Tsikkel Saksast - eetarga -

Siin võid otsida või pakkuda meistrimehe teenust. Küsida soovitusi auto-moto toodetele-teenustele jne. Ning mida kuskilt saab.

Moderaator: Moded


Teema algataja
eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Tsikkel Saksast - eetarga -

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Tere tsiklirahvas!

Seoses erinevate juhtumitega soovin ma natukene selgus tuua.

  • minu põhiteenus hõlmab tsiklitransport Saksamaalt Eestisse
  • vajaduste korral suhtlen muidugi Saksa müüjaga
  • samuti selgitan ma oma võimaluste piiridest välja kui usaldusväärne seda müüja on (nimetame seda taustauuring)
  • kui ma olen kohapeal, siis ma vaatan muidugi üle mis mulle antakse, kontrollin võimaluste piiridest tehnilist olukord ja vaatan kuludetaillide kulumisaste ja lisavarustus üle
  • vajaduste korral võtan ma isegi sularaha kaasa, mis mul on varem Eestisse antud, ja annan seda kohapeal Saksast müüjaga üle – siin on aga selged piirid mis ulatusest ja summast me saame rääkida

Mismoodi ma tavaliselt ei tegutse:

keegi saada mulle 10 linki ja palub et, ma annan abi tsikli leidmisega
kauplen ulastuslik 10 lingi alusel, korraldan maksmist, selgitan kohapeal tehniline olukord põhjalik välja, toon ta Eestisse - ja küsin selle eest ainult transpordihind? Naljanumber!

Miks? Loogiline, sest
a) Ise pead teadma, mis sa tahad, mina ei ole otsutaja
b) tehnilist ekspertiisi teevad Saksa sõltumatu tehnikahindajad – ja küsivad professionaalse ülevaade eest 75,- kuni 200,- Euro = ametlik akt – ja vastutavad oma hinnangu eest!
c) hea meelega korraldan/vahenda ma seda Saksa teenus (b) – tasuta, sest nii vältime probleemid!
d) Eestis on kaupmehed kes ostavad rattad välismaalt kokku ja panevad neid siin müügis – mina ei arva, et ma pean nüüd kaa eksport- import tegevjuht mängima

Veel üks asi. Saksast elavad 63 korda rohkem Sakslased (ja muulased) kui terve Eesti on elanikud kokku. Selle loogika järgi on ka 63 korda rohkem potentsiaalsed ostjad olemas. Kui nüüd tuleb midagi korralik suht normaalse hinna ees müügis, siis on selge et kaup leiab peaaegu viivitamault uus omanik. Eesti huviline jääb siis, üks kõik mis me teeme, tavaliselt kaotajaks sellest võidujooksis kes saab kaup endale. Mina ei võtta sellest võidujooksmisest osa, sest ma olen 99 % kindel, et ma kuulutan ainult aeg = raha ja minu telefoniarve lendab üles pool.

Lisaks, Saksa turg on hinnade puhul suht läbipaistav. Kes arvab, et vähemalt 20 % mahakauplemine algsest nõutud summast on võimalik, on kloun. Kahjuks mina ei ole tsirkusse juht.
Erandid on spets. tsiklid – mis on võib olla väga pikkalt müügis olnud - ja kuude kaupa ei ole ostjad ilmunud. Mobile.de pakub võimalused seda olukord väljaselgitada – ja siis on kauplemisruum kindlasti suurem kui tavaliselt.

Aga „värske“ pakumiste puhul on sellist tegevus puhas ajaraiskamine.
Loodan, et sõnad nagu: „too mulle odav“ ei pea ma enam kuulama. Ja asendame neid sõnad sellega: „too mulle midagi korralik, sest Eestis ma praegu ei leia...“

Ausõna, ma arvan, et vist kõik kes said kuni siiamani minu kaudu tsikel Saksast jäid rahul. Ma loodan et asjad nii jäävad ja soovin, et huviline võttab neid sõnad, mis ma kirjutasin üleval, omaks.

Tervitused ja ilus ilm soovides – Christoph / eetarga



Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Teenused ja abi”