Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitöökojaga

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

426f kirjutas:

kuidas teil mõne tsikli jupi tellimine on edenenud kuskilt eesti poest

Ma ei tellinud tsikli juppi küll. Kuid tellisin lühikesed supermoto kindad, Tondi Selver kõrval asuvast motopoest - siiamaani ootan :), tellitud Mai 2011, pidid helistama kui saabuvad.
Peale 1 kuu ootamist, tellisin Bikemanist - saabusid mingi nädalaga vist ja sellele eelnes mitu kõnet, et saabuvad järgmine teisipäev. Ja teisipäeval helistati, et kohal.



Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas boob »

StreetMoto kirjutas:
boob kirjutas:

Eelmise aasta lõpul sai ringitõmmanud saalega kolisevale mootorile uuritud umbkaudseid remondi hindasid ja tingimusi. Positiivse poolepealt jäid meelde Bikepoint ja margiesindus, kes mõlemad rääkisid konkreetset juttu ja lubasid ka enda tehtud tööle garantii anda. Kõige halvema mulje jättis Streetmoto, kus tehtavale tööle garantii küsimine lõppes sellega, et arvati et ma raudselt tahan neid huiama hakata kui garantiist räägin ja seletuse peale, et mina ju ei tea mis mootoris toimub ja mootorit avanud mehaanik peaks suutma selle peale vigaste juppide vahetust ikka nii kokku panna et asi edaspidi ka töötab, keelduti üldse sellest tööst... Minu jaoks lihtne järeldus on et kui tehtud töö eest vastutada ei juleta, siis järelikult on töö nii sita kvaliteediga et ei julge vastutada...

Nonii - siiajuurde ma lihtsalt pean väikese kommentaari kirjutama. Ja enne kui te seda lugema hakkate, siis püüdke end panna remonditöökoja omaniku/mehhaaniku staatusesse. See olin personaalselt mina, kes ütles küsimuse peale BMW põhjaliku mootoriremondi teemal (vända saaled ringi tõmmanud), et loomulikult anname oma tööle garantii aga kui selle peale tuli edasine küsimus, et no OK, kui seal miskit muud ka pärast ei tööta, kas see kuulub ka garantii alla, sest oleme seda ju mootori mahavõtu kõigus puutunud, siis otsustasin vastata, et EI ANNA. Mis põhjus - sest mul ei tasu ette võtta BMW mootoriremondi tööd, kus olen kliendile kinnitanud juba enne ratast ja selle seisukorda nägemata, et hiljem oleme nõus tasuta remontima mistahes sõlme selle tsikli juures. Onju sisuliselt nii... Seega - vastasingi ausalt ja otse - ei anna garantiid muule osale kui justnimelt sellele, mis vahetatud ehk saaled ja mootoriosa. Kui mõni teine töökoda julgeb anda garantii kasutatud sõidukiga seoses kõigele muule, siis palun - võib seda teha ja minul kahju küll ei ole.

Võibolla me oleme üksteisest mööda rääkinud. Minu mäletamist mööda oli jutt mootorist ja mootori remondist, et mis juhtub kui mootor peale remonti näiteks uuesti kokku või laiali jookseb. Minu jaoks asi lihtne, mehaanik ju võtab asja lahti, tema näeb mis seal sees on ja peab olema kindel, et kokku pannes asi töötab. Seega peab ta julgema mulle garanteerida et see mootor sõidab näiteks järgmise õlivahetuseni. Kui seda ei saa lubada siis on mul ju põhjust karta, et mehaanikul on poogen näiteks kulunud nukaketi liugurist vms muust asjast mis vända ja saalede vahetamisse ei puutu, aga mootorit lahti võttes siiski laiali on mehaanikul laual näha.

Kuna ma tegelen veidi teises valdkonnas remondiga, olen ka remonditöökoja omanik/mehaanik, siis julgen öelda et olen ise maksnud peale ja remontinud tasuta asju mis minu käes on ära lagunenud. See on elementaarne, kui inimene toob ühe veaga asja siis minu käes tekkinud teise veaga seda masinat minult enam tagasi ei võeta ja on loomulik et see mis läheb remondimehe käes katki tuleb ka remondimehel ära parandada. See muidugi ei tähenda, et kui Sa mu BMW mootori oleks maha võtnud ja remondi ära teinud, siis mingist käigukasti hädast poleks keegi rääkima hakanud. Aga kui nukakett pooleks läheb ja mootor seetõttu laiali lendab, kes siis süüdi on?

Ja nägemise poolepealt ka. Esindus suutis mulle teha hinnapakkumise ja lubada 2a garantiid ilma ratast nägemata. Enamus teisi motoremondiga tegelevaid firmasid suutsid ka öelda, kaua umbes läheb aega mootor maha, mootor lahti, jupid vahetada, mootor kokku jne kohta, ehk siis suudeti nii +-100€ juurde tulev hind välja kalkuleerida. No anna andeks, ma ei ela pealinnas ja ei saa nii möödaminnes ratast näidata.

Hetkel võib öelda, et masin sai remondi üle lombi, kus meestel on teistmoodi suhtumine ja rahanumbrid, väidetavalt ka parem töökvaliteet. Seega mina olen oma rahakotiga hääletanud.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Esindus lähtub oma kalkulatsiooni koostades tehase poolt ette antud normaegadest, sellepärast neil on see lihtsam.


triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas triplekix »

pritsu kirjutas:

Tuhat vabandust OT eest, krt, kus tuleb silme ette üks meie konkurent (ei ole tegu tsiklindusega), kelle peamine müügitehnika ongi teiste turulolijate halvustamine. Kõik teised peale nende müüvad odavat hiina paska, mis kohe-kohe katki läheb. Kõik odav on halb, ebakvaliteetne jne...
Nalja teeb see, et nad ise tulid mõned aastad tagasi turule tootega, millel peal kiri "SÄÄSTUKUSTUTI"...

Sorry ka minupoolse OT eest.
Aga miks Te siis müüte?
Teine konkurtent kes seda sodi müüs otsustas ju sellest loobuda. Ja minumeelest kliendi hoiatamine sodi eest on igati mõistlik ning "kliendi huve" arvestav.

Aga las see teema nüüd jääb siit eemale onju. Rääkige Margusega ise oma asjadest, mitte ei ole vaja pasandada avalikus foorumis.

Edu ja turvalisi kilomeetreid.

Et päris teemast mööda ei läheks, siis lasin oma gsx-r1000 ka Ramos kunagi siduri vahetada aga kahjuks seda korralikult tööle ei saadudki. Ratas õnnestus mul igatahes enne maha müüa.

edit: koma jäi puudu.

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

jackson

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas jackson »

boob kirjutas:

Minu jaoks asi lihtne, mehaanik ju võtab asja lahti, tema näeb mis seal sees on ja peab olema kindel, et kokku pannes asi töötab. Seega peab ta julgema mulle garanteerida et see mootor sõidab näiteks järgmise õlivahetuseni. Kui seda ei saa lubada siis on mul ju põhjust karta, et mehaanikul on poogen näiteks kulunud nukaketi liugurist vms muust asjast mis vända ja saalede vahetamisse ei puutu, aga mootorit lahti võttes siiski laiali on mehaanikul laual näha.

Jumal tänatud et keegi tublidest meie maa mehaanikutest seda ette ei võtnud. Hakka sa pärast vaidlema et miski asi näiteks väismusest purunes ja mitte silmaga nähtav viga ei olnud. (togi)

Kogu see teema on paras kevadine saagimine... kõigil võib juhtuda just kasvõi sel põhjusel et kõike silmaga ei näe ja mis liigub see kulub. Ja kui klient pärast probleemi ka mehaanikuga suhelda ei viitsi vaid foorumisse oma pettumust kurtma ronib siis ongi ülemaaline jama lahti.

Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8772
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 126 korda
Tänatud: 325 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Praegu ma olen ikkagi streetmoto poolt, boob, sa tahad pmst saada mingile vanale masinale, millel garantii sai 10 aastat tagasi läbi, uut garantiid?

Garantii antakse osale, mis äsja vahetatud ja sinna see jääbki. "tööle antud garantii" tähendab seda, et kui keegi vahetas sul küünlad ja keeras näiteks keermed puruks, siis tuled töökotta tagasi ja nad teevad selle omal kulul korda, mitte ei hakka su sidurikettaid lihvima ja remontkolbe sisse kruvima.

osta uus tsikkel ja siis saadki oma "õlivahetusest õlivahetuseni garantii".

Ükski mehaanik ei näe vanadusest ja nõrkusest purunevate detailide purunemisaega täpselt ette isegi siis, kui ta neile oma silmaga peale vaatab.
Ja kui miskit kahtlast on mootori pulkadeksvõtmisel juba silmaga näha, siis ta on juba katki ja see kahtlane tehakse korda või teavitatakse omanikku, mitte ei öelda, et siin võib varsti näiteks keps pooleks minna..

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942

skulptor
Postitusi: 286
Liitunud: 27 Dets 2009, 18:17
Asukoht: Tallinn, Nõmme, laanemaa, Seira

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas skulptor »

Mulle tundub ka, et keegi tunga ei saanudki. Arvan, et sellises kontekstis on mototookoja nime mainimine tookoja suhtes ebaoiglane. Streetmoto on minu meelest pigem "liiga" pohjalik ja kliendi suhtes vaga otsekohene. Ega koigi munad seda valja ei kannatagi.

Niisama undamine voib ju isegi meelelahutuslik olla aga ebaoiglaselt isiklikuks ei tasu minna. Selgitus oli ju taitsa normaalne. Teinekord juhtub just Streetmoto tapselt oige koht mone asja lahendamiseks. Niisama, ilma nimedeta undad, pole hullu, isegi kui asjaosalised ennast ara tunnevad.

See garantii jutt ilma, et tookski oleks lainud, no on veits selline eide hala. Polnudki ju midagi, millele oleks garantiid anda. Jumal kull :wack:

Kasutaja avatar

Pontus
Postitusi: 1423
Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
Tsikkel: V4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Pontus »

Naljateema :D
Street või mittestreeetmoto, vahet pole , ma võin hakata mürki võtma , et absoluutselt igas töökojas on midagi sitta juhtunud , kuna eksimine on inimlik. Ainuke point sellel teemal oleks siis kui siia tehtaks tabel remondi kohtadest ja sinna saaks iga mart, kellel reaalselt midagi sitta juhtunud miski miinuse panna. Seljuhul saaks ok ülevaate , et kus kõige rohkem juhtub :lol: Senikaua on aga eksimine inimlik olnud ja kes teeb sel juhtub, mõnel muidugi rohkem kui teisel :ner:

Hoopis teine mees, ja kui tahad kõnetada siis nüüdsest lisa lause lõppu alati: Söör...
Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas argoa »

Juhtuda võib jah igal pool, aga väga oluline on seejuures kuidas probleem lõpuks lahendatakse. Kui vigu tunnistatakse ja poetakse või nahast välja, et klient rahule jääks, on täitsa ok.

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom

jackson

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas jackson »

iksjott kirjutas:

Juhtuda võib jah igal pool, aga väga oluline on seejuures kuidas probleem lõpuks lahendatakse. Kui vigu tunnistatakse ja poetakse või nahast välja, et klient rahule jääks, on täitsa ok.

Kui klient oma probleemiga mitte töökotta tagasi ei pöördu vaid foorumisse kirema läheb, kuidas siis suhelda? Siis jääb ikka mulje et töökoda saamatu, mis siis et neile isegi võimalust ei antud oma viga tunnistada/parandada. Foorumis mingeid suhteid lahata on ikka päris mõtetu.

Kasutaja avatar

magnus0c
Postitusi: 182
Liitunud: 10 Aug 2007, 18:24
Tsikkel: gsx600r
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas magnus0c »

see on nüüd üsna offtopic, aga jutustaks kiire loo kuidas oma autol turbot vahetamas käisin. Tegemist oli töökojaga, kus õppinud mehed ja just turbodega igapäevaselt tegelesid. Turbo oli täiesti läbi sõidetud, võlli lõtk 5mm - turbo vahetusse. Vahetati turbo, lõigati kat välja pesti sumpsid, vahetati õlid ja kõik ülejäänud elementaarne. Sain auto kätte, alguses tundus kõik super. Aga nädala jooksul sõites panin tähele kuidas küttekulu oli täiesti ulmeliseks muutunud. Lõpuks tuli mõistust põhja alla piiluda ja loomulikult sirises sealt kütet lahinal.

Läksin töökotta tagasi, peaaegu oleks tahtnud jalaga ukse lahti lüüa ja kohe mölisema hakata, et mehed, jätke naljad. Sai siiski viisakalt mure ära kurdetud ja võeti auto kohe sisse. Mehaanik otsis viga taga 2,5h - aru ei saanud kus probleem on. Lõpuks leidis mootori tagant, kus asub kõrgsurve pump kõige rohkem peidusoleva poldi mis oli kolmandiku võrra ennast membraanist välja keeranud ja sealt vahelt loomulikult küte tuligi.

Kuidas see polt lahti sai - keegi ei tea. Turbo vahetusse absoluutselt ei puutunud, sealt midagi õiendada polnud tarvis. Kokkusattumus? Keegi siiski kogemata keeras vale poldi lahti? Ei tea. Igatahes töökoda keeras poldi kinni, lappas kapotialused plastid uuesti kokku ja soovis head teed.

Moraal: ei tasu alati kohe nugade peale minna kui midagi peale remondis käiku valesti on. Ole viisakas ja Sinuga käitutakse kui inimesega.

Kasutaja avatar

argoa
Postitusi: 331
Liitunud: 05 Apr 2007, 01:31
Tsikkel: V-Strom
Asukoht: Tartumaa
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas argoa »

jackson kirjutas:
iksjott kirjutas:

Juhtuda võib jah igal pool, aga väga oluline on seejuures kuidas probleem lõpuks lahendatakse. Kui vigu tunnistatakse ja poetakse või nahast välja, et klient rahule jääks, on täitsa ok.

Kui klient oma probleemiga mitte töökotta tagasi ei pöördu vaid foorumisse kirema läheb, kuidas siis suhelda? Siis jääb ikka mulje et töökoda saamatu, mis siis et neile isegi võimalust ei antud oma viga tunnistada/parandada. Foorumis mingeid suhteid lahata on ikka päris mõtetu.

Otseloomulikult peab see ikka kahepoolne tegevus olema :)

Riga 12, Minsk 125, CŽ 250, Planeta 5, Yamaha XJ900F, Suzuki DL650 V-Strom
Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas boob »

Piipz kirjutas:

Praegu ma olen ikkagi streetmoto poolt, boob, sa tahad pmst saada mingile vanale masinale, millel garantii sai 10 aastat tagasi läbi, uut garantiid?

Garantii antakse osale, mis äsja vahetatud ja sinna see jääbki. "tööle antud garantii" tähendab seda, et kui keegi vahetas sul küünlad ja keeras näiteks keermed puruks, siis tuled töökotta tagasi ja nad teevad selle omal kulul korda, mitte ei hakka su sidurikettaid lihvima ja remontkolbe sisse kruvima.

osta uus tsikkel ja siis saadki oma "õlivahetusest õlivahetuseni garantii".

Ükski mehaanik ei näe vanadusest ja nõrkusest purunevate detailide purunemisaega täpselt ette isegi siis, kui ta neile oma silmaga peale vaatab.
Ja kui miskit kahtlast on mootori pulkadeksvõtmisel juba silmaga näha, siis ta on juba katki ja see kahtlane tehakse korda või teavitatakse omanikku, mitte ei öelda, et siin võib varsti näiteks keps pooleks minna..

Ma oma arust sellest tehtavast tööst räägingi ju. Ja tehtav töö on mootori avamine, seal sees olevate vigaste asjade vahetus ja mootori kokku kruvimine.

Selle loogika järgi tuleb välja, et kui mehaanik paneb nukaketi valesti hambasse ja klapid-kolvid kokku saavad siis see on kliendi probleem, kuna tehtav töö ja vahetatavad jupid on saaled ja väntvõll.

Aga jah, igal mehel on oma mätas mille otsast asja vaadatakse ja ongi kõik. Päikest :)


Rein
Postitusi: 1244
Liitunud: 03 Aug 2003, 23:24
Tsikkel: Valkyrie
Asukoht: LÕUNA- eesti/ neprrrr, Honda F6 Valkyrie, Yamaha XVS 125 DragStar, ex-yam fj1200
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Rein »

Ma sain hr Boob i jutust just nii aru, et kui ikka mingi kuu ajaga ujub viga nendest sõlmedest välja, mida uuendati, siis on garantii lugu. Et kui ikka paari sõidu järel saale sinine on ;) stiilis.


tasujatom

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas tasujatom »

Pean oma negatiivse kogemuse ka kirja panema seoses mootorratta aku vahetusega. Eelmise aasta alguses sai pandud oma tsiklile uue aku peale, kuna vana ei olnud enam töövõimeline. Sai terve suve ilusti sõidetud ning vahepeal cteki nn intelligentse laadijaga laetud( tsikliga inglismaalt kaasas ning kiirühendusega klemm tsikli küljes) ja kohe pärast hooaega aku tuppa ning kuus korra sai ikka peale visatud sama laadija, näitas et laeb end ilusti täis ja peab. Hooaja alguses panin aku peale ning sõitsin esimese ringi muretult ära ja jätsin tsikli seisma kaheks päevaks ning uuesti käivitades esimesed tiirud olid kiired ,vb kaks kolm mootoripööret, nagu täis akuga ikka, ning kohe oli vau vau ja aku tühi, relee ainult klõpsib. Sai siis uuesti võetud aku maha, kuna praeguses garaasis ei ole laadimisvõimalust ning kodus ctekiga laetud, pärast 2h :shock: näitas et juba täis, kuid peale 20-30 sek hakkas uuesti laadima umbes 2sek ja siis näitab jälle et täis jne. Ning niimoodi öö läbi, püsivalt rohelist tuld ette ei jäänud. Sai siis tagasi rattale aku viidud ning jälle paar kiiret mootoritiiru ning aku kutu jälle. Tsiklil laadimisega kõik korras, mõõdetud. Kuid halb kogemus algas siis. Viisin aku siis poodi ning küsisin, et kui pikk aeg on akudel siis garantii, vastus et 2a, aga tsikliakudele 6 kuud. Mingil määral saan sellest aru, et hooaeg ja siis seisma jne jne. Aga asi läks suhtumiselt ikka väga naljakaks kätte ära. Pärast eelpool oleva jutu kirjeldamist, sain põhimõtteliselt pikku päid ja jalgu et ma olen ikka tainas, et mis ma sest akust laadisin siis vahepeal, ei tohi üldse hoida laadijat järel jne. Näitasin siis mis laadijaga tegu, ka nende poes müüdav kraam, kuid jutt sellest ikka ei muutunud. Et ära näpi kui ei oska laadida õigel hetkel jne. Et kui aku on vigane siis näitab oma vea kohe esimese kuuga ära, pärastpoolsed kahjustused asjad on kõik kasutajate süül tekkinud. Küsisin, et kas siis on normaalne, et aku peab umbes aasta ja paar kuud vastu, ning põhimõtteliselt öeldi, et kui kasutada ei oska siis küll. Tahtsin siis teada parema firma akude hinda, soovisin mingit firma nime mida teaks ise ka, kuid öeldi, et UNIBAT on piisavalt hea ja teistel maksab ainult nimi. Seda ei oska kommenteerida. Mis põhiline, minu see CTEK 800 laadija ei ole ikka õige asi ja hakati oma mingit jura umbes pähe määrima, et see ikka oskab ja tohib koguaeg järel hoida. Minu selgitamist, et mul on täpselt sama tööpõhimõttega laadija, läks nagu hane selga vesi. Väga negatiivne suhtumine müüja poolt ja täielikult üleolev. Hea nali ka see, et samal ajal sai ka ostetud krossikale aku ning see ka peetis, aga see oli kohe esimesel kuul omadega läbi, aga alguses arvasin, et krossikal endal miski häda, ja ei olnud aega tegeleda, päras tuttavatele laenamist ütlesid nood kohe et see jumala läbi, et proovisid laadimiste ja asjadega, kuid toimima ei saanud. Läksin edasi siis renovaari ning rääkisin oma loo ära ning müüja oli lihtsalt hämmingus et kuidas sellist juttu saab üldse keegi sellise ala inimene rääkida. Neid nn intelligentseid võib koguaeg järel hoida. Sain Renovaarist super hinnaga uue aku ning väga meeldiva teeninduse osaliseks. Firmat, kus sellist üleolevat suhtumist leida võib, asub Tartus Riia tänaval. Kes teab see teab.

Ainus jama, et sain renovaarist vale aku (lol) Õnneks sõbral läks just sellist tarvis ning andis enda vana mulle, mis mahtus mulle küljegondlis peituvasse avasse ära.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Siiski, mootori remondi juures on paratamatu protseduur selle pulkadeks võtmine ja pärast kokku panemine. Ja tehke, mis tahate, minu kogemuse järgi tehakse peamine osa väikeseid, aga saatuslikke vigu just selle viimase protseduuri juures. Ja montaaž puudutab ju ka detaile, mida remont otseselt ei puudutanud. Mu oma auto tuleb meelde - auto algusest peale minu käes, oli algselt asutuse masin ja käis AINULT margiesinduses hooldes-remondis. Siis ostsin välja ja kuna oma masin, hakkasin ka ise nina sisse pistma. Ning tuleb tunnistada, et tegelikult on väga hea auto ja praktiliselt kõik probleemid, mis meelehärmi valmistasid, tulenevad hoopis margiteeninduse sandist tööst, millest suurem osa seisneb labases millegi puruks keeramises või veateate järgi teate andnud KORRAS detaili väljavahetamises, kusjuures see, mis tegelikult vigane oli või vea põhjustas, jäi tuvastamata. Helistavad mulle, et õhufiltri koda ei saa lahti, kuna poldid käivad ringi ja terve see kosu vaja välja vahetada, mingi ulmelise hinna eest. Ütlesin, et mehed, see auto ju ainult teie juures käinud ongi - järelikult olete ise puruks keeranud, tehke korda, aga mina ei maksa. No tehti mingi porr - järgmisel korral vahetasin ise filtrit, siis nägin, mis seal oli - seal on massiivsed plasttüüblid, poldid olid sellise jõuga kinni kruvitud, et need pirakad tüüblid olid kosu küljest lahti murdunud. Seal pole midagi pistmist kulumisega - ja jälle kliendi vastutus või? Peale remonti oli salongipeegel katki - ja läks vaidluseks, nemad ütlevad, et enne oli (mis kuradi moega see siis üleval seisis, kui enne oli) jne. Torutangid amortisaatori küljes. Lukkude rike - teatavad, et korras, tulen juurde, katsun pakiruumi lukku - no ei avane (vaene vastuvõtumees siis ise remontis, sest soss-mehhaanik oli juba koju läinud). Ma EI VII OMA MASINAT ENAM KUNAGI MARGITEENINDUSSE, kui mul vähegi selleks võimalust on. Ja olen alati valmis maksma heldemalt, aga tahan normaalset tööd. Ning hoolimist. Ja kinnitan, et olen tegelikult vägagi rahumeelne kunde. Kas seda on palju nõutud? Noh jah, muidugi... Motohoovi omad vahetasid starteri pendiksit ja suutsid asetada mingi tihendi (?) kapoti peale, mille jälg süsimustana nüüd mu hõbedase kapoti peal ilutseb. Ma ei pannud kohe tähele, takkajärgi imelik õiendama minna ja kiirusele see ei mõju, aga ikkagi...

Leian, et töökojal on siiski ka mingi risk võtta - kui õlivahetusel punn koos keermega välja tuleb, ei tähenda see veel, et idioodist omanik selle punni liiga kõvasti kinni keeras. Kes vahetab õli ise, teeb seda alati ise. Ja kes töökojas, teeb seda ikka töökojas, seega oli selle punni ülekeeraja suure tõenäosusega mõni soss-sepast ametikaaslane, aga miks mitte ka sama mees, kes selle 5000 kilomeetrit hiljem koos keermega välja keeras.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Kasutaja avatar

rinx85
Postitusi: 312
Liitunud: 21 Veebr 2012, 22:27
Tsikkel: jah

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas rinx85 »

mõne aasta eest viimsi carstopis näiteks unustati auto õlivahetuse käigus uus uus õli lisada (w) tase


Le Inc

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Le Inc »

Sips offtopic, aga ma ei saa aru mis müstika nende akudega on. Kasutusel vähemalt 4a vana aku (mingi no-name hiinakas, vanust ilmselt rohkem). Iga sügis maha võetud ja kevadel peale pandud. Hoitud talvel +10 C keldris. Iga kord kevadel pale pannes võtit ja masin käib. Mitte mingeid probleeme .. jutud mingist laadija taga hoidmisest või igakuiseetest laadimistsüklite tegemisest tunduvad õige imelikud .. võimalik et tänapäevasemad akud on vähe teistmoodi. :D

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas 426f »

kui ise tead kuidas oma rattal mingi tükk küljes olema peab siis võiks viia saalede vahetuseks mootori bloki teenindusse ,klappide tegemiseks ainult silindri pea komplekti ,saab kõvasti kiiremini ja odavamalt ja siis on kindel et kõik saab õieti külge

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

mart211

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Le Inc kirjutas:

Sips offtopic, aga ma ei saa aru mis müstika nende akudega on. Kasutusel vähemalt 4a vana aku (mingi no-name hiinakas, vanust ilmselt rohkem). Iga sügis maha võetud ja kevadel peale pandud. Hoitud talvel +10 C keldris. Iga kord kevadel pale pannes võtit ja masin käib. Mitte mingeid probleeme .. jutud mingist laadija taga hoidmisest või igakuiseetest laadimistsüklite tegemisest tunduvad õige imelikud .. võimalik et tänapäevasemad akud on vähe teistmoodi. :D

Ongi. Tänapäeva akud tunduvad hoopis halvemad, vahet ei ole millise tootja või hinnaklassi oma võtad.
Gixxeri 5 aastat tagasi ostsin, oli seal aku peal millega mina veel 2 aastat sõitsin. Talvel seisis kuni -20 kraadiga garaašis ja kevdel läks matsust tööle. Nüüd ei ela ükski uus aku talve üle ja kevadel enam korraliku voolu ei hoia. Vea teda tuppa, vanni või voodise, koos laadijaga või ilma. Akude eluiga on märgatavalt kahanenud.


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas tazavi »

aku suhtes sama jutt, ja pole neid tuppagi vedand - käivad nagu vaja. Aga võtan sõna XXX koha YYY margiesinduse suhtes. Ei hakka asju nimetama, kuna hetkel on mehhaanik teadaolevalt soomes kalevipoeg vms, aga ikkagi. Viisme ratta, millel starter tuksis kõigepealt margiesindusse, et tehke kindlaks, mis viga on, et starter ei tööta. Helistati pool tundi hiljem, et tule järgi. Läksingi ja vastus külas "starter katki, ilma mahavõtmata ei näe, palun 300 krooni". :wack: Lollist arust maksingi ja kuna öeldi, et hetkel sellega tegeleda ei saa, kuna paari kuu pärast valmib neil tuttuus esindus, kuhu tuuakse spets stendid jne, siis jäi asi nii (talv tuli ka peale). Umbes keset talve sai siiski ratas viidud remonti, et siis pulkadeks võtta ja leida üles viga. Võetigi pulkadeks ja tehti kalkulatsioon 2500 eek. Sai töösse antud. Hakkasid esimesed soojad ilmad - rattast ei haisugi. Lõpuks juulis siis saadi valmis (neil polnud juppe, palusid et ma ise ebayst telliks - margiesindus my ass, lõpuks siiski leidsid) ja lajatati arve 13k eek. Ratta turuväärtus oli vähem :D Arve peale oli valesid asju kirjutatud "kogemata" mis lõpuks lõppesid 10k eeguse hinnaga ja suurte vaidlustega. Aga sai see ära makstud ja ratas kätte saadud. Kompensatsiooniks anti võtmehoidja ja tasuta kliendikaart, mis pidi postiga laekuma - laekuski umbes aasta ja 1 kuu hiljem (rändas prügikasti vist otse :D). Sai kuni oktoobrini edukalt sõidetud, kui sama asi kordus.. Starter enam ei haakinud. Sai ratas maha müüdud inimesele, kes oli sellesama ajalooga täpselt kursis (põrsast kotis ei müünud) ja korra sain isegi asja jonksu tartu motoremondi (firmat kahjuks ei oska nimetada) vanade elukogend meeste soovitustele tuginedes, aga asi lõppes siiski. Peale mahamüümist uus omanik võttis mootoi pulkadeks (stareril pendiksit pole, asjad kõik plokis sees) ja avastas, et teenindus oli unustanud ühe seibi panemata, mis kulutas ära täpselt sama osakonna, mida 10k eegu eest remonditi :) Esindus muidugi viga ei tunnista ja ütleb, et palju aega möödas. Aga sai see kibestumine alla neelatud ja eluga edasi mindud. Nüüd remondin kõik asjad ise, mis siis, et võab palju rohkem aega ja võib kaasa tuua ebaõnnestumisi. aga vähemalt teab siis keda süüdistada ja süüdistamine ei maksa nii suurt rahasummat. KAhjuks ei viitsinud tol ajal tarbijakaitsega jaurata ja esindusel jäi õigust üle ka veel. Kohtuuksi selliste asjade pärast kulutama hakata on ka mõttetu. Sellest rattast on siin foorumis ka räägitud isegi.


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No vot, Tazavi räägibki sedasama asja, mida mina oma pika jutuga silmas pidasin. Pisike montaaživiga, kahjud tohutud, aga tegijad kõik põõsastesse pugenud. Siis räägime vastutusest.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas triplekix »

Tegelikult on siin päris oluline point nendes garantii teemades.
Ühest küljest on arusaadav ,et töökoda ei saa anda garantiid sellele, mida ei remontinud, kuid mida samas avas ja kokku uuesti pani. Samas kliendina on täiesti arusaadav nõuda ka sellele garantiid, arvestades eelnevalt loetut.
Võta nüüd kinni :roll:

Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.

Tuono

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Tallinna motodepoo varuosade müüja on eriti ülbe tüüp: 1. müüs mittesobiva suunatulede relee, samas valetades, et see sobib. 2. ei olnud nõus seda täna tagasi ostma/ringi vahetama, väites, et tema ei tea asjast midagi, kuigi lõpuks ikka vahetas (sedagi suure kisa peale). Sellistele haigetele äridele peab tarbijakaitse külla saatma! Samas Villu on jälle depoos väga 5+ inimene :bsmile:


extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas extremist »

Lugedes seda teemat siin saan ainult innustust juurde, et kõik oma rattaga seonduv ise teha. Mingi lambise matsi kätte (kasvõi esindus) küll ei vii. Kunagi uue tsikli ostan siis peale garantiid - adjöö, mind te enam ei näe. Hoian raha, närve ja aega kokku :bsmile:

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Kirs »

extremist kirjutas:

Kunagi uue tsikli ostan siis peale garantiid - adjöö, mind te enam ei näe. Hoian raha, närve ja aega kokku :bsmile:

Ärkad ühel ilusal suvisel hommikul, linnud laulavad lirakiläraki. Ronid rõõmsa palgega oma uue ratta selga, keerad süüte sisse ja kelladelt vahib vastu hirmuäratav veateade, ratas ei käivitu. Võtad tagataskust kruvikeeraja ja hakkad ECU-t maha keerama, tinutuskolb sooja...

SERTÃO

extremist
Postitusi: 603
Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas extremist »

Põhimõtteliselt nii asi toimibki. Pluss see, et internet suur ja lai.. kui Eesti võrgust abi ei leia, on olemas ka välismaa portaalid. Kui muu ei aita siis Ebay on alati abiks, tuleb kindlasti odavam ja kiirem kui oodata pool suve maha.

Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Krt uued autod ja rattad lähevad aina ulmelisemaks. Topitakse aina rohkem elektroonikat peale, tehnika tehakse kestma vaid garantii aja või 150 tuhat ja siis hakkavad otsapidi saba andma igast jubinad. Varsti ei tee ise enam emmigi, viid esindusse kus tihtipeale tehnikud on sama lambad nagu sina ainukese vahega, et neil on tehase programm, mis ütleb neile, et võta tööriist nr... ja vaheta välja detail nr... ja nii tehaksegi ilma süvenemata. Samas ei saa tehikut ka liiga targaks ajada, muidu läheb minema ja teeb oma puhveti...

Et post vähegi asjaette läheks, siis pooldan ka rohkem isetegevust ja kui ise ikka kuidagi ei saa või ei julge (kogemuste puudusest või tööriistade nappudest) asja näppida, siis alles viia töökotta.
Siiani on pigem positiivsed kogemused Tartus Motohooviga. Viisin ratta, tehti mis tahtsin ja lisaks leiti ja kõrvaldati veel viga mis läks meelest mainida. Selline suhtumine mulle meeldib kui vaadatakse remondi käigus kriitilise pilguga veel asju üle ja kõrvaldatakse võimalikud vead.
Suhtumine, et ohh las viga süveneb, siis vaatame mis teha annab (togi)

Töökojad minu arust võtavad tihti vastu töid, milles nad võib olla pole nii pädevad, selle pärast et iga hinnaga hoida klienti. Nusserdavad tihtipeale midagi kokku ja pärast ongi foorumid nuttu ja hala täis. Iga töökoja juhataja peaks teadma, mis tööriistad neil on ja kui pädev neil tehnik ja siis otsuse langetama, kas teha või öelda kliendile viisakalt, et kahjuks seda ei saa me teha. Tavaline juhtum on aga see, et iga suvaline nukataguse putka mehhaanik lööb rusikaga vasta rinda ja vastab jahh loomuliklt ma teen selle töö ära ja käratab veel ulme odava hinna ka. Loks et klient kellel rahamaitse suus jätab oma masina sinna teha ja nii need hädad algavadki.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Stonekurg »

Tuono kirjutas:

Tallinna motodepoo varuosade müüja on eriti ülbe tüüp: 1. müüs mittesobiva suunatulede relee, samas valetades, et see sobib. 2. ei olnud nõus seda täna tagasi ostma/ringi vahetama, väites, et tema ei tea asjast midagi, kuigi lõpuks ikka vahetas (sedagi suure kisa peale). Sellistele haigetele äridele peab tarbijakaitse külla saatma! Samas Villu on jälle depoos väga 5+ inimene :bsmile:

Kas sedasi läksidki? "mida te valetate, et see mitte päris õige relee mida ma tahtsin sobib" ?

kawasaki zx7r

Tuono

Re: Verd, higi ja pisaraid-negatiivsed kogemused tsiklitööko

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Stonekurg kirjutas:
Tuono kirjutas:

Tallinna motodepoo varuosade müüja on eriti ülbe tüüp: 1. müüs mittesobiva suunatulede relee, samas valetades, et see sobib. 2. ei olnud nõus seda täna tagasi ostma/ringi vahetama, väites, et tema ei tea asjast midagi, kuigi lõpuks ikka vahetas (sedagi suure kisa peale). Sellistele haigetele äridele peab tarbijakaitse külla saatma! Samas Villu on jälle depoos väga 5+ inimene :bsmile:

Kas sedasi läksidki? "mida te valetate, et see mitte päris õige relee mida ma tahtsin sobib" ?

Ei, ma helistasin ja ütlesin, et see väidetavalt sobiv relee on üldse kahe juhtmega aga Hondal on kolm juhet, sellepeale müüja ütles, et peab aretama aga enne ostu rääkis, et sobib ilusti, minu jaoks on see valetamine kliendile.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”