Trans Euro Trail - TET
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Ma vist peaks ka igaks juhuks üles tähendama, et kiiruste teema alustasin puht uudishimust, kas olen mina vuss või silm petab.
Kui kuhugi korralik nähtav märk üles pannakse, ei näe probleemi, miks ei peaks sellest ka kuskil võsa vahel kinni pidama.
Edit: siit kadus nagu võluväel üks postitus vahelt ära... aga saate aru küll, kellele/millele vastasin.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 17:07Ma vist peaks ka igaks juhuks üles tähendama, et kiiruste teema alustasin puht uudishimust, kas olen mina vuss või silm petab.
Kui kuhugi korralik nähtav märk üles pannakse, ei näe probleemi, miks ei peaks sellest ka kuskil võsa vahel kinni pidama.Edit: siit kadus nagu võluväel üks postitus vahelt ära... aga saate aru küll, kellele/millele vastasin.
Ahjaa vabandust. Mõtlesin, et ei taha enam edasi saagida ja pole seda paksu verd vaja. OK, vaatan hiljem neid kiiruseid ka, need vist olid rohkem aadule pinnuks silmas. Mu post oli see:
Jep, tundub, et lisaks paar päeva välja tulnud tõele, et teiste mootorratturite vales kohas telkimine, LKA-l metsas ringisõitmine, rannas parkimine ja samuti ka mu liigne kiirus tühjal metsateel kõik TET-i/Randeli süü. Esitage kaebus Randelile, mu GPS näitas piiranguks 90km/h
Ok, sarkasm maha, mis sest, et videos sai paari kiiremat lõiku näha, ei tähenda, et selliselt seenelistest, hoovidest ja muudest loomadest mööda sõidetakse.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Muidu üldiselt ikka võtan hoo majade vahel ja inimeste juuresolekul maha, aga kui on lahtine koer hoovi juures ja tahab jalga hüpata?
Nii südametu kohe kindlasti pole, et koerale jalaga annaks, aga mina ei tunne, et jääb miskit muud üle kui rutskast kärmesti peale keerata ja nii kasvõi poolkogemata maja äärde jutte tõmmata.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Prets kirjutas: ↑07 Mai 2021, 17:23Muidu üldiselt ikka võtan hoo majade vahel ja inimeste juuresolekul maha, aga kui on lahtine koer hoovi juures ja tahab jalga hüpata?
Nii südametu kohe kindlasti pole, et koerale jalaga annaks, aga mina ei tunne, et jääb miskit muud üle kui rutskast kärmesti peale keerata ja nii kasvõi poolkogemata maja äärde jutte tõmmata.
Täpselt sama. Majade jne juures aeglaselt ja kui koer ähvardavalt tuleb, siis rutskat…
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Prets kirjutas: ↑07 Mai 2021, 17:23Muidu üldiselt ikka võtan hoo majade vahel ja inimeste juuresolekul maha, aga kui on lahtine koer hoovi juures ja tahab jalga hüpata?
Nii südametu kohe kindlasti pole, et koerale jalaga annaks, aga mina ei tunne, et jääb miskit muud üle kui rutskast kärmesti peale keerata ja nii kasvõi poolkogemata maja äärde jutte tõmmata.
Tegelikult nad ikka ei hüppa kallale ja niisama jooksevad kaasa. Kui koer must eespool on, siis ikka võtan hoo maha, et otsasõitu vältida, mis sest, et haugub, avalik tee ja koer lahti. Võtan selle hambajälje riski(mis imeväike) oma saapal, et vältida koera allajamist. Ta on loom, saagem aru. Kui ta ikka mitusada meetrit sabas on ja minust tagapool siis olen keeranud rutskat aga seda ainult korra juhtunud.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Millega - Twinniga? Mu meelest esimese käiguga polegi võimalik seal sõita - lihtsalt ei "tõuse üles" ja jäädki laperdades soont kaevama.
Kaaskodanike viha ja ametnike liigse huvi vastu on üks ütlemata äge leiutis - VAIKNE SUMMUTI! Tõeliselt hea suhtekorraldaja - saab hulka kiiremini seeneliste vahel lasta! Ja endalgi palju rahulikum tunne kuskil kaheldavas kohas teed otsida...
Koertega on mul selline kogemus, et piisab kui möödasõidu hetkeks jalg korra lihtsalt ette sirgu lükata - pole veel ükski tahtnud kanni haarata...
G
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Spoiler
grahv kirjutas: ↑07 Mai 2021, 18:26Millega - Twinniga? Mu meelest esimese käiguga polegi võimalik seal sõita - lihtsalt ei "tõuse üles" ja jäädki laperdades soont kaevama.
Kaaskodanike viha ja ametnike liigse huvi vastu on üks ütlemata äge leiutis - VAIKNE SUMMUTI! Tõeliselt hea suhtekorraldaja - saab hulka kiiremini seeneliste vahel lasta! Ja endalgi palju rahulikum tunne kuskil kaheldavas kohas teed otsida...
Koertega on mul selline kogemus, et piisab kui möödasõidu hetkeks jalg korra lihtsalt ette sirgu lükata - pole veel ükski tahtnud kanni haarata...
G
Tegelt Huksyga ja teise käiguga üldjuhul
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:25No hea küll võtame näiteks umbes 0:32..0:38 puude vahel ja siis seal mingi pikem lõik pehmema peal umbes 3. minutil?
vaatasin siis zuumituna originaalfailist. Spidokat ei näe aga GPS-il on metsavahel 32-38sek lõigus 67km/h ja seal liival 3min juures 79km/h
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
villy kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:21Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 12:25No hea küll võtame näiteks umbes 0:32..0:38 puude vahel ja siis seal mingi pikem lõik pehmema peal umbes 3. minutil?
vaatasin siis zuumituna originaalfailist. Spidokat ei näe aga GPS-il on metsavahel 32-38sek lõigus 67km/h ja seal liival 3min juures 79km/h
Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tere härrased!Olete kõvad sõidumehed ja head tsiklid ka.Mul on üks kentsakas küsimus.Vähemasti ühel tsiklil tundus tagarehv FIM enduro oma olevat (GRITTY-ED 668).Kui see nii on,siis kas oskate seda sisemise "svammiga" rehvi veeremist võrrelda pumbatava siselohviga rehviga?Mulle tundub,et need FIM rehvid veerevad jube raskelt ja bentsu läheb hullupööra palju.Ratas onCRF45X oma 8,5 liitrise paagiga.Küsimus on enamusele ilmselt segasevõitu aga see Hiiumaal käinud seltskond oskab ehk midagi arvata.
-
- Postitusi: 1387
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
[mention]KXBTVL[/mention] minu arust olid meil kõigil siselohviga rehvid.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
KXBTVL kirjutas: ↑08 Mai 2021, 21:46Tere härrased!Olete kõvad sõidumehed ja head tsiklid ka.Mul on üks kentsakas küsimus.Vähemasti ühel tsiklil tundus tagarehv FIM enduro oma olevat (GRITTY-ED 668).Kui see nii on,siis kas oskate seda sisemise "svammiga" rehvi veeremist võrrelda pumbatava siselohviga rehviga?Mulle tundub,et need FIM rehvid veerevad jube raskelt ja bentsu läheb hullupööra palju.Ratas onCRF45X oma 8,5 liitrise paagiga.Küsimus on enamusele ilmselt segasevõitu aga see Hiiumaal käinud seltskond oskab ehk midagi arvata.
Hei
Kas sa pead mousse-e silmas? Siis minu arust pole meil kellegil neid. Mousse kasutasin päris endurol ja seal on nad omal kohal. Ei pea rehvi lõhkumise pärast muretsema. Kütusekulu kohta ei oska midagi öelda, sest sõitsin ainult männikut jms raskemat rada.
Adventure rattad(690) + moussed kogemus puudub. Olen kuulnud, et sulavad ära kiirel sõidul aga samas osad väidavad, et hoolikalt määrides kestavad kenasti ka maantel ja ei jäta sind karup**s rehvi vahetama.
Kogenud mehe poolt lugemist siin:
https://therollinghobo.com/2019/11/mous ... tions.html
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Mulle tundus videos 2.15 puhkepausi ajal 30XG tagarehv väga sarnane Bridgestone GRIFTY-ED ga.Sealt ka minu huvi.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Spoiler
yeekim kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:23Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....edu
Kui kiirelt km/h sõitma peaks liival, et noka kergeks viskaks umbes 250kg rattaga?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Spoiler
ranel kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:40yeekim kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:23Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....edu
Kui kiirelt km/h sõitma peaks liival, et noka kergeks viskaks umbes 250kg rattaga?
Miks peaks 250kg rattaga üldse sellisesse kohta ronima? Enesevägistaja oled v? Võid ju ilkuda, kuid yeekim tõesti sõitis seal tdmga ja sai kenasti hakkana.
G
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7199
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Spoiler
grahv kirjutas: ↑09 Mai 2021, 12:46ranel kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:40yeekim kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:23Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....edu
Kui kiirelt km/h sõitma peaks liival, et noka kergeks viskaks umbes 250kg rattaga?
Miks peaks 250kg rattaga üldse sellisesse kohta ronima? Enesevägistaja oled v? Võid ju ilkuda, kuid yeekim tõesti sõitis seal tdmga ja sai kenasti hakkana.
G
TDM kaalub täispaagi ja ühe kohvriga ka pigem sinna 230kg kanti (220kg märgkaal)
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Trans Euro Trail - TET
Need liivas esiotsa kergeks saamiseks tsiklil püstiasendis piisavalt kiiresti sõitmised lõppevad ilmselt 100% alati kukkumisega? Ideaalis siiski nii, et ise ja masin kannatada ei saa.
Jah, aeglasti sõites võib ka kukkuda, aga tõenäosus midagi ära lõhkuda on suht väike.
Olen ka pigem see möku, kes sõidab liivas aeglaselt ja jõuab kohale. Lihtsalt ei õnnestu (turvaliselt) see kiiresti sõitmine. Kuigi mul on eri raskusega tsikleid. Seevastu võin mammutilbkahekesti peal olles ukerdada mudasel kraavipervel rööbastes, tõusudel või kivide-kändude otsas.
Ehk siis igaühele oma. Kellele raske rattaga liivas 70km/h ja kellele mitte. Peaasi et tervelt koju jõuad.
Ahjaa, et poleks täitsa OT, siis esmaspäevast kolmapäevani sõidame Hiiumaa-Saaremaa TETi, saan pärast ilmselt kah needa seda Hiiumaa liiva. Eks kommenteerin tagasi olles.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
oil kirjutas: ↑09 Mai 2021, 16:49Need liivas esiotsa kergeks saamiseks tsiklil püstiasendis piisavalt kiiresti sõitmised lõppevad ilmselt 100% alati kukkumisega? Ideaalis siiski nii, et ise ja masin kannatada ei saa.
Ahjaa, et poleks täitsa OT, siis esmaspäevast kolmapäevani sõidame Hiiumaa-Saaremaa TET
Sai ka eelmine nädalavahetus Saaremaa ja Muhu läbi kruiisitud, väga chill ja rahulik sõit.
Liivas raskus taga, kiirelt sõit, ei lõppe kindlasti alati kukkumisega. Kogu seltskonnast vast mina ainsana 1 korra kukkusingi kogu Hiiumaa liivaradade peale seal videos vaikselt ja seda ka sellepärast, et suur oks oli ees ja tõmbasin hoo liialt maha, samal ajal üritades põigata oksast mööda. Täiesti vale teguviis liivas tegelikult. Tuleb tagarattaga keerata rohkem aga alati ei tule välja. Kukkumised see eest pehmed. Tuleb hästi valida see koht, kus aeglustad
See hilisem põrge puuga ei lähe just kukkumisega liivas kirja, kallutasin lihtsalt sisekurvis liialt sisse puude vahel ja puu niitis maha.
-
- Postitusi: 3138
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
grahv kirjutas: ↑09 Mai 2021, 12:46Spoiler
ranel kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:40yeekim kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:23Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....edu
Kui kiirelt km/h sõitma peaks liival, et noka kergeks viskaks umbes 250kg rattaga?
Miks peaks 250kg rattaga üldse sellisesse kohta ronima? Enesevägistaja oled v? Võid ju ilkuda, kuid yeekim tõesti sõitis seal tdmga ja sai kenasti hakkana.
G
No enamus matkarattaid on kohvrid küljes 250-300kg vahele ...
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
ranel kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:40Spoiler
yeekim kirjutas: ↑08 Mai 2021, 23:23Tuuletallaja kirjutas: ↑07 Mai 2021, 20:57Ok, siis ikkagi olen mina vuss, et metsas ei kihuta ja raske rattaga liiva ei armasta.
TDM'iga sai ikka seal lastud, neegril kuivkaal 205 kg vs TDM'i 201kg.
Hoog sisse, vedu taha, esiots kergeks ja käed "lõdvaks" ja läheb küll.....edu
Kui kiirelt km/h sõitma peaks liival, et noka kergeks viskaks umbes 250kg rattaga?
Ütleme, et siin loeb pigem juba tsikli kaalujaotus ja rehv. Seda peab ise tunnetama. Kui on KTM 990 Adventure, mis on nii 210 vist, siis isegi sellega oli juba ütleme, et 2x rohkem maadlemist kui minu rattaga, sest kogu kaal oli esirattal juba disaini poolest. Samas miski Beta Xtraineri 250sega saaks aint 20-gagi noka kergeks...
Re: Trans Euro Trail - TET
kas kergeks viskamine on selline on/off asendis option või?
eks see oleneb ju sellest kui palju massi ja kui taha otsa peale ajada, vedru jäikusest, amordi seadistusest.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Aga miks sa arvad, et selle rehviga ei saa siselohviga sõita? Olen veidi segaduses ja arvatavasti räägime mööda üksteisest.
-
- Postitusi: 80
- Liitunud: 24 Juun 2017, 12:31
- Tsikkel: Honda CB750 ;Honda CRF450X
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 15 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Tänud asja täpsemalt seletamast ja oma kogemusi ning teadmisi jagamast!t!Minu huvi ja küsimus oli sellest,et kas veeretakistusel on mingi tuntav erinevus?On siinsetel foorumlastel äkki omapoolseid tähelepanekuid-kogemusi.Mulle tundub et kõval kruusal ja asfaldil veereb kuidagi raskelt.Võrdlen seda Yammu TTR600 ga,kus siselohviga rehvid all.
-
- Postitusi: 670
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
TET linesmani manitsus kõigile TETi kasutajatele. Palun kõigil lugeda, meelde jätta ja sõbraga jagada!
Täna oli mul pikk, meeldiv ja konstruktiivne telefonivestlus Keskkonnaametisga, kes võttis minuga ühendust seoses Võrumaal Paidra lõkkekohal laagriplatsile sõitnud ratturitega. Ratturite väide oli, et TETi kasutajatel on kokkulepe RMK-ga ja luba parkida veekogu äärde?!
Jätke nüüd ja alatiseks meelde, et TET ON AINULT RAJAFAIL JA MITTE MINGEID LISAÕIGUSEID LOODUSES LIIKUDES SEE TEILE EI ANNA!
OMA JAMAD KLAARIGE ISE TETILE VIITAMATA. TET EI OLE MINGI ÕIGUSTUS KOHALIKE REEGLITE EIRAMISEKS.
Selline TETile viitamine lõpeb sellega, et teil pole varsti enam ei rajameistrit ega Eesti TETi. Kui tahate, võite hakata Lätis TETi sõitmas käima. Loodan, et ma ei pea rohkem selliseid kõnesid ametnikelt saama. Õnneks on siiani kõik nende inimesed olnud väga mõistvad ja arusaajad.
Kahjuks on nii, et piisab paarist mölakast ja kõigi meie ühine tore hobi saab kõva hoobi. Palun jagage seda infot ka teiste ratturitega, kes ei pruugi bikeri foorumit lugeda. See on TETi tuleviku huvides!
TÄPSUSTUS! Juba suhtlesin ka konkreetsete ratturitega. Nagu selgus, siis ametnikule oli TETi infot jagatud seoses muude rajaosadega, aga see näitab ilmekalt, kuidas algselt ühtemoodi mõeldud info ametniku jaoks hoopis teistsuguseks muutus. Seepärast tasub alati hoolega läbi mõelda, mida öelda ja mida mitte. Algne jutt võib hiliem hoopis tagurpidi tagasi tulla.
Re: Trans Euro Trail - TET
Äkki ongi mõistlik tet ära lõpetada. Siis ei kontsentreeru kogu seltskond samale trassile. Kujutan täitsa ette et inimestel viskab ikka kopa ette küll kui iga fckng nädalavahetus aia taga Dakar toimub. Lisaks nii suures seltskonnas ikka leidub tegelasi kes millegagi hakkama saavad, nagu ka ajalugu kinnitab.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
tauf kirjutas: ↑10 Mai 2021, 22:23Äkki ongi mõistlik tet ära lõpetada. Siis ei kontsentreeru kogu seltskond samale trassile. Kujutan täitsa ette et inimestel viskab ikka kopa ette küll kui iga fckng nädalavahetus aia taga Dakar toimub. Lisaks nii suures seltskonnas ikka leidub tegelasi kes millegagi hakkama saavad, nagu ka ajalugu kinnitab.
99,9% trassi on ikka seal kus kedagi ei koti ja kellegi majast saadakse ikka normaalselt ka mööda sõita, ja kui ei sobi, siis ilmub silt/tuleb tagasiside ja liigutatakse seal tee ringi ja nii pidevalt, ega need teed, eriti inimasustuses, ei olegi staatilised ju. On väga tore kui on tee, kus saab sõita, muidu juhtutakse sinna, kuhu ei soovita, ikka palju tihedamini. Saaremaal 2nädalat tagasi just sai kenasti 1 maaomanikuga vestleldud ja enam tema maja aia tagant läbi ei sõideta tulevikus.
Loodame, et meil siis süüdimatuid LKA alal telkijaid ja sõitjaid on vähem.
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Trans Euro Trail - TET
Sest seal märgid püsti…
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
-
- Postitusi: 727
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval
- Tänanud: 111 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Trans Euro Trail - TET
Ja kui märki poleks, siis ikka nagu tüüpiline eestlane - sellepärast, et see on MINU aed!
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.