Üks trikiga vastus.
Oleks vaja gaasirulli nö võimendit või kordistit, et keerad vähe aga kerib peale rohkem kui keerad. Arvasin, et throttle accelerator vms, aga ei leia õiget asja, samas oleks nagu kunagi näinud et selline asi olemas?
Kas ei saa panna lihtsalt teise läbimõõduga gaasirulli, kui on trossiga ikka...
Novot, pole seda enne juppidena vaadanud, ilmselt tuleb midagi sellist otsida.
Tänud! Hea video ja muu info. Leidsin nüüd kiirelt jah, et quick throttle ja zip-tie mod. Eks näis, kas lihtsam saada suurem rull või sinna miskit aretada.
Enamus japsidel saab paigaldada Yamaha R1 gaasirulli mis annab oluliselt lühema käigu.
Kas võib olla mingi mootorratturi kiiver? Ja prillid? Kollaste klaasidega, näevad välja nagu mingid gaasikeevitaja omad vms.
Küsiks ka ühe lolli küsimuse... Kätte hakkab jõudma aeg esimest korda elus rattale uued rehvid alla osta... Et kui mulle tundub, et ratast vahetada ei tahaks, aga metsa kutsub natuke, siis on ok oma nakedile (Yama FZ6) midagi mesikumat alla panna... Näiteks Dunlopi Mutant... On see OK?
Assamait kirjutas: ↑08 Aug 2020, 21:48Küsiks ka ühe lolli küsimuse... Kätte hakkab jõudma aeg esimest korda elus rattale uued rehvid alla osta... Et kui mulle tundub, et ratast vahetada ei tahaks, aga metsa kutsub natuke, siis on ok oma nakedile (Yama FZ6) midagi mesikumat alla panna... Näiteks Dunlopi Mutant... On see OK?
See on täiesti ok. Mutandid näevad nakedi all päris ägedad välja ka
Assamait kirjutas: ↑08 Aug 2020, 21:48Küsiks ka ühe lolli küsimuse... Kätte hakkab jõudma aeg esimest korda elus rattale uued rehvid alla osta... Et kui mulle tundub, et ratast vahetada ei tahaks, aga metsa kutsub natuke, siis on ok oma nakedile (Yama FZ6) midagi mesikumat alla panna... Näiteks Dunlopi Mutant... On see OK?
Need Dunlopid just väga käredad välja ei näe. Kuivaga saab sõita, märjaga on lootusetu. Kruusateedele kõlbab ikka, aga kruusateedel sõitmise mõnu jäägu igaühe enda hinnata.
Metsateedele minnes ilmselt tsikli lõhkumine kiire tulema. Libedaga külili vajumine, juurikate ja kividega summutitorude ära lõhkumine (kui see naked just kõrgeks pole tõstetud?) ning kauge kaarega liiga kiire esimene käik tüütavad kiirelt.
Kui ainult kuiva ilmaga sõidad, siis anna aga tuld!
Kui juba Dunlopi vaatad, vaata midagi Trailmax seeriast.
Kas siin veel peale minu kedagi, kes žiletiteri sithotstarbeliselt kasutab? Teeks postikulude kokkuhoiuks ühistellimuse, privas edasi.
No annab ikka. Mul kulub neid Fusion terasid 4-8tk kuus (a ma ajan ju pead ka) ja siis 4tk hind, kõige odavam, mis ma siit leian, on kuskil 13€.
Seega "juuksurikulud" on 25 euri kuus.
Ma pidasin silmas tõsiseid töövahendeid (DE blade), mitte neid näosügamisvahendeid. Nood jäägu ikka endiselt algkooli juntsudele.
Lihtsalt huvipärast küsin [mention]Piipz[/mention], kuidas kukla siledaks tõmbad? Kaks peeglit?
Ma ajan tavaliselt ise masinaga juuksed maha ja pole kunagi julgenud piiramise teed minna. Min. kõrgus terale ja ikka saab nii igaks juhuks mitu korda nühkida ja kuulata, kas jäi midagi tera ette või ei.
Kaalika individuaalgruumimise tarbeks on too - https://www.headblade.com/
Vint kirjutas: ↑10 Aug 2020, 17:15Lihtsalt huvipärast küsin @Piipz, kuidas kukla siledaks tõmbad? Kaks peeglit?
Ma ajan tavaliselt ise masinaga juuksed maha ja pole kunagi julgenud piiramise teed minna. Min. kõrgus terale ja ikka saab nii igaks juhuks mitu korda nühkida ja kuulata, kas jäi midagi tera ette või ei.
ei pea isegi vaatama, katsudes tunnen, kas jäi alles. need "päris" töövahendid on jah ehk ainult habeme jaoks ja peegli ees tegemiseks, kardan, et nendega oleks mu kukal koguaeg triibuline, st need oleks ohtlikud
Piipz kirjutas: ↑10 Aug 2020, 19:25Spoiler
Vint kirjutas: ↑10 Aug 2020, 17:15Lihtsalt huvipärast küsin @Piipz, kuidas kukla siledaks tõmbad? Kaks peeglit?
Ma ajan tavaliselt ise masinaga juuksed maha ja pole kunagi julgenud piiramise teed minna. Min. kõrgus terale ja ikka saab nii igaks juhuks mitu korda nühkida ja kuulata, kas jäi midagi tera ette või ei.
ei pea isegi vaatama, katsudes tunnen, kas jäi alles. need "päris" töövahendid on jah ehk ainult habeme jaoks ja peegli ees tegemiseks, kardan, et nendega oleks mu kukal koguaeg triibuline, st need oleks ohtlikud
Olen ka kaalika aerodünaamikasse panustanud igasugu teradega, aga lihtsam on lõiketallaga siilikaks lasta. Kukalt mätsi peale ajamist maarjasega või masseri termaalveega (Avene on siiani parim). Maarjase hea omadus on see, et mida vähem pärast nahal kipitab, seda parem ja vahedam oli tera.
Mida ja kustkohast on soov tellida? Venes toodetud Giletted on letikaup.
Midagi peenemat saab https://www.kuninghabe.ee/et/c/ziletiterad
Kui terade peale liiga palju kulub on mõtet habemenoa peale mõelda.
Kas naaberriigis Lätis on olemas midagi samalaadset nagu Maanteeameti sõiduki taustakontroll https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... ntroll.jsf, et saaks kontrollida Läti registris oleva sõiduki elementaarseid andmeid?
StreetMoto kirjutas: ↑11 Aug 2020, 09:28Kas naaberriigis Lätis on olemas midagi samalaadset nagu Maanteeameti sõiduki taustakontroll https://eteenindus.mnt.ee/public/soiduk ... ntroll.jsf, et saaks kontrollida Läti registris oleva sõiduki elementaarseid andmeid?
Minu teada just sellist ei ole,aga e-teenindus on olemas. Mida seal e-teeninduses teha saab ei oska öelda. Mingi üldine autoregistri laadse asutuse info nr on neil, äkki saab siit küsida. + 371 670 257 77
kalju1 kirjutas: ↑11 Aug 2020, 09:04Mida ja kustkohast on soov tellida? Venes toodetud Giletted on letikaup.
Midagi peenemat saab https://www.kuninghabe.ee/et/c/ziletiterad
Kui terade peale liiga palju kulub on mõtet habemenoa peale mõelda.
Tellida plaan Svenssooniast. Gilette töövahendid on aina viletsamaks läinud, Moskvas toodetud Rapira nimeline toodang on tunduvalt parem, kuid meil vähesaadav. Sinu viidatud lehel on teradel pöörased hinnad. Roheline Derby omaduselt on jama ning must Derby arenenud maailmas maksab tunduvalt vähem (minu viimane ost oli 55 kop pakist kuna plokiga ostsin). Feather on sääl õiglase hinnaga ja ülimalt terav, mistap algajaile suisa eluohtlik. Paraku nürineb 3-4 ajamiskorraga kasutuks. Teine äärmus on jälle PolSilver Iridium (nüüdseks ka GiIlette bränd) ja Iisraeli toodang (Super+ Platinum/ Crystal/ Tomy jne). Oluliselt odavamad, vähem teravamad ja 10+ x tõsist tööd pole neile siiani probleemiks olnud. Üle keskmise hea on ka ülemise otsa Egiptimaa/ hindude toodang. Terandus on tänapäevase valiku juures paras raketiteadus ning erinevate tootjate terad käituvadki erinevalt. Lisafaktorina juurde veel erinevad terapardlid, kasutav habemeajamisseep, tarbevee kvaliteet, valitud pintsel jne. Seega YMMV (kilometaaž seoses asjaoludega on personaalne). Pikk jutt - ilus jutt
Habemenoa peale lähen pinsipõlves tagasi, hetkel terahoolduseks ja hoonimiseks pole aega. Siis ehk õpin seda lugupidamist väärivat töövahendit ise ka teritama. Ajamiseks tuleb end fakiiri kombel erilise rahu seisundisse viia, et planeeritav tegevus skalpeerimisest erineks.
See on küll tõsi, et Gilette muutus mingi aeg saastaks märkasin sama asja ja hetkel ostan lõua kaapimiseks vajaliku Lidl'ist...
Hinna poolest mõistlikum jaaa- natuke kauem peab vastu.
Kes on parim googeldaja? Ma arvan, et see, kes leiab mulle tellimisvõimalusega kiivri M-suuruses ja mattmustana Held Concor 7890.
Miks? Tahan just seda kiivrit.
Lähtudes pealkirjast, kas peaks vahetama või hooaja lõpuni nii vähe aega, et pole pointi enam?
[mention]StreetMoto[/mention]