Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Moderaator: Moded
Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
2 laia lauda/relssi, ühte mööda ronid ise ja teist pidi jookseb tsikkel, töötava mootoriga ja käik sees, siduriga aitad. FJ on sellise meetodiga kärusse korduvalt saadud, kast on muidugi kõrgem, kaldpind peaks pikem olema. Ronimispind ei tohi väga kitsas olla ja peab kasti serva külge fikseeritud olema, muidu lükkad mitte tsikli üles, aga laua alt ära. Selliselt on ka rekkase tsikleid aetud, aga siis peavad lauad ikka kusagil 4 meetri kanti olema.
Muidugi on variandid ju ka Mazdale kraana installida või tsikli vedamiseks käru sappa panna
Muidugi on variandid ju ka Mazdale kraana installida või tsikli vedamiseks käru sappa panna
See tsikliveokäru kõlbab vist ainult rollerite vedamiseks, kuna need on piisavalt kerged. Mul pani üks tsikkel sealt pealt minema nagu naksti. Ühe rihmaga jäi veel kinni kah ja lohises järgi... korralik laks oli! Kokku ei arvutanud, aga üle 10 tonni läks kindlasti remont. Sellest ajast saadik ma enam nende "500" euroste kärudega ei tegele. Tegin tavalisele kärule läbi põhja kinnitushaasad ja tõmbasin korralike koormarihmadega kinni. Täiesti südamerahuga sõidan kasvõi krossirajal tsikkel käruga taga. See "tsiklikäru" pidas oma kõva 10 minutit vastu enne kui tsikkel pealt maha põrkas.Cowboy kirjutas:ikka tsikli veoks lihtne kerge karu haakesse., kuhu mahub paar tsiklit peale.. see on minu mote, sest kui on pidev vedu on see vast ainuke 6igeim lahendus.. Hollandis maksis uus tsikliveo karu 3'le tsiklile 500eur ainult.
autol kärukonks on? kui jah, siis seda hea fiksaatorina kasutada. et siis miski plaat (kui krobeline siis vist parem), sellesse auk, millest kärukonks läbi mahub. ja kui tegu sellise lühikese ruumiga, siis see plaat "installida" suht ühte serva (seda arvestada siis kärukonksu augu tegemisel. ic). ja siis peale sõita ise tsiklil kõrval olles, mitte peal istudes. ja kuna igal tsiklil peaks olema nii siduri kui ka piduri hoovad, siis neid kasutades on peale sõit ja õigel ajal pidama saamine juba kerge.. ja kui plaat on piisavalt lai, siis saab juab ka manööverdamisel seda abivahendina kasutada.
selline variant siis.
mumm@meenutades piiksu kasutatavat varianti
selline variant siis.
mumm@meenutades piiksu kasutatavat varianti
väike kuri mootorrattur
Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
Möhh.. Kuidas saab... Ikka sedasi...CB500 kirjutas:Küsimus on pealkirjas, sõbral tarvis head ideed mingi abirakise kohta, kuidas lageda maa peal üksinda ratas(LC4) kasti saada ilma selga paigast väänamata. Viimane juba korra järgi proovitud
http://www.big-boys.com/articles/loadbike.html
Terv,
Kommionu
Sõida... ja ära MÖLISE!!!
Re: Kuidas krossikas pickupi kasti saada (üksinda)
iccKommionu kirjutas:
Nii saab ju ka, aga kastis pidama saamisega võib raskeks minna
Okei, see oli nüüd OT.
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
Einoh kui tsiklil mootor käima käib siis ei näe probleemi.
Vanasti käis Jawa kortermaja keldrist välja sõites mööda 20 sm laiust trepile peale pandud lauda.Maapinnalt mõne kõveruse ikka abiks leiab ja tsikli pikkusest plangust peaks jaguma küll.
Eks ta harjutamise lugu ole ... enne võiks siis "maketi" peal pidurdamist harjutada...(kus ruumi rohkem)
Peeter aka Hondarebel
Vanasti käis Jawa kortermaja keldrist välja sõites mööda 20 sm laiust trepile peale pandud lauda.Maapinnalt mõne kõveruse ikka abiks leiab ja tsikli pikkusest plangust peaks jaguma küll.
Eks ta harjutamise lugu ole ... enne võiks siis "maketi" peal pidurdamist harjutada...(kus ruumi rohkem)
Peeter aka Hondarebel
Think positive
Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.
Kui plaan üksi rassida ja väikse kraana jaoks üleliigset 100 tuhandet ei ole, ega siis rambi ehitamisest ei pääse.
Soovitan ramp teha selline, et töötab nagu kangkaalud, siis on hea lihtne peale lükata ja siis horisontaali kiikuda ning diagonaali keerata. Seega saad rambi piisavalt lühikese teha ilma et tekiks ohtu rattaga kastinurga taha takerduda. Ramp ise võib vabalt liigendiga kaheks kokku käia, kuid ainult nö. ülevalt poolt läbi. Allapoole peaks piiraja liigendi ära lukustama.
Noh umbes niimoodi siirdan ma üksinda Peugeotist 200 l kütusetünne aeg-ajalt maha ja ca poole meetri kõrgusele aluse otsa. Ja tünne siirdan põhja peal lohistades, mitte veeretades. Küllap ratastega varustatud asi hõlpsamalt kulgeb. Oluline lihtsustus asja juures tuligi ilmsiks siis, kui avastasin selle üle serva "kõõlumise" abistava efekti.
EDIT : Ramp tee 4 mm alumiiniumist rihvelplaadist, laius näiteks 300mm ja kummaltki poolt 30..40mm servad üles või alla kanditud, et jäikusega asjad korras oleksid.
Soovitan ramp teha selline, et töötab nagu kangkaalud, siis on hea lihtne peale lükata ja siis horisontaali kiikuda ning diagonaali keerata. Seega saad rambi piisavalt lühikese teha ilma et tekiks ohtu rattaga kastinurga taha takerduda. Ramp ise võib vabalt liigendiga kaheks kokku käia, kuid ainult nö. ülevalt poolt läbi. Allapoole peaks piiraja liigendi ära lukustama.
Noh umbes niimoodi siirdan ma üksinda Peugeotist 200 l kütusetünne aeg-ajalt maha ja ca poole meetri kõrgusele aluse otsa. Ja tünne siirdan põhja peal lohistades, mitte veeretades. Küllap ratastega varustatud asi hõlpsamalt kulgeb. Oluline lihtsustus asja juures tuligi ilmsiks siis, kui avastasin selle üle serva "kõõlumise" abistava efekti.
EDIT : Ramp tee 4 mm alumiiniumist rihvelplaadist, laius näiteks 300mm ja kummaltki poolt 30..40mm servad üles või alla kanditud, et jäikusega asjad korras oleksid.
Suzuki GSX 750 Inazuma
-
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
CB500 kirjutas:Krt küll... kas tõesti on olukorrast nii raske aru saada.
Kast on piisavalt kõrgel, et ilma hoogu võtmata sinna ei sõida (tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima). Hoogu võtta ei saa, sest kast on lühem kui ratas, EI SAA PIDURDADA!
OK OK treppi ja jawat võrdluseks kujutad ette? Trepp tead see samasugune astmeline asi ,kui iga mustamäe maja koridoris
Piisavalt kõrgel nu kui kõrgel siis? meeter? kaks?
tõenäoliselt hakkab ratas ringi käima dziisas ... katath ne kantovat ikka vast
(ääküll saan aru jajah ,et puksimist pakud)
Palun siis millimeetrites kasti mõõdud -pikkus-laius-kõrgus ja ratta kaal (kilod) ja mõõdud-teljevahe rataste diameeter ja kliirens keskelt
Mul ACAD iga päev nina ees lahti : teen siis mõõdus joonise ja arvutame kiiruse, pidurdusteekonna ja vajalikud mõõdud.
Spinna tegeleb alumiiniumiga,minuga võib plaani pidada musta metalli kokku keerata.
Peeter aka Hondarebel
Think positive
äkki on abiks...
http://my.tele2.ee/laadurramp/
http://www.focolift.com/content2.asp?la ... deptid=177
vints? http://www.sepson.se/products.htm
väike töstuk... http://www.hiab.com/cargotec%5Cweb%5Cpr ... m~hiab_com
teine soovitus oleks järelkäru...
http://www.respo.ee/est/
aga need vist maksavad liiga palju
veel avastasin, et respo teeb ka mootorratasele kärusid
http://www.respo.ee/est/haagised.php?le ... del_id=174
http://my.tele2.ee/laadurramp/
http://www.focolift.com/content2.asp?la ... deptid=177
vints? http://www.sepson.se/products.htm
väike töstuk... http://www.hiab.com/cargotec%5Cweb%5Cpr ... m~hiab_com
teine soovitus oleks järelkäru...
http://www.respo.ee/est/
aga need vist maksavad liiga palju
veel avastasin, et respo teeb ka mootorratasele kärusid
http://www.respo.ee/est/haagised.php?le ... del_id=174
miskid pildid hakkasid silma, äkki on abi:
http://www.motorcycleramps.com/rrextender.htm
Võibolla saab miskit sellist samamoodi kasutada? Pikavõitu on, aga kindlasti ka lühemaid mudeleid olemas. Lihtsalt orienteeruva hinna pärast tõin välja.
http://www.ajtooted.ee/index.php?main_i ... est&id=275
http://www.motorcycleramps.com/rrextender.htm
Võibolla saab miskit sellist samamoodi kasutada? Pikavõitu on, aga kindlasti ka lühemaid mudeleid olemas. Lihtsalt orienteeruva hinna pärast tõin välja.
http://www.ajtooted.ee/index.php?main_i ... est&id=275
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.