Räägiks mootorratta navidest

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Garmin teeb tegelikult häid asju. Neid peab õppima kasutama. Telefon on pigem ikka alternatiiv neile kes viitsivad jännata.



Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas ranel »

Spoiler
morse kirjutas: 11 Nov 2020, 23:55
ranel kirjutas: 08 Nov 2020, 19:32
Ain kirjutas: 08 Nov 2020, 18:00

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Täpselt sama jama kolme erineva proovitud mudeliga mootorrattal. Töötab vaid siis, kui oled pidevas liikumises.

Ma olen siin mobiiliteemas kirjutanud, et tellisin USAst Kyocera Duraforce Pro II telo ja Hondo Juiced juhtmevaba laadijaga hoidja.

Antud komplekt küll üle ei kuumene... Olen temaga igasugu asju teinud. Puusse ka sõitnud. Ikka töötab.

Muidugi jamamist on palju. Pool aega seadistad oma äppe. Kuna tegu pole igapäevase teloga, siis viimati sõitma minnes oleksin peaaegu PUK koodini välja jõudnud, sest olin PINi ära vahetanud...

Ühesõnaga, kui Garmin teeks paremaid seadmeid, siis ma kindlasti ostaks neid ja ei jampsiks teloga. Aga iseenesest ei saa öelda, et vastupidavat ja nullist sajani juhtmevabalt laadivat komplekti olemas ei oleks...

Eks nad reklaamivad ka end mil standardile vastavaks. Ei imesta üldse, et võib paremini toimida, kui odavamad vee ja kõige muu kindlad telefonid.


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas morse »

[mention]ranel[/mention] see Kyocera on tegelt üsna tagasihoidlik masin. Plastikust kest ja mitte kõige kiire
Prose. Aga teeb seda mida lubatud. Ekraan Pro II mudelil märjana hästi ei toimi alati. Pro I ekraan oli justkui parem aga tollel pole QI laadimist.

[mention]Ain[/mention] ma olin zumo omanik alates 2007. Tal on head ja vead. Ega ma ei armasta seda teloga jebimist - lihtsalt Garmin laseb ikka korralikult üle jala... Aga ega Garminist paremat ka kusagilt võtta pole... Kõlab nagu Eesti riik ja Valitsused.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagi

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Tänane navigeerimis rakendus, olgu ta siis ükskõik mis, peab oskama otsingusse pannes ka ettevõtte nime või kämpingu nime või hotelli nime või mida iganes leidma. Ehk pädev asi on ikkagi mingis võrgus töötav. Offline asi ei saa kunagi olema selline, sest sellised kogused infi ei mahu sulle kuskile ära. Hiinlaased teevad androidi põhiseid navisid, aga need suht mannetud, kuid ükski premium tootja ei paendu , et midagi sellist teha. Samas asjal oleks ju jumet. See on umbes sama jant nagu moto sidega. Ei suudeta ühtset lahendust kasutusele võtta ja igaüks pusib omaette. Tulemuseks haigelt kallid seadmed ja olematu turg. Navidega sama teema,igal ühel oma ja ükski ei ühildu teisega. Garminil on ju äpp,mis üle telefoni töötab, kuid milleks siis enam Garminit vaja kui telefon olemas. Hetkel on tavakasutajale küll parim lahendus mingi pommikindel telefon + offline navigeerimist võimaldav äpp+ online navi äpp ja elu nagu lill.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 16:57

samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.

Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem ;) Aeg on edasi läinud

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
urmas66 kirjutas: 12 Nov 2020, 17:57
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 16:57

samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.

Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem ;) Aeg on edasi läinud

Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Spoiler
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 18:28
urmas66 kirjutas: 12 Nov 2020, 17:57
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 16:57

samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.

Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem ;) Aeg on edasi läinud

Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..

Siin on tegelikult moto side tootjatele võimalus särada :) . Ehk võiks olla kiirvaliku nupp kiivri seadmel(kohustuslik kõigile ja ühes süteemis töötav). Autodel(uutel) vist juba lähiajal muutub see kohustuslikuks. Hädaabi-112 ühendus üks kõik kus riigis olles. Ehk kui oled nii palju adekvaatne,et suudad midagi teha,siis see oleks vast kindlaim viis. Telefon võib sust küll eemal olla ,kuid side telefoniga üldjuhul säilib. Kui on nii kõva crash et pole enam telefoni,siis pole sinust ka ilmselt helistajat. Seega kiivri seadme abil võiks isegi midagi saavutada. Muideks šokis inimesel võib olla täiesti võimatu puutetundliku telefoniga midagi teha.

Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Spoiler
urmas66 kirjutas: 12 Nov 2020, 21:57
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 18:28
urmas66 kirjutas: 12 Nov 2020, 17:57
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 16:57

samas autonavi maailm ju sarnaselt toimib. BMW-l näiteks on ida kaart alla 20gb. Seal on sees igasugu infot. See on sisuliselt offlain kaart. Masinas muidugi on sim sees. Mobiilis on connected drive äpp. Seal saan otsida suvalise asja googles ja kui õige asi leitud saadan autosse. Äärmselt lihtne.

Pidasin silmas ikka seda,et kui juba telefon kasutusel naviga navigeerimiseks( ja 99,99% motomatkajatel on see nii),siis milleks veel navi,kui seda sama asja saab otse telefonist ka kasutada. Hobusega saab kaupa siiani vedada, aga kaubikuga on mugavam ja kiirem ;) Aeg on edasi läinud

Seda küll, aga saan aru, et enamus teeb seda teise telefoniga ju.. Teoorias muidugi kui üksinda sõita siis nn. helistamistelefon oleks mõistlik kuskil taskus hoida. See võimalus küll väike aga kui peaks üksi sõites teelt väljasõit tekkima siis kui vähegi käsi liigub saad ehk teloga abi kutsuda.. Lenksulolev seade ilmselt lendab eitea kuhu..

Siin on tegelikult moto side tootjatele võimalus särada :) . Ehk võiks olla kiirvaliku nupp kiivri seadmel(kohustuslik kõigile ja ühes süteemis töötav). Autodel(uutel) vist juba lähiajal muutub see kohustuslikuks. Hädaabi-112 ühendus üks kõik kus riigis olles. Ehk kui oled nii palju adekvaatne,et suudad midagi teha,siis see oleks vast kindlaim viis. Telefon võib sust küll eemal olla ,kuid side telefoniga üldjuhul säilib. Kui on nii kõva crash et pole enam telefoni,siis pole sinust ka ilmselt helistajat. Seega kiivri seadme abil võiks isegi midagi saavutada. Muideks šokis inimesel võib olla täiesti võimatu puutetundliku telefoniga midagi teha.

Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Montana on ka väga ok gps. Vähemalt siiani oli. Eks aeg näitab mis uute mudelitega toimub.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

stev666 kirjutas: 14 Nov 2020, 22:12

Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)

Ei vaidle vastu, et pole hea, kuid kuidas see abikutsumisega seotud on, et aku kestab?

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

stev666
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Mär 2008, 21:48
Tsikkel: SUZUKI M1800R&HondaVTX1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 25 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas stev666 »

Spoiler
urmas66 kirjutas: 15 Nov 2020, 16:34
stev666 kirjutas: 14 Nov 2020, 22:12

Asi on mugavuses...panen Montana lenksule ja sõidan 2-3 nädalat... ei pea mõtlema ei laadimisel ega muule telefoniga kaasnevale jamale. Jõuan koju võtan maha...tripil üritan telefoni üldse mitte vaadata...Kasutust saab mitmel rattal, kajakil, atv'l, kõigile ei jaksa laadijaid külge monteerida..(montanal aku vahetatav ja käivad ka patareid kui vajadus..)

Ei vaidle vastu, et pole hea, kuid kuidas see abikutsumisega seotud on, et aku kestab?

Abi kutsub telefoniga kui vaja...

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas sepp »

Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 14:46

Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagi

Mida xt kohta täpsemalt teada tahad?
Mul olemaks ja saan katsetada mida soovid või kui oleda tlnas, siis saan anda ka nõppida Sulle paariks päevaks.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
sepp kirjutas: 20 Nov 2020, 14:16
Ain kirjutas: 12 Nov 2020, 14:46

Jah üks asi mis peaks täna olema lihtne on otsing. Tahad minna Kabalasse siis paned otsingusse Kabala ja korras. Seni on see olnud paras jant..
Teine asi on kaardi lappamis kiirus. Vanemad zõmo 550 lappavad kaarti võrreldes zümo660-ga oluliselt kiiremini.
Kuidas XT-l see on? Keegi oskab rääkida?
Ja noh seda, et Garmin teeks lisana eraldi saadavaks samasuguse juhtimis ratta lenksule nagu BMWle tehakse.. võib vist unistama jäädagi

Mida xt kohta täpsemalt teada tahad?
Mul olemaks ja saan katsetada mida soovid või kui oleda tlnas, siis saan anda ka nõppida Sulle paariks päevaks.

Mütlen just kaardi lappamist , Eriti just topo kaardi..et kas teeb seda kiirelt, kuidas zuumimine on kas teeb ka kiirelt?

Tänud ette!

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas sepp »

Spoiler
Ain kirjutas: 20 Nov 2020, 19:15

Mütlen just kaardi lappamist , Eriti just topo kaardi..et kas teeb seda kiirelt, kuidas zuumimine on kas teeb ka kiirelt?

Tänud ette!

Panin video Sulle fb messengeri


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas morse »

Spoiler
sepp kirjutas: 20 Nov 2020, 21:07
Ain kirjutas: 20 Nov 2020, 19:15

Mütlen just kaardi lappamist , Eriti just topo kaardi..et kas teeb seda kiirelt, kuidas zuumimine on kas teeb ka kiirelt?

Tänud ette!

Panin video Sulle fb messengeri

Me tahame ka teada ju! :)

Kasutaja avatar

sepp
Postitusi: 3828
Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
Asukoht: Keila - Tallinn
Tänanud: 160 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas sepp »

Spoiler
morse kirjutas: 20 Nov 2020, 21:32

Me tahame ka teada ju! :)

Kustutasin juba video.
Ise ei hakka kirjeldama muidu oleks nagu tühi kiidulaul.
Ain sai video ja tema kommentaar oleks objektiivsem.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
sepp kirjutas: 25 Nov 2020, 14:55
morse kirjutas: 20 Nov 2020, 21:32

Me tahame ka teada ju! :)

Kustutasin juba video.
Ise ei hakka kirjeldama muidu oleks nagu tühi kiidulaul.
Ain sai video ja tema kommentaar oleks objektiivsem.

Päris normilt liigutas küll. Eks objektiivsem oleks kui panna täpselt sama kaart mida lapata. Zümo 660 oli küll suht aeglane. Samas vana Zümo 550 lappab ka päris okeilt


Erci
Postitusi: 750
Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 31 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Erci »

Kas siin on mõni suurem Garmini hunt ja suudab nõu anda, kuidas Garmin Montana 600 Proximity Alerti teate ekraanil kuvamise aega muuta? Soovin, et see teavitus tuleks vaid korraks ette (ala 2 sek), vaikimisi on see päris pikalt ees. Gepsu menüüd olen läbi surfanud, sealt ei saa. Ehk saab mingis süsteemifailis teatud rida muuta?

Mina tänan!

___________________________
Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Proximity Alerti teated peaks olema seotud kaugusega objektist - tahad lühemaks ajaks pane distants lühemaks või sõida kiiremini :-)

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Loadära »

Ain kirjutas: 17 Mär 2021, 21:53
morse kirjutas: 16 Mär 2021, 23:11

Kuna RAMi tooted on üldiselt head olnud, siis sellist combot julgeks juba proovida. Sellesmõttes tänuväärt lugu, et selline telo tootmisse tuleb.

Jääb ainult loota, et klemmid ikka korralikult ühendust annavad. Isegi Zumodel väsivad need klemmid lõpuks ära (aastatega).

Kui hoidja on hea ja klemmid annavad head ühendust, siis tõepoolest eelistaks seda juhtmevabale...

See jutt Zümode klemmide väsimisest - mina pole näinud ühtegi. Olen ise aastaid kasutanud neid tsikli, saani ja atv peal. Samuti tean paljusi kes samuti kasutavad. Võrreldes tsikliga on seal ikka oluliselt rajumad tingimused. Ainus mis hävitab klemme on see kui panna hoidja otse akupealt ehk toide koguaeg järel.. niiskus/vesi panevad rohetama ja lõpuks häving.

Ahoi,

et tõin ühe postituse telehvoni-GPSi teemast nüüd siia "üle", kuna selles jutt hoopis navi klemmidest...ja just Garmini, ning kahjuks pean ka morsele sekundeerima, et minulgi said Garmin 39x seeria klemmid laadijas otsa! Niiskuse/vee süü ilmselt polnud, otse aku pealt ka ei ühendanud, vaid ikka süüte sisse keeramisel tuli ka vool...aga minu hinnangul siis kas korduvate hoidjasse asetamistega, või lihtsalt vibratsiooniga on need sisemised "liikuvad" osad tihvti välisseinad nii õhedaks kulutanud, et mõrad tulid sisse ja ühel siis isegi pudenes killuke välja ja seejärel sisemine liikuv osa siis töllerdas seal nagu juhtus! Avastasingi selle seal siis seda oma Suzult Hondale TETi sõõriks ümber installimise käigus, kui täpsemalt takseerisin, et miks ta vahest juba ennemgi jebis mul...ning kaasnes sellega siis selline peavähk, et päris p***es ka nagu polnud, aga iga kord kehva kontakti tekkimisel küsis seade (loe: kattis kõik jooksva olulise inhvo ekraanil suure "EI/JAH" valiku aknaga, siis valiku tegemiseni! :wack: ), et välistoide puudub, kas lülitan seadme välja? Ja kuna mul see seade juba vist 7a? vana, siis ka akuprobleemide tõttu, kontakti peatsel taas mitte tekkimisel, hakkas seade peale "EI" lülita välja valikut, kogu ekraanil jooksvat inhvot juba suure "AKU TÜHJENEMAS" vms sildiga katma...ja siis ei aidanud enam muud, kui seisma jääda, seaded logistada, või korra hoidikust eemaldada ja tagasi panna (lol)

Nojah, aga kuna peale suurema jootekolvi ühtegi abivahendit siin maal polnud, siis käkerdasin sinna ümber mingigi tinakrae, mis siis tihvti sisu üldse irdumast takistas...aga mida siis kogu TET reisi vältel sai veel korduvalt noaga tuunitud (...no kui paaritunnine voolukatkestuse intervall jälle paariminutiliseks kuivanud oli vms). Ühesõnaga midagi sellist, nii vähe kui mobla kaamera seda edastada suudab:

20210620_144312.jpg

Seega, korra vihaga peale sõitu mõtlesin taas kogu selle G. jura sealt üldse metsa visata...et ehk tulevad hundid ja söövad ära vms! Aga kuna selle hoidik samas juba kahel rattal on ja hetke finantsolukorra valguses (...või pigem pimeduses?) paremaid lahendusi ka nagu ei paista, siis korra ikkagi läksin veel Garmini kirjadega majja, lootuses, et ehk juba vana mudeli kolale mingi "outlet" hind vms...aga ei, lõpuks kirusin ikkagi sitta elu ja ulatasin selle uue laadimisjuhtme eest 40€ :/
Ning kuigi ksf Jesper ühel üritusel just kiitis seda mõttelaadi, et kuluv osa on peaseadmest eraldi ja odavam...siis ok, aga võikski olla juba eraldi vaid see "klemmpisitik" mõne ööri eest... aga ei, seal on kogu juhtmekompott kaitsmepesa, mingi "musta karbi" ja mitme meetri juhtmega! Ja ärge öelge, et ma ei proovinud odavamalt leida (...kuna oma Garminile uue ekraani ju kunagi hiinamaalt sain!), vaid käitusin isegi nii nahhaalselt, et kui müüja oli vastava juhtme letile asetanud, siis guugeldasin seda pakendil olnud tootekoodi "ootetööna"...aga kuna isegi amazon.com jms vasted haisesid vaid originaalosa järgi, hinnakõikumistega +/- mõni euro, siis jah, letile asetatu sai seekord ka välja ostetud...

20210713_122100.jpg

Ühesõnaga vahel juba tundub, et jätkuks ainest ka raamatu "Mina ja Garmen" vms üllitamiseks- kõik etapid, mis ühes suhtes olla saavad, on vist meil juba läbi käidud! :D

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas morse »

Minu arvates nii spetsiaalse asja eest mõistlik hind. Ja kuidas sa seda teisiti ikka müüks, kui koos juhtmega. Mul oli vanem Zumo ja tollel ei saanud niimoodi juhet vahetada.

Nüüd vähemalt rahu majas ja töötab järgmised 7 aastat.

Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Mulle ei löönud toona pilti ette, et seal pistikul ainult kaks klemmi on (minu käest läbi käinutel oli 18tk), aga need "pogo pinid" on eraldi müügil küll, lihtsalt hind tuleb sinna 1-2€ vahele tk, ehk selle 18-pin pistiku puhul läheb juba u. 30€ varuosade peale, https://ee.farnell.com/search?st=pogo . Praegu vaatan, et kõik variandid on seal ka kalli saatekuluga, ehk 25€/tellimus. Rääkimata sellest, kuidas see korpus "puhtalt" lahti teha, sest kui vulkaniseeritud ühendused lahti lõigata, siis pole nad enam veekindlad, normaalne silikoon on jälle 10€ pudel, kui midagi ei klapi, siis riskid oma navi maha põletamisega jne jne. Ma olen küll dude, kes võttis 60€ tableti lahti ja remontis ära, aga 40€ on ikka üsna mõistlik hind sellelaadse vidina eest imho.

Kaitsmepesa on kaasas, sest need mädanevad ka isuga :)


Loadära
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Okt 2005, 00:35
Asukoht: Sadulas: Keila-Kadrina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Loadära »

morse kirjutas: 14 Juul 2021, 08:44

Minu arvates nii spetsiaalse asja eest mõistlik hind. Ja kuidas sa seda teisiti ikka müüks, kui koos juhtmega. Mul oli vanem Zumo ja tollel ei saanud niimoodi juhet vahetada.

Nüüd vähemalt rahu majas ja töötab järgmised 7 aastat.

No ma suures plaanis olen nõus jah, et ok- pistik, kaitsmepesa, hea jupp juhet ja see mis iganes "must karp", ehk kõik kokku 40€ polegi tõesti kõige hullem omal ajal ligi 400€ maksnud seadme "originaalosa" eest...aga mõtlesin pigem, et kui ennekõike vaid need "pogo-pin" klemmid kuluvad, siis miks ei võikski just see pistikupoolne ots juhet eraldi olla, ntks omakorda sinna "musta karpi" pistikuga minnes? Ja siis pigem hinnaga 10, no ok 15€ max...aga no jah, eks ta teisalt vist suurtootja jaoks jah pigem selline marginaalne teema, mis või kas üldse nende seadmetega juba 5+ a hiljem tehakse, normaalne suund on vist tänases tarbimisühiskonnas (...ja teisalt muidugi ka tarkavarade arengust tingituna) ikka pigem see, et selle aja peale peaks ammu juba nii ehk naa uus seade ( ja uue mootorratta! :D ) lenksu küljes olema vms...

Ja teine asi jah, mis lihtsalt hingelt ära tahtis, oli see totrus, et mingi voolukatkestuse või akuteade kogu GPSi pildi kinni katab, samas kui võiks lihtsalt kuhugi nurka mingi pisem "plinkiv" vms märguanne tekkida, mis ka kindlasti märkamata ei jääks!?

:bsmile:

Suzuki DR350- metsa all mähib küll...Triumph Street Trippe"R"- tsivilisatsioonis käimiseks :)
Kasutaja avatar

Jesper
Postitusi: 2189
Liitunud: 12 Mär 2015, 07:03
Tänanud: 243 korda
Tänatud: 552 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Jesper »

Eraldi juhtme veekindlust on raske tagada, seal peaks siis jälle olema pistik või vähemalt mingid tihendiga klemmid kuskil jne. Kõik on tehtav ja kõike ka tehakse, aga masstootmises paneb 5€ jupi lisamine lõpphinnale 15€ juurde, ehk siis algne komplekt läheks kallimaks ja töökindlus langeks, usun et Garmini stammkunde pigem on nõus seda laadijat vahetama, kui ohverdama töökindlust. "Tarbimisühiskond" on pigem need moblateemas kiidetavad tilulilu komplektid, mis august läbi sõites tükkideks lagunevad, Garminil on küll palju puudusi, aga need tellised ikka naljalt otsi ei anna.

See sinu lahendus on isegi modulaarne, 18 piniga laadija puhul on juhe ja klamber omakorda kokku ehitatud ning hind juba 70€ :)


motoreis
Postitusi: 238
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 135 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Kiidaks ka Garminit, mudelit Montana. See on aastast 2011 või 2012 kõva vatti saanud aga töötab mööndustega siiani. Rattal viimased 3 aastat. Saab ka kindaga isegi sõidu ajal näppida. Nüüdseks kahjuks arvutiga ära ühendades ei suuda ühendust kauem kui 1 sekund üleval hoida, katkeb ära(navina toimib laitmatult). Seega ei saa näiteks TET GPX faile lisada.(olen 6h erinevate arvutitega proovinud, googeldanud ja katsetanud, aga head lahendust olukorrale ei tundu) Seadmel on ka lisamälukaart, aga seal on Open Steet Map kaardid, et sinna pole mõtet GPX faile lisada. Üks võimalus oleks mõnest teisest Garminist üle õhu GPX jälg saata, et saaksin vähemalt TET kaarte värskena hoida, aga seda pole saanud katsetada, sest puudub teine Garmini seada. Kui Tartus kellelgi on mõni Garmin seade, millesse saab edukalt GPX faile laadida ja sellel on teisele Garminile üle õhu teekonna jagamise võimekus, andke palun teada, kohe prooviks :)

Kas keegi on pärast pikaaegset ja rahulolevat Garmini kasutust liikunud üle andmesideTA Android telefonile, mida navina kasutab? Kuidas on olnud vastupidavus, aku mured, vee mured ja põrutused, kaartide uuendamine? Ma olen seda üleminekut kaalumas, aga hetkel korjan infot, sest pikem reis augustis ees ja ei tahaks pooliku lahendusega teele asuda. Wifi võrkudes jääksin kaarte ikka uuendama, plaan on sõita lähiriikide TETisid. Otsustamise koht, kas jätkata Garminitega, millega seni iga ilmaga rahul olnud või teha üleminek "telefon on teejuhiks" maailma.

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
motoreis kirjutas: 14 Juul 2021, 20:19

Kiidaks ka Garminit, mudelit Montana. See on aastast 2011 või 2012 kõva vatti saanud aga töötab mööndustega siiani. Rattal viimased 3 aastat. Saab ka kindaga isegi sõidu ajal näppida. Nüüdseks kahjuks arvutiga ära ühendades ei suuda ühendust kauem kui 1 sekund üleval hoida, katkeb ära(navina toimib laitmatult). Seega ei saa näiteks TET GPX faile lisada.(olen 6h erinevate arvutitega proovinud, googeldanud ja katsetanud, aga head lahendust olukorrale ei tundu) Seadmel on ka lisamälukaart, aga seal on Open Steet Map kaardid, et sinna pole mõtet GPX faile lisada. Üks võimalus oleks mõnest teisest Garminist üle õhu GPX jälg saata, et saaksin vähemalt TET kaarte värskena hoida, aga seda pole saanud katsetada, sest puudub teine Garmini seada. Kui Tartus kellelgi on mõni Garmin seade, millesse saab edukalt GPX faile laadida ja sellel on teisele Garminile üle õhu teekonna jagamise võimekus, andke palun teada, kohe prooviks :)

Kas keegi on pärast pikaaegset ja rahulolevat Garmini kasutust liikunud üle andmesideTA Android telefonile, mida navina kasutab? Kuidas on olnud vastupidavus, aku mured, vee mured ja põrutused, kaartide uuendamine? Ma olen seda üleminekut kaalumas, aga hetkel korjan infot, sest pikem reis augustis ees ja ei tahaks pooliku lahendusega teele asuda. Wifi võrkudes jääksin kaarte ikka uuendama, plaan on sõita lähiriikide TETisid. Otsustamise koht, kas jätkata Garminitega, millega seni iga ilmaga rahul olnud või teha üleminek "telefon on teejuhiks" maailma.

Minuarust see telefoni teema on puhas säästu värk. Aga maitseasi. Igaüks kasutab mida meeldib. Ise olen erinevaid asju kasutanud ja Garminist ei loobu.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

Kalts
Postitusi: 334
Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
Tsikkel: TDM900, CRF250L
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 23 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Kalts »

2007 ostetud Zumo 660 töötab siiani; kukkunud, kukutud, täkitud, peegeldumisvastane kiht kadunud... töötab. Iga ilmaga.
Hüva, -5C on olnud miinimum. Tarkvara kohta saan vaid üht öelda: mingu ka õige persse.

OSMand lõpetas paar aastat tagasi Poolas mitme suurema linna äärde jõudes navigatsiooni täielikult ja vearaporti
saatmise jaoks oleks pidanud Googlega suhtesse astuma.

--
Vallo

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

motoreis kirjutas: 14 Juul 2021, 20:19

Kas keegi on pärast pikaaegset ja rahulolevat Garmini kasutust liikunud üle andmesideTA Android telefonile, mida navina kasutab? Otsustamise koht, kas jätkata Garminitega, millega seni iga ilmaga rahul olnud või teha üleminek "telefon on teejuhiks" maailma.

Selle kohta ju siin foorumis terve eraldi teema. Loe kõik läbi ja saad päris paljude erinevate arvamuste ja kogemuste võrra rikkamaks :) Minul oli esimene Garmin autos ilmselt millagi 2000-ndate alguses ja siis oli see teistest pika puuga ees kõiges. Täna vast seda vahet pole enam üldse. Kui ise seda kaardi valikut ja kõike muud ei täiusta, siis täiesti mõttetu aparaat vähemalt teedel navigeerimiseks.
Androidile on valikuid palju ja riistvara valikut peaks täna jaguma.
Osmand+ toimetab GPX-iga väga hästi ja ei maksa suht midagi. Sygic offline kaardid on teedel igati asjakohased, kui ostad eluaegse uuenduse mingi 12-13 eest ja lisaks saab 10%-ga garmini hinnast osta vist kõik, mis neil üldse pakkuda on. Mina seda säästuks kohe kindlasti ei nimeta. Võimekam wireless laadimisega android maksab alates sama raha, mis odavaimad Garmini moto seadmed. Lihtsalt androdis jooksvad rakendused on ikka kaasaegsed, mitte kiviaeg, nagu Garminil. Samas saab androidiga ka väga odavalt parema tulemuse kui Garminiga. lihtsalt mugavuses tuleb lõivu maksta,aga navigeerimises kohe kindlasti mitte.
viewtopic.php?f=11&t=103533&start=450

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”