Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

piduriga oli 2t midagi vist ja pidurita on 450kg

edit: vaatasin järgi piduritega on 3000 ja piduriteta nii nagu enne ütlesin 450

seega isegi zubrojonok on ametniku arvates liig, mis liig 3300 kg regmassiga täisraamil üle 200kw aparaadile (vähemalt siin pool suurt lompi)



Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2193
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 553 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ametnikku pole siin küll milleski süüdistada - need numbrid on tootja poolt määratud. Üldjoontes käib USA-s see asi nii, et nullist erinev käru mass on lisaraha maksev lisavarustus, noh ja kuna igasugu navigaatorite-eskalaatorite stammkunde ilmselgelt ju ostab selle kuskil linnatänavatel aeglaselt patseerimiseks, mitte killustiku ja ehitusmaterjalide veoks, siis nad lihtsalt ei telli seda paketti ja nii on. Tehnikaga pole seal erilist pistmist, moepärast pannakse paar-kolm juppi juurde, põhiasi mis maksab on ikka paber.

Me kirume siin oma riiki ja EL-i, aga tegelikult on meid ikka päris paljudest maailma lollustest säästetud kah...

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ain »

Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 15:35

piduriga oli 2t midagi vist ja pidurita on 450kg

edit: vaatasin järgi piduritega on 3000 ja piduriteta nii nagu enne ütlesin 450

seega isegi zubrojonok on ametniku arvates liig, mis liig 3300 kg regmassiga täisraamil üle 200kw aparaadile (vähemalt siin pool suurt lompi)

Ükski seadus ei keela Sul täna zubrjonokit või mõnda teist kerghaagist vedada ju? Siin tuleb mängu see tegelik mass ja ise pead oma masse arvutama.
Võtsin esimese ettejuhtuva zubrjonoki andmed netist:
Täismass 500 kg
Registrimass 500 kg
Tühimass 155 kg
Kandevõime 345 kg
Lubatud koormus haakeseadmele 30 kg

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Virks »

Nii need eksiarvamused tekivad. Keegi on kusagilt midagi kuulnud ja kuulutab seda foorumis tõe pähe. Teised loevad ja jagavad infot edasi seda kontrollimata.
Liiklusseadust muudetakse mitu korda aastas. Vahel on hea see mõttega läbi lugeda.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Asi ei ole kärus vaid autos!
USA raua kande- ja muu võime tehakse meelega/kunstlikult madalaks, et kõik ei ületaks 3500kg, muidu hakkate C-katiga sõitma....

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

tühja zubrjonokiga võin ringi uhada jah :D

aga kui laon zubrojonoki tavaari täis (nii palju kui tema paber lubab) ei ole minu vedur enam võimeline sellise koormaga toime tulema

mina seisan navigaatoriga tee ääres zubrjonok kaalu peal ja tõstan trahvipaber taskus tavaari haagiselt autosse, et sõitu jätkata, kõrvalt sõidab mööda paha häält ja haisu tegev esiveoline kärakas poole suurema haagisega, poole suurem koorem peale laotud. no tõenäoliselt saab sohver seal korralikult naerda kui taipab, milega ma seal parajasti tegelen

see seadusemuudatus ei ole veel kõikidele sinimundritele teada ka seega võib vabalt seletamist tulla ka tühja "jullaga" (mina vist seletasin eelmine aasta (mälu on sitax hea aga kahjuks väga lühike) aga see on vähemalt mingi samm mõistikuse suunas

Sa jesper tead seda kg ostmist by fact või keegi rääkis sulle? (ja kui see seadus ka kuskil kirjas on, kas seda seadust ka reaalselt rakendatakse st usas on igasugu seadusi seaduse raamatus, mida päriselus ei rakendata)

Tavapärane olukord usa teedel on selline, et veetakse kõike mis on veetav (just tuli mul üks transpordiga tegelev sugulane usast ja rääkis ja näitas pilte ime veduritest ime koormatega, sest talle jäid need silma just tema ameti tõttu)

Viimati muutis Madlobster, 30 Dets 2019, 17:04, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6615
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Ega sa palju ei või ümber laduda, kuni 200 kg :D

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

yeekim kirjutas: 30 Dets 2019, 16:46

Asi ei ole kärus vaid autos!
USA raua kande- ja muu võime tehakse meelega/kunstlikult madalaks, et kõik ei ületaks 3500kg, muidu hakkate C-katiga sõitma....

edu

3379 minu auto regmass pluss 450 kg lubatud piduriteta haagist läheb nagunii üle, seega see loogika ei päde

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

yeekim kirjutas: 30 Dets 2019, 16:59

Ega sa palju ei või ümber laduda, kuni 200 kg :D

miks ei või?

võin nii kaua laduda kuni auto kaal ei ületa 3379 kg
pmst võin terve selle zubrjonoki omale tagant sisse tõsta (tõenäoliselt mahub kah :D) ja edasi sõita

Viimati muutis Madlobster, 30 Dets 2019, 17:12, muudetud 1 kord kokku.
Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Virks »

Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 17:01
Spoiler
yeekim kirjutas: 30 Dets 2019, 16:46

Asi ei ole kärus vaid autos!
USA raua kande- ja muu võime tehakse meelega/kunstlikult madalaks, et kõik ei ületaks 3500kg, muidu hakkate C-katiga sõitma....

edu

3379 minu auto regmass pluss 450 kg lubatud piduriteta haagist läheb nagunii üle, seega see loogika ei päde

Kerghaagise massi ei loeta autorongi kaalu sisse. St, et kerghaagist võib B kategooria lubade olemasolul vedada ka sellise B kat vedukiga, mille registrimass on 3500kg.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Virks kirjutas: 30 Dets 2019, 17:11

Kerghaagise massi ei loeta autorongi kaalu sisse. St, et kerghaagist võib B kategooria lubade olemasolul vedada ka sellise B kat vedukiga, mille registrimass on 3500kg.

mis seadusest see nüüd tuleneb?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ain »

yeekim kirjutas: 30 Dets 2019, 16:46

Asi ei ole kärus vaid autos!
USA raua kande- ja muu võime tehakse meelega/kunstlikult madalaks, et kõik ei ületaks 3500kg, muidu hakkate C-katiga sõitma....

edu

3500 kg ka. c katti vaja ei ole... Auto mille täismass on 3500 võib vedada kerghaagist. Kui ilma piduriteta on haagise suurim kaal lubatud autol 450kg siis 3500+450 võid maksimaalselt ka kerghaagisega sõita. Arvutad jälle haagise tühimassi ja 450 vahe mis jääb siis koorma kaaluks ca. 200kg
Ja kui lähed teed ARKis ainult sõidueksami (vist oli 20min.) siis võid panna sappa piduritega haagise selliselt ,et kogumass ei läheks üle 4250 kg. ehk siis 3500 auto ja pid. haagis max 750kg. Sellega saad juba koormat ca 500-550kg vedada.
Kergemate autode puhul tuleb muidugi oluliselt koorma massi juurde.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ain »

juhiloa B kategooria - auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

mina võin oma navigatoriga mis tahes eksameid tehes või mitte tehes sõita ikka haagisega, mille tegelik kaal ei ületa 450kg

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Virks »

Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 17:29

mina võin oma navigatoriga mis tahes eksameid tehes või mitte tehes sõita ikka haagisega, mille tegelik kaal ei ületa 450kg

Ja kust sa sellise piirangu välja loed?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Virks kirjutas: 30 Dets 2019, 17:43
Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 17:29

mina võin oma navigatoriga mis tahes eksameid tehes või mitte tehes sõita ikka haagisega, mille tegelik kaal ei ületa 450kg

Ja kust sa sellise piirangu välja loed?

suurim lubatud piduriteta haagise mass tehnilises passis

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Virks »

Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 17:45
Spoiler
Virks kirjutas: 30 Dets 2019, 17:43
Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 17:29

mina võin oma navigatoriga mis tahes eksameid tehes või mitte tehes sõita ikka haagisega, mille tegelik kaal ei ületa 450kg

Ja kust sa sellise piirangu välja loed?

suurim lubatud piduriteta haagise mass tehnilises passis

Justnimelt piduriteta. Aga väide oli, et ei tohi ükski haagis olla. O2 kategooria haagis on hoopis teise piiranguga. ja kood 96 eksam lubab kergemaid O2 haagiseid vedada selle auto järgi.
Kui tee päris E ära, siis tõuseb see kaal veelgi.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Ain »

Täpsustame: Oma navigatoriga mis tahes eksameid tehes või mitte tehes võid sõita suvalise KERGhaagisega, mille tegelik kaal ei ületa koos kaubaga 450kg
Kuna Su auto mass on 3300 siis tehes lõige96 endale võid juba vedada 950kg tegeliku massiga haagist.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

noh kui võtan piduritega haagise järgi pole muret jah aga enamus vajadusi on mul kerghaagisega ja need piduriteta liistakad on ka igal pool saadaval

piduritega haagist pean juba kuskilt otsima hakkama

PS mul on lubade peal kõik tähed olemas see aga ei päästa mind, täislastis zubrjonokiga kaalule sõites tuleb ikkagi tengelpunga kergendada.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3136
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 330 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Mul auto reg mass 2810kg ja haagis reg mass 750kg. Kokku 3560kg. Ei tohigi siis vedada? :shock:
Auto passis
Piduritega haagise lubatud mass 1500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ainult B katiga ei või täiskoormat vedada.See lõik peaks kõigi eesti keele reeglite järgi käima puhta Bkati kohta.
juhiloa B kategooria - auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

siin on kaks teemat

üks on mis kat sul lubade peal on
teine on mis on veduri tehnilistes andmetes lubatud

sul võib mis iganes täht lubadel olla, kui ikka veduri piduriteta "võimekus" passis on 450 siis üle selle sappa võtta ei tohi.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Virks
Postitusi: 65
Liitunud: 21 Apr 2018, 16:48
Tsikkel: Varadero
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Virks »

ranel kirjutas: 30 Dets 2019, 18:13

Mul auto reg mass 2810kg ja haagis reg mass 750kg. Kokku 3560kg. Ei tohigi siis vedada? :shock:
Auto passis
Piduritega haagise lubatud mass 1500 kg
Piduriteta haagise lubatud mass 750 kg

Võid.

franz125 kirjutas: 30 Dets 2019, 18:35

Ainult B katiga ei või täiskoormat vedada.See lõik peaks kõigi eesti keele reeglite järgi käima puhta Bkati kohta.
juhiloa B kategooria - auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui kaheksa istekohta; sama auto koos kerghaagisega või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi

Sellest peab lugema seda osa: Sama auto koos kerghaagisega.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ja sealt edasi-või koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi.
Lihtsal ühte kohta lauses nüüd ka niimoodi tõlgendada ei saa.Selle lause kõige olulisem osa on ju alates(...,kusjuures...).

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See muudatus juba ammu ju jõus,et auto kuni 3500kg ja kerghaagis kuni 750kg(muidugi kui autoga võib nii suurt mürakat vedada :D ) on B kategooria loaga lubatud. Suurte usakatega ja ka 200 länkaritega ju muidu ei saakski käru vedada.
Virks kirjutas selgelt selle lahti.
Seadust lugedes tuleb ka komasid ja muid kirjavahe märke jälgida,sest nende kohal üldiselt teksti mõte muutub. Lõigus 3) ei ole tegemist ühe lausega vaid koolonid eraldavad selle teksti erinevaid mõisteid ja seovad need esimese lõiguga ehk B-auto mille täismass ei ületa 3500kg

´
Mootorsõiduki juhtimisõigus
§ 93. Mootorsõidukite kategooriad

3) B – auto, mille lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi ja mis on kavandatud ja valmistatud vedama lisaks juhile veel kuni kaheksat sõitjat; sama auto koos kerghaagisega; sama auto koos haagisega, mis ei ole kerghaagis, kusjuures autorongi lubatud täismass ei ületa 3500 kilogrammi; sama auto koos haagisega, mille lubatud täismass ületab 750 kilogrammi, kusjuures autorongi lubatud täismass ületab 3500 kilogrammi, kuid ei ületa 4250 kilogrammi, tingimusel et sellise auto ja haagise ühendi juhtimisõigus on saadud pärast vastava sõidueksami sooritamist;

https://www.riigiteataja.ee/akt/106072018014

Kui auto passis olevad numbrid on väiksemad,siis läheb asi edasi nende järgi ja tuleb mängu mõiste tegelik kaal. Peaks ju lihtne ja arusaadav olema?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2193
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 553 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 16:56

Sa jesper tead seda kg ostmist by fact või keegi rääkis sulle?

No USA foorumites on see regulaarne teema, et keegi jälle ei teadnud, pani oma dailyle võidusõiduki käruga sappa ning vapper konstaabel tuli ja tegi ata-ata. Siis tavaliselt järgneb kolm lehte targutamist vahemikus "ise oled vaene ja loll" kuni "valitsus on loll".

https://www.thetruthaboutcars.com/2008/ ... onspiracy/

Anoh ma ei saa tegelt aru, kuidas nii lihtsat asja nagu need käru massid on võimalik nii keeruliseks mõelda. Kui E-kat on olemas, siis võtadki lihtsalt rendist piduritega käru ja maailm on su auster. Ja kas keegi reaalselt on oma käru teeääres kaaluda saanud? Ma kunagi vaatasin nende politsei poolt kasutatavate kaalude margi ja mudeli järgi netist tehnilisi andmeid ja seal oli resolutsioon stiilis 200kg per plaat - mis on ka suht loogiline, sest need on algselt mõeldud siiski mingi 30t metsaveorekka kaalumiseks. Samas muidugi ei tea, mis imeasju seal pagasnikus veel leiduda võib.

Rohkem on nagu tunne, et reaalselt polegi käru vedada vaja, küll aga viriseda ja valitsust kiruda (togi)

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jesper kirjutas: 30 Dets 2019, 20:27

Kas keegi reaalselt on oma käru teeääres kaaluda saanud? Ma kunagi vaatasin nende politsei poolt kasutatavate kaalude margi ja mudeli järgi netist tehnilisi andmeid ja seal oli resolutsioon stiilis 200kg per plaat - mis on ka suht loogiline, sest need on algselt mõeldud siiski mingi 30t metsaveorekka kaalumiseks. Samas muidugi ei tea, mis imeasju seal pagasnikus veel leiduda võib (crash)

Näen seda kaalumist aegajalt Peterburi teel.Kontori aknast on näha. Ohvrid on üldjuhul Kuusakoskisse või mujale betooni tn kanti vanarauda vedavad tegelased. Kaalutakse nende rekka kaaludega.Peale aetakse nii auto kui haagis. Isiklikult on mind ainult piduritega käruga mingit suuremat koormat vedades kontrollitud ja lubade näitamisega on asi piirdunud. Mul ABCE olemas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2193
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 553 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ok, vbl ma siis ei vaadanud päris õige kaalu andmeid või on politseil mingi ekstra spets täpsusega erimudel vms...

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Jesper kirjutas: 30 Dets 2019, 20:27
Spoiler
Madlobster kirjutas: 30 Dets 2019, 16:56

Sa jesper tead seda kg ostmist by fact või keegi rääkis sulle?

No USA foorumites on see regulaarne teema, et keegi jälle ei teadnud, pani oma dailyle võidusõiduki käruga sappa ning vapper konstaabel tuli ja tegi ata-ata. Siis tavaliselt järgneb kolm lehte targutamist vahemikus "ise oled vaene ja loll" kuni "valitsus on loll".

https://www.thetruthaboutcars.com/2008/ ... onspiracy/

Anoh ma ei saa tegelt aru, kuidas nii lihtsat asja nagu need käru massid on võimalik nii keeruliseks mõelda. Kui E-kat on olemas, siis võtadki lihtsalt rendist piduritega käru ja maailm on su auster. Kas keegi reaalselt on oma käru teeääres kaaluda saanud? Ma kunagi vaatasin nende politsei poolt kasutatavate kaalude margi ja mudeli järgi netist tehnilisi andmeid ja seal oli resolutsioon stiilis 200kg per plaat - mis on ka suht loogiline, sest need on algselt mõeldud siiski mingi 30t metsaveorekka kaalumiseks. Samas muidugi ei tea, mis imeasju seal pagasnikus veel leiduda võib (crash)

neid piduritega ei ole igal pool niiviisi nagu piduriteta (aga noh üldiselt on mul olnud täiesti kama sest tegelen probleemiga siis kui see käes on ja kui ma peakski mingi trahvi kunagi saama siis maksan ära ja kogu muusika sest selle aja peale ära jagada, mis käruga sõitnu olen ja edaspidi sõita kavatsen ei ole see summa mainimist väärt)

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

oil
Postitusi: 773
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

Tegin just hiljuti selle B96 lisaeksami, kuna uus auto on täismassiga 2230 ning haagis (endiselt) 1500 kg. Kokku üle 3,5 t ja ei tohi vedada. Naljakas omamoodi, sest eelmise, kergema autoga, tohtisin seda haagist vedada... Eeldusel muidugi, et haagise reaalne mass ei ületanud 1250 kg, mis oli antud autole lubatud piduritega haagise max mass.

Ei tohi juhtida autorongi, mis on dokude andmetel üle 3500 kg, kui lubadest ainult B-kategooria (pole juurde teinud seda B96-t või BE-d vms).

Kaalumine on oluline siis, kui tahavad kontrollida, ega kerghaagisele pole pannud tonni peale või teine variant - sul on autole lubatud haakida piduriritega haagis kuni 1200 kg nt, kuid politseil on kahtlus, et oled haagisele poolteist tonni peale ladunud.

Kusjuures ei tasu alahinnata trahve. Kui juhid ainult B-kategooria lubadega autorongi, mis on dokudeski juba üle 3500 kg, siis on lubadeta sõit, mitte "ah see sada kilo üle...". Lubadeta sõidu eest päris vänge trahv.

Kui paned kerghaagisele paarsada kg liiga palju, siis jah saad kergemalt minema.

Kui paned piduritega haagisele natuke liiga palju, aga ei ole kokku üle 3500 kg (ei reaalselt ega dokudes), siis saad ka kergemalt minema.

See B96 on muidu lihtne. Ainult 1 linnasõit. Ei mingit teooriat, kooli jne. Ainult aeg kirja panna, oma auto ja haagisega kohale veereda (... :wack: salaja muidugi), linnasõit ära teha ja valmis. Harjutused on mõne jaoks rasked. Ristmikul 90-kraadi nurgaga tagurdamine ristuvale teele, jäädes paralleelselt teeäärega, aga seejuures tehes seda ühtlase sõiduga, edasi-tagasi timmida ei tohi kordagi. Mingeid muid harjutusi oli-on veel.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”