Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud ;) :|
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

kui krossi käisin vaatamas siis üks vend tegi sellist trikki et pani ühe plaadi (plaat oli ikka parajalt lai, metallist ja krobeline et ei libiseks) käru äärele ja sõitis lihtsalt üles 8)
Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Käru on ju 3x madalam.. :roll: oleks käru, poleks probleemi.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

too käru oli päris kõrge aga mis pickup-iga on tegu et siis ta nii kõrge on ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

deadend kirjutas:
too käru oli päris kõrge aga mis pickup-iga on tegu et siis ta nii kõrge on ?
Mazda B2500 ja ära ütle et sõida sinna kasti, see ei ole nii lihtne kui arvad. Kast on piisavalt kõrgel ja lühike.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

2 laia lauda/relssi, ühte mööda ronid ise ja teist pidi jookseb tsikkel, töötava mootoriga ja käik sees, siduriga aitad. FJ on sellise meetodiga kärusse korduvalt saadud, kast on muidugi kõrgem, kaldpind peaks pikem olema. Ronimispind ei tohi väga kitsas olla ja peab kasti serva külge fikseeritud olema, muidu lükkad mitte tsikli üles, aga laua alt ära. Selliselt on ka rekkase tsikleid aetud, aga siis peavad lauad ikka kusagil 4 meetri kanti olema.

Muidugi on variandid ju ka Mazdale kraana installida või tsikli vedamiseks käru sappa panna :D

Cowboy
Postitusi: 232
Liitunud: 30 Jaan 2005, 00:24

Lugemata postitus Postitas Cowboy »

ikka tsikli veoks lihtne kerge karu haakesse., kuhu mahub paar tsiklit peale.. see on minu mote, sest kui on pidev vedu on see vast ainuke 6igeim lahendus.. Hollandis maksis uus tsikliveo karu 3'le tsiklile 500eur ainult.

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

See kahe relsi idee on üsna norm.
Ega see pickupi kastiu saamine üks pervo asi olegi kui ühtegi nõlva kuskil lähedal pole et kastikas sinna tagurpidi vastu ajada.
Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Pickupi kast on täpselt nii lühike, et kui luuk kinni panna, siis ratas mahub sinna diagonaalis, seega on nende relsside/plankude pikkus vägagi piiratud ja seetõttu saaks see nurk suhteliselt järsk olema.
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

deadend
Postitusi: 350
Liitunud: 26 Juul 2004, 23:51
Tsikkel: Yamaha
Asukoht: tartu
Tänanud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas deadend »

võtad kokkupandava redeli näiteks selline:
Pilt
ja sõidad/lükkad mööda seda üles või leiutad/lased leiutada mingid kokkupandavad relsid. kõigest minu ettepanek :roll:
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Cowboy kirjutas:
ikka tsikli veoks lihtne kerge karu haakesse., kuhu mahub paar tsiklit peale.. see on minu mote, sest kui on pidev vedu on see vast ainuke 6igeim lahendus.. Hollandis maksis uus tsikliveo karu 3'le tsiklile 500eur ainult.
See tsikliveokäru kõlbab vist ainult rollerite vedamiseks, kuna need on piisavalt kerged. Mul pani üks tsikkel sealt pealt minema nagu naksti. Ühe rihmaga jäi veel kinni kah ja lohises järgi... korralik laks oli! Kokku ei arvutanud, aga üle 10 tonni läks kindlasti remont. Sellest ajast saadik ma enam nende "500" euroste kärudega ei tegele. Tegin tavalisele kärule läbi põhja kinnitushaasad ja tõmbasin korralike koormarihmadega kinni. Täiesti südamerahuga sõidan kasvõi krossirajal tsikkel käruga taga. See "tsiklikäru" pidas oma kõva 10 minutit vastu enne kui tsikkel pealt maha põrkas.
Kasutaja avatar

mumm
Postitusi: 627
Liitunud: 12 Nov 2003, 15:34
Tsikkel: horney Helga
Asukoht: Kohatu
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mumm »

autol kärukonks on? kui jah, siis seda hea fiksaatorina kasutada. et siis miski plaat (kui krobeline siis vist parem), sellesse auk, millest kärukonks läbi mahub. ja kui tegu sellise lühikese ruumiga, siis see plaat "installida" suht ühte serva (seda arvestada siis kärukonksu augu tegemisel. ic). ja siis peale sõita ise tsiklil kõrval olles, mitte peal istudes. ja kuna igal tsiklil peaks olema nii siduri kui ka piduri hoovad, siis neid kasutades on peale sõit ja õigel ajal pidama saamine juba kerge.. ja kui plaat on piisavalt lai, siis saab juab ka manööverdamisel seda abivahendina kasutada.
selline variant siis.

mumm@meenutades piiksu kasutatavat varianti :wink:
väike kuri mootorrattur

Fog

Lugemata postitus Postitas Fog »

Lähedal mõnda tugevamate okstega puud on?

Märksõnad: pisike tali, jupp köit või koormarihm, redel.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Eks see üritus vajab vist korralikku musklit ja head, pikka rampi.
Olen vaadanud et kui esiratas peale saab, siis ratas enam tagasi ei vaju. Ja esiratta saab ka ise maas olles peale (hoogu võttes). Ja siis tuleb vist saba kastis seistes järele sikutada.
Kasutaja avatar

Pikk
Mode
Postitusi: 1366
Liitunud: 09 Mär 2004, 10:03

Lugemata postitus Postitas Pikk »

Kuna kasti pikkus limiteeritud ja eeldatavasti tahetakse rampi ka kaasas vedada, oleks ilmselt kõige targem lahendus teleskoop või kokkuklapitav ramp. See annab võimaluse erinevate pikkuste ja kaldenurga kasutamiseks.
Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

CB500 kirjutas:
Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud ;) :|
Möhh.. Kuidas saab... Ikka sedasi...

http://www.big-boys.com/articles/loadbike.html

Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Kommionu kirjutas:
Möhh.. Kuidas saab... Ikka sedasi...

http://www.big-boys.com/articles/loadbike.html

Terv,
Kommionu
icc :lol:
Nii saab ju ka, aga kastis pidama saamisega võib raskeks minna :D
Okei, see oli nüüd OT.
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

Einoh kui tsiklil mootor käima käib siis ei näe probleemi.

Vanasti käis Jawa kortermaja keldrist välja sõites mööda 20 sm laiust trepile peale pandud lauda.Maapinnalt mõne kõveruse ikka abiks leiab ja tsikli pikkusest plangust peaks jaguma küll.

Eks ta harjutamise lugu ole ... enne võiks siis "maketi" peal pidurdamist harjutada...(kus ruumi rohkem)

Peeter aka Hondarebel
Think positive
Kasutaja avatar

Teema algataja
CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ma olen võistlustel vaadanud, et tavaline krossiratas läheb suht lupsti sinna kasti. Asi on käinud rambi abiga ja nii kähku, et väga detaile pole olnud mahti uurida. Aga mingeid imenippe peale korraliku rambi ei kasutata.

käbi

Lugemata postitus Postitas käbi »

teed oma pikappi tagumise luugi lahti söidad vastu mäe nölva j asealt rattaga peale

simpel :D

ollo
Postitusi: 285
Liitunud: 23 Apr 2004, 11:31
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas ollo »

käbi kirjutas:
teed oma pikappi tagumise luugi lahti söidad vastu mäe nölva j asealt rattaga peale

simpel :D
Kas sellepärast peabki offroadi sõitma minnes alati labidas autos olema, et saaks mäe kokku kühveldada?
:lol:
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Kui plaan üksi rassida ja väikse kraana jaoks üleliigset 100 tuhandet ei ole, ega siis rambi ehitamisest ei pääse.
Soovitan ramp teha selline, et töötab nagu kangkaalud, siis on hea lihtne peale lükata ja siis horisontaali kiikuda ning diagonaali keerata. Seega saad rambi piisavalt lühikese teha ilma et tekiks ohtu rattaga kastinurga taha takerduda. Ramp ise võib vabalt liigendiga kaheks kokku käia, kuid ainult nö. ülevalt poolt läbi. Allapoole peaks piiraja liigendi ära lukustama.
Noh umbes niimoodi siirdan ma üksinda Peugeotist 200 l kütusetünne aeg-ajalt maha ja ca poole meetri kõrgusele aluse otsa. Ja tünne siirdan põhja peal lohistades, mitte veeretades. Küllap ratastega varustatud asi hõlpsamalt kulgeb. Oluline lihtsustus asja juures tuligi ilmsiks siis, kui avastasin selle üle serva "kõõlumise" abistava efekti.

EDIT : Ramp tee 4 mm alumiiniumist rihvelplaadist, laius näiteks 300mm ja kummaltki poolt 30..40mm servad üles või alla kanditud, et jäikusega asjad korras oleksid.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 330
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Hondarebel »

CB500 kirjutas:
Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!

OK OK treppi ja jawat võrdluseks kujutad ette? Trepp tead see samasugune astmeline asi ,kui iga mustamäe maja koridoris :P

Piisavalt kõrgel nu kui kõrgel siis? meeter? kaks?
tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima dziisas ... katath ne kantovat ikka vast
(ääküll saan aru jajah ,et puksimist pakud)

Palun siis millimeetrites kasti mõõdud -pikkus-laius-kõrgus ja ratta kaal (kilod) ja mõõdud-teljevahe rataste diameeter ja kliirens keskelt

Mul ACAD iga päev nina ees lahti : teen siis mõõdus joonise ja arvutame kiiruse, pidurdusteekonna ja vajalikud mõõdud.

Spinna tegeleb alumiiniumiga,minuga võib plaani pidada musta metalli kokku keerata.

Peeter aka Hondarebel
Think positive
Kasutaja avatar

Marauder
Postitusi: 326
Liitunud: 10 Juul 2004, 12:32
Tsikkel: Hornet 600 '03
Asukoht: Kuressaare

Lugemata postitus Postitas Marauder »

äkki on abiks...
http://my.tele2.ee/laadurramp/
http://www.focolift.com/content2.asp?la ... deptid=177
vints? http://www.sepson.se/products.htm
väike töstuk... http://www.hiab.com/cargotec%5Cweb%5Cpr ... m~hiab_com


teine soovitus oleks järelkäru...
http://www.respo.ee/est/

aga need vist maksavad liiga palju :cry:


veel avastasin, et respo teeb ka mootorratasele kärusid :D
http://www.respo.ee/est/haagised.php?le ... del_id=174
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Ärge nyyd jamage, kui selliste aretustega raja äärde satute surevad kaasvõitlejad naeru kätte ära. Kui ei saa ratast peale ja maha siis mis sa sellega veel metsa otsid! :D

Paralax
Postitusi: 124
Liitunud: 06 Okt 2004, 13:40
Asukoht: Tallinn,

Lugemata postitus Postitas Paralax »

miskid pildid hakkasid silma, äkki on abi:

http://www.motorcycleramps.com/rrextender.htm

Võibolla saab miskit sellist samamoodi kasutada? Pikavõitu on, aga kindlasti ka lühemaid mudeleid olemas. Lihtsalt orienteeruva hinna pärast tõin välja.

http://www.ajtooted.ee/index.php?main_i ... est&id=275
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”