Tuli selline hiljutine uudis meelde:
https://forte.delfi.ee/news/auto/geniaa ... d=88566385
Teistest markidest küll jutt aga... pole kunagi huvi tundnud, äkki need mõõdud samad. Osta-s paistab müügiski olevat.
Tuli selline hiljutine uudis meelde:
https://forte.delfi.ee/news/auto/geniaa ... d=88566385
Teistest markidest küll jutt aga... pole kunagi huvi tundnud, äkki need mõõdud samad. Osta-s paistab müügiski olevat.
Räägime korraks põhikooli matemaatikast. Täisnurkne kolmnurk. Jõudsin nii kaugele , et sinA(loe: siinusalfa)=8/17,5.
8 on nurga vastaskaatet ja 17,5 on hüpotenuus.
Laua peal on ka arenenud kalkulaator, kuhu neid numbreid toksida. Mis järjekorras neid nuppe vajutada, et vastus oleks kraadides ?
Põhilised vastused minu meetoditega on 0,99 ja SYN ERROR .
Edit : kalkulaatorile tuleb ette saada kiri "siinusastmesmiinusüks" selle järgi trükkida 0,45 ja vajutada võrdusmärgile. Vastuseks 26,7 kraadi.
Kalkulaatoril on režiimid RAD ja DEG - esimesel juhul tuleb pöördsiinuse vastus radiaanides (mis on tegelt palju parem ja mugavam nurgaühik) ja teisel juhul kraadides.
A kõige lihtsam on kirjutada Google'isse "arcsin(8/17,5) in degrees" ja vajutada Search. Või siis neti.ee-sse "deg(arcsin(8/17,5))", juhul kui see stiil peaks rohkem meeldima.
Oskab keegi soovitada kedagi kleebistega tegelejat kes oleks võimeline kiivrit üle kleepima?
Tahaks kiivril värvilahendust muuta ja kleebiks osaliselt üle.
no eks flat pind ja täiesti kerakujuline pind on ju kleepimise seisukohast ka üsna erinevad tööd
kind of jah, aga samas, kiiver on natuke nagu gloobus. Kui aga selgub, et maa on lame, siis kas kiivrit saab ka tasase pinnana kleepid?
no mis selle üle ikka targutada, me mõlemad teame, et auto kumerused pole sisuliselt mitte kuskil ja mitte kunagi nii kumerad nagu on kiivri omad. raadiused on teised ja "kurvid" on ka pigem ühte telge mööda korraga. Samuti, autodele tavaliselt ei kleebi ükski "tarkpea" kleepse nende võimalikult kumerate kohtade peale
aga noh, vahet pole...see oli lihtsalt minu visioon asjast, mis võiks olla üks põhjus, et autode kleepijad ei taha niiväga tegeleda sellise asjaga nagu kiiver
[mention]Will111[/mention] pidasin silmas eelkõige kogu auto üle kleepimist.
Willil õigus- põhjus oli, et kiivrit liiga keeruline teha. Nad on teinud ja ei õnnestunud eriti hästi ja enam ei taha.
Sama teema ka paari teise kleepijaga.
Kas värvimisega ei saa soovitud tulemust?
Või siis osaliselt kleepsudega disain ja lakk peale.
Kiivreid teeb Stickit. Tase on kõva ja hind ka ilmselt.
Teevad nad kõik,lihtsalt kiiver on väike asi ja selle eest ausalt küsides on teenistus väike. Kui sul a´la 8 X6 või GLE-d ootvad mati kilega üle tegemist,siis need on kiivri kõrval easy money ja sinna see jääb.Lihtsm on ära öelda,kui muud tööd on pikaks ajaks ette.
Sama tegija keda soovitasin, pidi mulle ära tooma ühe 4m pikkuse valguskasti transpordiks neljapäeval,aga tõi esmaspäeval. j tema ei võta väga pikalt üle aja töid ette. Mul on palju hullemaid kogemusi,kus ikka kalendriga tähtajad üle lähevad.
http://jakdisain.ee/motosport/kiivrikleebised/
Endal küll kogemust veel pole, anoh kuna suvalise võistluse stardis on minimaalselt selline 80% kõikvõimalikest kleebistest sealt asutusest pärit, siis usun, et päris koju arenema ei saadeta...
urmas66 kirjutas: ↑25 Jaan 2020, 22:18Spoiler
Teevad nad kõik,lihtsalt kiiver on väike asi ja selle eest ausalt küsides on teenistus väike. Kui sul a´la 8 X6 või GLE-d ootvad mati kilega üle tegemist,siis need on kiivri kõrval easy money ja sinna see jääb.Lihtsm on ära öelda,kui muud tööd on pikaks ajaks ette.
Sama tegija keda soovitasin, pidi mulle ära tooma ühe 4m pikkuse valguskasti transpordiks neljapäeval,aga tõi esmaspäeval. j tema ei võta väga pikalt üle aja töid ette. Mul on palju hullemaid kogemusi,kus ikka kalendriga tähtajad üle lähevad.
Nad kõik on selline nii ja naa. Stickit teeb a la Korjuse ja Rohtlaane leveli kiivreid. Kes tahab musta kantossi peale tõmmata siis ilmselt sinna pole vaja pöörduda.
Ma tõesti ei ta palju kiivri disainimise-kleepimise eest küsitakse,aga ilmselt vähem,kui uue kiivri hind. Tehakse seda tööd jupp aega,sest väikeste detailidega on nikerdamist. Samas võetakse ette üks sõiduauto ja lahmatakse sinna peale kile ,mille eest küsitakse suurusjärk üle tonni. Lisaks on vaja disain kleebised trükkida ja printida.
Oskab keegi öelda, kas keegi tegeleb eestis "vapour blast'iga" tundub hea variant mootori puhastamiseks, et ei satuks mingit pahna mootorisse, mingeid jääke ei jää. Ei osanud asja kuidagi eesti keeles otsida.
https://www.vaporblastingequipment.com/ ... ng-process
See on ju olemuselt märg liivaprits. Kui oled mures saasta sattumise pärast kuskile, siis 100% toimivat lahendust ei ole nii ehk naa olemas, kuna suurem osa saasta tuleb ilmselt pritsitava detaili küljest. Aga kõige mõistlikum lahendus kus jääkproduktist põhimõtteliselt ei teki, oleks kuivjää prits.
Tere
Paljudel matkalistel on kas plastikust või alumiiniumist küljekohvrid. Lihtsalt sportlikust huvist küsin, mida te seal hoiate? Kuna kohvrid teevad ratta nö laiaks ja kohmakas, kas ei piisa taha panna vaid top box ja sadulale a'la 60L veekindel kott ja kõik. Kuna enamus asju, nagu telk, magamiskott jne mahuvad ju ära.
Piisavalt rumal küsimus vist
Mina boksermootori puhul ei tunne, et märkimisväärselt laiemaks teeks Minu rattal on vist originaal kohvrid. Oletan. Vähemalt sama värviga, kui ratas ise.
Mul mahtus küljekohvritesse ära 2 inimese 10 päeva riided, reisi dokumenteerimiseks vajalik elektroonika ning jäi veidi ruumi ka suveniiride hankimiseks. Üksi sõites mahutan ühte külejkohvrisse ära vihmakeebi+magamiskoti+bivy + mõned tööriistad. Teine jääb riiete, elektroonika jms jaoks.
elar.vengerfeldt kirjutas: ↑28 Jaan 2020, 08:20Tere
Paljudel matkalistel on kas plastikust või alumiiniumist küljekohvrid. Lihtsalt sportlikust huvist küsin, mida te seal hoiate? Kuna kohvrid teevad ratta nö laiaks ja kohmakas, kas ei piisa taha panna vaid top box ja sadulale a'la 60L veekindel kott ja kõik. Kuna enamus asju, nagu telk, magamiskott jne mahuvad ju ära.
Piisavalt rumal küsimus vist
mõlemalt poolt 2cm laiem kui lenks. Ühele poole hommikul/õhtul läpakas, teisele poole poekott
elar.vengerfeldt kirjutas: ↑28 Jaan 2020, 08:20Tere
Paljudel matkalistel on kas plastikust või alumiiniumist küljekohvrid. Lihtsalt sportlikust huvist küsin, mida te seal hoiate? Kuna kohvrid teevad ratta nö laiaks ja kohmakas, kas ei piisa taha panna vaid top box ja sadulale a'la 60L veekindel kott ja kõik. Kuna enamus asju, nagu telk, magamiskott jne mahuvad ju ära.
Piisavalt rumal küsimus vist
Vastus on lihtne, hoian seal kõike, mida vähegi soovin Ei pea vähem asju kaasa võtma, kui autoga (st kui vajadus peaks tekkima)
Suhteline. Mulle jällegi n.ö. top-box ei meeldi. Selline junn troonimas ratta peal.
Küljekatesse lähevad kiiver ja/või töö-/kooli-/trenniasjad, nii saab ka linna peal asjatada või kaugemale sõita. Väga kasulik.
Bokserit muidugi oluliselt laiemaks/kohmakamaks ei tee. Kui vaja, saab alati lihtsasti eemaldada. Mumst praktilisust arvesse võttes vägagi esteetiline.
Mina olen üldiselt kahekesi matkamas ja meil on naisega kummalegi üks küljekas(need ei ole pungil täis 2x42l),mida saab siis hotelli minnes sisse kaasa võtta. Tagakohvris 46l või 52l on mingid üldkasutatavad asjad,vihmakad ja mingit tööriista teemat,võibolla midagi söödavat mis kodust kaasa võetud ,nagu ntks tükk leiba ja suitsuvorst. Tagakohvris on alati ruumi veni-õlle ja maitsvate asjade jaoks nende kõrvale. Kui on telkimise teema,siis on seal ka magamisasjad. Telk on tagakohvri peal. Mul veel reisil alati paagikott ka,seal fotokas,dokumendid ja veel sarnast pudipadi. Selle haaran rattast eemalduses kaasa,on mugav asju panna ja dokumendid on ka turvaliselt kaasas. kuskil soojemas kohas olles jäävad küljekad ja tagakohvri sisu ööbimiskohta ja kaasa tulevad saunalinad randa minekuks ja rannas või linnas olles saab sinna ka kiivrid panna.Kiivrite jaoks on mul ka trosslukk olemas ja vahel olen ka seda kasutanud,et kiivrid istmele sellega kinnitada.