Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
Moderaator: Moded
Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
Tervitus!
Sooviksin infot esihargi modifitseerimise kohta ning kogun mõtteid, äkki keegi on midagi seesugust varem teinud?
Hetkel seisab garaažis üks kaherattaline (roller, 50cc) millel sai kunagi ammu esihark (originaalis oli single-side fork, mis oli kõver) vahetatud (dual fork hargi vastu). Uus hark sobis üpris hästi olemasolevate laagrite ja kinnitustega (toru oli samas veidi peenem), kuid peale mõne ajast sõitmist tuli alati väike 'loks' sisse. Seda on proovitud parandada erinevate quickfixidega (puksid, seibid, uued laagrid), kuid lõpuks on ikka tulemus sama. Tahaks asja lõpuks korralikult korda saada.
Pildid:
Kas oleks mõeldav näiteks hargi toru vahetus? Et võtta olemasolev hark, ning modifitseerida sinna originaal toru? See tagaks selle, et saaks kasutada originaal laagrikompletki kausse ja kinnitusi ning eemaldaks probleemi loksumisega.
Kas kellegil oleks veel ideid või soovitusi? Kes sellist teenust võiks pakkuda?
Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
kas lihtsalt õiget mõõtu laagreid siis ei ole saada?
Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
Hargid pole läbinisti ühes mõõdus. Alumine ots on mõlemal hargil ühe läbimõõduga, kuid ülemisel otsal u 8mm erinevus. Uus on peenem ülevalt ning sealse kinnituse osas on veidi erinev loogika originaaliga võrreldes. Raami kausi sees olev laager ei sobi täielikult uue hargi vastusega nig sealt see loks ka mängu tuleb...
Mulle tundub keerulisem hakata raami lõikuma ja keevitama, kuna süütelukk ja rooliluku mehhanism asub kaelakausile väga lähedal.
Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
raami kausi sees ei ole laagrit, seal on laagri välimine liugpind. see käib sealt loomulikult ka ära. ilmselgelt neid pindasid ja laagreid ei miksita ja matchita omavahel!
laagrid ostad uued, vastavalt mõõdule. kui üks on ülevalt väiksem siis selle väiksema mõõdu järgi ostadki ülemis laagri.
eks teoorias saab ka seda võlli sealt jala sees välja töödelda aga sellise töö ettevõtmisel mina küll eriti suurt kasutegurit ei näe. teise võlli sinna sisse asemele pookimine on veel haigem ettevõtmine
lõpuks on nende hiina rollerite väärtus ju umbes 100 eurot...et kas kogu sellel naljatamisel on ka mingit majanduslikku mõtet?
Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel
ehk saab otsida sobivas mõõdus koonusrull-laagreid?