Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded


Teema algataja
case
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Juul 2020, 18:27

Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Lugemata postitus Postitas case »

Tervitus!

Sooviksin infot esihargi modifitseerimise kohta ning kogun mõtteid, äkki keegi on midagi seesugust varem teinud?

Hetkel seisab garaažis üks kaherattaline (roller, 50cc) millel sai kunagi ammu esihark (originaalis oli single-side fork, mis oli kõver) vahetatud (dual fork hargi vastu). Uus hark sobis üpris hästi olemasolevate laagrite ja kinnitustega (toru oli samas veidi peenem), kuid peale mõne ajast sõitmist tuli alati väike 'loks' sisse. Seda on proovitud parandada erinevate quickfixidega (puksid, seibid, uued laagrid), kuid lõpuks on ikka tulemus sama. Tahaks asja lõpuks korralikult korda saada.

Pildid:
Pilt
Pilt

Kas oleks mõeldav näiteks hargi toru vahetus? Et võtta olemasolev hark, ning modifitseerida sinna originaal toru? See tagaks selle, et saaks kasutada originaal laagrikompletki kausse ja kinnitusi ning eemaldaks probleemi loksumisega.

Kas kellegil oleks veel ideid või soovitusi? Kes sellist teenust võiks pakkuda?




will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Lugemata postitus Postitas will111 »

kas lihtsalt õiget mõõtu laagreid siis ei ole saada?


Teema algataja
case
Postitusi: 2
Liitunud: 13 Juul 2020, 18:27

Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Lugemata postitus Postitas case »

Hargid pole läbinisti ühes mõõdus. Alumine ots on mõlemal hargil ühe läbimõõduga, kuid ülemisel otsal u 8mm erinevus. Uus on peenem ülevalt ning sealse kinnituse osas on veidi erinev loogika originaaliga võrreldes. Raami kausi sees olev laager ei sobi täielikult uue hargi vastusega nig sealt see loks ka mängu tuleb...

Mulle tundub keerulisem hakata raami lõikuma ja keevitama, kuna süütelukk ja rooliluku mehhanism asub kaelakausile väga lähedal.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Lugemata postitus Postitas will111 »

raami kausi sees ei ole laagrit, seal on laagri välimine liugpind. see käib sealt loomulikult ka ära. ilmselgelt neid pindasid ja laagreid ei miksita ja matchita omavahel!

laagrid ostad uued, vastavalt mõõdule. kui üks on ülevalt väiksem siis selle väiksema mõõdu järgi ostadki ülemis laagri.

eks teoorias saab ka seda võlli sealt jala sees välja töödelda aga sellise töö ettevõtmisel mina küll eriti suurt kasutegurit ei näe. teise võlli sinna sisse asemele pookimine on veel haigem ettevõtmine :D
lõpuks on nende hiina rollerite väärtus ju umbes 100 eurot...et kas kogu sellel naljatamisel on ka mingit majanduslikku mõtet?


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: Küsimus: Metallitööd esihargi modifitseerimisel

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

ehk saab otsida sobivas mõõdus koonusrull-laagreid?

Suletud

Mine “Teenused ja abi”