Trans Euro Trail - TET

Motomatk on see, kui laed mootorrtta varustust täis ja lähed ümbermaailmareisile. Või siis Võrusse. Kui plaanid motomatka ja otsid infot või kaaslast. Just tulid pikemalt tripilt ja soovid oma ägedast matkast mootorratta sadulas muljeid jagada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Ivoonu
Toetajaliige
Postitusi: 1486
Liitunud: 27 Sept 2007, 18:06
Tsikkel: Harley-Davidson FLHTCUI
Asukoht: Tartu
Tänanud: 107 korda
Tänatud: 64 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Ivoonu »

Kas rada on läbitav ka korviga sõitjatele? Pean silmas just laiuse suhtes.



Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ivoonu kirjutas: 05 Mai 2021, 20:04

Kas rada on läbitav ka korviga sõitjatele? Pean silmas just laiuse suhtes.

Täies ulatuses ei. Kui just vahepeal pole kaarti taas uuendatud.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas grahv »

ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Andsime Randeli kontaktid

Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.

Moto orienteerumisel sama juhus - paned punkti kohta kuhu saab kaardi järgi mõlemalt poolt ligi, keegi tuleb kolmandast küljest ja siis annab maaomanikule rajameistri numbri nagu see oleks süüdi...

G

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ranel »

grahv kirjutas: 05 Mai 2021, 21:33
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Andsime Randeli kontaktid

Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.

Selleks, kui rada läheb sealt, mis ametkondadele ei meeldi.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Eelmine nädalavahetus saime keskkonnaametnikega natuke juttu puhuda, kui meie telkimiskoht polnud päris meelt mööda. Autodega veekogu ääres olijad jäeti samas puutumata :wack: TET-i rahvas/mootorratturid tekitab neile kergelt peavalu inimeste näol, kes on natuke rajalt kõrvale kaldunud looduskaitsealale.

Andsime Randeli kontaktid ja saavad otse ise suhelda, kui mingi koht probleemseks osutub. Aga jah, igasugu üleskündjad tekitavad probleeme ka rahulikult sõitjatele.

Kus? Hiiumaal?

grahv kirjutas: 05 Mai 2021, 21:33
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Andsime Randeli kontaktid

Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.

Moto orienteerumisel sama juhus - paned punkti kohta kuhu saab kaardi järgi mõlemalt poolt ligi, keegi tuleb kolmandast küljest ja siis annab maaomanikule rajameistri numbri nagu see oleks süüdi...

G

Täpselt selline asi juhtus eelmine aasta. Inimesed sõitsid hoovi kaapima ja siis andsid rajameistri numbri, kuigi ise sõitsid keelumärgi alt läbi. Ebanormaalne....

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Spoiler
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 21:45
grahv kirjutas: 05 Mai 2021, 21:33
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Andsime Randeli kontaktid

Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.

Selleks, kui rada läheb sealt, mis ametkondadele ei meeldi.

Saan aru, et probleem oli teie telkimises ju? Või, et kui keegi LKA-s rajalt kõrvale kaldub?

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Ivoonu kirjutas: 05 Mai 2021, 20:04

Kas rada on läbitav ka korviga sõitjatele? Pean silmas just laiuse suhtes.

Saaremaa uuendatud rajal peaks olema. Mõnes kohas aga vaja vb palju sumbata

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas randel »

Spoiler
villy kirjutas: 05 Mai 2021, 21:58
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 21:45
grahv kirjutas: 05 Mai 2021, 21:33
ranel kirjutas: 05 Mai 2021, 20:01

Andsime Randeli kontaktid

Milleks??? LK alal võib jätkuvalt mööda teid sõita... Kui keegi väljaspool teed läbu püsti paneb või vahele jääb, siis on see tema probleem mitte rajameistri.

Selleks, kui rada läheb sealt, mis ametkondadele ei meeldi.

Saan aru, et probleem oli teie telkimises ju? Või, et kui keegi LKA-s rajalt kõrvale kaldub?

Ma ei ole ka päris rahul, kui selle asemel, et oma telkimiskoha ilmselt ebasobiv valik ise ametnikega ära klaarida, hakatakse oma probleeme lahendama kellegile teisele viidates. See pole absoluutselt oluline, kas “ametkondadele” meeldib mingi rada või mitte. Ainuke küsimus saab olla, kas konkreetsel teel tohib seaduse järgi sõita või mitte, ei rohkemat.

Ühtlasi juhin tähelepanu, et TET pole minu projekt, TETi taga on Trans Euro Trail Community Interest Company https://transeurotrail.org/community-interest-company/ ja kui ametnikud tahavad kellegiga suhelda, siis soovitavalt ametlikke kanaleid pidi.

Ja samuti võtab iga raja kasutaja selle allalaadimisega omale kohustuse ise oma tegude eest vastutada:

Loe TETi rajakaardi kasutamise reegleid ja oma vastutuse kohta siit

Before downloading this file, please read the following.
By continuing to the download and in using the Trans Euro Trail® files, you are accepting and
agree to everything below.

  1. The GPX is issued by the Trans Euro Trail® Community Interest Company, Company No.
    11371199, Address: Unit 3, Cragg Road, Mytholmroyd, Hebden Bridge, West Yorkshire, HX7
    5HR, United Kingdom
  2. The GPX is issued free of charge and is provided "as is," with all faults, defects and errors,
    and without warranty of any kind
  3. The accuracy of the trail is not guaranteed, nor are the GPS co-ordinates.
  4. The Trans Euro Trail® is a suggestion not a direction.
  5. The Trans Euro Trail® Community Interest Company does not represent or warrant that
    materials in the site or the services are accurate, complete, reliable, current or error-free.
  6. The Trans Euro Trail® Community Interest Company cannot represent or warrant that the
    site or its servers are free of viruses or other harmful components.
  7. You undertake not to share this GPX on any electronic file sharing device or server.
  8. You will download the most recent GPX for your country of travel just before you require it
    and download updates, if relevant, while travelling.
  9. If you stray onto private land, apologise and get back onto the road or trail.
  10. These trails can be temporarily or permanently closed at short notice under local law.
  11. Do not ride trails beyond your capability. If unsure, get off your bike and walk the trail first.
    Be prepared to turn round and find an alternative route.
  12. Trail riding alone, especially on trails you do not know, is really unwise.
  13. Many country trails are rarely maintained. You will find ruts, holes, floods, treacherous
    surfaces and the occasional booby trap hazard deliberately placed by people who do not like
    motorcycles using trails.
  14. When you use the trails and roads, you are on your own. You exercise your judgement in
    your own skills and your own navigation. All the Trans Euro Trail® Community Interest
    Company can do is show you where some of the trails are, but their legality and viability are
    not confirmed and can change at a moment's notice.
  15. You undertake to respect and adhere to road signs, barriers and local laws. The decision to
    use a road or trail is entirely yours and you accept that you bear full responsibility for your
    action or any infringements of the law.
  16. The Trans Euro Trail® Community Interest Company shall not have any liability for use of the
    GPX, directly or indirectly arising out of its use or in any way involving any Claim which is
    brought in any jurisdiction other than the United Kingdom, Isle of Man or Channel Islands.
  17. Motorcycling carries risks. Adventure motorcycling adds to these:
    a. Mobile phone coverage may be patchy or non-existent so summoning help may be
    limited. If help is summoned it may struggle to reach you and you may incur high
    costs. Unpaved tracks vary from gravel to broken tar to sand to stone to boulder to
    grass. Each carries its own challenges of grip, stability and unpredictability all of
    which vary immensely with weather conditions which can change quickly especially
    in mountain areas.
    b. The physical demands of riding a motorcycle, laden or otherwise, off road are not to
    be underestimated. If you drop it, picking it up can be hard work and recovering it
    from a hillside, river or mud hole where it has slipped can be exhausting. Add into
    the mix the variable climate in Europe - subzero to high 30s and above - and heat,
    cold and dehydration can impair performance and make a dangerous cocktail when
    mixed with the complex task of off pavement riding.

c. Navigation can be challenging, especially without practicing using GPS or maps on
the move, on the “wrong" side of the road or with signposts in an unfamiliar script.
d. Mechanical issues easily sorted out in one's own garage or home city can become
much more of a challenge away from home in an area with poor infrastructure or
dealer knowledge.
e. Local adults and children (and animals!) may be unfamiliar with motorcycles or their
capabilities and misjudge situations. Driving standards and discipline vary hugely and
often the perception is “might is right” with scant regard being paid to the little guy
on a motorbike.
f. Local wildlife both domestic and wild can pose risks. Bears and wolves are present in
some areas, snakes in others, wild roaming reindeer in the far north and cattle and
dogs are all over.
g. Laws and regulations are always changing across the continent, so a trail that
contributors thought was legal, may not now be so. This may lead to conflict with
the authorities, communities, landowners or other users - anything from a glance, a
shout or a waved fist to arrest, prosecution, litigation, bike confiscation, fine or loss
of licence or liberty.
h. Concepts and practice of sanitation and hygiene vary immensely and medical
facilities can be scarce, suboptimal or distant.
i. The seedier side of humanity can also impact on you through theft, assault or fraud.
j. Be aware that some areas of eastern Europe also have heightened awareness of
mobile populations following the influx of refugees so you may come across
desperately poor people or wary authorities.
k. In Bosnia, Croatia and other locations the detritus of war still exists in the form of
uncleared mine-fields. Snow, water and soil creep all shift these so that straying
from established well used trails can be dangerous and, needless to say, stupid.

  1. All trails and roads require you and your motorcycle to be fully insured, licensed and road-
    worthy
  2. You should ensure that your paperwork is in order whether it be bike, breakdown or
    medical/repatriation insurance, licences or passports
  3. You should get some practice in to build confidence and competence (and respect for your
    own limits and those of your bike)
  4. You should ensure you are properly equipped with the right tyres, spares, protection, first
    aid kit, communications devices (and batteries!), luggage and camping gear
  5. Ride with an awareness of the terrain, surface and in anticipation of unexpected hazards
  6. Moderate your speed
  7. Get bike fit. If you’ve got a medical condition then think carefully and take some medical
    advice
  8. Start the trip with a travel ready bike. Get familiar with your bike, what daily checks to make
    and how to fix issues with it.
  9. Take security precautions with your possessions and self
  10. You agree to adhere to the Trans Euro Trail® Code of Conduct and be an ambassador of
    responsible motorcycling.
  11. Accept that you are master or mistress of your own destiny, safety, health and security. You
    take responsibility for whatever happens.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Oh Jeesus Mariia, kuidas te nii lihtsaid asju ei tea - kui sa oled oma tsikli või muu kaadervärgiga kuskil ebasobivas kohas kinni ja kellelegi näppu jääd, siis korrektne reaktsioon on teha selline kurb nurka pissinud kutsika nägu pähe ja ohata, et "ei mina tea, kuidas ma siia sattusin, GPS juhatas". Järgneb tavaliselt pikk heietus GPS-idest ja heal juhul ka vanaisa Jawast, halvimal juhul näidatakse nõudlikult suunurki prunditades suund kätte ja saad tasahilju minema aurata, koos lubadusega mitte kunagi naasta. Hundid söönud, punktid võetud ja Randel ning teised kolmandad isikud terved.

Töötab ka rahvusvaheliselt, testitud-proovitud. Muidugi seda peab mainima, et täispurjes AT-ga lendab see jutt vähe lihtsamini kui võistlusnumbritega EXC-ga, anoh viimane õnneks jääb väga harva kinni :twisted:

Kasutaja avatar

Reieväristaja
Postitusi: 26
Liitunud: 17 Mär 2021, 17:53
Tsikkel: Honda cb500x
Tänanud: 19 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Reieväristaja »

Võiks ehk jah mitte tõmmata negatiivset tähelepanu sellele projektile. Kui mingid ametnikud mind metsas misiganes põhjusel peatavad ja muuhulgas küsivad, et "sõidad seda TET-i või?" siis ma ilmselt vastaks, et mul ei ole õrna aimugi millest nad räägivad. Rääkimata mingitest kontaktide jagamisest..

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.

Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük

tauf
Postitusi: 133
Liitunud: 07 Okt 2014, 18:52
Tsikkel: Kawasaki
Tänatud: 4 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas tauf »

Mis see TET asjasse puutub, miks selle linki jagama pidi?

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

ranel kirjutas: 06 Mai 2021, 12:05

Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.

Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.

Kas see oli Hiiumaal?

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas morse »

ranel kirjutas: 06 Mai 2021, 12:05

Ma sõnastasin end ikka päris halvasti. Andsime lingi TET-i kodukale, kust saavad ise vaadata, kus rada jookseb ja kui raja kulgemisega probleeme, siis näitasime, et kellega ühendust võtta, et omapoolseid täiendusi pakkuda.

Vales kohas sõitmine ja telkimine oli täiesti eraldi teema ja ei puuduta rajameistrit.

Okei. See kõlab ikka palju paremini.

Aga kokkuvõttes oleks vist tõesti lollikindlam juhmi nägu teha, nagu siin soovitati.

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Käisime aprilli alguses laupäeval korra Hiiumaa TET-l Ilmaga vedas, lõunal praamist maha, ring peale ja samal õhtul 20:30 praamiga suts tagasi. Sisse mahtus seiklusi, millest paar tükki videos ka :D :bsmile:

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Kindlasti juba varem küsitud ning ehk kõlbaks ka ühte teise teemasse aga - mis on need kiirused, millega te seal liivas ja puude vahel tuiskate? Kaamerapilt raudselt moonutab seda arusaama.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

grahv
Postitusi: 1176
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas grahv »

villy kirjutas: 07 Mai 2021, 10:30

Käisime aprilli alguses laupäeval korra Hiiumaa TET-l

:bsmile:

Kõrgessaares Coop-i poe kõrval uus tankla: 58.98175504706207, 22.47225411789693

G

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Tuuletallaja kirjutas: 07 Mai 2021, 10:45

Kindlasti juba varem küsitud ning ehk kõlbaks ka ühte teise teemasse aga - mis on need kiirused, millega te seal liivas ja puude vahel tuiskate? Kaamerapilt raudselt moonutab seda arusaama.

Oleneb sektsioonist, kui kõigil krossirehv all ei oleks siis lihtsalt viskaks külgsuunas kurvist välja. Videopilt on Wide, mitte Superview vms, mis kiirust lisab, kaamera ei ole maa lähedal ka. Pigem näeb videos aeglasem välja

Viimati muutis villy, 07 Mai 2021, 11:53, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

grahv kirjutas: 07 Mai 2021, 10:59
villy kirjutas: 07 Mai 2021, 10:30

Käisime aprilli alguses laupäeval korra Hiiumaa TET-l

:bsmile:

Kõrgessaares Coop-i poe kõrval uus tankla: 58.98175504706207, 22.47225411789693

G

Ohooo, hea teada :mrgreen:

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Ok, peaaegu nagu poliitiku vastus (togi) . Mingid säilinud instinktid ei luba päris põhjagaasiga metsas/kruusal paarutada, sest mine tea, millal on vaja veel juurde keerata või vastupidi enne kurvi pidama saada.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Tuuletallaja kirjutas: 07 Mai 2021, 12:02

Ok, peaaegu nagu poliitiku vastus (togi) . Mingid säilinud instinktid ei luba päris põhjagaasiga metsas/kruusal paarutada, sest mine tea, millal on vaja veel juurde keerata või vastupidi enne kurvi pidama saada.

Noh mis sa togid? Arvad, et ma mäletan või? :mrgreen: Ütle mingi lõigu sekund, proovin vaadata source video gepsu ekraanilt :D Telefon niikuinii spidoka ees. Üldiselt oli kiire sõit ehk liigagi kiire, sai 2n haavu lakutud pärast, kiivrist jupid puudu ja juhtus palju muud kui selles videos

Edit: näiteks sel hetkel sai esiratas plokki lastud korraks, sest künkast alla kurv keeras jasuur kivi vaatas vastu. Esimene hoiatas, kõik on Packtalkis sees ja pidevalt käib suhtlus, et kus kivi, palk, auk, auto jne rajal, ilma sellise sideta sõidaks aeglasemalt grupp

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

No hea küll võtame näiteks umbes 0:32..0:38 puude vahel ja siis seal mingi pikem lõik pehmema peal umbes 3. minutil?

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

aadu
Postitusi: 31
Liitunud: 29 Aug 2017, 21:15
Tsikkel: Kawasaki kle500, Izh Ju2k
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas aadu »

Metsavahel lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama ja, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.

Kui mõni TETi seltskond tahaks päeva lõpus normaalset ööbimist ja kuuma sauna siis võib minuga kontakteeruda.
Kopra.ee näeb võimalusi

Muudetud 08.05:
Mõte on ja oli, et osade indiviidide käitumine tekitab neid keelumärke ja piiranguid, mis mõjutavad lõpuks kõiki.
Eratee silt ja keelumärk üks minev kaup. See, et ükski märk kiirust ei piira metsateel, ei tähenda, et see on nüüd koht kus enda ja ratta piire kombata. :roll:

Viimati muutis aadu, 08 Mai 2021, 12:23, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Irual »

aadu kirjutas: 07 Mai 2021, 12:35

No nii lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.

Õige märkus, piire kombake mujal.
Sain eelmine aasta Ohami kandis (Palli ja Ristna vahel) mereäärsel vanal venelaste teel keskkonnaametilt trahvi ainult selle eest, et seisin teest 2 meetrit kõrval. Kui tahame edaspidi ka neid radu sõita, tuleb võtta mõistusega.

Edu, L


Prets
Postitusi: 681
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Prets »

Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.

(togi)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Jesper »

aadu kirjutas: 07 Mai 2021, 12:35

tee kohe kinni

aadu kirjutas: 07 Mai 2021, 12:35

võib minuga kontakteeruda.

Eesti turismiärika klassika - vaikimisi ilge mölakas, aga kohe kui jutt mündi peale läheb, on nägu mesimagus ja käsi pikalt ees :mrgreen:

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

aadu kirjutas: 07 Mai 2021, 12:35

Metsavahel lennates ajab suvalise seenelise ka metsavahel vihaseks, rääkimata maaomanikest. Meil läheb ka TET oma maa pealt läbi (Tuhalaane, Viljandimaa) ja kui tuleks mingi kamp siia meie metsateedele 100-ga lendama ja, siis läheks tee kohe kinni. Ise töristame ka oma kambaga ringi, aga rõhk looduse nautimisel ja avastamisel.

Kui mõni TETi seltskond tahaks päeva lõpus normaalset ööbimist ja kuuma sauna siis võib minuga kontakteeruda.
võimalused siin lehel olemas: www.kopra.ee

Näed sa, et kuskil inimeste juures nii sõidetud? Miks peab sellist paska alati eeldama? EDIT(viisakamaks) Loomulikult kui inimene, maja, kass, koer, muud loomad alati enne hoog ja rutska maha.

Kui tõesti Sul on SINU metsateed, millest TET läheb läbi ja sind hirmsasti häirib nende kiirus, pane palun viisakas silt, et max 30km/h või mis iganes tempo sulle sobib, usun et enamusel k.a. seltskond, kellega sõitsin, ei ole selle järgimine probleemiks. Sõida ise ja lase teistel sõita.

Viimati muutis villy, 07 Mai 2021, 16:43, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas villy »

Prets kirjutas: 07 Mai 2021, 12:48

Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.

Igaks juhuks vastan siia,et Prets ei ole antud videoga seotud :D Esimese käiguga liiva me ei sõitnud

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

villy kirjutas: 07 Mai 2021, 13:14
Prets kirjutas: 07 Mai 2021, 12:48

Metsavahel üldiselt hindaks, et olenevalt oludest kiirused 30-100. RMK trassil saab kiiruskatseid teha, need nii sirged ja laiad (pls don't quote me), kitsamad, liivasemad kohad umbes nagu Hiiumaal ma pakuks, et meil oli keskmine 40-60. Päris Kõpu Dakari ma sõitsin üldiselt esimese käiguga punn põhjas, ehk miski 35-40?, seal pold häid kohti käiguvahetuseks ja kitsamatel aladel oli teise käigu peale lükkamiseks liiga palju teravaid risti ja põiki oksi sees. Teine asi ka see, et käiguvahetuseks quickshifterita siduri tõmbamine kohe tõmbab jõu tagant ja nina alla ja läeb raskemaks kulgemine. Kui nagu üldse liikuda tahad, peab seal hoog sees olema ja vedu taga, eriti kui tagarehv suht slikk, nagu mul reisi lõpuks oli.

Igaks juhuks vastan siia,et Prets ei ole antud videoga seotud :D Esimese käiguga liiva me ei sõitnud

Ma sõitsin :D

Nägemata Eesti orienteerumissari http://nägemataeesti.ee
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Trans Euro Trail - TET

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Teeks selle asja nüüd selgeks, et TET on ainult kaardile tõmmatud triibud, mis on julgelt soovituslikud, kuid mitte kohustuslikud. Kui sa metsavahel/külavahel/rabas ringi kärutad, siis see on kõik ikka su enda vastutada. Kui te tahate, et asjaarmastajad viitsiksid selle arendamisega edasi tegeleda, siis sõidu ajal unustage see väljend üldse ära. teisitisõnu, TET-i ei eksisteeri kellegi maa peal, vaid ainult kaardi peal / kaardirakenduses ja sinna võiks ta ka jääda.

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Motomatkamine”