Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Mrtn5
Toetajaliige
Postitusi: 164
Liitunud: 11 Sept 2013, 14:24
Tsikkel: 790ADV
Asukoht: Tln
Tänanud: 21 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Mrtn5 »

Jesper kirjutas: 06 Aug 2020, 09:58
Mrtn5 kirjutas: 06 Aug 2020, 00:22

Arvasin, et throttle accelerator vms

See on "quick throttle mod", lahendusi on erinevaid, nii poest saadavaid kui kaablivits-ümber-rulli tüüpi :)

Tagasisideks: Kawa 300x jaoks 2mm paksusega 40mm kanalitoru "seib" on tiba paks oma 2 mm-ga, nühkisin omajagu maha. Vast 1,5 peale või vähemaks. Algus ja lõpp tasub panna trossi otstest kaugemale ja lihvida madalamaks. Igatahes tulemus väga bro ja saab ilma parema käe liigsete võimlemisharjutusteta nüüd täitsa harju keskmisel tasemel väänet nautida. Originaalis väänad end suht kringliks pööretevahemiku kasutamiseks ja seda on sellise lahja kone puhul vaja teha. Järgmistele sama mõttega kulibinitele, et kuna kanalitoru sisemõõt on täpselt paras, siis liimimisel arvesta et tuleb täpselt õieti peale sättida, liim võtab kohe kinni ja korrigeerida ei saa, läks õnneks.
R1 rutska paistis natuke suur, et ei mahu vist lenksul oleva karbi sisse, mõõte ei uurinud.




will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

pane pilte ka ikka

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

villy kirjutas: 13 Aug 2020, 23:33
ranel kirjutas: 13 Aug 2020, 22:50

Lähtudes pealkirjast, kas peaks vahetama või hooaja lõpuni nii vähe aega, et pole pointi enam? :bsmile: IMG_20200813_193039.jpg

See rehv ise nagu pehme ja peab paremini kui mõni"nupuga rehv" talvel ?

Jah. Saab lausa kiilaka peal sõita. Küll aga tuleb füüsikaga arvestada, et üle 50km/h on inerts juba nii suur, et kiiremini ise sõita ei tahaks, kui jäidet on.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tito »

Ma siin lugesin mingeid vanu teemasid, kus endudele keerati alla sm velgi. Kas täna kui passis isegi rehvi koormus- ja kiirusindeks enduro rattaga sm velgedest üldse unistada võib või on sel teemal unistamine ka juba kriminaalne?

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Pole enam mingit rehvi nööki.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tito »

franz125 kirjutas: 15 Aug 2020, 14:28

Pole enam mingit rehvi nööki.

Kindel? Kas see mingite vanemate pillide privileeg mitte polnud :roll:

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

tito kirjutas: 15 Aug 2020, 14:55
franz125 kirjutas: 15 Aug 2020, 14:28

Pole enam mingit rehvi nööki.

Kindel? Kas see mingite vanemate pillide privileeg mitte polnud :roll:

Nõuded sõiduki rehvile ja velgedele ning rehvide kasutamine

Loobutakse piirangust, mille kohaselt võis sõidukil kasutada ainult sõiduki valmistaja ette nähtud rehve, muudetake talverehvide kasutamise tingimusi ja naastrehvide nõudeid.

Rehvi mõõtmed peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.

Üleminek kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete sisalduse mõõtmise NEDEC (inglise keeles New European Driving Cycle) meetodilt WLTP (inglise keeles Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) meetodile määratakse sõidukite kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete väärtused varasemast täpsemalt ning neid näitajaid mõjutavad ka katsetsükli ajal kasutatavad rehvid. Seega märgivad valmistajad tüübivastavuse tunnistusele rehvid, mida kasutati katsetsükli ajal ning, millega kütusekulu ja CO2näitajad saavutati. Seega võivad kahel pealtnäha ühesugusel autol olla tüübivastavuse tunnistusele märgitud erinevad rehvid, kuna ühe tüübi erinevaid versioone võidi katsetada erinevate rehvidega. Näiteks, et kallima varustuspaketiga autol on valmistaja ette näinud suurema läbimõõduga veljed ja laiemad rehvid, kui samasugusel odavamal sõidukil. Samas kasutades neid samu rattaid teisel samasugusel sõidukil ei muutu selle juhitavus kuidagi ohtlikumaks.

Osad valmistajad märgivad tüübivastavuse tunnistusele ka teisi rehvimõõte, mida tehniliselt on lubatud kasutada, kuid millega sõiduki CO2ja kütusekulu näitajad ei ole täpselt samad, mis tüübivastavuse tunnistusele on märgitud. Seda siiski paljud valmistajad ei tee ning selle tõttu ongi sõidukil kasutatavate rehvide ja velgede kombinatsioon piiratud ainult ühe mõõduga, kuigi valmistaja lubaks kasutada ka teisi velgede ja rehvide kombinatsioone.

Valmistaja lubatust erinevas mõõdus rehvide ja velgede kasutamine võib küll muuta sõiduki juhitavusomadusi, kuid määruse tasandil on sellist piiri väga raske tõmmata, milline rehvi ja velje kombinatsioon konkreetsele sõidukile ei sobi, mistõttu loobutakse sellisest piirangust.

Sarnaselt on see reguleeritud ka näiteks Soomes ja Saksamaal, kus rehvi valimisel ei pea sõiduki omanik lähtuma sõiduki valmistaja soovitusest vaid rehvide, velgede valimisel peab olema tagatud, et need ei käiks kuhugile vastu, porikaitse nõuded oleksid täidetud, kiirusmõõdiku viga ei ületaks lubatut.Seetõttu peab sõiduki omanik edaspidi valmistaja ette nähtust erinevate rehvide ja velgede kasutamisel jälgima, et pärast rehvide paigaldamist oleks sõiduk vastavuses mistahes muude sõidukitele esitatud nõuetega. Näiteks kehtestatakse nõuded kiirusmõõdikule. Kiirusmõõdik ei tohi mingil juhul näidata vähem tegelikust kiirusest. Seega suurema veereümbermõõduga rehvide paigaldamisega võib kaasneda kohustus ümber seadistada kiirusmõõdik.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

Spoiler
franz125 kirjutas: 15 Aug 2020, 16:01

Nõuded sõiduki rehvile ja velgedele ning rehvide kasutamine

Loobutakse piirangust, mille kohaselt võis sõidukil kasutada ainult sõiduki valmistaja ette nähtud rehve, muudetake talverehvide kasutamise tingimusi ja naastrehvide nõudeid.

Rehvi mõõtmed peavad vastama velje mõõtmetele ning ratas peab saama rattakoopas vabalt pöörelda.

Üleminek kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete sisalduse mõõtmise NEDEC (inglise keeles New European Driving Cycle) meetodilt WLTP (inglise keeles Worldwide Harmonised Light Vehicle Test Procedure) meetodile määratakse sõidukite kütusekulu, CO2 heite ja sõiduki heitgaasides sisalduvate kahjulike saasteainete väärtused varasemast täpsemalt ning neid näitajaid mõjutavad ka katsetsükli ajal kasutatavad rehvid. Seega märgivad valmistajad tüübivastavuse tunnistusele rehvid, mida kasutati katsetsükli ajal ning, millega kütusekulu ja CO2näitajad saavutati. Seega võivad kahel pealtnäha ühesugusel autol olla tüübivastavuse tunnistusele märgitud erinevad rehvid, kuna ühe tüübi erinevaid versioone võidi katsetada erinevate rehvidega. Näiteks, et kallima varustuspaketiga autol on valmistaja ette näinud suurema läbimõõduga veljed ja laiemad rehvid, kui samasugusel odavamal sõidukil. Samas kasutades neid samu rattaid teisel samasugusel sõidukil ei muutu selle juhitavus kuidagi ohtlikumaks.

Osad valmistajad märgivad tüübivastavuse tunnistusele ka teisi rehvimõõte, mida tehniliselt on lubatud kasutada, kuid millega sõiduki CO2ja kütusekulu näitajad ei ole täpselt samad, mis tüübivastavuse tunnistusele on märgitud. Seda siiski paljud valmistajad ei tee ning selle tõttu ongi sõidukil kasutatavate rehvide ja velgede kombinatsioon piiratud ainult ühe mõõduga, kuigi valmistaja lubaks kasutada ka teisi velgede ja rehvide kombinatsioone.

Valmistaja lubatust erinevas mõõdus rehvide ja velgede kasutamine võib küll muuta sõiduki juhitavusomadusi, kuid määruse tasandil on sellist piiri väga raske tõmmata, milline rehvi ja velje kombinatsioon konkreetsele sõidukile ei sobi, mistõttu loobutakse sellisest piirangust.

Sarnaselt on see reguleeritud ka näiteks Soomes ja Saksamaal, kus rehvi valimisel ei pea sõiduki omanik lähtuma sõiduki valmistaja soovitusest vaid rehvide, velgede valimisel peab olema tagatud, et need ei käiks kuhugile vastu, porikaitse nõuded oleksid täidetud, kiirusmõõdiku viga ei ületaks lubatut.Seetõttu peab sõiduki omanik edaspidi valmistaja ette nähtust erinevate rehvide ja velgede kasutamisel jälgima, et pärast rehvide paigaldamist oleks sõiduk vastavuses mistahes muude sõidukitele esitatud nõuetega. Näiteks kehtestatakse nõuded kiirusmõõdikule. Kiirusmõõdik ei tohi mingil juhul näidata vähem tegelikust kiirusest. Seega suurema veereümbermõõduga rehvide paigaldamisega võib kaasneda kohustus ümber seadistada kiirusmõõdik.

allikas?


v00lik
Postitusi: 42
Liitunud: 27 Apr 2009, 11:03
Tsikkel: VFR800
Tänatud: 3 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas v00lik »

Allikaks on tehnonõuete määruse muudatuse seletuskiri :bsmile:

Ega sellel seletuskirjal mingi juriidilist mõju ei ole, lihtsalt põhjendab muudatuste tagamaid. Kõik kehtivad tehnilised nõuded on kehtestatud ikkagi ministri määrusega.

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

EH1
Postitusi: 73
Liitunud: 14 Apr 2014, 17:05
Tsikkel: -
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 11 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas EH1 »

simp kirjutas: 01 Okt 2019, 10:41
Macintosh kirjutas: 30 Sept 2019, 14:35

Kas Lätist on võimalik ilma kiiruskaamera trahvi saamata läbi sõita?

olen korduvalt selle trikiga hakkama saanud. Peab lihtsalt teadma, et seal võtavad kaamerad tagant ka.

Leedust on keerulisem, need keskmise kiiruse kaamerad on nii kuradi väiksed ja näevad välja nagu suvaline ilmajaama punkt vms...

Kaamerad võimaldavad fikseerida liiklusrikkumisi kõigil sõiduradadel nii sõiduki ees kui tagant vaatest,» rääkis Novikov

Russalka ristmiku kiiruskaamerad pandi tööle
Reide teel, Russalka ristmikul kiirus- ja keelava fooritule rikkumisi fikseerivad automaatsed liiklusjärelevalve kaamerad pandi tööle. 
Loe lähemalt: https://www.postimees.ee/7034767/russal ... andi-toole

Meie kaamerad ka selleni jõudnud nüüd? :o

Ducati 749S ex, MG California 1400 Custom ex

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Need Russalka-cundi kaamerad on s-tähega kehvema ilma korral minutitega niivõrd äkased, et ei näed need isegi Korsakovi poole meetri kauguselt :ner: (allikas: lähedal seisev isik)

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

simp
Postitusi: 1760
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: sv1000n
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 120 korda
Tänatud: 180 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas simp »

EH1 kirjutas: 17 Aug 2020, 12:15

Kaamerad võimaldavad fikseerida liiklusrikkumisi kõigil sõiduradadel nii sõiduki ees kui tagant vaatest,» rääkis Novikov

Russalka ristmiku kiiruskaamerad pandi tööle
Reide teel, Russalka ristmikul kiirus- ja keelava fooritule rikkumisi fikseerivad automaatsed liiklusjärelevalve kaamerad pandi tööle. 
Loe lähemalt: https://www.postimees.ee/7034767/russal ... andi-toole

Meie kaamerad ka selleni jõudnud nüüd? :o

tehniline võimekus on kõigil kaameratel olemas, samamoodi ka nendel russalka omadel. Juriidilist võimu, aga mitte - st, oht on endiselt ainult eest.

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

Kas esimesi piduriklotse müüakse ketta kaupa(2tk), või on 4tk komplektis ikka?

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Aga kui on ainult 1 ketas?

Kasutaja avatar

Krl
Postitusi: 1696
Liitunud: 19 Veebr 2017, 21:31
Tsikkel: Welcome to the darkside
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 176 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Krl »

M.T. kirjutas: 20 Aug 2020, 19:16

Aga kui on ainult 1 ketas?

a kui on trummelpidurid?

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2425
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 332 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Krl kirjutas: 20 Aug 2020, 19:20
M.T. kirjutas: 20 Aug 2020, 19:16

Aga kui on ainult 1 ketas?

a kui on trummelpidurid?

Siis pole vahet palju klotse on või pole, nagunii on piz... :mrgreen:


Luxor
Postitusi: 1010
Liitunud: 08 Mär 2019, 21:39
Tsikkel: Tomos Funsport/ Montesa NT700V
Asukoht: Veelinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 27 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Luxor »

Trummlijunne ei tea, kuid usaldusväärsemad kohad on kettaklotse siiani paarikaupa pakkunud. Vb alipaaba ja iipei jms pakuvad ka blisterpakis väikehulgi vajadusel. Nondega on ilmselt teravad elamused ning pidurdusjäljed aluspükstel kohe vägagi kindlad!

Tore on olla oluline, veel olulisem on olla tore!
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 722
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

No need viimased jäljed olenevad ikkagi nii põhja kui närvide kõwadusest (can't have one without theother).
Klotse olen seni ikka 2 kaupa pakis näinud aga tänapäeval ei tea enam midagi surmkindlalt öelda, kes ja kuidas müütab ehk mine isahane tea!

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas villy »

Kas 50/50 tagarehv dualsport rattal kulub kiiremini 1,5Bar või 2,0Bar rõhuga sõites?

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma E09-ga tegin selle katse ja ei suutnud mingit vahet tuvastada.


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

teoorias on 1.5ga rehv otse sõites suurema pätsiga vastu maad, seega peaks kulumine olema selle suurema pätsi peale natuke aeglasem. kuivõrd see praktikas pädeb, vot ei ole tõesti võrrelnud ega katsetanud :D

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Ma isegi üritasin seda "pätsi" mõõta, modelleerida ja arvutada, aga lahknevus reaalse katse tulemustest oli nii ränk, et ainuke võimalik järeldus on puudulik mudel. Kahtlustan, et maanteekiirustel venitab tsentrifugaaljõud rehvi piisavalt ümmarguseks, et see pool atti ei mängi "pätsi" suuruse osas erilist rolli.

Mul tegelikult ei olnud plaanis katsetada, lihtsalt unustasin uuele rehvile pärast orienteerumist madala rõhu sisse, kühveldasin sinna paartuhat versta asfalti otsa ja alles uue etapi eel rõhke kontrollides tekkis huvi, et äkki ei pumpakski enam täis, vaatame, mis saab :) Hiljem muidugi selgus, et 1,5 pole ka mingi teabmis madal rõhk, anoh see selleks... :wack:


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

tõsi, tsentjõud mängib seal rolli tõesti. aga kaldun sama arvama, et see pool atti tegelikult ei mängi praktiliselt mitte mingisugust rolli. võibolla "kant" tekib natuke teise koha peale kui hästi palju otse sõita ja millalgi lõpupoole võrrelda

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas villy »

Ses suhtes, et see pool atti 690 all, mis suht kerge ratas, mängib olulist rolli offroadis, teeb pehmemaks ja haarduvus ka parem. Aga siis kui vaja teist samapalju TET-lt koju sõita mööda maanteed, tekibki küsimus, et kas mõistlik olla laisk ja sõita koguaeg selle 1,5BAR ga? aga tänud vastuste eest.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Laste 125cc hiina imele on vaja uut ketti ja esihammakat.
Mille järgi neid ostetakse? Poes kõrvutamine? Kindel pauk kõigil üks ja sama ja iga kaupmees teab riiulist õige asja järgi haarata?

Sest üleliia pole tähistega, varuosa nrtega jms vaeva nähtud.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Madlobster kirjutas: 23 Aug 2020, 13:03

Laste 125cc hiina imele on vaja uut ketti ja esihammakat.
Mille järgi neid ostetakse? Poes kõrvutamine? Kindel pauk kõigil üks ja sama ja iga kaupmees teab riiulist õige asja järgi haarata?

Sest üleliia pole tähistega, varuosa nrtega jms vaeva nähtud.

Starmoto akadeemia teel on neile vist lausa spetsialiseerunud. Äkki sealt saad kohe õige.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

ruitlane
Postitusi: 41
Liitunud: 02 Juun 2020, 22:25
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 18 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ruitlane »

Kuidas kogenud motomehed pärast kiivri peast ära võtmist kõrvad sirgeks saavad?


maamats
Postitusi: 32
Liitunud: 22 Apr 2009, 17:26
Tsikkel: Aprilia
Tänatud: 2 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas maamats »

ruitlane kirjutas: 23 Aug 2020, 22:05

Kuidas kogenud motomehed pärast kiivri peast ära võtmist kõrvad sirgeks saavad?

Mis ajast jänesed tsikliga sõidavad? :ner:

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

ruitlane kirjutas: 23 Aug 2020, 22:05

Kuidas kogenud motomehed pärast kiivri peast ära võtmist kõrvad sirgeks saavad?

tõmbavad sibulavõrgu pähe ja lähevad aurusauna
kui aurusauna pole võid vahtida kuda tuhlid keevad

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”