Räägiks mootorratta navidest

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Maaks »

morse kirjutas: 19 Okt 2020, 14:17

See on täna ka nii. Mudelid, mille lõpus on LT, omavad lifetime maps update võimalust. Kodukas ütleb, et seda saab ka eraldi juurde osta.

LT tähendab siiski liiklusinfot, mitte kaarte.



Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas morse »

Maaks kirjutas: 19 Okt 2020, 15:36
morse kirjutas: 19 Okt 2020, 14:17

See on täna ka nii. Mudelid, mille lõpus on LT, omavad lifetime maps update võimalust. Kodukas ütleb, et seda saab ka eraldi juurde osta.

LT tähendab siiski liiklusinfot, mitte kaarte.

LM on Liftime Maps, mitte LT. Eksole? Parandan oma esimeses postis ära selle.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Eskimo kirjutas: 19 Okt 2020, 15:20

Juurdeostmine on sama kallis kui leida teise ringi LM versioon GPS-i.

Tundub,et tutikas on ainult suts kallim. GPS Garmin Drive 51LMT-S Europe 5" maksab 129.- ehk tasub see osta kui tõesti seda vaja on.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Kas keegi on juba nii õnnelik, et oleks uue montana endale ligi võtnud?

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Madris »

Snowhite kirjutas: 04 Nov 2020, 15:36

Kas keegi on juba nii õnnelik, et oleks uue montana endale ligi võtnud?

Milline (mudeli nr) nüüd täpselt see uus on? Tahaks ka ühte soetada aga natuke kirju on veel silmade eest :D

Kasutaja avatar

iSlanderADV
Mode
Postitusi: 557
Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
Tsikkel: Honda CRF1000L
Asukoht: EU
Tänanud: 180 korda
Tänatud: 120 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas iSlanderADV »

Madris kirjutas: 05 Nov 2020, 11:13
Snowhite kirjutas: 04 Nov 2020, 15:36

Kas keegi on juba nii õnnelik, et oleks uue montana endale ligi võtnud?

Milline (mudeli nr) nüüd täpselt see uus on? Tahaks ka ühte soetada aga natuke kirju on veel silmade eest :D

https://www.garmineesti.ee/kasigps-mets ... ontana-700
Montana 700

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...

Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Spoiler
Snowhite kirjutas: 05 Nov 2020, 15:56

Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...

Aga enda tunne? Saan aru, et omad XT-d. Kas kripeldab midagi? Et võiks Montana olla.. Oled oma XT-ga siiani rahul?

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Madris »

Snowhite kirjutas: 05 Nov 2020, 15:56

Ise küsin, ise vastan.

Eile hommikul kiibitsesin ka selle 700 kallal (see hetk ei teadnud, et see kõige uuem on :wack: ). Aga ülevaade on põhimõtteliselt täpselt see, mida tahtsin kuulda. Hetkel pole garmini lehel enam montana 610 küljes hinda (vb otsas) muidu oli hinna vahe 110.-. Kuna seade on ikka mitmeks aastaks, siis vb see 110.- hinnavahe õigustab ennast. Montana 600 seeria iseenesest päris eakas juba. Muidugi see nädalane puhkus natuke hirmutab :ner:

Aga vb saaks kaubale nii, et ühe mehe vana on teise uus. Enda Oregon 200 pealt igasuguse montana 600 seeria peale minek on päris mitu levelit up :D

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas villy »

Lollid küsimused nüüd kellegilt, kes ei ole iseseisvat gpsi mujal kui kunagi autos kasutanud...

Juhtmeta laadimist pole?

Mis eelised tal on nt dedicated tugeva kestaga android tel kõrval navigeerimiseks kus saad simi ka panna?(nt ulefone ülemise otsa tel, cat jms)

TET saab navigeerimisega sõita? :)

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Madris »

villy kirjutas: 06 Nov 2020, 09:39

Lollid küsimused nüüd kellegilt, kes ei ole iseseisvat gpsi mujal kui kunagi autos kasutanud...

Juhtmeta laadimist pole?

Mis eelised tal on nt dedicated tugeva kestaga android tel kõrval navigeerimiseks kus saad simi ka panna?(nt ulefone ülemise otsa tel, cat jms)

TET saab navigeerimisega sõita? :)

Juhtmeta laadimist pole.
Eelised telefoniga: Ekraan- nähtav iga ilmaga, näpitav iga ilmaga.
Tet saab navigeerimisega sõita.

Eks ta on natuke selline mu**i ja sardelli võrdlemine. GPS on ikka selleks mõeldud ja igast asendist natuke või palju parem. Lisaks see, et telefoni kaamerad kipuvad surema selle vibra peale. Lisaks kinnitus lenksule. Ma pole veel leidnud kinnitust, mis mu CAT S61 suudaks ka tegelikult lenksu peal hoida (jah olen proovinud RAM erinevaid). GPS täpsus on oluliselt suurem v'rreldes tel täpsusega. GPS-del ka 3d kompass enamjaolt sisse ehitatud (seisma jäädes näitab kursor seda suunda, kuhu päärad- telefonidel tavaiselt hakkab ringi uitama) Ja lisaks see, et gps on päris pikaaegne.
Ma isiklikult võtan järgmiseks telefoniks mingi mõistliku suurusega veekindla pilli ja hoian seda taskus. Need tugeva kestaga androidid on ikka korralikud haamrid, et nendega igapäevaselt opereerida viitsiks.

Puhtalt minu tagasihoidlik arvamus.

Madis

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas villy »

Madris kirjutas: 06 Nov 2020, 11:00

Juhtmeta laadimist pole.
Eelised telefoniga: Ekraan- nähtav iga ilmaga, näpitav iga ilmaga.
Tet saab navigeerimisega sõita.

Eks ta on natuke selline mu**i ja sardelli võrdlemine. GPS on ikka selleks mõeldud ja igast asendist natuke või palju parem. Lisaks see, et telefoni kaamerad kipuvad surema selle vibra peale. Lisaks kinnitus lenksule. Ma pole veel leidnud kinnitust, mis mu CAT S61 suudaks ka tegelikult lenksu peal hoida (jah olen proovinud RAM erinevaid). GPS täpsus on oluliselt suurem v'rreldes tel täpsusega. GPS-del ka 3d kompass enamjaolt sisse ehitatud (seisma jäädes näitab kursor seda suunda, kuhu päärad- telefonidel tavaiselt hakkab ringi uitama) Ja lisaks see, et gps on päris pikaaegne.
Ma isiklikult võtan järgmiseks telefoniks mingi mõistliku suurusega veekindla pilli ja hoian seda taskus. Need tugeva kestaga androidid on ikka korralikud haamrid, et nendega igapäevaselt opereerida viitsiks.

Puhtalt minu tagasihoidlik arvamus.

Madis

Pidasingi silmas, et selle GPS asemel mingi tugev android telefon lenksule dedicated. st ei kasuta tavatelefoniks. Sellist jura ma taskus küll ei taha tassida. Aga lisaks on mul juhtmeta laadimine, internetivõimalus, kaamera, lamp, backup maksmisvõimalus jpm.
Ekraanide suhtes jah, on halvemaid ja paremaid ja kaamera läheb katki ainult optilise stabika puhul. Ekraani kasutusmugavus vast tundubki suurim argument... Aga sel alal ka vast telefone erinevaid, CAT ei ole ok?

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Madris »

[/quote]
Aga sel alal ka vast telefone erinevaid, CAT ei ole ok?
[/quote]

Cat on tegelikult päris ok. Ekraani saab ka märjana kasutada (enamjaolt) ja vihmas ei hakka veepiisad ekraani jebima. Gps andur suht asine. Aga kolakas on ja ereda ekraaniga võtab akut, kui loom. Cat-i miinus on muidugi see, et ei ole juhtmevaba laadimist. Ei suudetud teha ka uuele CATs62-le. Ilmselt muidu oleksin juba poes käinud.

Kindlasti rugged tel ajab asja päris hästi ära aga, siis kui seda väga hästi ära ajamist tahad, siis ikka viskab vähe si*ta ventikasse.

Hea gps-ga on muidugi see miinus, et automaatselt oled õhtusest lõkkeringi jutuajamisest väljas (mis äppi sa kasutad, kaua sul aku kestab, mis kaarti sa kasutad, mul ikka seda teed peal pole, ...lähme otsime homme mu telefoni, jne, jne) :ner: :-|||

Kasutaja avatar

Snowhite
Mode
Postitusi: 882
Liitunud: 10 Apr 2009, 15:13
Tsikkel: 1260MS-e, 500EXC
Asukoht: Tallinn, Harku
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 34 korda
Kontakt:

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Snowhite »

Ain kirjutas: 05 Nov 2020, 18:51
Spoiler
Snowhite kirjutas: 05 Nov 2020, 15:56

Ise küsin, ise vastan.
toredasti kiiresti toimetab ja istub suhteliselt hästi kätte - aga see eemaleulatuv antenn oleks vb võinud olemata olla.
See on ikka tore, et patareide võimalus on jäetud.
Võrdluseks enda zumo-xt -ga. pilt on väike ja tuhm ja ikka mega graanuliline. Jah, nähtavasti saab ilma backlight-ita päevasel ajal hakkama ja kasutab vähem akut aga kõrvuti sama kaarti vaadata oli kurb (räägime tänavaid ja teid). Puhas maastik ja kitserada on piisav muidugi.
Menüü on veel kirjum kui kunagi varem ja sellega tutvumiseks peab võtma end vähemalt nädalaks töölt vabaks.
Arvan, et kinnitus ja laadimiskontakt hakkab ikka samamoodi vihmas ja tolmus jukerdama nagu vanal ja ekraan vajab gorillat peale, et oleks ka 3-4a pärast loetav. AGA!! vähemalt saab ekraani nüüd otsast otsani puhtaks pühkida ühe tõmbega, mitte nagu vanal, et aja seda liiva vatitiku ja hambaorgiga ekraaninurkades taga. Sisse/välja nupp on pimedas/märjas/kindaga/külmunud sõrmega täiesti tundmata.
led lamp on tore. pole just prozektor aga tore, et saab kasutada näiteks samal ajal paberkaarti vaadates laagris vms.2
Hind on natuke ai-ai. eriti kui vana oled näiteks alles paar a tagasi ostnud + kaarte + hoidikut. ...

Aga enda tunne? Saan aru, et omad XT-d. Kas kripeldab midagi? Et võiks Montana olla.. Oled oma XT-ga siiani rahul?

XT - pilt on minu meelest super. mul kaitsekile ka peal ja 1290-ga sõites on ilus selge pilt sama nagu ratta enda ekraan.
menüü on kasutatav aga veidi "garmin" nagu ikka. uus resolutsioon ja kaardid kokku annab päris ilusa sõidu just teedel ja linnades.
Aga sinna lõppeb hea.
Kinnitus on nõrk. Sisse/välja lülimisnupp on porise/märja/paksu kindaga kasutada väga ebameeldiv.
Tald hakkas laadimise kohapealt jonnima kui paduvihmas sõitsin. Kui võtad rattalt maha, 2h ja aku tühi. Vanemad seadmed olid robustsema korpusega - uus kindlasti vastu puud sõitmist ei kannata ja korra on kinnitus ka napilt ta vabastanud august läbi sõites. Vanal montanal näiteks lausa kruviga lisakinnitus.
Hääl ja ühilduvus - nähtavasti mõeldud mugavasti autos istumisel kasutamiseks - rattal pole normaalselt tööle saanud. lähed tanklasse ja tuled tagasi jälle jonn otsast pihta. Lihtsam oli kõik teatised ja kisad jms välja lülitada - on rahulikum sõita ja näeb kaarti puhtamalt ja puha.
Tore, et saab ka püstipidi - aga siis on pilt menüünuppudega phmt kaetud. milleks küll. Telefonil vms seadmel püstipidi ilus pikk puhas tee näha. Mida sa sinna kõrvale vahid - ma tahan ju mööda juhatavat teed teada, et mis eespool toimub.
See on lihtsalt ving - sest pilt ja kaardid on vanade seadmetega võrreldes super asjalikud ja kiirus ka mõistlik (mitte võrreldav tel või pad-iga) aga mõistlik.

Pilt

Reisirataste ettevalmistus, vedrustuse seadistus ja ümberehitus, hooldus ja tehniline tugi/koolitus.
http://www.vugtec.com
Porganditele tehnilist abi ja hooldust saab ka!

Kasutaja avatar

Madris
Postitusi: 334
Liitunud: 22 Jaan 2008, 01:18
Tsikkel: Tenere 700, Honda AT RD04
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Madris »

Samas hetkel garminil isadepäeva soodukas 700le. Saab u 530.- jätta.


kalleu
Postitusi: 480
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: on
Tänanud: 60 korda
Tänatud: 75 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas kalleu »

Madris kirjutas: 06 Nov 2020, 11:58

... Cat-i miinus on muidugi see, et ei ole juhtmevaba laadimist. ...

S50-l on juhtmevaba laadimine täiesti olemas ja toimib väga ok
Sarnaselt uuematega sööb akut nagu loom kui ekraan max heledusega ja gps töös ehk ilma laadimiseta reisipäeva ära ei kesta.
Ainuke probleem on, et ametlikke Androidi uuendusi ei saa enam sellele mudelile. Telefoniks ei sobi aga rattale gepsuks ok

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Paljud hiinakad on sellest Cat S50-st võimekamad,kiiremad ja samuti juhtmevaba laadimisega ning kindaga käsitsetavad. Minul on Ulefon 6E ja lisaks ostetud matt kaitseklaas. Sobib kasutamiseks igapäevase telefonina või navina.Julgen küll seda soovitada. Ma kasutan seda tavatelefonina kui kasutan ja kõik rakendused on sees ning navigeerimise ajal suudab minu laadija hoida aku 100% peal.


https://www.klick.ee/nutitelefon-ulefon ... heEALw_wcB

https://www.techradar.com/reviews/ulefo ... smartphone

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas villy »

Ulefonel on uuemad juhtmeta laadimisega mudelid ka nt armor 7. Kuigi tundub, et nende aku kestab terve päeva navigeerides :D

Edit: @Urmas see 6E laeb juhtmevabalt pärist ka?

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

villy kirjutas: 08 Nov 2020, 13:03

Ulefonel on uuemad juhtmeta laadimisega mudelid ka nt armor 7. Kuigi tundub, et nende aku kestab terve päeva navigeerides :D

Edit: @Urmas see 6E laeb juhtmevabalt pärist ka?

Päriselt ikka :) ,mul ju nii laadija kui telefon kasutuses ja aku peb tõesti üli pikalt.Tsikliga pole jõudnud nii pikalt sõitagi. Autos proovisin ja sõitsin Tallinnast läbi Pärnu-Valga Võrumaale ja õhtul tagasi ka. Õhtul oli vist 25% akut alles ka.

image.png
image.png (21.12 KiB) Vaadatud 3577 korda
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Ain kirjutas: 08 Nov 2020, 18:00

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Mul juhtmevaba ainult tsikli peal ja sain laadija kätte vist augusti lõpus ehk ei jõudnudki mingi väga kuuma ilmaga sõita. Selline 20-22 kraadi ei jutunud midagi. Ehk siis kogemus väike. Igapäevaselt ei kasuta seda telefoni, sest kontori tööl on tavaline telefon mugavam. Kui seda kasutan, siis viskan SIM-kaardi ümber ja kasutangi nagu telefoni, koos kõigi asjadega. Võrreldes Samsung A 70-ga küll midagi teisiti ei ole, peale kaamera, mis samsal muidugi palju parem. Muidu nagu korralik Android ikka.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ain kirjutas: 08 Nov 2020, 18:00

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Täpselt sama jama kolme erineva proovitud mudeliga mootorrattal. Töötab vaid siis, kui oled pidevas liikumises.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

ranel kirjutas: 08 Nov 2020, 19:32
Ain kirjutas: 08 Nov 2020, 18:00

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Täpselt sama jama kolme erineva proovitud mudeliga mootorrattal. Töötab vaid siis, kui oled pidevas liikumises.

Täna kodukontori päev ja võtsin oma Ulefone nö proovi pärast igapäevasesse kasutusse. BT seade kõrvas ja laadija koos telefoniga dokitud läpaka peal. On nüüd juba tükk aega seal laadinud ja 92% näitab hetkel(oli 56%). Läpakas on kergelt soe käega katsudes,kuid nii telefon kui laadija kuumemad ei ole käega katsudes. Waze lülitasin ka lisaks kõigele muule sisse. Laadija on sama ,mis tsikli peal. Enne pole juhtmevaba laadimisega midagi olnud ehk võrrelda ei oska.Laadijal on see keskel oleva ruudu all laadija,muu osa lihtsalt kumm,mille tsikli jaoks lõikasin väiksemaks ja läks Broditi hoidjasse ilusasti kahepoolse teibiga. Ametlikult veekindel pole, aga peale vaadates pole tal seda vett kuskilt sisse lasta ka.Mul suur klaas ees ehk sõidu vihm peale ei tule.Pudelist 1,5l vett peale valades ei juhtunud midagi.

image.png

Laadija on selline
Input: 5V 2A 9V 1.67A
Power: 5W/7.5W/10W
Wireless distance: ≤8mm
Charging efficiency: ≥75%

image.png
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas ranel »

Urmas, sa ei taba üldse probleemi olemust ära. Päike on see, miks suvel telefon üle kuumeneb. Kindaga ekraani kasutada ei saa, on teine kõige suurem miinus mobiili kasutamisel. Ja siis tuleb terve suuri plusse, mida päris motonavid ei paku.

Praeguste ilmadega näiteks telefon lenksul töötab väga hästi ja ainus probleem on, et kindaga kasutada ei saa.

Viimati muutis ranel, 09 Nov 2020, 11:59, muudetud 1 kord kokku.
http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas villy »

Kusjuures minu arust kuumeneb telefon samamoodi ka juhtmega laadides? Või kui siis juhtmeta laadises saad alati vajadusel juhtme peale ju üle minna. Mäletan ühe korra orienteerumisel asfaldiklassis kui oli 25C+ ja päike, siis hakkas ka telefon kurtma, et palav on. Aga ma siis ei laadinud tunnikese ja oli jälle ok ja selle aja sai ilma laadimiseta ka hakkama.

Edit: vb mingi vari oleks ok telefonihoidikule teha, Nähtavuse parendamiseks ja päikese kaitseks

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7185
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1853 korda
Tänatud: 511 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

ranel kirjutas: 09 Nov 2020, 11:57

Urmas, sa ei taba üldse probleemi olemust ära. Päike on see, miks suvel telefon üle kuumeneb. Kindaga ekraani kasutada ei saa, on teine kõige suurem miinus mobiili kasutamisel. Ja siis tuleb terve suuri plusse, mida päris motonavid ei paku.

Praeguste ilmadega näiteks telefon lenksul töötab väga hästi ja ainus probleem on, et kindaga kasutada ei saa.

Ega ma ei väidagi,et ainult sellest kuumeneb, tahtsin veenduda, et ei kuumeneks juba ainuüksi laadimisest liigselt, sest kõik siin justkui väidavad seda. Pole enne juhtmevaba laadijat olnud.
Enne oli dokitud Ulefonen X5 ja see oli koguaeg pesa kaudu laadijas ning minu rattaga oli null probleemi. Nagu Villy ka kirjutas,et juhtmega kuumeneb samamoodi. teisalt kestab selle aku nii palju,et kui päevas mõne tunni laed,siis ei saa ta tühjaks.
See telefon töötab kindaga täiesti normaalselt, mingit vahet pole Garminiga. Nagu ikka mida suurem kinnas, seda ebamugavam on midagi endal teha kuid ei saa öelda,et ei toimi. Drive Mode rakendust kasutades on ka suurema näpuga kindaga üsna lihtne asjatada. Mul endal küll pigem ainult õhemat tüüpi nahkindad,sest käed külma ei karda ja rutskakaitsmetega on käed soojad.Samas külmas on tundlikus natuke kehvem kui soojas.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas ranel »

Juhtmeta laadimine kütab ikka rohkem telefoni üles. Põhjus lihtne, kuna efektiivsus on madalam ja muu läheb soojuseks.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1463
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 217 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas Ain »

Pean samuti silmas juhtmeta laadimist suvel päikesega. Juhtmega sellist janti pole olnud.

Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1062
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 183 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas villy »

Eks siis torkad juhtme külge =)


morse
Postitusi: 1378
Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
Tänanud: 268 korda
Tänatud: 213 korda

Re: Räägiks mootorratta navidest

Lugemata postitus Postitas morse »

ranel kirjutas: 08 Nov 2020, 19:32
Ain kirjutas: 08 Nov 2020, 18:00

aga kuidas see juhtmevaba laadimine ja päiksepaisteline suveilm toimis? Omal oli juhtmevaba laadimisega autos jama, et kuumenes ja hakkas mingeid erroreid peksma Samsungi S seeria. Lõpuks sai õhuresti ette pandud ja kondi jahe õhk hoidis elusana ja toimivana..

Täpselt sama jama kolme erineva proovitud mudeliga mootorrattal. Töötab vaid siis, kui oled pidevas liikumises.

Ma olen siin mobiiliteemas kirjutanud, et tellisin USAst Kyocera Duraforce Pro II telo ja Hondo Juiced juhtmevaba laadijaga hoidja.

Antud komplekt küll üle ei kuumene... Olen temaga igasugu asju teinud. Puusse ka sõitnud. Ikka töötab.

Muidugi jamamist on palju. Pool aega seadistad oma äppe. Kuna tegu pole igapäevase teloga, siis viimati sõitma minnes oleksin peaaegu PUK koodini välja jõudnud, sest olin PINi ära vahetanud...

Ühesõnaga, kui Garmin teeks paremaid seadmeid, siis ma kindlasti ostaks neid ja ei jampsiks teloga. Aga iseenesest ei saa öelda, et vastupidavat ja nullist sajani juhtmevabalt laadivat komplekti olemas ei oleks...

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”