Signaga rattalukk

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Signaga rattalukk

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

ostsin omale just motokeskusest sellise. Igavesti jäme varras käib ketta vahelt läbi ja röögib ka kui kurat kui ratast natukene liigutatakse. Röögib 10 sekki ja siis jääb vait kuni järgmise liigutamiseni. Seal oli veel vägevamaid ka saada. Hinnad olid 750-st kuni 1300-ni. Igati lahe jurakas ja kasulik vidin eriti veel kui rattal signat peal pole.

igati rahul


motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

N
Postitusi: 258
Liitunud: 08 Mär 2004, 20:03
Asukoht: Mähe

Lugemata postitus Postitas N »

Mul üks sõber ka ostis sellise. Oli kah igati rahul selle hetkeni kuni see tal käest maha asfaltile kukkus. Peale seda see enam ei karju. Kusjuures kukkus see vähem kui meetri kõrguselt. See võib küll raske ja tugev välja näha, aga tegelikult tuleb seda väga õrnalt kohelda.
Kasutaja avatar

Aatomik
Postitusi: 403
Liitunud: 04 Dets 2003, 23:33
Asukoht: Soome / CBR600F
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Aatomik »

N kirjutas:
See võib küll raske ja tugev välja näha, aga tegelikult tuleb seda väga õrnalt kohelda.
Tsikliärandajale on seda natuke raske selgeks teha... :(
Pilt

cagiglioni
Postitusi: 39
Liitunud: 28 Apr 2004, 12:52

Lugemata postitus Postitas cagiglioni »

Olen kah kaalunud seda lukku. Kas seda saab kasutada ka signat sisse lülitamata ehk tavalise kettalukuna?
Kasutaja avatar

Tim
Postitusi: 373
Liitunud: 12 Mai 2003, 20:13
Tsikkel: KX250F
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Tim »

kuidas selle signa sisselülitamine välja näeb? mingi puldiga või võtmega?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

to cagiglioni: võtad lihtsalt selle signamehanismi sealt välja kui sa ei taha signat kasutada. Või võta patakd välja ja saad tavalise aga toekama kettalukuna kasutada.

to tim: Paned kettaluku peale ja keerad lukku siis käib piiks ja signa aktiveerub. Pärast keerad võtmega luku rattaküljest lahti ja signa tuleb maha. Simpel.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

joosep77
Postitusi: 131
Liitunud: 15 Jaan 2005, 17:02

Lugemata postitus Postitas joosep77 »

Kui palju see sinu oma maksis to:motopaks?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

maksiski mingi 700 millegiga. Praegugi rattal peal ja igati rahul. Keegi katte alla ratast torkima läheb kukub kohe lõugama.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

WsaN
Postitusi: 309
Liitunud: 14 Juul 2004, 13:14
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas WsaN »

Aga kaua patareid vastu peavad?

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Analoogset asja olen paar aastat kasutanud ja täitsa tore asjake. Lisaksin veel juurde, et kõva paduvihm minu valduses olevale lukule samuti väga hästi ei mõju. Peegelpinnad mustuvad ja siis hakkab signa segast panema ja ei toimi õieti. Siis peab veits puhastama jälle ja patareid võivad kah kergesti oksüdeeruma hakata, kui märjaks saanud on. Eks tahab veidi hooldust saada. Aasta otsa kestis mul ära aga eelmise kevade alguses kõvade vihmade tulemusel olid patareid roostes ja ju olid seal omavahel lühistki saanud.Et kestab küll. Luku nimes olõs sis XENA:)
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2454
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 192 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

Tegelikult on sellega üks huvitav lugu. Kui tegu Itaalia tootja XENA lukuga (müüsin ise ka neid veel aasta tagasi), siis signa ei aktiveeru mitte lukustamisega (luku kinni vajutamisega), vaid nn ketta "nägemisega" oma "lõugade" vahel. Tegu siis infrapunadioodidega, mis tahavad oma lõugade vahel näha suvalist metallist plaati.

Siinkohal väike juhis selle luku kasutajatele. Vaadake hoolikalt mismoodi te luku ketta külge kinnitate (selleks isegi juhis karbi peal). Kui lukk on väga "lõdvalt" asetatud ja teda õnnestub nihutada ketta küljes olles selliselt, et "lõugade" vahel olevad dioodid ei vaata enam ketast vaid näevad läbi näiteks mõnest august, siis signa deaktiveerub automaatselt ja karjuma ei hakka mitte. Saate katset teha käes hoides ja manipuleerides suvalise plaadikesega.

Aga miks enam ei müü? Natuke kaua seisid riiulil need vidinad, kuna paljud pidasid seda kalliks. Samas on ta suht odav lahendus tavalise luku ja suvalise signa sümbioosina. Võib-ollas sel aastal jälle müün :)
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Nüüd tekkis küll väike kahtluse vari selle luku puhul. Kui sai juba maha hõigatud, et lukk peab lõugade vahel ketast nägema, siis muutub see signa ju vagaseks kui hiir ,lükates ketta ja luku vahele paberi näiteks?? Kui poleks teadnud nägemis efekti, poleks sellist mõtet tulnud.Või mismoodi siis ikkagi?
Ei ma usalda sellist kanni.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

Kui lukk on väga "lõdvalt" asetatud ja teda õnnestub nihutada ketta küljes olles selliselt, et "lõugade" vahel olevad dioodid ei vaata enam ketast vaid näevad läbi näiteks mõnest august, siis signa deaktiveerub automaatselt ja karjuma ei hakka mitte. Saate katset teha käes hoides ja manipuleerides suvalise plaadikesega.
tõenäoliselt on selline nihutamine teostatav aga jubeda kisa saatel. Sest see junn mida mina kasutan hakkab juba selle peale karjuma kui ma rattalt katet maha võtan või peale panen. See signa andur on vähemalt minu omas nii tundlik, et ilma karjumata ei saa isegi võtit sinna lukuaukku panna rääkimatta siis selle nihutamisest. Kindlasti on sellel veel puudusi aga minuarust on see igati hea ost eriti veel signata rattale. Teine + veel: rattalukk peal ei sa saa sõitma hakata sest see annab alati enne märku kui ratast üritad liigutada!

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus Postitas toim »

Kas see asjandus karjub siis igakord, kui lukku maha võtad?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

oleneb kui kiire ma olen :wink: Paar piiksu jõuab iga kord teha mis on iseenesest hea, siis ümberkaudsed saavad ka teada, et see ratas signa all seisab.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kui suur see asjandus on? Sadula alla mahub ikka ära?

Fazer
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

loomulikult! Ta on natuke suurem kui need levinud neoonkollased lukud. Kaasas oli ka vutlar mille saab ratta külge panna ja seal siis lukku hoida sõitmise ajal. Mul on lenksu küljes sest ma ei viitsinud iga kord sadulat maha kakkuda.

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Kuskil Webis pilti ka on sellest lukust?

Fazer
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

GIYF!

Pilt
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

ken100
Postitusi: 362
Liitunud: 11 Nov 2003, 21:48
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas ken100 »

a signa teeb ikka kõva häält ? umb. sama mis auto omadgi ?
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1246
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Piesosireen

Lugemata postitus Postitas Mix »

Vaatasin seda pilti ja tekkis küsimus.. See must ümargune värk luku peal.. kas see on miski nupp või on see see ava (koht) kust pieso-hääl alarmina välja kiirgab?
Mind huvitab, et kui valjuks see alarmkisa jääb siis, kui see ava näiteks peopesaga (võib-olla piisab pöidlastki!) kinni katta?... - kas teda näiteks siis välitingimustes üle tänavamüra enam kuulda ongi?
Senised kogemused on mind veennud, et piesosireenid õigustavad end ainult siis, kui nad on käeulatusest võimalikult eemale pandud - et poleks võimalik neid nii labaselt summutada.
Kasutaja avatar

motie
Postitusi: 127
Liitunud: 16 Sept 2004, 18:47
Tsikkel: R6 00.a
Asukoht: Tartu:::
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas motie »

Kas seda mujal ka kui motokeskuses müüa on?

marguspp
Postitusi: 112
Liitunud: 20 Sept 2004, 18:03

Lugemata postitus Postitas marguspp »

koi kirjutas:
Nüüd tekkis küll väike kahtluse vari selle luku puhul. Kui sai juba maha hõigatud, et lukk peab lõugade vahel ketast nägema, siis muutub see signa ju vagaseks kui hiir ,lükates ketta ja luku vahele paberi näiteks??
siis sa pead paberi enne vahele lükkama kui ratta omanik signa peale paneb :D teema oli minu meelest just selles, et kui sa suudad kettast läbi näha, st et lükkad luku kuhugi ketta avause kohale, siis lukk deaktiveerub. kuid paberi vahele lükkamine aktiveerunud lukule ei aita mitte midagi ju, sest kui kiir niikuinii läbi ketta ei lähe, siis mis kasu on paberi vahele toppimisest??? kiir ei lähe ikka läbi ju :P

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.
Jah, võtan oma plära kõik tagasi. Arusaam luku tööpõhimõttest mul täitsa vale. Sellest moraal - enne kirjutamist tuleb ikka mõelda ka, mitte paristada välja esimene emotsioon. Loodan, et ei solvanud lukkude omanikke ja müüjaid.
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Laisaar
Postitusi: 3558
Liitunud: 14 Nov 2002, 21:34
Asukoht: Tallinn 5056777
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Laisaar »

või on see see ava (koht) kust pieso-hääl alarmina välja kiirgab?
see on see koht jah kust hääl välja tuleb ja seda on võimalik käega summutada. Aga... esimese karjumise( üllatusmomendina) suudab ta ikka ära teha. Ja see on minuarust ikkagi parem lahendus kui mitte karjuv lukk :wink:

motopaks
Aeglaselt saab kauem sõita.
Villis.ee
Wroomer.ee
laisaar.com
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

Kui jutt puudutab Xena -nimelisi tooteid, siis lukuks seda pidada ei saa. Kahjuks ka mitte signaks. Isegi tugevamatest materjalidest lukud avanevad mõne sekundiga, rääkimata siis konkreetsest tootest. Info pärineb vastavatest testidest. Kui tahate oma tsiklit lukkudega turvata, tasuks ikka valida tugevamaid tooteid, nt. ABUS. Kui soovite rattale signat, samad sõnad. Selline variant, et "teen kõike aga väga halvasti" pole tsikli turvamiseks parim lahendus.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

on sul äkki mingeid viiteid testidele, kus Xena kehvus välja tuuakse ja teiste tooteid kiidetakse?
Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 527
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

sang kirjutas:
on sul äkki mingeid viiteid testidele, kus Xena kehvus välja tuuakse ja teiste tooteid kiidetakse?
Ei ole salvestanud neid üles. Google ja välismaised foorumid abiks. Mäletamist mööda ei olnud seal eraldi kehvusi välja toodud, vaid avamise aeg sekundites ja seda kõike tavaliste vahenditega. Ja no müüsime meiegi neid Xena lukkusid rohkem, kui kaks aastat tagasi. Siis avanes võimalus neid näppida ja omad järeldused teha. Aga see, mida keegi mingilt lukult nõuab, on ka muidugi väga erinev. Kui piduriketta küljes midagi ripub on alati parem kui mitte midagi. Isiklikult eelistaks muidugi väga raskesti avanevat lukku. Usun, et Xena turvatase lukuna on madalam, kui tsikli originaal-lenksulukul.
Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kalle »

Aga see, mida keegi mingilt lukult nõuab, on ka muidugi väga erinev. Kui piduriketta küljes midagi ripub on alati parem kui mitte midagi. Isiklikult eelistaks muidugi väga raskesti avanevat lukku. Usun, et Xena turvatase lukuna on madalam, kui tsikli originaal-lenksulukul.[/quote]


Eks kõik vist eelistaks väga raskesti avanevat lukku, või väga kindlat signat vms. Veidi võib spekuleerida ka teemadel, kelle vastu on mingi turvaasi kui tõhus jne.

Kui ratas seisab nt linnas avalikul tänaval ja ligi satub lihtsalt mõni naljamees, või paar poisikest, kest tahavad teha nt "head nalja" ja lükata veidi ratast edasi, et vaatame mis nägu omani teeb jne. Samasse klassi käivad ka niisama näppijad, või veits segi kamminud vannabid, kes tahavad prõnnprõnn teha. Selliste vastu on tõesti hea kui on kasvõi mida iganes. Ka kehvem lukk peatab naljad ja odav signa ehmatab jooksu.

Kui aga tegu on nö proffidega ja ettevalmistatud vargusega, siis ma eriti ei näe võimalust, kuidas sellised turvaaelemendid üldse midagi aitavad.

Mulle tundub, et kui küsimuse all on kallis tsikkel, siis seda ei võeta uitmõtte ajel tänava äärest, et proovisõitu teha. Selliste rataste vargus on pikalt ette kavandatud töö, mis tehakse kindla tellimuse peale. Omaniku jälgitakse pikema aja jooksul, saades teada mis trajektooril ta liigub, kui tihti sõidab, kus ratst hoiab jne. Viimane etapp on väga kiire ja enne kui omanik varguse avastab on ratas juba kaugel.

Nt signa...kui tsikkel seisab nt maaall garaazhis, siis seal ei huvita eriti kedagi kas veidi karjub kuskil boksis midagi või ei. Sellistes tingimustes on
võimalik ka väga kallis signa vaigistada, väga kallis ja kindel lukk maha võtta ja ratas kuhugi bussi tõsta.

Paar konkreetset juhust ongi just nii läinud. Ratas seisis garaazis lukkude taga, signa peal ja lukuga seina küljes ka, aga hommikul oli ikkagi tulemus sama ja siiani pole muidugi midagi kuulda.

Võib samuti vaid oletada, mis eesmärkidel üldse rattaid võetakse. Et kas kallimad ja atraktiivsemad rattad tellimustööna piiri taha ja vanemad ja levinumad rattad võetakse juppideks ja sõidavad siinsamas erinevate rataste peal edasi, ilma et nede uuel omanikul aimugi oleks, kus nt tema uus mootor pärit on.

Kaaludes riske ja võimalusi valitakse ka vahendid, aga kahjuks peab tõdema, et ka väga hästi turvatud rattad on kadunud.

Kk

bikefan
Postitusi: 585
Liitunud: 09 Juul 2004, 17:38
Tsikkel: VN1500 Nomad
Asukoht: Karksi-Nuia

Lugemata postitus Postitas bikefan »

Sõber hoiab Soomes ntx. ratast maja ees (a'la Mustamäe) ööd-päevad läbi ja aint väike kettalukuke (ilma alarmita) peal ja ei karda midagi et ära viiakse.... Oh ei tea küll millal ja kas üldse meie sinna jõuame - ega vist mitte..... :(
Mõni vastutulelik firma, kellel näiteks kuskil tootmisplatsil mingi angaar või nurgake üle on võiks ju teenust pakkuda ja mingi tasu eest tsikkleid hoida - kasvõi niipalju rahagi kokku saada, et 24h valvurid kinni maksta.....

Väike arvutus: 200.-/kuu x 50ratast = 10000 kuus --mõne valvuri peaks ju saama.....

Aga alarmilukk väikseks abiks tänaval kindlasti!
-Since 2002-
Iž: PL.5,
Suzud: GS500, GSX-R600, VZ800, RM250, RM125
Kawad: ZX-6R, VN750A, VN800A, VN800B, VN1500
Yamud: XTZ660, FZ600S
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”