Väike (enduro)spordipäev laupäeval 16.10.2004 / 26.03.2005
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 894
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Väike (enduro)spordipäev laupäeval 16.10.2004 / 26.03.2005
1.Käbi, Honda Dominaator NX650 (oli vist selline mark)
2.Rennes, Yamaha WR250F
3.Neeme, MZ 660 Baghira (supermoto)
4.Andrus, KTM LC4 640 Adventure
5.Tarmo, BMW RG1150S (jällegi, vist oli see mark, Tarmo parandab kui ei olnud)
6.Tõnis, Yamaha xt600? vist
+ kohaletulnute rattad, kes raatsib ja tahab, vaba valik.
Sõidame, proovime, võrdleme jne. Ideeks see et ka inimene kes ennem pole sõitnud enduroga saaks aimu, mis on üldse enduro, mis temaga teha saab ja mida mitte. Saab proovida mis tunne on 200 kilose enduro seljast 100 kilose selga istuda ja vastupidi .. saate aru küll .. Igasugu kukkumised ja enese ja rataste lõhkumised sõitja vastutusel. Aga see on vist iseenesest selge ... Vot siuke lugu, ega rohkem ei oskagi midagi tarka öelda. Kes saab, võtab oma kiivri, ehk leiame ühe pasaka üldkasutuseks ka, kui keegi ilma on. Arvestuslik ürituse kestus on ehk. paar tundi.
Registreerida pole vaja, raha ei maksa, kes saab võtab termosega sooja jooki kaasa. Seal näeme, keda näeme.
Küsimused mulle või Käbile
Rennes 56490388
Käbi 56488063
-
Teema algataja - Postitusi: 894
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
äkki siinkandis?
PS. Kui tänane öötöö väga ära ei tapa,siis kohal.
-
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Terv!
Hannes
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
-
Teema algataja - Postitusi: 894
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Kõigile: Tänud kõigile, kes kohale tulid, täitsa tore oli. Nii mitut inimest ei oodanudki Loodan, et kõik kes tahtsid rattaid proovida, seda ka said. Ise üllatusin meeldivalt 1150 bemmi suutlikuse üle. Täitsa sõidetav ratas, ainult seisma ei saa jääda, siis vajud maa sisse Aga muidu oli täitsa põnev. Mingeid vahejuhtumisi eriti polnud, peale selle et isand Wing otsustas seiklusi otsida valest kohast. Käbi tirist ta sellest mülkast siiski välja.
Leitud: Üks Favori seljanumber ja kellegi piduriheebel koos käekaitsega
Tänan veelkord tähelepanu eest ja ERISUUR tänu neile kes raatsisid oma ratast teistele anda.
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Ma ei kahtle sõnades, mida Rennes ütles ürituse õnnestumise kohta
primo
Külm aint krrt
Paar pilti ka
http://www.pilt.ee/photo/201789/4217630/
http://www.pilt.ee/photo/201789/4217862/
http://www.pilt.ee/photo/201789/4218024/
-
Teema algataja - Postitusi: 894
- Liitunud: 07 Juul 2003, 10:44
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
http://www.rennes.ee/pildid/sport/sport.html
Pildid on jälle suured, ei viitsinud ehitada ...
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
BMW puhul on see tõesti nii, niikui liikuma saad on nagu jalgratas. Kevadel üritan ka endaomale nublud alla panna ja ehk natuke muda proovida selle suure jurakaga, mida isegi annab 208kg peale viia kui offroad'is tarbetud asjad (ABS, KAT, tagaiste jne) maha kruttida. Võrdlus - KTM 950 on ligi 200kg, seega see teada-tuntud müüt - et BMW on hirmraske ja sellega ei saa mitte mingi valemiga asfalteelt kõrvale keerata ja üldse peaks sellised vaid linnatänavatel sõitma, on üle 1000cc enduuro mõistes täielik müüt ja lihtsalt trotsi ajamine ühe tootja aadressil.StreetMoto kirjutas:BMW-d ei pea ka suure kaalu tõttu sugugi mitte kartma - mida rohkem piitsa annad, seda paremaks läheb.
Oli see see tonnine Cagiva? BMWd ostes sain ühte uut suurt Cagit proovida siis tundus küll isteasend kuidagi väga haiglaselt ebamugav. Ei tea muidugi kuidas omadused reaalsetes oludes kokku töötavad.StreetMoto kirjutas:Cagiva oli stabiilseim pill auklikul kruusateel - kas hea uus esirehv või mis?
Jään pikkisilmi ootama kuni selline ettevõtmine Tartu pool samuti toimub, hüppaks samuti punti. Praegu just ideaalsed ilmad "halbu" teid testimaks erinevate enduuroriistadega. Kes oleks huvitatud siinpool?
Margus
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Eestis pole see just levinud apastraat - 500-ne Cagiva oli. Esialgu tundus selline arusaamatult tundetu. Peale kruusateed aga muutus mõnusamaks. Esiamaordid käisid mitu korda küll põhjani - imestan, mis endukal nii lühike amordikäik ees on??? Endale ei ostaks aga kui olemas on, siis peale väikest näppimist saaks täitsa tubli looma. Iseasi, kuidas sellel Itaallasel mootoriressurssi jagub.tsiklonaut kirjutas:Oli see see tonnine Cagiva? BMWd ostes sain ühte uut suurt Cagit proovida siis tundus küll isteasend kuidagi väga haiglaselt ebamugav.
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
500st ei tea. See mida proovisin oli see Navigator, millel peaks mootori resurssi vastupidavuse mõttes olema niiet tapab - Suzuki V-Strom'i/DLi mootor istub peal. Ent võrreldes Suzuki V-Strom'i või selle 1:1 klooni Kawasaki KLV 1000 isteasendiga oli Navigator küll justkui mutantidele mõeldud - ebard lausa. Asendi ja mugavuse suhtes oli leistangi modifikatsiooniga BMW konkurentsitu kõikide teistega, pärast siit-sealt proovimist selle õnge läksingi. Väga oluline roll on heal leistangil enduuro masinate juures tuleb välja.StreetMoto kirjutas:Eestis pole see just levinud apastraat - 500-ne Cagiva oli. Esialgu tundus selline arusaamatult tundetu. Peale kruusateed aga muutus mõnusamaks. Esiamaordid käisid mitu korda küll põhjani - imestan, mis endukal nii lühike amordikäik ees on??? Endale ei ostaks aga kui olemas on, siis peale väikest näppimist saaks täitsa tubli looma. Iseasi, kuidas sellel Itaallasel mootoriressurssi jagub.
Leviku suhtes Eestis on jah niru mõnede pillidega - ootan just oma BMWle ARKist tüübi heakskiitu - tundub, et esimene selline Eestis (veel transiidinumber küljes millega ringi vuristan).
Sooviks ikkagi veel neid väiksemaid pille proovida, mis hoopis rohkem offroadis kodus on kui need suurtükid.
Margus
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.