Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Juun 2019, 11:46
- Tsikkel: Suzuki GSX R1000 VIRUS
- Tänanud: 1 kord
Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Ostsin hiljuti Dorsoduro 1200 2014a ja huvipärast tahtsin küsida kas 9-10 kütusekulu sajale ongi reaalne selle ratta puhul. Muidugi näitab ka soido peal kulu mis paneb korralikult mööda ja millega madalaim kulu olen saanud 6.5 paagi peale, aga reaalselt arvutades läbisõidu järgi on 9 liitrit sajale. Samas mul on ka veel alles 2007 Tuono millega sama sõidustiiliga sõibab umbes 6.5 sajale.
Tehaseandmed Dorsodurolt leitsin netis kuskil 5.9 peaks võtma.
Pealt paistes dorso muidugi igati stock pill.
-
- Postitusi: 1010
- Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
- Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
- Asukoht: Veelinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 27 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Eks oleneb ka käemotoorikast - määnse hooga rullid ning sõiduökonoomika. Mis nägu on õhufiler jms.
Selle lehe järgi võtab keskmiselt 7 kopikatega - https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Kui Tuono 6,5, siis see on ikka väga raske 90km-h pea puhas igav maanteesõit oli minu Tuonol sama kulu. Sihipäraselt kasutades 10l vabalt. Kindlasti ei saa olla asjad korras maanteesõidu puhul vaadates sinu Dorsoduro numbreid.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Kui just maanteesõidu all ei mõelda 140+ neljarealist ja pidevaid möödumisi. Dorsoduro ju igasuguse tuulekaitseta ja väga ebaaerodünaamiline, suuremate kiirustega kasvab kütusekulu ka meeletult.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Juun 2019, 11:46
- Tsikkel: Suzuki GSX R1000 VIRUS
- Tänanud: 1 kord
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Ma ei tea mis mul mu tuonol viga on siis, aga kui just mnt. kulu välja tuua 110-120km/h sõites võtab 5.5l .
Rkv-tln-rkv sõites 140km/h ja vahelepa ka üle 200 korra lastud siis oli 6-7l vahele. Ja üldiselt mulle kiirendada meeldib väga ja esimesed 3 käiku suht tihti peeneks peale igat ristmiku. Eelmine aasta oli cb1000r ja see võttis sipa rohkem kui tuono.
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Alla 200 kmh siis linnas ei tule?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Juun 2019, 11:46
- Tsikkel: Suzuki GSX R1000 VIRUS
- Tänanud: 1 kord
-
- Postitusi: 1800
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 110 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Kui linnas esimesed kolm käiku peeneks, siis https://www.gearingcommander.com/ arvas, et kolmas käik 10k rpm juures võiks olla umbes 180 km/h kandis.
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Juun 2019, 11:46
- Tsikkel: Suzuki GSX R1000 VIRUS
- Tänanud: 1 kord
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
joel kirjutas: ↑05 Aug 2021, 13:20Kui linnas esimesed kolm käiku peeneks, siis https://www.gearingcommander.com/ arvas, et kolmas käik 10k rpm juures võiks olla umbes 180 km/h kandis.
Ma arvan, et iga mõistlik vend saab aru ja ei hakka nüüd neid sõnu sõnaotseses mõttes võtma , pigem ikka seal kus on ohutu ja liiklust vähe.
Ja linnas paarutaja vend ma pole ja linnas on üldse niisama täis lamp sõita mu arust. Muidugi teineasi on see kui tehakse oma igapäeva toimetuste sõite.
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
selgelt liiga ropp kulu. 9l sajale ei peaks võtma mitte ükski tsikkel, KOHE KINDLASTI MITTE!!! 2014a sissepritsega tsikkel keskmise kuluna. Kui sõita reaalselt keskmise kiirusega 200kmh siis ehk jah võiks lugeda seda kulu enamvähem normaalseks aga ma ei kujuta eriti ette, et eestis keegi vähegi pikema sõidu peal sellist keskmist kuskil suudab saavutada.
üldiselt tsikli keskmine kulu peaks jääma ikka kuskile 5 ja 7 vahele, ükskõik millisel vähegi tänapäevasel korras mootoril. jah isegi siis kui sõidad päris kõva gaasiga. eks see on ka juba halb märk tegelikult kui masin ise mõõdab sulle 6,5 aga tegelikult on pigem 9 juures
võrdluseks, ma ise käin viimasel ajal ainult kiirelt sõitmas, mis tähendab seda, et nii keskmine kiirus on päris suur kui ka pidurdamist ja (tugevalt) kiirendamist on küllaltlki palju, või noh maksimaalselt palju sest teed valin spetsiaalselt ainult kurvilised. kulu saan tavaliselt kuskil 6, vahel tsipa peale. ja mul on täiesti full naked ratas - sisuliselt polegi mingeid plastikuid. "normaalselt" sõites on umbes 5.5 või natuke alla, ja see on ka tegelikult pisut palju aga kuna kiiresõidu kulu on väga okei siis ma ei viitsi ka eriti midagi uurima hakata.
kiirendamine mootorrattaga ei võta kaugeltki nii palju "ekstra" kütust kui paljud vist arvavad. Kohe kindlasti mitte kiirendamine kuskil seal kiirusvahemikus a'la 50-100..120. Kui pidevalt kiirendada pidurdada sealt edasi a'la pikalt 200ni, alla, uuesti 200ni siis jätab see tõesti märkimisväärse jälje paaki.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
raix58 kirjutas: ↑05 Aug 2021, 10:51Ma ei tea mis mul mu tuonol viga on siis, aga kui just mnt. kulu välja tuua 110-120km/h sõites võtab 5.5l .
Rkv-tln-rkv sõites 140km/h ja vahelepa ka üle 200 korra lastud siis oli 6-7l vahele. Ja üldiselt mulle kiirendada meeldib väga ja esimesed 3 käiku suht tihti peeneks peale igat ristmiku. Eelmine aasta oli cb1000r ja see võttis sipa rohkem kui tuono.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... 102&sort=1
Ma enda omal panin korralikud otse-läbi pütid ja lasin esinduse MAP2 -e ka peale panna. Äkki sealt veidi tuli juurde, aga legaalsel kiirusel alla 6 sajale mingil võimalusel ei saanud.
-
- Postitusi: 1102
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Ei tea, enamus rattaid, mis omanud olen,saan 200km paagiga sõita, paak 17 liitrit. Sama kulu täiskondlis rsv ja täiesti naked fz1n
-
- Mode
- Postitusi: 882
- Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
- Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
- Asukoht: Tallinn, Harku
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Tere.
ei, see ei ole normaalne kulu.
aga millest see tuleneb, on normaalse töökoja välja uurida, mitte foorumis remontida.
Alates mitte toimivast lambdadest kuni lekkivate leegitorude ja sisselaskelõõride ja näpitud aju ja kehvasti toimivate või "pissivate" pihustite ja jumal teab milleni välja.
Tüüpiline selliste puhul on ikka lihtsalt hooldamatus. K.a. kasimata ja peale jäävad pidurid, mida omanik ei pane tähele aga 100km peale annavad ilusti 3-4l lisakulu ühtlasel sõidul.
Pöördu mõistlikku töökotta ja las vaadatakse terve ratas korralikult üle.
PS. enda kogemus dorso 750ga - keskmine roundabout 5,5. Tuono 1200 - roundabout 6,5. Dorso 1200 on suht haruldane aga mitmed, kes ka reisimiseks kasutanud, ütlevad, et pikal teel saab vabalt 6-ga hakkama.
raix58 kirjutas: ↑04 Aug 2021, 23:16Ostsin hiljuti Dorsoduro 1200 2014a ja huvipärast tahtsin küsida kas 9-10 kütusekulu sajale ongi reaalne selle ratta puhul. Muidugi näitab ka soido peal kulu mis paneb korralikult mööda ja millega madalaim kulu olen saanud 6.5 paagi peale, aga reaalselt arvutades läbisõidu järgi on 9 liitrit sajale. Samas mul on ka veel alles 2007 Tuono millega sama sõidustiiliga sõibab umbes 6.5 sajale.
Tehaseandmed Dorsodurolt leitsin netis kuskil 5.9 peaks võtma.
Pealt paistes dorso muidugi igati stock pill.
Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!
-
Teema algataja - Postitusi: 16
- Liitunud: 22 Juun 2019, 11:46
- Tsikkel: Suzuki GSX R1000 VIRUS
- Tänanud: 1 kord
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Kuna spido näitab väga täpselt gps kiirusega 1:1 siis ma hammastrattaid ei kahtlustanud , aga vaatasin täna üle, et ees on -1 ja taga +2 , aga siis peaks ka kiirust valetama. Tean, et on olemas seadmed mis pannakse vahele ja see muudab ükskõik mis rehvi mõõdu või hammasrataste suuruses oleneva kiiruse õigeks spidomeetril, aga ühtegi võõrast seadet ma ei leidnud. Kas siis on ehk ajus midagi näpitud? Helistasin ka AP Motorsisse ja nemad ütlesid, ju on sealt vähe kangemad häkkerid selle pealt üle käinud ja nemad nii seadistad ei oskaks kui tahaks originaal seadesse panna ja originaal hammasrattad.
Kuna ma pole varem ühegile rattale suuremaid hammakid pannud, siis ei oska ka öelda kas see mõjutab kütusekulu nii palju.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2504
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 341 korda
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Ülekande arv on nüüd viimane asi mida kahtlustada Energia kulub massi liigutamiseks ja mootor peab selle energia tootma. Mootori poolt vaadatuna võib erinevatel pööretel kasutegur natuke muutuda, aga mitte nii oluliselt sinu juhul (-1/+2 hammast)
Re: Aprilia Dorsoduro 1200 kütusekulu
Maaks, -1/2+ on VÄGA karm ülekande muutus! In fact see on nii röögatu, et ma ei teeks sellist muudatust vist ühelgi tsiklil mitte kunagi. Või ma ei tea mida sa selle "sinu juhul" all mõtlesid, aga see on küll täiesti haige seadistuse erinevus ja ausalt öeldes ei kujuta ettegi, kes nii lolli idee peale tuli. Eriti veel sellisel tsiklil.
Juba vaid -1 ees on tegelikult päris suur muutus, aga sellega tavaliselt piirdutakse ja üleüldse, neid ülekandeid muudetakse tavaliselt ikka nirude mootoriga könnidel, mis originaalülekandega ei jaksa minna. 1200 puhul, ajuvaba Energia kulub tõesti massi liigutamiseks aga selle energia tootmiseks käiata mõttetult kõrgete pööretega on, noh...pehmelt öeldes ebaefektiivne. Loomulikult me ei räägi siin kahekordsest küttekulu erinevusest aga täiesti võimalik, et nii suur muudatus tähendab isegi a'la liiter sajale.
Minu soovitus oleks, hangi 10e eest originaal esimene hammakas ja pane külge. vaata, kas ja mis muutub. Ma ei imestaks üldse kui vaid see väike muudatus toob kütusekulu alla. Kui palju on muidugi raske spekuleerida.
Ja veel lisamärkusena, -1 +2 muudab märgatavalt juba ka tagavedrustuse ja geomeetria poolt. Pikemalt sellest siin rääkida ei viitsi, googeldades vajadusel leiab kõik info.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.