Naastrehvid vs lamellid

Siit võib leida siis kõikvõimalikke teemasid, mis lahmimiseks ja fleimiks ära kiskunud...

Moderaator: Moded


Tort
Postitusi: 2030
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tort »

Ja jõuamegi jälle kondoomini. Turvalisus ennekõike!
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 511
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas claw »

Miks te motikale ostate alla head rehvid aga mitte "saab hakkama mustad rõngad"?

Ei, ei osta. Pole mõtet ka üle mõelda seda asja. Hakkama saab iga rehviga, kummikutega saab ka ringi joosta. Tossudega on lihtsalt mõnnam. Aga pasa sees panen ikka kummikud. Ja ei jookse nii kiiresti.

Hea sõiduilm õues just :bsmile:
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1264
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Turist »

Loll saab kirikus ka peksa= oskamatu juht sõidab maailma parima rehviga ka teelt välja. :roll:
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8823
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 346 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tänast ilma vaadates on neid maailma parimaid juhte kindlasti mitu. Tipptunnil vist ei tasu õue minna

Assamait
Postitusi: 213
Liitunud: 28 Apr 2017, 16:05
Tsikkel: Eff Zett Quus
Tänanud: 157 korda
Tänatud: 29 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Assamait »

Piipz kirjutas: 05 Apr 2024, 14:57
Tänast ilma vaadates on neid maailma parimaid juhte kindlasti mitu. Tipptunnil vist ei tasu õue minna
Kuulsin täna mootorratast liiklemas :shock: Peaaegu maal, Suka vallas.
Tuntuim Läti rallisõitja - Kurvis Kraavis; tuntuim Läti mootorrattur - Kurvis Kallutas
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3220
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Just sai tuldud Lääne-Virumaale suvesussidega.Pold hullu midagi.Harjumaa muidugi soolaplögane aga Virumaa teedel nühkisid sahad ja tee pigem karvane ja jäine.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


Kristjan...
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

Laias laastus ongi kahte liiki sõitjad, need, kes mõistavad ja saavad hakkama ning need, kes mitte, või on roolis ebakindlad. Viimased valivadki tavaliselt naastud. See ei kehti neile, kes elavad maal metsa taga ja liiguvad mööda jäiseid teid. Ülejäänud naastupeded on lihtsalt m**n*.
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6693
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 672 korda
Tänatud: 430 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Eriti kõva seisukoht (togi)
Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kristjan...
Postitusi: 43
Liitunud: 24 Apr 2021, 09:43
Tsikkel: Aprilia Tuareg 660
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Kristjan... »

See on minu seisukoht ja ei ole mingi üldine absoluutne tõde :D

Loud
Postitusi: 12
Liitunud: 15 Sept 2012, 11:59
Tsikkel: super duke
Asukoht: ida-, lääne viru
Tänatud: 1 kord

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Loud »

liiga palju filosofeerimist tähendab enamus juhtudel karvaseid pihke.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7308
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1944 korda
Tänatud: 554 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ma elan ka maal ja isegi paar mäenukki on olemas ning sealhulgas koduteel väravast sisse sõit on kallaku peal, Siiani pole vajadust naastude järgi tundnud va mõnel juhul kui on vaja keerata veise jääga kallaku peal,aga seda juhtub üks-kaks korda paari aasta jooksul ja saan ka seal hakkama.

Kuid igale maal elavale autokasutajale on naastude asemel palju parem lahendus osta 4x4 auto ja soovitavalt püsiva neliveoga. Mul on ja saan lamellidega paremini hakkama, kui näiteks pereliige, kel on naastrehvid. Väravatagusel kallakul pole mul kordagi olnud probleeme minema saamisega,aga temal on seda juhtunud kordi igal talvel. Maanteel naastu eelis minu jaoks üldse puudub ehk naast on minu jaoks maanteel pika miinusega.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1950
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Vint »

Loud kirjutas: 07 Apr 2024, 00:07
liiga palju filosofeerimist tähendab enamus juhtudel karvaseid pihke.
Kui nüüd vaatleme filosofeerimist siis see on ju ajude tasandil onaneerimine, maakeeli ajunuss.
Midagi targemat mul ei ole nüüd siia lisada. :bsmile:

Tort
Postitusi: 2030
Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 170 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tort »

No kas täna Harjumaal mõnusam talvelamelliga, mis veel vahetamata kuna rehv erinevalt naastust ei käi närvidele ja kiiret pole, või suvekatega, sest mis neid naaste kulutada?

Pidi Fleim olema.

morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas morse »

On hea :)
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3220
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 219 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kilulinnas polnud vahet sest poolevedulised tolgendasid jalus igal pool.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


vanalendur
Postitusi: 510
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 78 korda
Tänatud: 41 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Tort kirjutas: 23 Apr 2024, 10:16
No kas täna Harjumaal mõnusam talvelamelliga, mis veel vahetamata kuna rehv erinevalt naastust ei käi närvidele ja kiiret pole, või suvekatega, sest mis neid naaste kulutada?

Pidi Fleim olema.
Lamellid ammu alt ära. Moodne lamell kõlbab talvel sõita küll aga ainult siis kui ta suhtkoht uus on. Saab praegustega teise hooaja veel sõita. Kurb oleks need poole suveni all hoides siledaks lasta ja sügisel tonni eest järgmine jooks võtta.

morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas morse »

Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21

Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.

@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Kasutaja avatar

Turist
Postitusi: 1264
Liitunud: 06 Mär 2020, 17:09
Tänanud: 92 korda
Tänatud: 191 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Turist »

morse kirjutas: 23 Apr 2024, 13:28
Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21

Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.

@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Kui läbisõit on sul suve- ja talverehvide peale enam-vähem võrdselt jagunenud, siis 45000 km pehme seguga lamellidega sõita, nii et rehvide omadused oluliselt kehvemaks poleks muutunud, tundub liialt optimistlik. :roll:
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7308
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1944 korda
Tänatud: 554 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tort kirjutas: 23 Apr 2024, 10:16
No kas täna Harjumaal mõnusam talvelamelliga, mis veel vahetamata kuna rehv erinevalt naastust ei käi närvidele ja kiiret pole, või suvekatega, sest mis neid naaste kulutada?

Pidi Fleim olema.
Ma sain ka täna suvekatega üsna hästi hakkama. Pärnu mnt.-Ringtee-Lasnamäe. Auto on 4x4 ja seega pikivahet hoides probleeme polnud. Hommikul oli see treppi-kinni sõidetud lumi häiriv,ehk pigem oli konaruste, kui libeda pärast halb sõita. Samas tööjuures ajasin traktorile uuesti saha ette ja lükkasin lund,sest ladude ees oli tõstuki jaoks ilmselgelt liiast seda jama.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7308
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1944 korda
Tänatud: 554 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

morse kirjutas: 23 Apr 2024, 13:28
Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21

Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.

@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Nii on ma peaaegu kõiges mida kirjutad nõus, aga paljude jutt ,et ma elan nüüd siin ja ei saa lamelle kasutada minu meelest ei päde kohe kuidagi. Naast oskusi juurde ei anna ja lamell neid ei vähenda. Kiljuvad üldjuhul need,kes polegi kunagi ühtegi lamelli kasutanud ja seega ei peaks isegi kiljuma.
Mina sain oma esimese kogemuse lamelliga millalgi 90-ndate keskel, kui ostsin oma hainina 525 bemmile kasutataud Conti lamellid alla. Ühel heal päeval kui korrusmajde ees oli talvine jääkiht sulama hakanud ja see 15cm puder käis isegi mööda auto põhja, olin mina ainuke, kes oma "mõttetute lamellrehvidega" ja tagaveolise massinaga tänavale jõudis. Kõik esiveolised naastumehed istusid kinni ja ootasid traktorit. Minu rehvid olid sellised alla 50% mustriga ja töötasid.Külma ja libedaga olid nad ka ikka täiesti müstiliselt head võrreldes enamuse tollaste müügil olevate naastudega.
Ma ise sõidan umbes 40k km aastas ja saan vabalt 2 hooaega nii suvekate kui lamellidega, aga teise hooaja lõpus sõidan lamellidega ikka suurte soojadeni(juuni alguseni)ja saaks ka sügiseni kui tahaks.Kuid lamell on suvel kehva ja panen ikka soojaks minnes suvekad alla.

PS: Mul on tutvusringkonnas palju auto võidusõiduga tegelevaid inimesi ja mitte keegi neist ei kasuta naastrehve. Mõned lasevad isegi nende keskeuroopa kõvade lamellidega,sest nendega on juhitavus väidetavalt parem-tervam. Miks nad siis ei kasuta "parimat" ehk naastu.Sest naast ei anna mitte midagi juurde, kuid kaotad tajutavuses ja üleminek juhtimiselt juhitamatusele on äkiline.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 511
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: pilusilm ja venelane
Asukoht: Tartu
Tänanud: 83 korda
Tänatud: 81 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas claw »

Ma paluks ÜHTEAINSAT testi, uurimust vms usaldusväärset allikat (mitte mul tuttav rääkis, tead), kus oleks välja toodud, et sarnase masina all sarnase hinnaklassi rehv, millel on naelad all, jääb märkimisväärselt alla lamellrehvile.

Väidan, et kui räägime haarduvusest, pidamisest - siis sellist olukorda ei ole enam tänapäeval. Äärmisel juhul kuiv asfalt, aga vb ka mitte seda enam.
NB! Ise sõidan ka lamelliga ja ei kurda. Kõik saab sõidetud.
Aga mul on kõriauguni sellest linnalegendist, et lamell töötab lumes paremini. No ei tööta. Kaua sa levitad seda paska. Iga natukese aja tagant jälle.
Vanasti - võib olla oli. Odav nael vs kallis lamell - no pole ka aus võrdlus ju.

https://www.tyrereviews.com/Article/202 ... e-Test.htm

morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas morse »

@claw Ma ses suhtes nõus, et lamellid, mida kiidan, olid maru kallid.
Teisisõnu suht lamp arutelu, kuna olukorrad pole võrreldavad.

Tsiteerides Tulnuka filmi: “Juba rehvid maksid si*aks!”
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 749
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval / Waldeck
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Hea, kui on masinaid rohkem kui tagapalgeid, millega neis istuda - jätsin teisel rehvid vahetamata ja nüüd läks see valik käiku :bsmile: .
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638

motoreis
Postitusi: 251
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 46 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Sõidan ainult odava lamelliga - Matador, juba viimased umbes 15 aastat. Pole kalleid rehve kunagi proovinud. Kui siin isiklike kogemuste võrdluseks läks. 2000ndate alguses sõitsin odavate naeltega ka. Mõlemaga teel püsitud ja hange sõidetud, aga kui hanges, siis ikka oma viga, kui rehvi süü.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7308
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1944 korda
Tänatud: 554 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Selles testis kasutatud rehvi mõõt on täna juba eksklusiivne ja testis kasutataud rehvid pole ka ilmselt meie piirkonnas müüdavad. Meil müüakse sama nimega rehve, kuid need on siiski veits teised.
See nael versus lamell pidamise ja kulumise test oli TM-s mõned aastad tagasi.Lappa ise vanu ajakirju kui väga huvi on. Ja siis oli seal veel umbes samal ajal nö kestvus test naast versus lamell. Seal tõestati ära, et naastud mis mingites oludes olid uutena paremad, muutusid juba teisel kasutus aastal healjuhul võrdseks või pigem kehvemaks. Lamell seevastu säilitas oma võimed peaagu lõpuni ehk sõites lubatud 5mm mustri jäägini. Testid olid tehtud soomes.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3196
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 67 korda
Tänatud: 347 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas ranel »

Kui tahate, siis ma võin talvel oma rehvibussi välja ajada ja saate sama auto all näiteks erinevaid rehve testida ja selgitada välja absoluutse biker.ee tõe :D .
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1950
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 141 korda
Tänatud: 180 korda
Kontakt:

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Vint »

Võtad veel teistelt saagimise rõõmu. :mrgreen:

will111
Postitusi: 5362
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 47 korda
Tänatud: 396 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas will111 »

kui seni on olnud tehnikamaailma testid, siis nüüd tulevad bikerimaailma testid, mis selgitavad välja absoluutsemast absoluutsema tõe :lol: ning peale seda keegi, kuskil, kunagi enam rehvide teemal vaielda ei saa.

tegelikult oleks aga isegi päris lahe kui keegi võtaks ja teeks tõsimeeli mingi taolise testi, aga igasuguste erinevate tsiklirehvidega. küll siis 10+ a vanadega, hypersportide ja supersportide ja puhta peerli legal asjadega, kallite ja odavate "juustudega" jne. pole isegi väga palju selleks vaja, rehvibussi ja kõva vahetajat, mingit tsiklit millele on paigaldatud lennukitiivalaadsed abirattad ning SUUR hunnik annetatud rehve...ja mõned uued ehk ka võrdluseks sponsorite poolt.

Dusterx
Postitusi: 427
Liitunud: 27 Okt 2017, 08:41
Tsikkel: lc8adv,txt250,cm200t,ec300
Asukoht: Kehra
Tänanud: 46 korda
Tänatud: 87 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas Dusterx »

Mis teema selle naastude müraga on, rehvid ostate ainult testivõitude lamellid, aga masinat, millel müraisolatsioon oleks, ei jaksa osta? Tolmu vastu, pange mask ette. See väide, et ainult need, kes ei oska sõita, ostavad naaste on näiteks minule solvav, lähme talvel rajale? Rallimehed, kes lõunamaade talvekaid kasutavad, saan aru-proffid ja liikluses on neil nagunii igav.

morse
Postitusi: 1436
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 280 korda
Tänatud: 225 korda

Re: Naastrehvid vs lamellid

Lugemata postitus Postitas morse »

Turist kirjutas: 23 Apr 2024, 15:09
morse kirjutas: 23 Apr 2024, 13:28
Sõidan autoga kokku u 30K km aastas ja hoian lamelle stiilis poole suveni all. Sõitsin praegustega teise talve ja kavatsen ka kolmanda sõita. Pidamine on praegu endiselt väga hea ja muster on OK. Auto neliveoline 185kw, jalg on keskmiselt raske, rehvid Nokian WR/Snowproof P 245/35 R21

Ma arvan, et kogu see vestlus naast VS lamell on nii lambikas (nagu eestpoolt lugeda saab), kuna kasutusolukorrad on nii erinevad. Ennekõike rehvi ja auto valik, inimese koduaadress ja natuke ka sõidustiil ja -oskus mõjutavad tulemust kardinaalselt.

@vanalendur näiteks saab lamelliga max 2 aastat sõita, minul täiesti teine kogemus.
Kui läbisõit on sul suve- ja talverehvide peale enam-vähem võrdselt jagunenud, siis 45000 km pehme seguga lamellidega sõita, nii et rehvide omadused oluliselt kehvemaks poleks muutunud, tundub liialt optimistlik. :roll:
Kui ma rehve lähemalt vaatasin, siis sain aru, et olin tõesti liig-optimistlik. Sellise läbisõidu juures 2 hooaega max.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Fleim”