Huumorit

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5321
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1119 korda
Tänatud: 247 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 31 Jaan 2016, 18:22

franz125 kirjutas:Sama tõsiseltvõetav nagu need muudki sarjad kus "prof rekkamees"räägib kui veokal piduritest õhk ära kaob siis seisma ei jää ja põrutab bambusesse.
Eks ta tegelkult nii ongi,sest veel hiljaaegu olid haagised ilma käsipidurita,pidas ainult auto veosild,kui õhk maha jooksis ehk siis hoopaealt täislastis autoga oli käiguga pidurdamisest rohkem abi,kui sellest ise rakenduvast kässarist.On omal selline juhus olnud,õnneks küll maanteel ja sain lihtsalt ise pidama, mootorit lõpuks välja suretades.


Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

franz125
Postitusi: 2674
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas franz125 » 31 Jaan 2016, 18:40

No ma 20 aasta taguse aja peale ei mõelnud kui seda tänapäevast saadet juhtusin nägema.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5321
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1119 korda
Tänatud: 247 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 31 Jaan 2016, 18:48

franz125 kirjutas:No ma 20 aasta taguse aja peale ei mõelnud kui seda tänapäevast saadet juhtusin nägema.
Ei olnudki see aeg nii kaugel,auto millega see juhtus oli 2005.a vl Volvo FH ja KRONE ja haagis .Haagistel on kõik sillad isepidurduvad vist mitte kõigil tootjatel isegi täna,reeglina on kahel sillal,aga paljudel ka ainult ühel sillal kolmest.Autodel on üldjuhul kaks telge ,aga seda vist alates 2006-8 kandist.Kohustust tegelikult pole ,piisab kui üks sild on varustatud käsipiduriga nii vedukil kui haagisel.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1690
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas pühak » 31 Jaan 2016, 19:31

Enda istumise all pikema aja vältel olnud veokitest olid 1979.a. Volvo F12-l kõik pidurikambrid vedrudega, s.t. kui õhk maha jooksis, olid autol kõik pidurid peal. Samas, 1986.a. Sisul olid vedrudega kambrid ainult veosillal. 80-date algupoolest pärit Zil 554-ga võis pehmet maandumiskohta otsima hakata, kui õhk ära oleks kadunud, nagu ka urmas66 kirjutas.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

daub
Postitusi: 630
Liitunud: 17 Jaan 2010, 00:58
Tsikkel: F6C 1500
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas daub » 03 Veebr 2016, 21:03

Jäin siin mõtlema fraasi üle "Parem must minevik kui lilla tulevik" ... äkki see oligi Michael Jacksoni motiiv?
Kui sa tahad igal juhul kruusa vältida, siis leiab kruus su üles.
Pilt
Kasutaja avatar

Stonekurg
Postitusi: 242
Liitunud: 21 Apr 2007, 15:46
Tsikkel: zx7r
Asukoht: Laulasmaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas Stonekurg » 04 Veebr 2016, 01:25

franz125 kirjutas:Võmalik isegi.tänapäeva hydropidurid teevad ju sama nalja.Mis tegelikult on kõigi muude turvatrikkide juures kuidagi maha jäänud.
"Tänapäeva uunikumide hydropidurid" v kujutad ette kuidas kõikide rataste voolikud korraga purunevad? See oleks nagu võit eurolotoga
kawasaki zx7r
Kasutaja avatar

Motorized
Postitusi: 237
Liitunud: 04 Mai 2009, 21:04
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 3 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas Motorized » 04 Veebr 2016, 08:59

Tsitaat ühest foorumist teemal ''quattro vs x-drive'':

''Aga kas X mehed üldse tavaliste bemmi meestega suhtlevad? Kolm- ja viissada ikse on suhteliselt vähe ja x5, x6 vennad tunduvad sellised ülbed, umbes nagu lolo ja pepe filmis need teised pingviinid.''
Kasutaja avatar

Vapsik
Postitusi: 470
Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas Vapsik » 04 Veebr 2016, 09:57

(lol)
Klassisüsteem.
Aga ilmselt saaksid omavahel ikka suheldud kui ühine vaenlane Quattro silmapiiril ;)

Meenus analoog - eetlaste ja venelaste vahel võib olla hõõrumist aga kui silmapiiril on murjam, on mõlemad ikka üsna ühtemoodi ja võivad jõud küll ühendada. Kui ühel päeval oleks vaja rinda pista kahe peaga humanoididega, oleks murjam ilmselt ikka väga meie sarnane ja võiks temaga luurele minna küll.

franz125
Postitusi: 2674
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas franz125 » 04 Veebr 2016, 10:14

Stonekurg kirjutas:
franz125 kirjutas:Võmalik isegi.tänapäeva hydropidurid teevad ju sama nalja.Mis tegelikult on kõigi muude turvatrikkide juures kuidagi maha jäänud.
"Tänapäeva uunikumide hydropidurid" v kujutad ette kuidas kõikide rataste voolikud korraga purunevad? See oleks nagu võit eurolotoga
Pedaali põhjavajumiseks piisab ühest voolikust ja kui kiirus piisav ei ole sul aega ülesse pumbata.Ja väljas oledki.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


grahv
Postitusi: 1059
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: VX, GSX, Pegass
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 30 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas grahv » 04 Veebr 2016, 10:52

Õhkpiduritest veel... Sattusin kord Sossi mäelt alla tulles korralikku ummikusse zil-131 ja raske 2-teljelise haagisega (vaja oli siis bussijaama poole pöörata) - ikka meeter edasi ja susss-susss... Poole laskumise pealt märkan, et õhuseier hakkab nulli langema. WAT??? Ei tohiks ju ometi nii kiiresti langeda! Kujutasin juba elavalt ette, et lähiajal kas lükkan kõik sõidukad foori alla hunnikusse kokku või siis lukustuvad käru rattad keset ummikut... Ülejäänud osa kallakust alla nõksutasin käsipiduriga aidates ja täisgaasiga, et veidigi õhurõhku üleval hoida - kaasliiklejate näoilmeid ei hakka kirjeldama :D Pärast selgus ka õhu kadumise põhjus - käru õhuvoolik oli vigastada saanud ja lekkis parasjagu niipalju, et maanteel täistuuridega sõites hoidis rõhu normaalse.

JAWAmees
Postitusi: 198
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas JAWAmees » 06 Veebr 2016, 22:16

Minu meelest liigitub päris hästi siis teemasse klikk
Alati on kuidagi naerma ajanud kodanikud, kes oma X väärtusega katkisesse asja matavad X*0,9 summa raha ja siis üritavad 2X hinnaga müüa :mrgreen:

reimps

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas reimps » 06 Veebr 2016, 22:41

15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 710
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas kaimex » 06 Veebr 2016, 23:07

reimps kirjutas:15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.
38k ongi palju. Õnneks asi huumori teemas. ;) Mina ostsin just chillimiseks ja bike transpordiks diisel mikroka, kus 445 tkm ees. :)
Viimati muutis kaimex, 06 Veebr 2016, 23:47, muudetud 1 kord kokku.

kurikristjan
Postitusi: 1242
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas kurikristjan » 06 Veebr 2016, 23:16

Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 710
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas kaimex » 06 Veebr 2016, 23:46

kurikristjan kirjutas:Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?
Vaata Chevrolet chevy van-e 6.2 d. Paljudel Soomes müügil olevatel 700+tkm ees. Osadel ka 900+. Ikka liiguvad. (w) :bsmile:
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1690
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas pühak » 06 Veebr 2016, 23:51

Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

kaimex
Mode
Postitusi: 710
Liitunud: 05 Mai 2015, 21:54
Tsikkel: honda putukas :P
Asukoht: Tartu / Pohjanmaa
Tänanud: 37 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas kaimex » 06 Veebr 2016, 23:55

pühak kirjutas:Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.
Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1228
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: Yamaha XTZ 750 ST, KTM 250 EXC
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas isakene » 07 Veebr 2016, 01:10

kaimex kirjutas:
pühak kirjutas:Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.
Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...
Vitosi kirutakse seepärast et roostetab. Enne CDI ajastut ei olnud mootorid ka teab mis.
Aga enda Vitol kere tehtud ja 112CDI versioonil saab kohekohe pool milli ette. Ainult Euroopa tripil tahtis õli juurde saada, kui ca 5000+ oli mööda kiirteid 120-130-ga lastud. Mersu OM610 mootori eluiga peaks viisaka käitumise korral kenasti 800k+ km kandis olema.
Läbisõidust rääkides, mul on küünis Nissani SD33 diisel, läbi sõitnud suurusjärgus 2 milli. Suitseb, aga sõidaks ilmselt veel. :) 400k km on sellel mootoril parasjagu sissesõit, mill läbisõitu pole neil mootoritel mingi haruldus. Oma kogemus.
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1690
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas pühak » 07 Veebr 2016, 01:13

kaimex kirjutas:
Spoiler
Näita
pühak kirjutas:Mu Vito kaubikul pool milli ees ja isegi õli pole vaja vahetusvälba (22 t/km) jooksul lisada. Kapotialusest on ainult küttepumpa remonditud. Mootorit, käigukasti pole isegi mitte lahti võetud. Ka sidur on tehase oma.
Mis aasta Vito on? Üldiselt kõik kiruvad Vitosi... 22 tkm tundub suht palju meie oludes. Enda teisel autol tehase välp 30tkm ja ise vahetan 10 tkm-i peal. Samas kohe ka õhufiltri, kuna olen näind neid turbosi, mis oleks nagu liivapritsiga üle lastud...
2000.a. 108cdi. Minu käes 2004 kevadest, ehk 3,5 aastat vana ja sõitnud oli siis 82 tuhat, mida esindus hooldusajaloo järgi oli nõus kinnitama. Pumbas on kuskil 100 tuhandese läbisõidu peal rõhkusid juurde keeratud ja sama ajal ka aju kallal käidud, see võib olla põhjus, miks on tulnud pumba tihendeid vahetada. Läks enne meelest, et pihustid on aasta eest remondikomplekti sisse saanud, kuna otsad olid ikka väga ära kulunud. Kerega on asi nutusem: liistust allpool pole enam ühtki originaalset küljeplekki. Nüüd tahavad põrandatalad keevitajaga sõbraks saada. Isegi katuses on roosteauk sees. :evil:
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

reimps

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas reimps » 07 Veebr 2016, 09:19

Mu ainuke kogemus on Vitoga eelmisest aastast, kui ühe autorendist võetud Vitoga (mis oli just otse täishooldusest tulnud) sai vaikselt piki Mustamäe teed kiirendama hakates (Kadaka tee risti foori alt) ja keset ristmikku sain täitsa tühja koha pealt airbagidega näkku :mrgreen:
Pärast selgus, et värskelt hooldatud masinal oli kardaan eesmisest kinnitusest lahti tulnud ja auto arvas, et tegu on avariiga. Suht huvitav kogemus oli. Õnneks sai sest peldikust kohe lahti ja mujalt märksa parema volkaribussi, millel isegi konditsioneer täis oli :)
Kasutaja avatar

isakene
Postitusi: 1228
Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
Tsikkel: Yamaha XTZ 750 ST, KTM 250 EXC
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas isakene » 07 Veebr 2016, 10:45

Silberi mutrivillud vist armastavadki vidinaid auto küljes lahti jätta. Enda Vito ma tänu sellele superodavalt kätte saingi, et omaniku meelest on masin uimane ja janune aga silberi tüübid olid mootori hiljaaegu väga brooks tunnistanud. Peale seda, kui silberis lahti unustatud turborõhu anduri voolik ja juhtmepistik paika said, nurrus mootor nagu magav tiiger ja kütusekulu üle ka kuidagi kurta ei saa... ühe õnn ja teise õnnetus või kuidas see oligi...;)

kurikristjan
Postitusi: 1242
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas kurikristjan » 07 Veebr 2016, 10:52

kaimex kirjutas:
kurikristjan kirjutas:Kuuesajane võib veerand miljonit ka sõita heades tingimustes. Mu vana xj odonäit oli 230k, kui mälu ei peta.

Elukaaslase Volvo 850-l (2,5 bens) on 493000 ees ning kasvab... Originaal. Kapremonti pole tehtud. Mõni räägib, et diislil pool milli palju?
Vaata Chevrolet chevy van-e 6.2 d. Paljudel Soomes müügil olevatel 700+tkm ees. Osadel ka 900+. Ikka liiguvad. (w) :bsmile:
Ma arvasin, et miljon on nendel esimene õlivahetus... :bsmile:

Siin üks tõsine mersu.
http://www.omgfacts.com/motors/11770/A- ... lion-miles
Kasutaja avatar

Vint
Mode/Toetajaliige
Postitusi: 1571
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome-Riihimäki
Tänanud: 86 korda
Tänatud: 77 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas Vint » 07 Veebr 2016, 11:34

Lapist võib vabalt leida 1,5 miljonit, läbi sõitnud mersusid. Seal muide ei soolata teid, seega suurem lootus, leida kobedam auto.
Esimeste vitode diiselmootorid olid laisalt tehtud, nad rsk puurisid sõiduauto mootori natuke suuremaks ja viskasid sinna raami. Sellet on suht tavaline, et
mootori tihendid annavad mingi aja möödudes järgi. Nagu eelpool mainiti- CDI'de tulekuga mõni asi paranes.
Teisalt käiguvahetuse probleemid süvenesid ja rooste samuti.
Oli vist 2007-2008, kui juhatusest üks suurem tegelane vahetus ja siis tunnistati ka avalikult, et nüüd pöördume algse kvalteedi juurde tagasi.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1008
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas MarekM » 07 Veebr 2016, 11:42

Tänks. Pole ammmu nii palju itsitanud, kui nüüd viimaseid postitusi lugedes.
フーリガン

reimps

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas reimps » 07 Veebr 2016, 12:51

Mis seal itsitada, mul oli mõni hetk ikka täielik hämming, püssirohuhais ei teinud asja lihtsamaks :mrgreen:
Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1690
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 76 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas pühak » 07 Veebr 2016, 17:00

Minu omaga, kui tahad airbäägiga näkku saada, pead selle ise kaasa võtma. :D Konditsioneeriprobleemid on ka tundmatud.
Millalgi sajandi esimestel aastatel hakkas Mersu keskkonnasõbralikuks: Soov oli kasutada vesilahustuvadi värve, praktikas käis sellega kaasas keredetailide ja tervete autode endisest tükk maad kiirem taaskasutusse andmine. Loodussõbralikkus missugune. :twisted: See algse kvaliteedi juurde tagasipöördumine olevat tähendanud vesivärvide kasutamisest loobumist.
"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

franz125
Postitusi: 2674
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 109 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas franz125 » 07 Veebr 2016, 18:23

Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 5321
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1119 korda
Tänatud: 247 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas urmas66 » 07 Veebr 2016, 20:12

franz125 kirjutas:Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.
Meil asfalteeriti eelmisel aastal territooriumi ja meestega juttu puhudes tuli selline asi välja,et ka bituumen on vesilahuseline,mis asfaldis kasutatakse.Katuse bituumen on juba aastaid vee baasil,seda ma teadsin,aga et ka teedel kasutatav on,see oli üllatus.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

JAWAmees
Postitusi: 198
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas JAWAmees » 07 Veebr 2016, 23:37

reimps kirjutas:15 aastat vana ratta kohta on 38 000 läbisõitu palju vä? :shock:
Mu 8-aastasel samapalju ees, nüüd on vist pe*ses, parem ei proovigi müüki panna.
Reimps- kust sa välja lugesid, et see läbisõit oleks probleem minu jaoks?

Krt, läbi hammustasin :mrgreen: Telikult pidin panema lingi foorumis olevale kuulutuseleÜks teema veel samast rattast
Kasutaja avatar

ert
Postitusi: 66
Liitunud: 18 Juul 2003, 23:04
Asukoht: Seinasõidupealinn
Tänatud: 1 kord

Re: Huumorit

Lugemata postitus Postitas ert » 08 Veebr 2016, 15:56

urmas66 kirjutas:
franz125 kirjutas:Autotootjad võivad kasutada ainult vesivärve,lakk on endine,seda pole veel suudetud vesipõhiseks teha.
Meil asfalteeriti eelmisel aastal territooriumi ja meestega juttu puhudes tuli selline asi välja,et ka bituumen on vesilahuseline,mis asfaldis kasutatakse.Katuse bituumen on juba aastaid vee baasil,seda ma teadsin,aga et ka teedel kasutatav on,see oli üllatus.
Asfaltis ei saa kindlasti emulsiooni kasutada, enamikel meil kasutatavate asfaltsegude segamistemperatuur on kuskil 140-180 kraadi vahel. Emulsiooni kasutatakse kihtide vahel kruntimisel.



Vasta

Mine “Ajaviiteks...”