70ccm silinder vanale rollerile
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
70ccm silinder vanale rollerile
Tere,
Küsimus siis selline, et mul on võimalus panna oma Derbi Predator o2-le 70ccm silinder, kuid kuna juba 10 000km selja taga tekkis kartus, et vana mootor ei pea vastu. Aga kuna Derbi mootorid on ühed vastupidavamad, siis mõtlesin, et ehk pole hullu. Mida teie arvate?
Küsimus siis selline, et mul on võimalus panna oma Derbi Predator o2-le 70ccm silinder, kuid kuna juba 10 000km selja taga tekkis kartus, et vana mootor ei pea vastu. Aga kuna Derbi mootorid on ühed vastupidavamad, siis mõtlesin, et ehk pole hullu. Mida teie arvate?
kui sa oled eestis ametlik derbide vahendaja,ja parandaja siis miks sa meil siukest küsimust küsid,
minu eelaimus on et ma ei tooks kunagi oma ühtegi masinat sukätte parandama
minu eelaimus on et ma ei tooks kunagi oma ühtegi masinat sukätte parandama
derbi senda drd limited
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane /cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
BEST
www.rate.ee/users/rosin12
kymco punane /cpi hussar/rieju smx 125 sm/isa vw touareg 3.6/suzuki lt-r 450/ayr ktm-quad. 525-540./ can-am renegade 800 efi
Gish toob eestisse ametlikult derbisid
www.varustus.ee ehk motoremi on eesti ametlik derbide parandaja
www.varustus.ee ehk motoremi on eesti ametlik derbide parandaja
oli: kymco agility 50 ; aprilia rx 50 ; mz 125 sx
Issand jumal kui loll sa ikka olla võid....avenger kirjutas:kui sa oled eestis ametlik derbide vahendaja,ja parandaja siis miks sa meil siukest küsimust küsid,
minu eelaimus on et ma ei tooks kunagi oma ühtegi masinat sukätte parandama
Pane peale, muidugi pead sa vahetama ka karpa, et saada korralikku võimsust ka kätte. Väntvõlli vahetamisele peaks ka mõtlema, kuna need pöörded tavaliselt ikka küündivad palju kõrgemale 70cc'na kui on ettenähtud.
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc
Oleneb, mis silindri sa paned.Igatahes, sõbra derbil juhtus selline asi olema,et rihm läks puruks, ja see tõmbas endaga kaasa ka väntvõlli, ja variaatori.
Kui neid vahetama hakkasime, siis sai avastatud,et laagrid suht otsas. Siis, sai sisse pandud vene laagrid. Praeguseks möödas 2000-3000km, ja mitte mingit lõtku( peal praegu 50cc sport silinder). Uus, multivar on kulunud mõnuga, ning rullid ka,( see peaks ju näitama, et pöörded pidevalt kõrgel), aga laagrid on täiesti lõtku vabad. Tal tuleb ka kohe 70cc, ja usun,et esialgu jäävad samad laagrid.
Pane või endale ka vene laagrid.
Kui neid vahetama hakkasime, siis sai avastatud,et laagrid suht otsas. Siis, sai sisse pandud vene laagrid. Praeguseks möödas 2000-3000km, ja mitte mingit lõtku( peal praegu 50cc sport silinder). Uus, multivar on kulunud mõnuga, ning rullid ka,( see peaks ju näitama, et pöörded pidevalt kõrgel), aga laagrid on täiesti lõtku vabad. Tal tuleb ka kohe 70cc, ja usun,et esialgu jäävad samad laagrid.
Pane või endale ka vene laagrid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.