Rumalad või segased küsimused jms

Siia saad panna (naljakaid/huvitavaid) linke, pilte, jutte jne. mida teistel oleks kah huvitav vaadata ning mis ei lähe otseselt teiste teemade alla...

Moderaator: Moded


vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Krown tilkus päris pikalt ja pärast sai klaasipesuri voolikud ära vahetada kuna süldistusid ja esitule luukide tihendid läksid paiste.



Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Krown tilkus mingi paar päeva ainult pärast töötlust - ei viinudki autot gararaaži, vaid hoidsin tänaval nädala :-) Praegu kuumade ilmadega näen, et on uste/ pagassi servade vahelt välja roninud, aga tilkunud ei ole midagi (eelmine suvi tehtud töötlus).
Toyota/ Mazda tihenditele/ voolikutele ei teinud Krowni keemia mitte midagi. Ei haisenud. Ei kuiva kõvaks (Termaki oma kuivas kõvaks ja haises, aga see juba aastatetagune lugu).
(Hyundai) uste alumistele tihenditele mõjus http://ruststop.ee natuke pehmendavalt, aga taastusid mingi 2a jooksul, muid kõrvalmõjusid ei täheldanud.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

vanalendur
Postitusi: 495
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Maaks kirjutas: 29 Juun 2021, 09:45

Krown tilkus mingi paar päeva ainult pärast töötlust - ei viinudki autot gararaaži, vaid hoidsin tänaval nädala :-) Praegu kuumade ilmadega näen, et on uste/ pagassi servade vahelt välja roninud, aga tilkunud ei ole midagi (eelmine suvi tehtud töötlus).
Toyota/ Mazda tihenditele/ voolikutele ei teinud Krowni keemia mitte midagi. Ei haisenud. Ei kuiva kõvaks (Termaki oma kuivas kõvaks ja haises, aga see juba aastatetagune lugu).
(Hyundai) uste alumistele tihenditele mõjus http://ruststop.ee natuke pehmendavalt, aga taastusid mingi 2a jooksul, muid kõrvalmõjusid ei täheldanud.

Kusjuures tegemist oli 200X aasta Toyotaga. Täpset aastat peast ei mäleta. Eks seal sõltub operaatorist veidi, et kuhu ja palju ta seda lödistab.


Vxrik
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2019, 11:19
Tsikkel: Tiger 800XC
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vxrik »

Ei tea, kas just rumal küsimus, aga ei hakanud uut teemat ka selleks tegema.
Nimelt mure selline, et avastasin oma 1980a tsikli paagil väikse lekke, pisike mõra sees. Ühest kohast kukkumise järgset mõlki parandatud ja sellest tekkinud. Küsimus, kuidas oleks kõige mõistlikum asja parandada, ise mõtlesin mingi jb-weld sarnase asja peale, aga ei tea kaua selline asi vastu peab. Või lasta peale keevitada, antud koht nagunii üpris konarlik ja pahtel tuleb peale nagunii. Mingit seest poolt kasutatavat sealant'it ei tahaks, kui midagi valesti teen, siis pärast päris jama seda välja saada.

Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Irual »

Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 10:18

Ei tea, kas just rumal küsimus, aga ei hakanud uut teemat ka selleks tegema.
Nimelt mure selline, et avastasin oma 1980a tsikli paagil väikse lekke, pisike mõra sees. Ühest kohast kukkumise järgset mõlki parandatud ja sellest tekkinud. Küsimus, kuidas oleks kõige mõistlikum asja parandada, ise mõtlesin mingi jb-weld sarnase asja peale, aga ei tea kaua selline asi vastu peab. Või lasta peale keevitada, antud koht nagunii üpris konarlik ja pahtel tuleb peale nagunii. Mingit seest poolt kasutatavat sealant'it ei tahaks, kui midagi valesti teen, siis pärast päris jama seda välja saada.

Tinaga joodetakse selliseid asju. Mõra saad jootekolviga tehtud.

Edu, L

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Joodad kinni ja kindluse mõttes võid a'la KREEM' iga veel seest ka töödelda.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


Vxrik
Postitusi: 127
Liitunud: 06 Juul 2019, 11:19
Tsikkel: Tiger 800XC
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 15 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vxrik »

Irual kirjutas: 30 Juun 2021, 11:23
Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 10:18

Ei tea, kas just rumal küsimus, aga ei hakanud uut teemat ka selleks tegema.
Nimelt mure selline, et avastasin oma 1980a tsikli paagil väikse lekke, pisike mõra sees. Ühest kohast kukkumise järgset mõlki parandatud ja sellest tekkinud. Küsimus, kuidas oleks kõige mõistlikum asja parandada, ise mõtlesin mingi jb-weld sarnase asja peale, aga ei tea kaua selline asi vastu peab. Või lasta peale keevitada, antud koht nagunii üpris konarlik ja pahtel tuleb peale nagunii. Mingit seest poolt kasutatavat sealant'it ei tahaks, kui midagi valesti teen, siis pärast päris jama seda välja saada.

Tinaga joodetakse selliseid asju. Mõra saad jootekolviga tehtud.

Edu, L

Tänud! Vaja mingit spets jootepastat vms ka?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

kes teeb kõige paremat ceramic coatingut?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Irual
Postitusi: 249
Liitunud: 11 Okt 2010, 19:37
Tsikkel: vändast käima
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 39 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Irual »

Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 12:38
Spoiler
Irual kirjutas: 30 Juun 2021, 11:23
Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 10:18

Ei tea, kas just rumal küsimus, aga ei hakanud uut teemat ka selleks tegema.
Nimelt mure selline, et avastasin oma 1980a tsikli paagil väikse lekke, pisike mõra sees. Ühest kohast kukkumise järgset mõlki parandatud ja sellest tekkinud. Küsimus, kuidas oleks kõige mõistlikum asja parandada, ise mõtlesin mingi jb-weld sarnase asja peale, aga ei tea kaua selline asi vastu peab. Või lasta peale keevitada, antud koht nagunii üpris konarlik ja pahtel tuleb peale nagunii. Mingit seest poolt kasutatavat sealant'it ei tahaks, kui midagi valesti teen, siis pärast päris jama seda välja saada.

Tinaga joodetakse selliseid asju. Mõra saad jootekolviga tehtud.

Edu, L

Tänud! Vaja mingit spets jootepastat vms ka?

Jah, jootepastat ehk räbustit läheb vaja. Peab sobima terasele, vasesulamite/elektroonika omad üldjuhul ei sobi. Happe baasil nn saltserit ka ei soovita - siis pead paagi pärast korralikult läbi pesema.

Edu, L


Raitsraisk
Postitusi: 301
Liitunud: 15 Mär 2007, 23:07
Tsikkel: F650
Asukoht: Laagri
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Raitsraisk »

Kas kummikaabli pealmise isolatsiooni eemaldamiseks on inimkond leiutanud midagi kipsinoast paremat ? Proovisin majakaabli koorimiseks mõeldud noaga, esimese kümne ringiga kraapis kummi ja järgmise ringiga lõikas juba soonte isolatsiooni sisse.

Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas ranel »

Raitsraisk kirjutas: 01 Juul 2021, 20:30

Kas kummikaabli pealmise isolatsiooni eemaldamiseks on inimkond leiutanud midagi kipsinoast paremat ? Proovisin majakaabli koorimiseks mõeldud noaga, esimese kümne ringiga kraapis kummi ja järgmise ringiga lõikas juba soonte isolatsiooni sisse.

Jah

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Mina kasutan sellist aga neid on veel erinevaid. Tagant regullitav noa sügavus (peab olema, et nii just just lõpuni läbi aga mitte täitsa).Pilt
Soonte otsamises on eraldi tangid.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Raitsraisk kirjutas: 01 Juul 2021, 20:30

Kas kummikaabli pealmise isolatsiooni eemaldamiseks on inimkond leiutanud midagi kipsinoast paremat ? Proovisin majakaabli koorimiseks mõeldud noaga, esimese kümne ringiga kraapis kummi ja järgmise ringiga lõikas juba soonte isolatsiooni sisse.

On olemas ja toimivad väga hästi näiteks sellised ja sobivad kõigi kaablite otsade puhastamiseks. Kui noaga teed,siis tuleb lõigata piki kaablit sujuvalt,mitte risti kaablit. Kummikaablile sülita peale,et nuga libiseks ;)
Odav ja lihtne
https://www.oomipood.ee/product/hjcs03_ ... kari_30010

image.png
image.png (84.73 KiB) Vaadatud 2207 korda

Mul on sarnane ,aga mingi teise tootja oma.Sellega pole lihtne kablit rikkuda.
http://www.ronex.ee/Tootekataloog/JOKAR ... d/JOK30155

image.png
image.png (199.52 KiB) Vaadatud 2207 korda
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas tito »

Irual kirjutas: 30 Juun 2021, 13:16
Spoiler
Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 12:38
Irual kirjutas: 30 Juun 2021, 11:23
Vxrik kirjutas: 30 Juun 2021, 10:18

Ei tea, kas just rumal küsimus, aga ei hakanud uut teemat ka selleks tegema.
Nimelt mure selline, et avastasin oma 1980a tsikli paagil väikse lekke, pisike mõra sees. Ühest kohast kukkumise järgset mõlki parandatud ja sellest tekkinud. Küsimus, kuidas oleks kõige mõistlikum asja parandada, ise mõtlesin mingi jb-weld sarnase asja peale, aga ei tea kaua selline asi vastu peab. Või lasta peale keevitada, antud koht nagunii üpris konarlik ja pahtel tuleb peale nagunii. Mingit seest poolt kasutatavat sealant'it ei tahaks, kui midagi valesti teen, siis pärast päris jama seda välja saada.

Tinaga joodetakse selliseid asju. Mõra saad jootekolviga tehtud.

Edu, L

Tänud! Vaja mingit spets jootepastat vms ka?

Jah, jootepastat ehk räbustit läheb vaja. Peab sobima terasele, vasesulamite/elektroonika omad üldjuhul ei sobi. Happe baasil nn saltserit ka ei soovita - siis pead paagi pärast korralikult läbi pesema.

Edu, L

Aga miks mitte kasutada valmis asja?
Kunagi olen kasutanud Certanium 34C uskumatult lihtne kasutada ja tugev joodis. Kindlasti on analooge keevituspoodides.


oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

Kas on õhkmadratseid, mis on nn autoventiiliga?

Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 906
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: FZS 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 415 korda
Tänatud: 80 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas rannamees »

Raitsraisk kirjutas: 01 Juul 2021, 20:30

Kas kummikaabli pealmise isolatsiooni eemaldamiseks on inimkond leiutanud midagi kipsinoast paremat ? Proovisin majakaabli koorimiseks mõeldud noaga, esimese kümne ringiga kraapis kummi ja järgmise ringiga lõikas juba soonte isolatsiooni sisse.

Kaabel hoia U-na pinges, siis saab kipsinoaga rahulikult lõigata.
Kui vaja juba meetreid koorida, siis on spets rulliku või noaga masinad.

Pilt
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

Madlobster kirjutas: 30 Juun 2021, 13:01

kes teeb kõige paremat ceramic coatingut?

Kui sa värvkatte kaitset mõtled, siis minu meelest on seal 3 olulist komponenti - asjalikud ained + kogemustega (perfektsionistlik?) inimene + piisavalt töötunde. Perfektsionismiga on nii ja naa. Kõik tahavad pinnad veatuks lihvida-poleerida ja siis ära kaitsta. Ei saa ju kliendile kriimudega autot anda ja raha võtta. Aga kui perfektse tulemuse hinnaks on 50% või 80% lakikihi paksusest? Poleeritud-lakutud-kaetud - hetkeks on super ... aga kivitäkkeid jm tuleb ju regulaarselt peale... Või pead silmas müügieelset ettevalmistust?

Viimati muutis bitter, 04 Juul 2021, 10:10, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Vint
Toetajaliige
Postitusi: 1935
Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
Asukoht: Soome- Riihimäki
Tänanud: 136 korda
Tänatud: 178 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Vint »

Küsiks esmalt et mille jaoks? Ära osta odavat kui tahad vastupidavust.

Mul Intex nimeline ja Jyskist otetud, aastaid voodina kasutusel, 220 ja sisene pump. 220x150x45 suurus.
Ehk korra kuus pean natuke õhku juurde laskma, suht hästi toiminud.
https://jysk.fi/puutarha/ilmapatjat/ilm ... 2xp203xk46

oil kirjutas: 03 Juul 2021, 12:56

Kas on õhkmadratseid, mis on nn autoventiiliga?


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

isiklikult pole kunagi autoventiiliga õhkmadratsit näinud...aga ma olen üsna kindel, et sel on ka põhjus. selle autoventiili kaudu ikka annaks seda täis pumbata! eriti kui tegu on tavapärase üsna paksu (20cm) ja ka suhteliselt laia madratsiga.
kui sealt "torust" pumpamise ajaks ventiil välja keerata siis muidugi pole ehk veel nii hull aga aega läheks ikkagi. suhteliselt efektiivsed "2-way" pumbad on ju nende madratsite jaoks, mis lükkavad ühe üles-alla käiguga vast miski kuni 5l õhku isegi, läbi korraliku jämeda vooliku.
aga kui on soov just autoventiili järele siis kui ma ei eksi tavaline kummise tagaosaga tubeless ventiil käib sinna madratsi sisselaske avasse suht tihedalt sisse.

Kasutaja avatar

sinilind123
Postitusi: 1038
Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas sinilind123 »

Tartus/tartu lähedal mõnd õppesõiduplatsi on, kuhu oma elukaaslast harjutama viia saaks?

Honda Dio 50ccm 1990a - Honda Mtx125R 1989a - Honda XL 600V Transalp 1987a - Suzuki GSF 1200 Bandit 1996a - Honda XRV 750 Africa Twin 1990a - Kawasaki zxr 750 1990a

oil
Postitusi: 771
Liitunud: 15 Apr 2014, 09:39
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas oil »

Mul on kolm madratsit. Kaks ühe inimese oma ja üks suur. Paksud. Pumpan suvalise autokompressoriga 12V pealt. Suur nii 15 min ja väiksemad vähem. Pumba otsa olen teinud adapteri, et ei peaks kinni hoidma pumpamise ajal. Tüütu on see, et ventiilid hakkavad ikka lekkima lõpuks. Hea oleks, kui saaks lihtsalt tavalise kompressoriotsa sinna külge keerata ning see on ka 100% õhutihe.

Pump on nagunii kaasas autos ja ka tsiklil matkama minnes, seega kaoks ära tühjeneva madratsi jama ning igasuguste lisapumpade mõte.

Vint kirjutas: 03 Juul 2021, 16:44
Spoiler

Küsiks esmalt et mille jaoks? Ära osta odavat kui tahad vastupidavust.

Mul Intex nimeline ja Jyskist otetud, aastaid voodina kasutusel, 220 ja sisene pump. 220x150x45 suurus.
Ehk korra kuus pean natuke õhku juurde laskma, suht hästi toiminud.
https://jysk.fi/puutarha/ilmapatjat/ilm ... 2xp203xk46

oil kirjutas: 03 Juul 2021, 12:56

Kas on õhkmadratseid, mis on nn autoventiiliga?

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

bitter kirjutas: 03 Juul 2021, 14:44
Spoiler
Madlobster kirjutas: 30 Juun 2021, 13:01

kes teeb kõige paremat ceramic coatingut?

Kui sa värvkatte kaitset mõtled, siis minu meelest on seal 3 olulist komponenti - asjalikud ained + kogemustega (perfektsionistlik?) inimene + piisavalt töötunde. Perfektsionismiga on nii ja naa. Kõik tahavad pinnad veatuks lihvida-poleerida ja siis ära kaitsta. Ei saa ju kliendile kriimudega autot anda ja raha võtta. Aga kui perfektse tulemuse hinnaks on 50% või 80% värvikihi paksusest? Poleeritud-lakutud-kaetud - hetkeks on super ... aga kivitäkkeid jm tuleb ju regulaarselt peale... Või pead silmas müügieelset ettevalmistust?

ei ole müügieelne, pigem enda jaoks, et läigiks kauem kui tava vahatamisega, kergem pesta, pesu kahjustab vähem lakki, vbl väiksem kivi ei jõua värvini ka kui see peal. Kas just nüüd peab 80% värvist maha poleerima ?
Ei kujutagi ette, kui palju peab poleerima, et lakist läbi ja veel 80% värvi ka maha saaks???

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Leopold
Postitusi: 14
Liitunud: 13 Mai 2021, 14:09
Tsikkel: FZ6 Fazer S2
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Leopold »

Madlobster kirjutas: 03 Juul 2021, 20:04
Spoiler
bitter kirjutas: 03 Juul 2021, 14:44
Madlobster kirjutas: 30 Juun 2021, 13:01

kes teeb kõige paremat ceramic coatingut?

Kui sa värvkatte kaitset mõtled, siis minu meelest on seal 3 olulist komponenti - asjalikud ained + kogemustega (perfektsionistlik?) inimene + piisavalt töötunde. Perfektsionismiga on nii ja naa. Kõik tahavad pinnad veatuks lihvida-poleerida ja siis ära kaitsta. Ei saa ju kliendile kriimudega autot anda ja raha võtta. Aga kui perfektse tulemuse hinnaks on 50% või 80% värvikihi paksusest? Poleeritud-lakutud-kaetud - hetkeks on super ... aga kivitäkkeid jm tuleb ju regulaarselt peale... Või pead silmas müügieelset ettevalmistust?

ei ole müügieelne, pigem enda jaoks, et läigiks kauem kui tava vahatamisega, kergem pesta, pesu kahjustab vähem lakki, vbl väiksem kivi ei jõua värvini ka kui see peal. Kas just nüüd peab 80% värvist maha poleerima ?
Ei kujutagi ette, kui palju peab poleerima, et lakist läbi ja veel 80% värvi ka maha saaks???

Tallinnas on Kristiine Autopesula aga seal on üks kindel inimene keda isiklikult usaldan aga tema ei tööta täiskohaga seal.
Keilas soovitan Bolton Valetingi.

Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2011
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 104 korda
Tänatud: 96 korda
Kontakt:

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

Madlobster kirjutas: 03 Juul 2021, 20:04
bitter kirjutas: 03 Juul 2021, 14:44
Spoiler
Madlobster kirjutas: 30 Juun 2021, 13:01

kes teeb kõige paremat ceramic coatingut?

Kui sa värvkatte kaitset mõtled, siis minu meelest on seal 3 olulist komponenti - asjalikud ained + kogemustega (perfektsionistlik?) inimene + piisavalt töötunde. Perfektsionismiga on nii ja naa. Kõik tahavad pinnad veatuks lihvida-poleerida ja siis ära kaitsta. Ei saa ju kliendile kriimudega autot anda ja raha võtta. Aga kui perfektse tulemuse hinnaks on 50% või 80% LAKIkihi paksusest? Poleeritud-lakutud-kaetud - hetkeks on super ... aga kivitäkkeid jm tuleb ju regulaarselt peale... Või pead silmas müügieelset ettevalmistust?

kergem pesta, pesu kahjustab vähem lakki, vbl väiksem kivi ei jõua värvini ka kui see peal.

Kivikeste osas olen skeptiline. Parandasin oma värvi-näpuka ära. Ma tegin ise. Ca aastajagu oli lihtsam pesta.

Kasutaja avatar

Old-Thompson
Postitusi: 147
Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
Tsikkel: R6
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Old-Thompson »

Originaal esirattavõll on 20mm välismõõduga, olemas ka teine võll, mis on 22mm. Seest on mõlemad sama mõõduga, ehk ühe sein on paksem.
Küsimus: kas võiksin 22mm võllist mm maha treida, et saaksin seda kasutada?

(et üleliigseid küsimusi ei tekiks, siis ühe ratta esiots läheb teisele rattale, aga esiratas jääb originaal. Sellest ka see küsimus)

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

aga seal on keere ka ju otsas või on sisekeermega?

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."
Kasutaja avatar

Old-Thompson
Postitusi: 147
Liitunud: 24 Juul 2009, 01:36
Tsikkel: R6
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Old-Thompson »

Mõlemad sisekeermega ja mõlemate poldid sobivad üksteise le.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 721
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 110 korda
Tänatud: 68 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Oled muidu uurinud, mis see uus 'õige' võll maksab? Mul oli kunagi vaja teha ühel võllil "rännak- ja väliparandus" koos ilmse keerme rikkumisega ning pärast kodus surusin soni tihedamalt pähe ja tellisin uue võlli - mäletamist mööda ei maksnud hinge hinda.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

no sellisel juhul ei näe ma suurt porbleemi sellel treimisel

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Rumalad või segased küsimused jms

Lugemata postitus Postitas will111 »

trei aga maha, aga jäta miski 2.5mm seina paksust ikka alles, ja ära treimisega liiga hoogu mine, pärast laager jääb peale logisema :D

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Ajaviiteks...”