Otsin võrrimeeste kontakti!
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Otsin võrrimeeste kontakti!
Kas keegi oskaks anda mõne inimese kontakti, kes tegelevad võrride ja võidusõitudega?
Leidsin netist nende blogi http://punnv6rr.blogspot.com/, kuid oma kirjadele pole sealtkaudu vastuseid saanud.
Seega kui keegi omab infot, siis PS abiks või siis postitused siia teemasse.
Tänan ette!
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 29 Nov 2010, 14:46
- Tsikkel: Aprillia RSV1000R
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
http://muhumotoring.forum.co.ee/ võid sealt ka uurida,mehed tegelevad asjaga päris tõsiseslt;)
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Tervist, vastus esimesel postitajale:
Olen üks neist kes on Sääreväristajate kestvussõidul kõiki radu kündnud, praeguseks hetkeks on meil uus foorum, kus said hiljuti paika uued tehnilised tingimused, head lugemist ja tere tulemast: http://web.sisuhaldus.ee/punnvorr/avalehekulg/
-
Teema algataja - Postitusi: 1042
- Liitunud: 27 Mär 2008, 09:57
- Tsikkel: Ducati Multistrada 620
- Tänanud: 6 korda
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Tänud!
Hetkel on kontaktid leitud ja ka uue veebilehe kohta on info abiks!
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Sellest Võrride Kestvussõidu foorumist võib leida kõikide seni toimunud võistluste pilte ja videoid, järgmine võistlus toimub suure tõenäosusega Ida-Virumaal mai alguses. Nii et igaühel kel huvi, on võimalus peaaegu 5 kuu jooksul endale võrr valmis ehitada/osta ja osalema tulla.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Martti86 kirjutas:hetkeks on meil uus foorum, kus said hiljuti paika uued tehnilised tingimused
Tore, et inimesed tegelevad asjaga, mis neile meeldib... aga niikaua, kui tehnilistest tingimustest leiab punkte stiilis
Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid
ei suuda tõenäoliselt ükski natukenegi mopeedimaailmaga kursis olev inimene selliseid korraldajaid tõsiselt võtta.
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid
ei suuda tõenäoliselt ükski natukenegi mopeedimaailmaga kursis olev inimene selliseid korraldajaid tõsiselt võtta.
Mina ei ole neid nõudeid välja mõelnud ega kirja pannud. Meie, st originaalipooldajad nõudsime originaalklassi moodustamist, aga "krossimehed" tulid jõuga peale ja nii see läks. Seal on pikk arutelu tehniliste tingimuste koostamise kohta, kus on küsitud kas näiteks ZIF raamiga võrr klassifitseerub või mitte, aga sellest mindi kuidagi sujuvalt üle ja niimoodi selline üldsõnaline ebatäpsus sinna sisse kirjutati. Aga ma annan Sinu info edasi.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Mitteükski sääreväristaja ei vasta võistluste KINNITATUD reeglitele!
Д4 (p.s. Seda on valmistatud 3 erinevat versiooni), Д5, Д6 ja Д8 on Venemaal, Leningardi lähistel asunud tehase "Krasnõi Oktjabr" toodetud mootorite margid ( olemas ka Д4k, mis valmistati Kovrovi tehases).
Mittemingeid sellise markeeringuga sääreväristajaid ega raame ei ole mittekunagi mitteükski, ei Riias asunud "Sarkana Zvaigzne" ega kuskil mujal suures liidus asunud tehas valmistanud!
Väike ajalootunni osa ka
Valmistatud levinumad võrrid on:
Riias asunud Sarkana Zvaigzne - abimootoriga jalgratas Riga-18 /või 16/ (p.s. 28" rattad, osadel valmistatutel küljes ka vedrutusega esihark) , Gauja, Riga-5 (reaalselt oli tootmise jooksul kasutusel 3 erinevat raami, erinevad paagid, erinevad rattad), Riga-7, Riga-11, Riga-13 (jällegi mitu erinevat raamiversiooni).
Harkovi jalgrattatehas - abimootoriga jalgratas B-901 /V-901/ - (madaldatud sadulaosaga raam, 26" rattad, esipidur puudub - mõlemad pidurid mõjuvad tagarattale)
Lvovi mototehas - B-902 (vanemad springer esihargiga, viimastel teleskoopots), MB-042/b MB-042m, MV-044, МП-045, МП-047 (neist kõik peale 902 on tagavedrutusega!)
Pensa jalgrattatehas (ZIF) -16B (springer esihark, ees inglise tüüpi veljepidur), 16BM, MB-18, MB-18m, ZIF-77, ZIF-20
Minski tehas (ММВЗ) - Kroha (16" ratastega!)
Loopige mind kividega või nimetage m**n*, kui tahate, aga mingigi ülevaade ja arusaamine asjast millega ta tegeleb, võiks reeglite koostajal siiski olemas olla.
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Ei hakka sind keegi kividega loopima või millekski nimetama, andsin info edasi ja loodan et seda võetakse arvesse. Kriitika ongi edasiviivaks jõuks, kahju ainult et kõik seda ühtmoodi ei mõista. Sinu kriitika on igatahes väga asjakohane!
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
oldmoped kirjutas:Tore, et inimesed tegelevad asjaga, mis neile meeldib... aga niikaua, kui tehnilistest tingimustest leiab punkte stiilis
Raam, rattad - nõutav D4, D5, D6, D8( Riga) originaal raamid
ei suuda tõenäoliselt ükski natukenegi mopeedimaailmaga kursis olev inimene selliseid korraldajaid tõsiselt võtta.
Kui sa teemas olevad lingid läbi oled jõudnud vaadata, siis täpselt sama sõnastus on Saku Sääruklubil tehnilistes tingimustes.
Kas neid ei saa ka tõsiselt võtta, või mis?
Meie tehnilised tingimuste alus on võetud sealt ja natuke täiendatud.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Nii võib ju teoreetiliselt Lvovi võrrid, Gaujad, Harkovi võrrid, Pensa võrrid ja Krohad kõik võistlustelt minema ajada ja ainult Rigadel sõitjad ongi õiged mehed.
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
extinction kirjutas:Nii võib ju teoreetiliselt Lvovi võrrid, Gaujad, Harkovi võrrid, Pensa võrrid ja Krohad kõik võistlustelt minema ajada ja ainult Rigadel sõitjad ongi õiged mehed.
Küsimus oli selles, kes on tõsiselt võetavad, kes mitte ja miks?
Siiani pole ühtki võrrimeest võistlustelt ära aetud.
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Otsin võrrimeeste kontakti!
Martti86 kirjutas:Kui sa teemas olevad lingid läbi oled jõudnud vaadata, siis täpselt sama sõnastus on Saku Sääruklubil tehnilistes tingimustes.
Kas neid ei saa ka tõsiselt võtta, või mis?
Meie tehnilised tingimuste alus on võetud sealt ja natuke täiendatud.
Konkreetne vastus konkreetsele küsimusele:
Jah, ka neid reegleid ei saa tõsiselt võtta!
Eks kõik nad ole toredad inimesed, head sportlased ja kuldete kätega mehaanikud, kes suudavad masinad ülihästi jooksma panna. See ei tähenda alati seda, et nad ka kõige muuga kursis oleks ja ega kõigega ei saagi olla. Samas ajalooliste masinate võistlussarja nii korraldajad kui osalejad peaksid omama vähemalt oma valdkonna masinate ajaloo kohta niipaljugi teadmisi, et päris lauslollust ei teeks ega väidaks. See, et ühe sarja korraldajad teevad sisust ja mõttest aru saamata copy/paste teise sarja korraldajate ajuvabast ja valest sõnastusest, näitab täpselt samasugust "päriselt on mul pohhui, peaasi et saaks võidu sõita", suhtumist.
Saab ka nii asju ajada ja saab ka lihtsalt selle pärast asja teha, et lahe oleks. Aga seljuhul ma tõesti ei saa aru miks üldse on mingid reeglid koostatud ja kogu sellega seal kaasneva reeglite arutelu mõttest, kui isegi algandmed, mille ümber kogu reeglistiku koostatakse, on valed. See, et ühtki võrrimeest pole võistlustelt ära aetud, on samamoodi ilmekas näide, et neid kirja pandud reegleid ei ole tarvis sest neid ei loe keegi või ei saa loetust aru, sest mitteükski võistlustel osalev võrr ei ole vastanud võistluse reeglitele ja ei oleks tohtinud osaleda.
Pealiskaudsus ruulib!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.