Parim matkaenduuro?
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Piipzuga väga nõus.Minu arvamus on,et kui ratas kaalub juba üle 160-180kg,pole seal enam mingit enduurot,jääb ainult kõva sile pinnas ja asfalt.Rattaid võid sinna erinevaid alla keerata,aga lihtsalt akvanaudi pakutud numbritele on ka karmima mustriga rehve saada,mis ei tee ratast veel mingit pidi rohkem enduuroks, kui ta muidu on.
Enamus suured 1200-sed mis siin teemast läbi käinud kaaluvad ilma kohvriteta ja muu matka varustuseta 240-285kg vahel,mitte isegi enam 200kg kanti.Ehk,siis need kõik sellised parketi maasturid,millega saab ka muru või heinamaa peal sõita.Mitte enam päris "maasturid",millega kuskil mägedes turnida või rööpasse sõidetud märga metsateed sõita.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 310
- Liitunud: 30 Aug 2004, 16:44
- Tsikkel: jawaha
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 50 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Keda huvitavad need numbrid millega sina hakkama ei saa? Numbritest võiks rääkida ju siis kui midagi õnnestub. Inspireerida võiks hoopis kedagi
Re: Parim matkaenduuro?
Eks see saab ei saa on igaühe oskustes kinni. Internet on videoid täis kus Multistradad, Gessud jne mammutid läbivad olukordi kust mõni mees ei saa ka 100kg-se tõsise endurokaga läbi. Ratas ise ei tee veel kellestki sõitjat, võib ainult teha olukorra kas kergemaks või raskemaks, aga ülejäänu oleneb ikka sõitja oskustest.
Endal ei olegi plaanis hakata tulevikus mudamülkaid avastama. Jääb asfalt, kruus, põlluteed jne., aga poris mütata ei viitsi. Ehk siis vajalik ongi parketimaastur millega ka kaugele mõnus ja lõõgastav sõita.
Re: Parim matkaenduuro?
Võib mammutiga ka asfaldilt maha keerata. Küll sõbrad appi tulevad kui lapiti keerab ennast. Touringud lähevad vast rohkem katki kui neid pikali loopida
https://www.youtube.com/watch?v=klzPFBNU1rc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Erik kirjutas:Keda huvitavad need numbrid millega sina hakkama ei saa? Numbritest võiks rääkida ju siis kui midagi õnnestub. Inspireerida võiks hoopis kedagi
Et siis millega inspireerida? 285kg raskuse, plastikuga kaetud rattaga, düünidesse kruiisima või metsa müttama
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1415
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Ehk siis võtke see mis meeldib ja mille poole kõige rohkem tõmbab. Igaüks on oma kiiksudega ratas.
Minu unistus oli Dakaril nähtud 950, mis Meoni kätes kui liugles 2002 Dakari ralli võidu poole.
Saab ka nakediga metsas, kruusas, mudas ja Michelini Pilot rehvidega hakkama. Proovitud värk ja naisterahva poolt veel. Kõik on kinni küsimuses, kas tasub see ära ja kas selleks jaksu ning mune on.
Olen oma nn mammutiga juba 4 aastat metsa, muda, kruusa, vett ja mida iganes veel kündnud. Ei ole hätta jäänud ja kõik mis lenksuni mudas ei ole, teeb tugevamaks.
https://www.dropbox.com/s/f5sftv4efheax ... 9.jpg?dl=0
Kui tahad aga jalgratta kaaluga metsas kihutada, siis osta teine ratas kõrvale, mida saad järelkäru peal igale poole vedada oma mammuti taga.
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Henn kirjutas:Võib mammutiga ka asfaldilt maha keerata. Küll sõbrad appi tulevad kui lapiti keerab ennast. Touringud lähevad vast rohkem katki kui neid pikali loopida
https://www.youtube.com/watch?v=klzPFBNU1rc
See HONDA CROSSTOURER 1200 on ikka haige kolakas. Ei tahaks mõelda küll, et sellega kuhugi kinni jääks või ekstreemsusi ronima peaks
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Parim matkaenduuro?
ranel kirjutas:Henn kirjutas:Võib mammutiga ka asfaldilt maha keerata. Küll sõbrad appi tulevad kui lapiti keerab ennast. Touringud lähevad vast rohkem katki kui neid pikali loopida
https://www.youtube.com/watch?v=klzPFBNU1rcSee HONDA CROSSTOURER 1200 on ikka haige kolakas. Ei tahaks mõelda küll, et sellega kuhugi kinni jääks või ekstreemsusi ronima peaks
Vanasti olid tsiklid lahjad, aga mehed tugevad.... täna on tsiklid 90+kw, aga mehepoegadel võtab põlve võbisema kui natuke lahtist kildu juhtub teel olema
Honda rauaga ei koonerda. Crosstourer on massi osas teistest kõvasti üle, PanEuropale pole tourerite klassis vastast... Goldwingile jäävad mõned autod juba alla. Aga on mehi ja ka naisi kes nende tsiklitega sõidavad, isegi väljaspool Euroopat, kusagil suhteliselt kehvade teede peal.
P.S. kui liivast või mudast välja tõmbamise/tõstmise piir on 200kg, siis pole tegelikult vahet kas tsikkel kaalub 240kg+kohvrid (Gessu) või 280kg+kohvrid (Crosstourer).
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Haaaaaaaaaah - see olid Sa =?
Spoiler
Ronk kirjutas:Ehk siis võtke see mis meeldib ja mille poole kõige rohkem tõmbab. Igaüks on oma kiiksudega ratas.
Minu unistus oli Dakaril nähtud 950, mis Meoni kätes kui liugles 2002 Dakari ralli võidu poole.
Saab ka nakediga metsas, kruusas, mudas ja Michelini Pilot rehvidega hakkama. Proovitud värk ja naisterahva poolt veel. Kõik on kinni küsimuses, kas tasub see ära ja kas selleks jaksu ning mune on.Olen oma nn mammutiga juba 4 aastat metsa, muda, kruusa, vett ja mida iganes veel kündnud. Ei ole hätta jäänud ja kõik mis lenksuni mudas ei ole, teeb tugevamaks.
https://www.dropbox.com/s/f5sftv4efheax ... 9.jpg?dl=0
Kui tahad aga jalgratta kaaluga metsas kihutada, siis osta teine ratas kõrvale, mida saad järelkäru peal igale poole vedada oma mammuti taga.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Parim matkaenduuro?
ranel kirjutas:Henn kirjutas:Võib mammutiga ka asfaldilt maha keerata. Küll sõbrad appi tulevad kui lapiti keerab ennast. Touringud lähevad vast rohkem katki kui neid pikali loopida
https://www.youtube.com/watch?v=klzPFBNU1rcSee HONDA CROSSTOURER 1200 on ikka haige kolakas. Ei tahaks mõelda küll, et sellega kuhugi kinni jääks või ekstreemsusi ronima peaks
On jah raske ja Varadero on samuti sama kolakas vist mingi 276kg.Oli õnn kunagi Varaderoga liiva sisse kinni jääda ja esiratast ma ei jaksanud üksi üles tõsta mitte grammigi.Tuli välja kaevata nagu autot.TDM-i oma jaksan maast lahti tõsta ,selle märg kaal seal 220kg juures.Ma ei ole mingi kilu,aga seal jäi natukese ikka puudu.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Parim matkaenduuro?
Ronk kirjutas:Olen oma nn mammutiga juba 4 aastat metsa, muda, kruusa, vett ja mida iganes veel kündnud. Ei ole hätta jäänud ja kõik mis lenksuni mudas ei ole, teeb tugevamaks.
A see tegi tugevaks või jäi sinna mudaauku pool lenksu paistmas?
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Motivatsiooni video
BMW S1000RX
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Re: Parim matkaenduuro?
1200 GSA nüüd Saksamaalt koju jõudnud
Korra proovisin kruusa peal ja tundus hirmus jäik, oli comfort seades, aga peab vist neid pre settinguid näppima.
Kas seadistamise ajal on ka mingi kaalu süsteem mille järgi paika panna või ainult tagumiku tunde järgi? Manual saksa keelne ja sealt ei saa suurt midagi aru.
Seda ma sain aru, et kaks kiivrit on kaks sõitjat, üks kiiver üks sõitja ja pagas aga kuidas seda kõik seadistada on veel arusaamatu.
Raske on ta küll, aga kuna plaan enamasti teid mööda kulgeda, siis usun et pole hullu.
Kui aega ja ilma on, siis proovin kunagi ka vähe pikema poogna teha ja proovin ka mingit tagasisidet siia kirjutada.
See pole küll teemasse, aga kripeldama jäi registreerimisel selline asi, et kui auto esmasel registreerimisel jääb kehtima euroopas kehtiv ülevaatus, siis
mootorrattal tuleb kehtiva ülevaatuse korral ikkagi uuesti Eestis kohe ülevaatusele minna. Ei saa aru, miks siis esmasel ülevaatajal on tarvis kõik tulede tähised
taskulambiga ülevaadata kui nii ehk naa tuleb peale regamist kohe tüv teha. Ühed mootorsõidukid nagu kõik, aga reeglid millegipärast erinevad.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 165
- Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
- Tsikkel: 790ADV
- Asukoht: Tln
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Parim matkaenduuro?
042083 kirjutas:See pole küll teemasse, aga kripeldama jäi registreerimisel selline asi, et kui auto esmasel registreerimisel jääb kehtima euroopas kehtiv ülevaatus, siis
mootorrattal tuleb kehtiva ülevaatuse korral ikkagi uuesti Eestis kohe ülevaatusele minna. Ei saa aru, miks siis esmasel ülevaatajal on tarvis kõik tulede tähised
taskulambiga ülevaadata kui nii ehk naa tuleb peale regamist kohe tüv teha. Ühed mootorsõidukid nagu kõik, aga reeglid millegipärast erinevad.
Huvitav, ise tõin 2013 sügisel ratta Saksast ja jäi kehtima vana ülevaatus. Tulin sealt sõites, ehk siis eksportnumbriga, võibolla sellest erinevus.
Re: Parim matkaenduuro?
Seda imestasin ise ka eelmisel aastal Saksast ratast tuues. Kehtiv ülevaatus oli peal, punased transiidid küljes ja peale regamist ikkagi ülevaatusele...
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Mootorrataste ülevaatusi ei pea üle kandma kui Eesti Riik nii otsustab. Seda reguleerib direktiiv 2014/45/EL
http://eur-lex.europa.eu/legal-content/ ... 32014L0045
quote Liidus vaba liikumise põhimõtte sujuvamaks kohaldamiseks tuleks liikmesriikidel sõiduki ümberregistreerimise juhtudel tunnustada teise liikmesriigi väljastatud tehnoülevaatuse kontrollkaarti. See ei tohiks piirata liikmesriigi õigust kontrollida ümberregistreerimisel tehnoülevaatuse kontrollkaarti ja sõiduki identifitseerimisnumbrit ning nõuda uue tehnoülevaatuse läbiviimist vastavalt käesolevas direktiivis sätestatud tingimustele.
- Liikmesriigid võivad jätta käesoleva direktiivi kohaldamisalast välja järgmised oma territooriumil registreeritud sõidukid: L3e-, L4e-, L5e- ja L7e-kategooria sõidukid silindrimahuga üle 125 cm3, juhul kui liikmesriik on kehtestanud tulemuslikud alternatiivsed liiklusohutusmeetmed kahe- või kolmerattalistele sõidukitele, võttes arvesse viimase viie aasta asjaomast liiklusohutuse alast statistikat. Liikmesriigid teavitavad sellistest eranditest komisjoni. [/quote]
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Parim matkaenduuro?
042083 kirjutas:1200 GSA nüüd Saksamaalt koju jõudnud
Korra proovisin kruusa peal ja tundus hirmus jäik, oli comfort seades, aga peab vist neid pre settinguid näppima.
Kas seadistamise ajal on ka mingi kaalu süsteem mille järgi paika panna või ainult tagumiku tunde järgi? Manual saksa keelne ja sealt ei saa suurt midagi aru.
Seda ma sain aru, et kaks kiivrit on kaks sõitjat, üks kiiver üks sõitja ja pagas aga kuidas seda kõik seadistada on veel arusaamatu.
Raske on ta küll, aga kuna plaan enamasti teid mööda kulgeda, siis usun et pole hullu.
Kui aega ja ilma on, siis proovin kunagi ka vähe pikema poogna teha ja proovin ka mingit tagasisidet siia kirjutada.See pole küll teemasse, aga kripeldama jäi registreerimisel selline asi, et kui auto esmasel registreerimisel jääb kehtima euroopas kehtiv ülevaatus, siis
mootorrattal tuleb kehtiva ülevaatuse korral ikkagi uuesti Eestis kohe ülevaatusele minna. Ei saa aru, miks siis esmasel ülevaatajal on tarvis kõik tulede tähised
taskulambiga ülevaadata kui nii ehk naa tuleb peale regamist kohe tüv teha. Ühed mootorsõidukid nagu kõik, aga reeglid millegipärast erinevad.
mis aasta ratta tõid? tõmba netist sobivamas keeles kasutusjuhend. kui ingliskeelsest manualist on abi võin sulle meili panna. vedrustust saad seada kahes osas. vedru eelpinge (kiivrid, kohvrid ja 2tk enduuro seadeid e. künkad, mäed) ja iga vedru seadete juurde veel omakorda kolm amordi seadet (comf, norm, sport) enduro seadetes(künkad,mäed) on amordi seade variandid - soft, norm, hard.
kruusal ja maastikul sõites tagab "mäed" e. kõige jäigem/kõrgem seade (viimane valikutes) kõige parema juhitavuse. maanteel ja kiiresti sõites kasutan amordiseadet "sport" või "hard", tagab parema stabiilsuse.
üks kiiver- sõidad üksi, vedrud kõige pehmemad, kiiver+kohver - natuke jäigem tagavedru, kaks kiivrit- sõidad kaksi (ka kahekesti koos kohvritega) jäigem taga ja esivedru, künkad- enamasti tasane kruus/pinnas, mäed- ebatasane pinnas.
vedru eelpinge seadmiseks (hoiad ESA nuppu all ca 3sekundit kuni pilt vahetub, lased nupu lahti hakkab vilkuma või hoiad jälle 3sek nuppu all kuni järgmine pilt tuleb. vedru keeratakse kuni pilt vilgub, kui pilt läheb eest ära on vedru valitud seades) peab töötava mootoriga paigal seisma, amordi seadeid saab muuta ka sõiduajal (vajutad nuppu kiiresti, ca 1sekund , kuni näidikul sobiv kiri . kui kiri läheb eest on seade paigas.
Re: Parim matkaenduuro?
Ratas on 2011/03. Kui sulle tüli ei tee, siis saada palun kasutusjuhend jaanus@scandicon.eu
Ma üritan sinu juhtnööride ja kasutusjuhendi abil nädalavahetusel sättida ehk saab parem.
-
- Postitusi: 665
- Liitunud: 04 Mär 2013, 15:37
- Tsikkel: 1200gs LC Rallye, CRF300 Rally
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 65 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Keegi pole maininud Kawasaki KLR 650. https://www.kawasaki.com/Products/2017-KLR650 Usas tundub päris popp adventure ratas olema see. Rohkelt videosi antud ratastega.
Päris head matkavideod:
https://ragnarnakus.blogspot.com/
TDM850-->1150GS-->HD Road King-->Honda Transalp 700XL-->BMW 1200GS LC Rallye
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Raki kirjutas:Keegi pole maininud Kawasaki KLR 650. https://www.kawasaki.com/Products/2017-KLR650 Usas tundub päris popp adventure ratas olema see. Rohkelt videosi antud ratastega.
Uurisin ka kunagi huvi pärast seda ratast ja sain teada, et Euroopas seda üldse ei müüdagi- põhjuseks heitgaasinormidele mittevastavus. Kahju muidugi.
Re: Parim matkaenduuro?
Eile sai selle aasta esimene ring selle tsikliga tehtud ja mis seal salata, mõnus on sõita küll. Kannatab kallutada ja sõites tundub üllatavalt kerge.
Kohvritega täislastis on kindlasti vähe teisite, aga suvel plaan üks Norra trip teha ja eks siis saab juba täpsemalt teada.
Sõitsin ka natuke kruusa ja võtsin üsna ettevaatlikult, aga tundus, et allolevad Metzeler Tourance Nextid pidasid päris hästi arvestades, et välja näevad suht tänava rehvid.
Igal juhul tänud nõuannet eest!
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Sõitsin üks nädalavahetus KTM Super Adventure 1290 S-ga ja olin tegelikult päris üllatunud.
Kerge (üsnagi), võimas ja mis põhiline, uskumatult madal kütusekulu.
Maanteel umbes 100km ja +10 sõites oli kütusekulu umbes 4.7 ja pärast, kui linnas veel lisaks 100km sai pläristatud (mitte üldse vanaema stiilis), läks keskmine kulu 5.5 peale.
Ma ei ole siiani ühegi enda rattaga nii vähe saanud
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Parim matkaenduuro?
Piipz kirjutas:Ma ei ole siiani ühegi enda rattaga nii vähe saanud
Ikka kütusekulu kohta käis viimane lause?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
mine tea äkki terve nädalavahetus sadulas istudes tõepoolest see segas ka muid tegevusi.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Parim matkaenduuro?
Piipz kirjutas:mine tea äkki terve nädalavahetus sadulas istudes tõepoolest see segas ka muid tegevusi.
Aus põhjus, kui ratas on nii hea, et tahad ainult sõita ja pole aega Viru ringil hängida ning ka kodus viibid ainult mõne tunni puhkamiseks.
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Parim matkaenduuro?
Spoiler
042083 kirjutas:BMW 20170530_175819.jpg
Eile sai selle aasta esimene ring selle tsikliga tehtud ja mis seal salata, mõnus on sõita küll. Kannatab kallutada ja sõites tundub üllatavalt kerge.
Kohvritega täislastis on kindlasti vähe teisite, aga suvel plaan üks Norra trip teha ja eks siis saab juba täpsemalt teada.
Sõitsin ka natuke kruusa ja võtsin üsna ettevaatlikult, aga tundus, et allolevad Metzeler Tourance Nextid pidasid päris hästi arvestades, et välja näevad suht tänava rehvid.Igal juhul tänud nõuannet eest!
Äge pill! Touratechi tuulesuunaja näeb täitsa äge välja. kuidas see maanteekiirustel toimib? turbulentsi ei tekita? kohvritega täislastis on vaja vedrustus jäigemaks/jäigaks keerata siis on ka kohvritega puhas kuld. sõidumõnu huvides pane selline vidin külge http://gs-parts.de/navi.php?a=525&lang=eng , teeb gaasirutska käigu lühemaks ja tsikli käitumine läheb palju mõnusamaks.
Tourance Next saabki pm igalpool hakkama kuigi kruusal on võrdlemisi "ujuv" nendega. ise pidasin 2 jooksu neid kuid läksin TKC70 peale kuna kruusateed palju mõnusam lasta. eelmisel suvel Norras käies oli endalgi Next all ja soovitan soojalt. sealsetesse kurvidesse sobib väga hästi.
Re: Parim matkaenduuro?
Piipz kirjutas:Sõitsin üks nädalavahetus KTM Super Adventure 1290 S-ga ja olin tegelikult päris üllatunud.
Kerge (üsnagi), võimas ja mis põhiline, uskumatult madal kütusekulu.
Maanteel umbes 100km ja +10 sõites oli kütusekulu umbes 4.7 ja pärast, kui linnas veel lisaks 100km sai pläristatud (mitte üldse vanaema stiilis), läks keskmine kulu 5.5 peale.
Ma ei ole siiani ühegi enda rattaga nii vähe saanud
A mis oli Mac'i kommentaar ratta kohta?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
M.T. kirjutas:A mis oli Mac'i kommentaar ratta kohta?
"Palun keerake see asi paberisse, ma võtan ta kaasa."
Kui pisut tõsisemal ilmel siis tegemist on vägeva elukaga. Jõudu on koledal kombel ja 160kmh tuleb üsna möödaminnes. Vedrustus oli iseärnis hea - Tähetorni tänav tundus justkui äsja asfalteeritud olevat. Aga minu pikkuse jaoks (176) juba paras pähkel sadulas istudes manööverdada.
Piipzu bensiinikulu kommentaarile veel lisaks: pärast 120 km läbimist lubas kompuuter järeljäänud paagitäiega veel 400 km sõita.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 15 korda
- Kontakt:
Re: Parim matkaenduuro?
Nüüd mõnda aega kämbates oma tsikliga võin vahe kommentaari teha :
Ma soetasin spetsiaalselt maastiku jaoks KTM 1190 S ja rehvideks tkc 70 . Ainuke tsikkel mis reaalselt täidab mu soove. Asfaldil kruiisimis kiirus 170 kmh kuni 180kmh ja on mugav olla sest vahemaad 500km + töristada 110 kmh oleks piin. Pööre kusagil 8k juures (vbl natuke peale aga ei ole tunnet ,et mootor karjub). Kruusateedel 70 kmh kuni 140 kmh. Vaenlaseks on liiv, märg mets ja muda. Aga ega seal väga ei oskaks midagi teha kui oleks tsikkel isegi 80 kg kergem.
Häirib ehk see kaal. Sest kui vaja maastikul liikuda aeglaselt siis jube jännis olen kuna jalad ei ulata maani ja kui vaja nikkerdada siis pean reaalselt tsikli pealt maha ronima.
Nüüd niilin KTM adventure 1190 R või 1290 R . Sest S vedrustus jääb maastikul kihutades jänni. Rohkem meeldiks kui saaks ise seadistada ja nats ümber teha kiirema sõitmise tarbeks. Tehasest tulles pole väga arvestatud ,et nendega asfaldi pealt maha keeratakse või isegi asfaldil keegi le 90 kmh sõidab. Märgunenägu oleks kui saaks 60kg maha tsikli kaalust
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.