Saad suvalisel hetkel minu käest kätte või viskan sulle töö juurde, nagunii sõidan sealt iga päev mööda, kui just Selveri tagant ja Statika risti kaudu ei
liigu. Või annan Jussi kätte
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Mul seal kohapeal vaja tarka nõu jms. eks ma ikka pean ise minema, ma juba kirjutasin neile aga tekkis küsimusiM.T. kirjutas: ↑03 Apr 2022, 10:34
No ma võin paar sammu jalutada ja su aku ära võtta, kui sul tööpäevad nii kiired. Saad suvalisel hetkel minu käest kätte või viskan sulle töö juurde, nagunii sõidan sealt iga päev mööda, kui just Selveri tagant ja Statika risti kaudu ei
liigu. Või annan Jussi kätte
Kuna uueks nädalaks lubab lund, lörtsi, seenevihma- siis ega mul kiiret pole ka otseselt
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ostlesin siis suure 20 lirtsuse kanku ja nipet näpet veel mis näppu jäi, teiste hulgas Motuli RBF 600 ja Polispordi SM porikas (täiesti valet värvi) no ja täna siis hullasin jälle tsipa
Algatuseks ladusin tagaosa lõplikult kokku, isegi need ammu valmis meisterdatud kukkumispunnid panin külge ja vahetasin pidurivedeliku ära. Tehtud!
Siis lappasin esiratta uuesti laiali, panin uuele kettale magnetanduri ja vahetasin ka ees pidurivedeliku ära, lõpetuseks proovisin porika külge. Järgmine nädal saab üks flants uue värvikuue ja lähen ostan uue aku, ning siis võib suvi tulla
Nipet- näpet on veel muidugi teha, päris valmis hooajaks ikka pole.
-
- Postitusi: 599
- Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
- Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 367 korda
- Tänatud: 82 korda
- Kontakt:
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
https://www.youtube.com/c/ElectroMotoVlog
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ma ei teagi kuidas seda öelda aga see RBF660 on maru agressiivne vedelik. Ma kohe soovitaks millegi muu vastu välja vahetada.
Ma saan aru, et tundub äärmuslik. Peale on kirjutatud lihtsalt DOT4 ja nii ongi. Aga ma olen päris veendunud, et just see vedelik on mu kahel rattal vahemikus 2018-2021 pekki keeranud järgmised asjad:
Siduri töösilinder 3tk
Siduri peasilinder 2tk
Esipiduri peasilinder 1tk
Kõigil sama lugu. Pärast seda, kui RBFi sisse valasin, muutusid kummitihendid plögaks. Ma olen kõiki neid nimetatud juppe ükshaaval remontinud. Aga kui juba tutikal rattal hakkasid samad asjad juhtuma, mis vanal rattal, siis ühel hetkel viisin otsad kokku, et see lihtsalt ei ole normaalne, et just minul kõik mansetid/tihendid pudenevad ja sõpradel, kellel samad rattad, midagi ei juhtu…
Lisaks olen kuulnud ühest BMWst, mis samamoodi mõne aja jooksul tihendid minetas pärast seda kui RBF oli sisse valatud…
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Hmm, mul muidugi pole päris 660 vaid 600 aga suland kautsuki süsteemist rookida pole lõbus küll.
Mida soovitad?
-
- Postitusi: 420
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 44 korda
- Tänatud: 80 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Aa, sorry, ma ei teadnud, et lisaks RBF 660le on olemas ka 600. Ei teagi, kas too on sama karm vedelik.
Oskan öelda vaid niipalju, et Castroli, Motorexi ja isegi tanklariiulist ostetud no-name vedelikega ei ole probleeme olnud. See Motuli RBF660 torkab teiste seas teravalt silma.
Seda kummijama pole tõesti tore rookida. Hakkasin ise alles nüüd mõtlema, kui kalliks see pidev jamamine läks. Ma panin selle enamasti lihtsalt Magura/Brembo ja KTMi süüks. Üks kord lahendati asi Jälgimäel isegi garantiikorras ära - tagantjärele ma mõtlen, et viga oli hoopis minu õlivalikus…
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Mul on põhimõte, et motikat, autot ja juuksurit ei jaga- nüüd siis vot sulleM.T. kirjutas: ↑03 Apr 2022, 10:34
No ma võin paar sammu jalutada ja su aku ära võtta, kui sul tööpäevad nii kiired. Saad suvalisel hetkel minu käest kätte või viskan sulle töö juurde, nagunii sõidan sealt iga päev mööda, kui just Selveri tagant ja Statika risti kaudu ei
liigu. Või annan Jussi kätte
Igatahes sain patareid.ee kõik mis vaja + hüva nõu veel peale kauba.
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Naise osas kehtib siis - sharing is caring?tito kirjutas: ↑13 Apr 2022, 18:11Mul on põhimõte, et motikat, autot ja juuksurit ei jaga- nüüd siis vot sulleM.T. kirjutas: ↑03 Apr 2022, 10:34
No ma võin paar sammu jalutada ja su aku ära võtta, kui sul tööpäevad nii kiired. Saad suvalisel hetkel minu käest kätte või viskan sulle töö juurde, nagunii sõidan sealt iga päev mööda, kui just Selveri tagant ja Statika risti kaudu ei
liigu. Või annan Jussi kätte
Igatahes sain patareid.ee kõik mis vaja + hüva nõu veel peale kauba.
Lasid ikka copy-paste lõigata või julgesid omaloomingut teha?
Patareid.ee seltskond asjalik ja muhe jah. Ma küll suutsin ratta ennem maha müüa kui oleks pidanud nüüd kevadel uue särtsu sealt koju tassima.
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Seni paar spioonikat
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Mul rattal digispido pandud, aga kasutajamanuali pole. Millegi pärast peale sm ratta alla sättimist see kiirust ( ilmselt ka läbisõitu) ei näta. Rumalate küsimust voor algab nüüd: kaugel andur impulsi loendurist olema peaks ja kas ma pean rattaläbimõõdu tõttu miskit uuesti õpetama spidoplokis? Noname käkk, ei oska googeldada ka
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Motoneti sm Polispordi valge porikas ja Motoprofeti ka valged amordi kivikaitsmed sai võõbatud kollaseks. 24mx tellisin Black Bird i kleepsusatsi ka mingi.
Lisaks vahetasin esirehvi välja kitsama vastu. Ikka ei saa sotti spidoka teemast, kes teemasse kirjutada ei taha, võib julgelt ps saata
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Uueks peavaluks on starter, istme all relee klõpsib aga starter ise järgi ei tule. Fääntsi uus LiFePO4 aku on seni ketrand kenasti ja probleeme pole esinend, ju pean starteri veel lahti kiskuma- igav ei ole
Mingi päev sain Ramost nii ette kui taha supordisse remontkomplektid kätte, siiani pole pidurivedeliku lekkeid vms anomaaliaid täheldanud Motuli RBF 600 kasutusele võtust
E: jap, spidokaga korras andur ise saba andnud ja tuleb onu hiinast uus tellida
E:E: jap, starteri harjad otsas, Triinule tellimus sisse antud. Halva viinamarjana on keegi seal mingit ghettofix teinud tagumisele kaanele- kuidas ma vihkan kui seda ise teha ei saa
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 739
- Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
- Tsikkel: Suzuki DR-Z
- Tänanud: 125 korda
- Tänatud: 63 korda
Re: Suzuki DR-Z400, 2003a- tito
Ta selline parajalt õhukese seinaga, kui uut varuks pole siis eriti ei julgeks proovida jah Harjaplaat ise ka kõvver igatepidi aga rootor pmst kulumissoonteta, selline imelik lugu. Hetkel lappasin kokku, aga ennem tahaks proovida ja kontrollida ikka, et töötab ka
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.