1. leht 305-st
Linke, pilte ja videosid
Postitatud: 14 Sept 2007, 19:02
Postitas numan
allikas-http://ziza.ru/2007/09/05/samodelnyjj_m ... _foto.html
tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole
Postitatud: 21 Sept 2007, 17:48
Postitas Lihtnepoiss
vägev elukas
Postitatud: 21 Sept 2007, 19:04
Postitas Kidrock
Jagaja asukoht küll selline, et sellega võib küll vist vihmasajus nalja (särtsu) saada.
Postitatud: 21 Sept 2007, 21:23
Postitas Maicle
Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.
Gas 53 mootor oli 53 hobust, kuidas sealt 200 välja võluti....
Ning 2 sek 100 on ka kaheldav, Kui sel autol gaas põhja lükata hakkasid vaikselt püttad tööle plõnts plõnts, Tollel võttis 3 sek aega et mootor pöördesse ajadagi.......
Kui siis ei kasutatud seda stiili, et gaas põhja, käik sisse ja stardi ajal vaikselt sidurit lahti laskma....(arvan et nii oligi)
Aga mis kuradi moodi sa 150 Hobust juurde võlud sellele kärsale ?
Tegu on lihtsa arutlusega
Postitatud: 21 Sept 2007, 21:34
Postitas piloot
Eks nad oma tehtud dünopingil mõõtsid...
Postitatud: 21 Sept 2007, 22:19
Postitas Tziklivend
[quote="Maicle"]
Gas 53 mootor oli 53 hobust
Saja ringis oli...53 mootori edasiarendusel (Tšaika) mootoril oli mäletamistmööda 5,53 L ja 200hp
Postitatud: 21 Sept 2007, 22:40
Postitas vilosius
Sellest tsiklist oli must versioon ka, see oli palju sõjakam
Postitatud: 21 Sept 2007, 23:33
Postitas kama2
Maicle kirjutas:Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.
Gas 53 mootor oli 53 hobust,
Naljamees. Sinu juttu järgi, on siis GAZ 51 - 51 hobust, GAZ 52 - 52 hobust. Muidugi, kust venelastel muidu need hobused tulevad. Koguvad ja lisavad ühe hobuse kaupa neid juurde
ГАЗ-53. Она оснащалась новым V-образным 8-цилиндровым мотором ЗМЗ-53 в 115 л.с, ehk siis 115 hobust või 86 Kw.
Ja muide see sini-kollaseks värvitud rattas oli toodud sinna nii sama näitamiseks.
Kuna GAZ 53 vajab jahtuseks ka suurt jahtusradikat, siis originaalis oli see rattas korviga, mille taga osas ka radiaator paistab.
Teie laiskusel pole piiri, isegi ei viitsita hiirega lingi lahti teha ja asja üle vaadata, kohe targutama ...
Postitatud: 22 Sept 2007, 01:16
Postitas Maicle
Vaatasin seda linki...mis ma sellest venekeelest ikka aru saan
Mu loogika ei olnud selles, et 52 on 52 hobust jne...Kohe üldsegi mitte, mul oli suht kindlast allikast pärit see 53 hobust, allikas eksis.
Vabandan, et teemat aretasin.....
Postitatud: 22 Sept 2007, 09:06
Postitas virkostein
mõtlesin ka, et miks see sidur nii jala kui ka käega on, on see võimalik, et lihtsalt käega ei jõua seda sidurit tõmmata ja koos jalaga on siis kergem?
hea põhjus suitsetamist maha jätta
Postitatud: 19 Okt 2007, 22:01
Postitas 19Martinez79
Re: Linke, pilte ja videosid
Postitatud: 19 Okt 2007, 22:19
Postitas Zidist
numan kirjutas:
tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole
Sobib kindlasti sellele inimesele, kes midagi suurt ihkaks kuid raha Boss Hossi jaoks napib
Postitatud: 19 Okt 2007, 23:07
Postitas vilosius
Postitatud: 19 Okt 2007, 23:12
Postitas westel
Gas 53 on 50 hobujõudu w?
Mis asja? Üle saja ikka...mingi 115hp vms
Re: Linke, pilte ja videosid
Postitatud: 19 Okt 2007, 23:15
Postitas Panthera
et 200 hobust nagu
Re: Linke, pilte ja videosid
Postitatud: 20 Okt 2007, 02:40
Postitas Raigo
numan kirjutas:
allikas-http://ziza.ru/2007/09/05/samodelnyjj_m ... _foto.html
tootja- Desperados MC
mootor- Gaz53
töömaht- 5 liitrit
pütad- 8tk
võimsus- 200 hobust
kiirendus 0-100km/h - 2sek
üks käik, sidurit lahutatakse käe ja jala abiga (?)
üle 200km/h pole sellega sõidetud
Kindlasti on paljud juba neid pilte näinud (ise vähemalt küll), aga samas paljud pole
Enne ei usu, kui pilte näen, et see raske kärakas 2 sek sada sõidab.
Tea, kaua see paat oma elus tuuletunnelis viibinud on
Vaadates seda käsikäru rehvi ees ei julgeks küll uskuda ,et sellega 100-ga sõita kannatab.
Esipidur tundub ka väga võimas olevat. Taaskord eeldades kaalu ja väidetavaid kiirusomadusi, siis kas ta üldse pidurdab
lühidalt öeldes:" looks like a porn."
Postitatud: 20 Okt 2007, 09:17
Postitas kr0om
Maicle kirjutas:Sai uuritud asja, väga võlts tundub asi.
Gas 53 mootor oli 53 hobust, kuidas sealt 200 välja võluti....
Ning 2 sek 100 on ka kaheldav, Kui sel autol gaas põhja lükata hakkasid vaikselt püttad tööle plõnts plõnts, Tollel võttis 3 sek aega et mootor pöördesse ajadagi.......
Kui siis ei kasutatud seda stiili, et gaas põhja, käik sisse ja stardi ajal vaikselt sidurit lahti laskma....(arvan et nii oligi)
Aga mis kuradi moodi sa 150 Hobust juurde võlud sellele kärsale ?
Tegu on lihtsa arutlusega
Mokitsarondilgi väänas oma 1500 kuubikuga 75 obest ära. Tuletõrje Gas 53 olid forseeritud pillid ja neil oli obeseid kogunisti 120 ringis. Aga 200 ja 100km 2 sek. on siiski natuke fufloo ja väheusutav. Eks see ole see suurushullustuse asi.
Postitatud: 20 Okt 2007, 14:28
Postitas rallitaja
See värk ajas mulle järjekordse, ülimalt idiootse ja mida kõike muud mõtte pähe... Teeks mosse mootoriga tsikli
Postitatud: 20 Okt 2007, 15:00
Postitas Cado
Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.
Re: hea põhjus suitsetamist maha jätta
Postitatud: 20 Okt 2007, 17:27
Postitas bash
Seal on see lahter, et kas oled optimist või pessimist. Panin algul optimist, peale kella vaatamist mõned sekundit tuli tahtmine pessimist sinna juba panna. Selline kell on kõige nukram kell mida ma näind olen . Eelistaks ikkagi Casiot.
Postitatud: 20 Okt 2007, 19:14
Postitas Raigo
Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.
Niikaua kuni see sapakas kohapealsetel pööretel käib, on väga ilus hääl. Aga kui pöördeid anda, tekib vana tuntav sapika trilin
Postitatud: 20 Okt 2007, 19:46
Postitas rallitaja
Raigo kirjutas:Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis täitsa olemas ja päris ilus hääl ka teisel.
Niikaua kuni see sapakas kohapealsetel pööretel käib, on väga ilus hääl. Aga kui pöördeid anda, tekib vana tuntav sapika trilin
Seda olen ma sõitmas näinud. Seal mingi emmilise kast otsa pandud sapaka mootorile.
Postitatud: 16 Nov 2007, 21:43
Postitas numan
rallitaja kirjutas:Raigo kirjutas:Cado kirjutas:Sapaka moororiga kroom on Eestis olemas.
vana tuntav sapika trilin
emmilise kast otsa pandud sapaka mootorile.
Sest on palju pilte ajakirjanduses olnud, kas mitte motomaania temast ei kirjutanud. Treffil sai seda ka näpuga vaadatud, päris palju tulesid on asjal külge pandud- pimedas näeb kaugelt.
Aga ostsin ma eile venekeelse Moto ajakirja ja seal jutt sapakamootorilisest korvitsiklist mida üks invalid omale käru asemel ehitas, tollel on mootor koos zaz kastiga põiki pandud ja üks (zaz kasti) oss veab tagasilda mis omakorda tsikli tagumist ja korviratast. Samas vasakult vaade on V mootor nagu me kroomidel aint tal v4 mitte 2
Postitatud: 21 Nov 2007, 18:17
Postitas vovencij
Vene T55 tanki mootoriga tsikkel
Veel pilte:
http://drugoi.livejournal.com/2403243.html
Postitatud: 21 Nov 2007, 19:44
Postitas Kipsi
sellisega kyll mingit sõidunaudingut pole vist.
Postitatud: 21 Nov 2007, 23:54
Postitas ulmo
Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...
Postitatud: 22 Nov 2007, 00:40
Postitas vilosius
ulmo kirjutas:
Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...
Asi pole tilli suuruses. Sellised rattad nagu Kris. kunagi siin foorumis kirjutas Hoss Boss-i kohta , on sellised fuck-off stiilis rattad. Ja Sina Ulmo, hakka ennast vaikselt harjutama mõttega, et osa inimesi armastavad mootorrattaid, mis asfaldilt maha ei keera ja rutshkat keerates detsibille ja co2-te cm3-i kohta eriti ei loe..
Postitatud: 22 Nov 2007, 09:34
Postitas piloot
ulmo kirjutas:
Tea, kui pisike ikka till olema peab, et selliseid asju kompensatsiooniks vajatakse...
Et siis, kaherattalisi nagu selle eesmärgiga ostetaksegi Kui sellised mured siis võid ju kohe tee äärest telefoni posti üritada püksi toppida...
Postitatud: 22 Nov 2007, 10:55
Postitas ulmo
vilosius kirjutas:/.../ on sellised fuck-off stiilis rattad/.../
Ja mis asi on "fuck-off" stiil?
Postitatud: 22 Nov 2007, 11:54
Postitas Piipz
see on sama mis "i-dont-give-a-fuck" stiil