Motohoov pakub Shoeit aga ma ei tea kas see nüüd Eestina arvesse läheb, sest on Tartus
E: Eelmisel lehel keegi juba linkis
Motohoov pakub Shoeit aga ma ei tea kas see nüüd Eestina arvesse läheb, sest on Tartus
E: Eelmisel lehel keegi juba linkis
Kuna meiemaal kohapeal polnud ühtegi XS kiivrit võtta ja tellides olid hinnad ikka väga suure kasumiga küsitud, siis lõunanaabrite Honda esindus saatis ilusti pakituna tutika Shoei GT Air mulle
Alguses tundus, et xs on liiga väike, aga nagu eelmiste kiivritegagi, siis paari pikema sõiduga hakkas polsterdus koostööd tegema ja nüüd juba väga rahul selle laristamisega.
Niiiiii vaikne! Praeguste ilmadega on valge kiiver õnnistus, tuulutus on ka väga hästi töötav. Olin nagu Joha, ostsin Shoei
Margit kirjutas: ↑19 Juun 2020, 09:41Kuna meiemaal kohapeal polnud ühtegi XS kiivrit võtta ja tellides olid hinnad ikka väga suure kasumiga küsitud, siis lõunanaabrite Honda esindus saatis ilusti pakituna tutika Shoei GT Air mulle
Alguses tundus, et xs on liiga väike, aga nagu eelmiste kiivritegagi, siis paari pikema sõiduga hakkas polsterdus koostööd tegema ja nüüd juba väga rahul selle laristamisega.
Niiiiii vaikne! Praeguste ilmadega on valge kiiver õnnistus, tuulutus on ka väga hästi töötav. Olin nagu Joha, ostsin Shoei
Mis need hinnad siis olid? Siin ja seal?
Eestis on kka väga kallid. Oma esimese kiivri eest maksin 200, kui siin küsiti 400+, järgmine oli 300, meil 500-600.
Nõus Margitiga vahed on kohati päris märgatavad juba ammu olnud. Mul naisel ka XS,mida siin polnud ka tol korral olemas. Olen 2x ostnud netist ja mõlemad ostud 2 kiivrit. Vahe viimasel korral meie ja sealse hinnaga 100% samale kiivrite paarile oli 400€+, lisaks muidugi õige suuruse puudumine meil. Kindel soov oli osta 2 täpselt ühesugust avatavat valget kiivrit.
Samas olen ka ühe carbon koorikuga HJC Motodepoost ostnud über soodsa hinnaga. Oli väga hea kiiver,aga prillide tekkega läks müüki.
Oleks kohe kohapeal olnud midagi näppu võtta, maksaks netihinnast rohkem küll. Aga kui nagunii tellida ja oodata pakki, siis küll ei hakka peale maksma. Kaks esimest suva kiivrit sai kohapealt osta sest ei teadnud midagi head tahta. Aga kui mingit konkreetset, isegi laialt levinud kiivrit soovida, siis pole ühtegi saanud kohapealt osta
Tere, kes teist on Schuberth C4 kiivrite omanik? Nimelt lõuavent, kui see on suletud asendis ja kui seda vaikselt paremale vasakule liigutada, kas teil ka see lõgiseb? Sain enda oma netipoest kätte ega tea, kas sai veaga kiiver või ongi see eripära?
Näide:
https://photos.app.goo.gl/SaDEytSw5D1PzsP9A
Mu c4 pro lõuavent teeb täpselt samamoodi kui näpuga logistada
Proovisin. C4 Pro. Sama siin.
motoreis kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:05Tere, kes teist on Schuberth C4 kiivrite omanik? Nimelt lõuavent, kui see on suletud asendis ja kui seda vaikselt paremale vasakule liigutada, kas teil ka see lõgiseb? Sain enda oma netipoest kätte ega tea, kas sai veaga kiiver või ongi see eripära?
Näide:
https://photos.app.goo.gl/SaDEytSw5D1PzsP9A
Tüüpviga või siis tüüpdisain. Hea kiiver, suht kasutu lõuavent. Sukk pähe, päiksekas alla ja kuni 140kmh okei, edasi naguinii puhub alt nii palju sisse, et see vent on kasutu.
Ole pigem õnnelik, et küljest ära ei kukkunud esimesel korral
AzA kirjutas: ↑23 Apr 2021, 10:09motoreis kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:05Tere, kes teist on Schuberth C4 kiivrite omanik? Nimelt lõuavent, kui see on suletud asendis ja kui seda vaikselt paremale vasakule liigutada, kas teil ka see lõgiseb? Sain enda oma netipoest kätte ega tea, kas sai veaga kiiver või ongi see eripära?
Näide:
https://photos.app.goo.gl/SaDEytSw5D1PzsP9ATüüpviga või siis tüüpdisain. Hea kiiver, suht kasutu lõuavent. Sukk pähe, päiksekas alla ja kuni 140kmh okei, edasi naguinii puhub alt nii palju sisse, et see vent on kasutu.
Ole pigem õnnelik, et küljest ära ei kukkunud esimesel korral
Schuberth palus tehasesse tagasi saata ja parandati ära. Nüüd enam ei logise.
motoreis kirjutas: ↑23 Apr 2021, 11:34AzA kirjutas: ↑23 Apr 2021, 10:09motoreis kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:05Tere, kes teist on Schuberth C4 kiivrite omanik? Nimelt lõuavent, kui see on suletud asendis ja kui seda vaikselt paremale vasakule liigutada, kas teil ka see lõgiseb? Sain enda oma netipoest kätte ega tea, kas sai veaga kiiver või ongi see eripära?
Näide:
https://photos.app.goo.gl/SaDEytSw5D1PzsP9ATüüpviga või siis tüüpdisain. Hea kiiver, suht kasutu lõuavent. Sukk pähe, päiksekas alla ja kuni 140kmh okei, edasi naguinii puhub alt nii palju sisse, et see vent on kasutu.
Ole pigem õnnelik, et küljest ära ei kukkunud esimesel korralSchuberth palus tehasesse tagasi saata ja parandati ära. Nüüd enam ei logise.
Kas sõitmisel ka oli mingi vahe sees ehk login oli kuulda?
urmas66 kirjutas: ↑23 Apr 2021, 13:03motoreis kirjutas: ↑23 Apr 2021, 11:34AzA kirjutas: ↑23 Apr 2021, 10:09motoreis kirjutas: ↑28 Jaan 2021, 10:05Tere, kes teist on Schuberth C4 kiivrite omanik? Nimelt lõuavent, kui see on suletud asendis ja kui seda vaikselt paremale vasakule liigutada, kas teil ka see lõgiseb? Sain enda oma netipoest kätte ega tea, kas sai veaga kiiver või ongi see eripära?
Näide:
https://photos.app.goo.gl/SaDEytSw5D1PzsP9ATüüpviga või siis tüüpdisain. Hea kiiver, suht kasutu lõuavent. Sukk pähe, päiksekas alla ja kuni 140kmh okei, edasi naguinii puhub alt nii palju sisse, et see vent on kasutu.
Ole pigem õnnelik, et küljest ära ei kukkunud esimesel korralSchuberth palus tehasesse tagasi saata ja parandati ära. Nüüd enam ei logise.
Kas sõitmisel ka oli mingi vahe sees ehk login oli kuulda?
Ei jõudnud sõitmiseni. Schuberth palus müüjale kohe tagasi saata ja sealt kaudu läks tehasesse remonti. Pärast sõitmist poleks saanud poodi enam tagasi saata ja oli veebruari kuu. Täpsustuseks, nii saabusid järjest kaks kiivrit, vahetati ümber ja uuel sama viga. Seega see viimane läks remonti. Paistab tõesti tüüpviga olevat.
Vahelduseks Heynricu kiivritele..
Sõitsin eile üle mitme-setme aasta kinnise kiivriga, nagu gaasimaski oleks pähe pannud
Peab vist midagi ülbemat, taha keeratava/äravõetava lõuaga vaatama.
edu
Võibolla pead kiiremini sõitma õppima lihtsalt. Surub rohkem värsket õhku vahele, ei pea neid naistekaid otsima hakkama.
Nojah, ma kaasale seletasin, et tsiklitunne on lahtisega vingem, aga hoia oma lõuga, ma soovin, et sul see alles jääks, muidu kehva musi teha, ehk võta mugavuse mõttes avatav. Eks ta siis ütleski, et teeme nüüd nii, et ma ka ei taha su lõuast ilma jääda, seega näe C4-i on siin, harju ära.
Oleks ju võinud vastu jahuda, aga nu käsk on käsk
Mitte, et ma poodi vana hea avg diesliga ei vuraks teinekord
Odavam on kõrvatropid panna, kui seda õiget kiivrit otsida.
odavam ei võrdu tihtipeale(enamasti) mugavam...
Oskab keegi öelda kuskohas Tallinnas võiks saada Arai XD4 proovida (2XL) ? Igasugu kiivrite tellimisest on kõrini, minu vana 2XL on ok (peale natukest modimist seestpoolt) ja samas teised 2XL ja isegi osad 3XL mudelid ei mahu isegi pähe mitte.
Mul jäi üks vähekasutatud eelmise põlvkonna BMW Enduro kiiver üle. Suurus 59-60. Tumehall. Ehk pakub huvi kellelegi.
Oleks huvi enduro kiivri vastu. Kirjutasin ps-i kalju1
Euroopas kutsutakse seda kiivrit Tour-X4 ks ja uuri Bikeman -st. Neil seda mudelit tavaliselt kohapeal olemas.
Kas selline porr on normaalne schuberth c3 pro puhul ? Sinna mingit katet ei raatsitud panna, penoplast vahib vastu kui kiiver lahtises asendis on kuidagi väga odava mulje jätab selline värk. Pole just päris 20€ kiiver
@oldbanana Kui vana kiivriga tegemist?
Ei ole normaalne, plast rant peab selle porri ära katma - ulatuma täielikult üle peno.
See paistab nagu mingi näide sellest Fortnine videost, originaal vs riisikoopia. Kust ostsid ja kui vana?
Ostetud xlmoto.eu lehelt, kätte sain eelmine nädal, peab neile kirjutama mis jama nad müüvad...
Kui peas pole siis kinni käib ka väga vaevaliselt.
Kas on kellelgi juhtumisi c3 pro käepärast, milline see tegelikult välja peaks nägema ?
Tere!
Tegin ühe pildi enda C3 Pro-st, mille ostsin Motodepoost sügisel.