Naastrehvid vs lamellid
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 511
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ei, ei osta. Pole mõtet ka üle mõelda seda asja. Hakkama saab iga rehviga, kummikutega saab ka ringi joosta. Tossudega on lihtsalt mõnnam. Aga pasa sees panen ikka kummikud. Ja ei jookse nii kiiresti.
Hea sõiduilm õues just
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8823
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 136 korda
- Tänatud: 346 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 213
- Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
- Tsikkel: Eff Zett Quus
- Tänanud: 157 korda
- Tänatud: 29 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kuulsin täna mootorratast liiklemas Peaaegu maal, Suka vallas.
-
- Postitusi: 3220
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
- Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
- Tänanud: 110 korda
- Tänatud: 1 kord
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kuid igale maal elavale autokasutajale on naastude asemel palju parem lahendus osta 4x4 auto ja soovitavalt püsiva neliveoga. Mul on ja saan lamellidega paremini hakkama, kui näiteks pereliige, kel on naastrehvid. Väravatagusel kallakul pole mul kordagi olnud probleeme minema saamisega,aga temal on seda juhtunud kordi igal talvel. Maanteel naastu eelis minu jaoks üldse puudub ehk naast on minu jaoks maanteel pika miinusega.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1950
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 180 korda
- Kontakt:
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kui nüüd vaatleme filosofeerimist siis see on ju ajude tasandil onaneerimine, maakeeli ajunuss.
Midagi targemat mul ei ole nüüd siia lisada.
-
- Postitusi: 2030
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 170 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Pidi Fleim olema.
-
- Postitusi: 3220
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 219 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 510
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 78 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Lamellid ammu alt ära. Moodne lamell kõlbab talvel sõita küll aga ainult siis kui ta suhtkoht uus on. Saab praegustega teise hooaja veel sõita. Kurb oleks need poole suveni all hoides siledaks lasta ja sügisel tonni eest järgmine jooks võtta.
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.
@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kui läbisõit on sul suve- ja talverehvide peale enam-vähem võrdselt jagunenud, siis 45000 km pehme seguga lamellidega sõita, nii et rehvide omadused oluliselt kehvemaks poleks muutunud, tundub liialt optimistlik.morse kirjutas: ↑23 Apr 2024, 13:28Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21
Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.
@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Ma sain ka täna suvekatega üsna hästi hakkama. Pärnu mnt.-Ringtee-Lasnamäe. Auto on 4x4 ja seega pikivahet hoides probleeme polnud. Hommikul oli see treppi-kinni sõidetud lumi häiriv,ehk pigem oli konaruste, kui libeda pärast halb sõita. Samas tööjuures ajasin traktorile uuesti saha ette ja lükkasin lund,sest ladude ees oli tõstuki jaoks ilmselgelt liiast seda jama.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Nii on ma peaaegu kõiges mida kirjutad nõus, aga paljude jutt ,et ma elan nüüd siin ja ei saa lamelle kasutada minu meelest ei päde kohe kuidagi. Naast oskusi juurde ei anna ja lamell neid ei vähenda. Kiljuvad üldjuhul need,kes polegi kunagi ühtegi lamelli kasutanud ja seega ei peaks isegi kiljuma.morse kirjutas: ↑23 Apr 2024, 13:28Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21
Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.
@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Mina sain oma esimese kogemuse lamelliga millalgi 90-ndate keskel, kui ostsin oma hainina 525 bemmile kasutataud Conti lamellid alla. Ühel heal päeval kui korrusmajde ees oli talvine jääkiht sulama hakanud ja see 15cm puder käis isegi mööda auto põhja, olin mina ainuke, kes oma "mõttetute lamellrehvidega" ja tagaveolise massinaga tänavale jõudis. Kõik esiveolised naastumehed istusid kinni ja ootasid traktorit. Minu rehvid olid sellised alla 50% mustriga ja töötasid.Külma ja libedaga olid nad ka ikka täiesti müstiliselt head võrreldes enamuse tollaste müügil olevate naastudega.
Ma ise sõidan umbes 40k km aastas ja saan vabalt 2 hooaega nii suvekate kui lamellidega, aga teise hooaja lõpus sõidan lamellidega ikka suurte soojadeni(juuni alguseni)ja saaks ka sügiseni kui tahaks.Kuid lamell on suvel kehva ja panen ikka soojaks minnes suvekad alla.
PS: Mul on tutvusringkonnas palju auto võidusõiduga tegelevaid inimesi ja mitte keegi neist ei kasuta naastrehve. Mõned lasevad isegi nende keskeuroopa kõvade lamellidega,sest nendega on juhitavus väidetavalt parem-tervam. Miks nad siis ei kasuta "parimat" ehk naastu.Sest naast ei anna mitte midagi juurde, kuid kaotad tajutavuses ja üleminek juhtimiselt juhitamatusele on äkiline.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 511
- Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
- Tsikkel: pilusilm ja venelane
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 83 korda
- Tänatud: 81 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Väidan, et kui räägime haarduvusest, pidamisest - siis sellist olukorda ei ole enam tänapäeval. Äärmisel juhul kuiv asfalt, aga vb ka mitte seda enam.
NB! Ise sõidan ka lamelliga ja ei kurda. Kõik saab sõidetud.
Aga mul on kõriauguni sellest linnalegendist, et lamell töötab lumes paremini. No ei tööta. Kaua sa levitad seda paska. Iga natukese aja tagant jälle.
Vanasti - võib olla oli. Odav nael vs kallis lamell - no pole ka aus võrdlus ju.
https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Teisisõnu suht lamp arutelu, kuna olukorrad pole võrreldavad.
Tsiteerides Tulnuka filmi: “Juba rehvid maksid si*aks!”
-
- Postitusi: 749
- Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
- Tsikkel: Neegrikaksik
- Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
- Tänanud: 120 korda
- Tänatud: 75 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
-
- Postitusi: 251
- Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
- Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
- Tänanud: 141 korda
- Tänatud: 46 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7308
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1944 korda
- Tänatud: 554 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Selles testis kasutatud rehvi mõõt on täna juba eksklusiivne ja testis kasutataud rehvid pole ka ilmselt meie piirkonnas müüdavad. Meil müüakse sama nimega rehve, kuid need on siiski veits teised.
See nael versus lamell pidamise ja kulumise test oli TM-s mõned aastad tagasi.Lappa ise vanu ajakirju kui väga huvi on. Ja siis oli seal veel umbes samal ajal nö kestvus test naast versus lamell. Seal tõestati ära, et naastud mis mingites oludes olid uutena paremad, muutusid juba teisel kasutus aastal healjuhul võrdseks või pigem kehvemaks. Lamell seevastu säilitas oma võimed peaagu lõpuni ehk sõites lubatud 5mm mustri jäägini. Testid olid tehtud soomes.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 3196
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 67 korda
- Tänatud: 347 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Re: Naastrehvid vs lamellid
tegelikult oleks aga isegi päris lahe kui keegi võtaks ja teeks tõsimeeli mingi taolise testi, aga igasuguste erinevate tsiklirehvidega. küll siis 10+ a vanadega, hypersportide ja supersportide ja puhta peerli legal asjadega, kallite ja odavate "juustudega" jne. pole isegi väga palju selleks vaja, rehvibussi ja kõva vahetajat, mingit tsiklit millele on paigaldatud lennukitiivalaadsed abirattad ning SUUR hunnik annetatud rehve...ja mõned uued ehk ka võrdluseks sponsorite poolt.
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
- Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
- Asukoht: Kehra
- Tänanud: 46 korda
- Tänatud: 87 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
-
- Postitusi: 1436
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 280 korda
- Tänatud: 225 korda
Re: Naastrehvid vs lamellid
Kui ma rehve lähemalt vaatasin, siis sain aru, et olin tõesti liig-optimistlik. Sellise läbisõidu juures 2 hooaega max.Turist kirjutas: ↑23 Apr 2024, 15:09Kui läbisõit on sul suve- ja talverehvide peale enam-vähem võrdselt jagunenud, siis 45000 km pehme seguga lamellidega sõita, nii et rehvide omadused oluliselt kehvemaks poleks muutunud, tundub liialt optimistlik.morse kirjutas: ↑23 Apr 2024, 13:28Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21
Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.
@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.