Signaga rattalukk
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Signaga rattalukk
ostsin omale just motokeskusest sellise. Igavesti jäme varras käib ketta vahelt läbi ja röögib ka kui kurat kui ratast natukene liigutatakse. Röögib 10 sekki ja siis jääb vait kuni järgmise liigutamiseni. Seal oli veel vägevamaid ka saada. Hinnad olid 750-st kuni 1300-ni. Igati lahe jurakas ja kasulik vidin eriti veel kui rattal signat peal pole.
igati rahul
motopaks
igati rahul
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 28 Apr 2004, 12:52
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
to cagiglioni: võtad lihtsalt selle signamehanismi sealt välja kui sa ei taha signat kasutada. Või võta patakd välja ja saad tavalise aga toekama kettalukuna kasutada.
to tim: Paned kettaluku peale ja keerad lukku siis käib piiks ja signa aktiveerub. Pärast keerad võtmega luku rattaküljest lahti ja signa tuleb maha. Simpel.
motopaks
to tim: Paned kettaluku peale ja keerad lukku siis käib piiks ja signa aktiveerub. Pärast keerad võtmega luku rattaküljest lahti ja signa tuleb maha. Simpel.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Analoogset asja olen paar aastat kasutanud ja täitsa tore asjake. Lisaksin veel juurde, et kõva paduvihm minu valduses olevale lukule samuti väga hästi ei mõju. Peegelpinnad mustuvad ja siis hakkab signa segast panema ja ei toimi õieti. Siis peab veits puhastama jälle ja patareid võivad kah kergesti oksüdeeruma hakata, kui märjaks saanud on. Eks tahab veidi hooldust saada. Aasta otsa kestis mul ära aga eelmise kevade alguses kõvade vihmade tulemusel olid patareid roostes ja ju olid seal omavahel lühistki saanud.Et kestab küll. Luku nimes olõs sis XENA:)
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Tegelikult on sellega üks huvitav lugu. Kui tegu Itaalia tootja XENA lukuga (müüsin ise ka neid veel aasta tagasi), siis signa ei aktiveeru mitte lukustamisega (luku kinni vajutamisega), vaid nn ketta "nägemisega" oma "lõugade" vahel. Tegu siis infrapunadioodidega, mis tahavad oma lõugade vahel näha suvalist metallist plaati.
Siinkohal väike juhis selle luku kasutajatele. Vaadake hoolikalt mismoodi te luku ketta külge kinnitate (selleks isegi juhis karbi peal). Kui lukk on väga "lõdvalt" asetatud ja teda õnnestub nihutada ketta küljes olles selliselt, et "lõugade" vahel olevad dioodid ei vaata enam ketast vaid näevad läbi näiteks mõnest august, siis signa deaktiveerub automaatselt ja karjuma ei hakka mitte. Saate katset teha käes hoides ja manipuleerides suvalise plaadikesega.
Aga miks enam ei müü? Natuke kaua seisid riiulil need vidinad, kuna paljud pidasid seda kalliks. Samas on ta suht odav lahendus tavalise luku ja suvalise signa sümbioosina. Võib-ollas sel aastal jälle müün
Siinkohal väike juhis selle luku kasutajatele. Vaadake hoolikalt mismoodi te luku ketta külge kinnitate (selleks isegi juhis karbi peal). Kui lukk on väga "lõdvalt" asetatud ja teda õnnestub nihutada ketta küljes olles selliselt, et "lõugade" vahel olevad dioodid ei vaata enam ketast vaid näevad läbi näiteks mõnest august, siis signa deaktiveerub automaatselt ja karjuma ei hakka mitte. Saate katset teha käes hoides ja manipuleerides suvalise plaadikesega.
Aga miks enam ei müü? Natuke kaua seisid riiulil need vidinad, kuna paljud pidasid seda kalliks. Samas on ta suht odav lahendus tavalise luku ja suvalise signa sümbioosina. Võib-ollas sel aastal jälle müün
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere.
Nüüd tekkis küll väike kahtluse vari selle luku puhul. Kui sai juba maha hõigatud, et lukk peab lõugade vahel ketast nägema, siis muutub see signa ju vagaseks kui hiir ,lükates ketta ja luku vahele paberi näiteks?? Kui poleks teadnud nägemis efekti, poleks sellist mõtet tulnud.Või mismoodi siis ikkagi?
Ei ma usalda sellist kanni.
Nüüd tekkis küll väike kahtluse vari selle luku puhul. Kui sai juba maha hõigatud, et lukk peab lõugade vahel ketast nägema, siis muutub see signa ju vagaseks kui hiir ,lükates ketta ja luku vahele paberi näiteks?? Kui poleks teadnud nägemis efekti, poleks sellist mõtet tulnud.Või mismoodi siis ikkagi?
Ei ma usalda sellist kanni.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
tõenäoliselt on selline nihutamine teostatav aga jubeda kisa saatel. Sest see junn mida mina kasutan hakkab juba selle peale karjuma kui ma rattalt katet maha võtan või peale panen. See signa andur on vähemalt minu omas nii tundlik, et ilma karjumata ei saa isegi võtit sinna lukuaukku panna rääkimatta siis selle nihutamisest. Kindlasti on sellel veel puudusi aga minuarust on see igati hea ost eriti veel signata rattale. Teine + veel: rattalukk peal ei sa saa sõitma hakata sest see annab alati enne märku kui ratast üritad liigutada!Kui lukk on väga "lõdvalt" asetatud ja teda õnnestub nihutada ketta küljes olles selliselt, et "lõugade" vahel olevad dioodid ei vaata enam ketast vaid näevad läbi näiteks mõnest august, siis signa deaktiveerub automaatselt ja karjuma ei hakka mitte. Saate katset teha käes hoides ja manipuleerides suvalise plaadikesega.
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
loomulikult! Ta on natuke suurem kui need levinud neoonkollased lukud. Kaasas oli ka vutlar mille saab ratta külge panna ja seal siis lukku hoida sõitmise ajal. Mul on lenksu küljes sest ma ei viitsinud iga kord sadulat maha kakkuda.
motopaks
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Piesosireen
Vaatasin seda pilti ja tekkis küsimus.. See must ümargune värk luku peal.. kas see on miski nupp või on see see ava (koht) kust pieso-hääl alarmina välja kiirgab?
Mind huvitab, et kui valjuks see alarmkisa jääb siis, kui see ava näiteks peopesaga (võib-olla piisab pöidlastki!) kinni katta?... - kas teda näiteks siis välitingimustes üle tänavamüra enam kuulda ongi?
Senised kogemused on mind veennud, et piesosireenid õigustavad end ainult siis, kui nad on käeulatusest võimalikult eemale pandud - et poleks võimalik neid nii labaselt summutada.
Mind huvitab, et kui valjuks see alarmkisa jääb siis, kui see ava näiteks peopesaga (võib-olla piisab pöidlastki!) kinni katta?... - kas teda näiteks siis välitingimustes üle tänavamüra enam kuulda ongi?
Senised kogemused on mind veennud, et piesosireenid õigustavad end ainult siis, kui nad on käeulatusest võimalikult eemale pandud - et poleks võimalik neid nii labaselt summutada.
siis sa pead paberi enne vahele lükkama kui ratta omanik signa peale paneb teema oli minu meelest just selles, et kui sa suudad kettast läbi näha, st et lükkad luku kuhugi ketta avause kohale, siis lukk deaktiveerub. kuid paberi vahele lükkamine aktiveerunud lukule ei aita mitte midagi ju, sest kui kiir niikuinii läbi ketta ei lähe, siis mis kasu on paberi vahele toppimisest??? kiir ei lähe ikka läbi jukoi kirjutas:Nüüd tekkis küll väike kahtluse vari selle luku puhul. Kui sai juba maha hõigatud, et lukk peab lõugade vahel ketast nägema, siis muutub see signa ju vagaseks kui hiir ,lükates ketta ja luku vahele paberi näiteks??
-
Teema algataja - Postitusi: 3558
- Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
- Asukoht: Tallinn 5056777
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
see on see koht jah kust hääl välja tuleb ja seda on võimalik käega summutada. Aga... esimese karjumise( üllatusmomendina) suudab ta ikka ära teha. Ja see on minuarust ikkagi parem lahendus kui mitte karjuv lukkvõi on see see ava (koht) kust pieso-hääl alarmina välja kiirgab?
motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Kui jutt puudutab Xena -nimelisi tooteid, siis lukuks seda pidada ei saa. Kahjuks ka mitte signaks. Isegi tugevamatest materjalidest lukud avanevad mõne sekundiga, rääkimata siis konkreetsest tootest. Info pärineb vastavatest testidest. Kui tahate oma tsiklit lukkudega turvata, tasuks ikka valida tugevamaid tooteid, nt. ABUS. Kui soovite rattale signat, samad sõnad. Selline variant, et "teen kõike aga väga halvasti" pole tsikli turvamiseks parim lahendus.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Ei ole salvestanud neid üles. Google ja välismaised foorumid abiks. Mäletamist mööda ei olnud seal eraldi kehvusi välja toodud, vaid avamise aeg sekundites ja seda kõike tavaliste vahenditega. Ja no müüsime meiegi neid Xena lukkusid rohkem, kui kaks aastat tagasi. Siis avanes võimalus neid näppida ja omad järeldused teha. Aga see, mida keegi mingilt lukult nõuab, on ka muidugi väga erinev. Kui piduriketta küljes midagi ripub on alati parem kui mitte midagi. Isiklikult eelistaks muidugi väga raskesti avanevat lukku. Usun, et Xena turvatase lukuna on madalam, kui tsikli originaal-lenksulukul.sang kirjutas:on sul äkki mingeid viiteid testidele, kus Xena kehvus välja tuuakse ja teiste tooteid kiidetakse?
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Aga see, mida keegi mingilt lukult nõuab, on ka muidugi väga erinev. Kui piduriketta küljes midagi ripub on alati parem kui mitte midagi. Isiklikult eelistaks muidugi väga raskesti avanevat lukku. Usun, et Xena turvatase lukuna on madalam, kui tsikli originaal-lenksulukul.[/quote]
Eks kõik vist eelistaks väga raskesti avanevat lukku, või väga kindlat signat vms. Veidi võib spekuleerida ka teemadel, kelle vastu on mingi turvaasi kui tõhus jne.
Kui ratas seisab nt linnas avalikul tänaval ja ligi satub lihtsalt mõni naljamees, või paar poisikest, kest tahavad teha nt "head nalja" ja lükata veidi ratast edasi, et vaatame mis nägu omani teeb jne. Samasse klassi käivad ka niisama näppijad, või veits segi kamminud vannabid, kes tahavad prõnnprõnn teha. Selliste vastu on tõesti hea kui on kasvõi mida iganes. Ka kehvem lukk peatab naljad ja odav signa ehmatab jooksu.
Kui aga tegu on nö proffidega ja ettevalmistatud vargusega, siis ma eriti ei näe võimalust, kuidas sellised turvaaelemendid üldse midagi aitavad.
Mulle tundub, et kui küsimuse all on kallis tsikkel, siis seda ei võeta uitmõtte ajel tänava äärest, et proovisõitu teha. Selliste rataste vargus on pikalt ette kavandatud töö, mis tehakse kindla tellimuse peale. Omaniku jälgitakse pikema aja jooksul, saades teada mis trajektooril ta liigub, kui tihti sõidab, kus ratst hoiab jne. Viimane etapp on väga kiire ja enne kui omanik varguse avastab on ratas juba kaugel.
Nt signa...kui tsikkel seisab nt maaall garaazhis, siis seal ei huvita eriti kedagi kas veidi karjub kuskil boksis midagi või ei. Sellistes tingimustes on
võimalik ka väga kallis signa vaigistada, väga kallis ja kindel lukk maha võtta ja ratas kuhugi bussi tõsta.
Paar konkreetset juhust ongi just nii läinud. Ratas seisis garaazis lukkude taga, signa peal ja lukuga seina küljes ka, aga hommikul oli ikkagi tulemus sama ja siiani pole muidugi midagi kuulda.
Võib samuti vaid oletada, mis eesmärkidel üldse rattaid võetakse. Et kas kallimad ja atraktiivsemad rattad tellimustööna piiri taha ja vanemad ja levinumad rattad võetakse juppideks ja sõidavad siinsamas erinevate rataste peal edasi, ilma et nede uuel omanikul aimugi oleks, kus nt tema uus mootor pärit on.
Kaaludes riske ja võimalusi valitakse ka vahendid, aga kahjuks peab tõdema, et ka väga hästi turvatud rattad on kadunud.
Kk
Eks kõik vist eelistaks väga raskesti avanevat lukku, või väga kindlat signat vms. Veidi võib spekuleerida ka teemadel, kelle vastu on mingi turvaasi kui tõhus jne.
Kui ratas seisab nt linnas avalikul tänaval ja ligi satub lihtsalt mõni naljamees, või paar poisikest, kest tahavad teha nt "head nalja" ja lükata veidi ratast edasi, et vaatame mis nägu omani teeb jne. Samasse klassi käivad ka niisama näppijad, või veits segi kamminud vannabid, kes tahavad prõnnprõnn teha. Selliste vastu on tõesti hea kui on kasvõi mida iganes. Ka kehvem lukk peatab naljad ja odav signa ehmatab jooksu.
Kui aga tegu on nö proffidega ja ettevalmistatud vargusega, siis ma eriti ei näe võimalust, kuidas sellised turvaaelemendid üldse midagi aitavad.
Mulle tundub, et kui küsimuse all on kallis tsikkel, siis seda ei võeta uitmõtte ajel tänava äärest, et proovisõitu teha. Selliste rataste vargus on pikalt ette kavandatud töö, mis tehakse kindla tellimuse peale. Omaniku jälgitakse pikema aja jooksul, saades teada mis trajektooril ta liigub, kui tihti sõidab, kus ratst hoiab jne. Viimane etapp on väga kiire ja enne kui omanik varguse avastab on ratas juba kaugel.
Nt signa...kui tsikkel seisab nt maaall garaazhis, siis seal ei huvita eriti kedagi kas veidi karjub kuskil boksis midagi või ei. Sellistes tingimustes on
võimalik ka väga kallis signa vaigistada, väga kallis ja kindel lukk maha võtta ja ratas kuhugi bussi tõsta.
Paar konkreetset juhust ongi just nii läinud. Ratas seisis garaazis lukkude taga, signa peal ja lukuga seina küljes ka, aga hommikul oli ikkagi tulemus sama ja siiani pole muidugi midagi kuulda.
Võib samuti vaid oletada, mis eesmärkidel üldse rattaid võetakse. Et kas kallimad ja atraktiivsemad rattad tellimustööna piiri taha ja vanemad ja levinumad rattad võetakse juppideks ja sõidavad siinsamas erinevate rataste peal edasi, ilma et nede uuel omanikul aimugi oleks, kus nt tema uus mootor pärit on.
Kaaludes riske ja võimalusi valitakse ka vahendid, aga kahjuks peab tõdema, et ka väga hästi turvatud rattad on kadunud.
Kk
Sõber hoiab Soomes ntx. ratast maja ees (a'la Mustamäe) ööd-päevad läbi ja aint väike kettalukuke (ilma alarmita) peal ja ei karda midagi et ära viiakse.... Oh ei tea küll millal ja kas üldse meie sinna jõuame - ega vist mitte.....
Mõni vastutulelik firma, kellel näiteks kuskil tootmisplatsil mingi angaar või nurgake üle on võiks ju teenust pakkuda ja mingi tasu eest tsikkleid hoida - kasvõi niipalju rahagi kokku saada, et 24h valvurid kinni maksta.....
Väike arvutus: 200.-/kuu x 50ratast = 10000 kuus --mõne valvuri peaks ju saama.....
Aga alarmilukk väikseks abiks tänaval kindlasti!
Mõni vastutulelik firma, kellel näiteks kuskil tootmisplatsil mingi angaar või nurgake üle on võiks ju teenust pakkuda ja mingi tasu eest tsikkleid hoida - kasvõi niipalju rahagi kokku saada, et 24h valvurid kinni maksta.....
Väike arvutus: 200.-/kuu x 50ratast = 10000 kuus --mõne valvuri peaks ju saama.....
Aga alarmilukk väikseks abiks tänaval kindlasti!
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.