Milline kiiver?
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 971
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Milline kiiver?
Macintosh kirjutas:ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?
HJC RPHA Max Evo.
- vaikne
- mugav
- kerge
- hea ventilatsiooniga
vaidlen veits vastu.
kasutasin paar hooaega. visiir vett ei pea korralikult. tugevama vihmaga tilgad seespool visiiri pinnal. ventilatsioon on hea aga ka siis kui seda vaja pole ehk et lekib kõvasti. osadel (mitte kõigil, võibolla esimeste partiide viga, minu omal nt ok) on lõuaosa liigendi juurest väga nõrk, praod tulevad sisse. värvkate on nõrgapoolne, kivitäkked tulevad liig kergelt. päikesevisiir moonutab pilti veits, kiivri peal asetsev avamis/sulgemis süsteem hakkab suht vähese kasutamise järel tuulekäes klõbisema. pigem selline sooja ilma kiiver lühemateks sõitudeks mitte nt motomatkale.
endlae soetasin just sellise x-Lite avatava. http://shop.sbk.ee/index.php?route=prod ... ct_id=6469
mõned sajad km sõitnud sellega alles ja vihma pole saanud kuid esmamulje põhjal kindlasti palju parem kiiver kui rpha max evo. vaiksem, väga õhutihe kui avad ja visiir kinni, päikesevisiir täitsa ok kuigi sinakas pole minu eelistatuim variant. lisaks lõuaosa üles lukustamise võimalus ja sert ka avatuna sõitmiseks, visiirile väikese õhuvahe jätmise funktsioon. kiivrikrae käib kiivri küljes tõmblukuga. kõrvaklapi süvendid piisavalt sügavad ja õiges kohas. prillisõbralik.
PS kui keegi siiski tahab seda Max Evo siis minu M suurus läikiv must riiulil vedelemas. suht värske visiiriga. üle 100,- oleks piinlik küsida selle eest ja alla 50,- ei raatsiks anda
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
KIBU kirjutas:vaidlen veits vastu.
kasutasin paar hooaega. visiir vett ei pea korralikult. tugevama vihmaga tilgad seespool visiiri pinnal. ventilatsioon on hea aga ka siis kui seda vaja pole ehk et lekib kõvasti. osadel (mitte kõigil, võibolla esimeste partiide viga, minu omal nt ok) on lõuaosa liigendi juurest väga nõrk, praod tulevad sisse. värvkate on nõrgapoolne, kivitäkked tulevad liig kergelt. päikesevisiir moonutab pilti veits, kiivri peal asetsev avamis/sulgemis süsteem hakkab suht vähese kasutamise järel tuulekäes klõbisema. pigem selline sooja ilma kiiver lühemateks sõitudeks mitte nt motomatkale.
Need olid esimese partiid vead. Tootja "triikis" need väga kiiresti välja, sest eesmärgik on konkureerida Schuberti ja Shoei tippkiivritega. Ainuke väide sinu loeteleus millega ma nõus olen on päikesevisiiri moonutused. Seda +13K kilomeetri järel igasuguse ilmaga ja oludes: +2- 30C, 12h paduvihmas, tolmus, kuumuses, linnasõidus, motomatkal jne.
-
- Postitusi: 3140
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Milline kiiver?
Oeh, kiivri leidmine on hullem kui naise valimine. Kas mingeid odavama otsa päikeseprille siis keegi teab, mis kiivrisse kenasti istuks?
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milline kiiver?
ranel kirjutas:Oeh, kiivri leidmine on hullem kui naise valimine. Kas mingeid odavama otsa päikeseprille siis keegi teab, mis kiivrisse kenasti istuks?
Ma olen neid kasutanud,neil on pehmed ja õhukesed aisad.Kui aisad on vähe paksemad,siis ei kannata kaua olla,teeb kõrvatagused valusaks.Neil on talutav ilma moonutuseta optika ja kõlbavad muidu ka kanda.Päikese eest kaitsevad päris hästi.Minu päikese visiiir on vastu loojuvat päikest natuke imelik ja kasutan üldse parema meelega neid prille.Mul veel ka kollase klaasiga samasugused.
https://becky.ee/toode/isikukaitsevahen ... lid-solus/
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milline kiiver?
Jepp, tööprillid, täpne mudel on vast igaühe maitseasi, aga põhiasi on et need kaarduvad ümber näo, mida tavaprillid ei tee. Vajadusel saab ka lahtise visiiriga sõita ja hind on soodne. Mu enda lemmikud on need: http://tooriistamarket.ee/et/kaitsepril ... pol%C3%BCk , aga eks täpsemat sobivust pead ise proovima.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 3121
- Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
- Tsikkel: Honda VFR800, 2008
- Tänanud: 484 korda
- Tänatud: 579 korda
Re: Milline kiiver?
Macintosh kirjutas:ranel kirjutas:Mis asjalik kiiver, kui tahta päikesevisiiri, avatav ning kõrvaklapid peas juhtmevaba side jaoks?
HJC RPHA Max Evo.
- vaikne
- mugav
- kerge
- hea ventilatsiooniga
https://www.motodepoo.ee/catalogue/709-hjc-rpha-max-evo
rpha_ma_evo.jpg
rpha_ma_evo2.jpg
Vaikne ma ta kohta öelda küll ei saa. (Kas sport touringu peal üldse mõni kiiver vaikne on?)
Muus osas nõus.
Visiiri ülemine äär on paari kuuse kasutamisega ülemise tihendi poolt ära hõõrutud, sportlikuma sõiduasendiga väga häiriv, ei tea, kas selline asi peaks garantii alla kuuluma?
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7346
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Madlobster kirjutas:Vaikne ma ta kohta öelda küll ei saa. (Kas sport touringu peal üldse mõni kiiver vaikne on?)
Visiiri ülemine äär on paari kuuse kasutamisega ülemise tihendi poolt ära hõõrutud, sportlikuma sõiduasendiga väga häiriv, ei tea, kas selline asi peaks garantii alla kuuluma?
Minu jaoks on vaikne. Vähemalt võrreldes kõikide teiste kiivritega mida ma proovinud olen.
See ülemise ääre kriipimine tundub olevat disainiviga. Visiiri serv nühib enne sulgumist vastu tihendit. Mul ilmusid kriimud alles aasta hiljem, kui olin teinud paar kruusasõitu.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8784
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 327 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Madlobster, mis sa neist kuuskedest sinna visiiri äärde topid? Muidu on aga mul sama probleem, õnneks see põhivaadet ei sega. Ning ülemise õhutusklapi vahele pidin veidike isoleeri toppima, sest see kippus sõidu ajal plärisema.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 81
- Liitunud: 25 Mai 2006, 13:10
- Tsikkel: GSX-R1000 K3
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
Kiidaks vahelduseks ka kiivrit, mis oma ülesande ( ) täitmisel tegi suurepärast tööd -> Shubert C3 Pro.
Pauk käis, siis ei tundnud miskit (teadvust ei kaotanud). Hiljem pea käis veidi aega ringi. Valu või tagantjärgi kontrollimisel peapõrutust vms kahjustusi polnud.
(õnnetus rajal suhteliselt väikse kiirusega, iseloomult "highside", mingil aja hetkel käis pea vastu maad - enne keha või mitte ei oska kommenteerida. Kuidagi kole kärmelt käis, pealt vaatajate sõnutsi ka kõrgelt .
Siinkohal siiski on postituse eesmärk näidata ja tõsta esile kiivrit, Kiiver ise aga selline : Eks igaüks teeb omad järeldused, kas hea või halb, kuid minu puhul toimis
"Biker" aastast 2013
Planeta 5 > FZS600 Fazer > GSX-R600 Strad > GSX-R1000 K3
-
- Postitusi: 208
- Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
- Tsikkel: Tiger 900 RP; GSX1400
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 39 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: Milline kiiver?
Hea see, mis hästi lõppeb.
Tahaks loota, et kallid kiivrid pole kallid vaid nime pärast. Pea meil kõigil üks, ja las parem katki läheb ülikallis kiiver, kui enda kuppel.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 24 Veebr 2004, 03:55
- Tsikkel: Seven Fifty
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 9 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Milline kiiver?
Kiire küsimus pinlock'i kohta: kas tuleks eemaldada kui kiivrit pikemalt ei kasuta?
Varem olnud: IZ-56, Bmw F650GS, Bmw K75, Yamaha TDM850, Honda Seven Fifty, Yamaha XJ600N, Jawa 634 & 638.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
motikamees kirjutas:Kiire küsimus pinlock'i kohta: kas tuleks eemaldada kui kiivrit pikemalt ei kasuta?
Pinlock-i endaga ei juhtu seistes midagi, on ta põhivisiiri küljes või mitte. Küll aga võib juhtuda pinlock-i eemaldamisel olukord, kus pinlock-i silikoontihend jääb osaliselt põhivisiiri külge. See oht on suurem, mida pikemalt pinlock on vahepealse eemaldamiseta kasutuses olnud. Uuemate Schuberthi kiivrite puhul seda ohtu pole, kuna nende pinlocki-id on silikoonivabad.
-
- Postitusi: 87
- Liitunud: 11 Veebr 2014, 18:30
- Tsikkel: TDM; Honda NC750X
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
ovaaP kirjutas:Kas keegi oskab rääkida midagi sellisest kiivrist nagu Cassida? Head ja vead.
Ei ole ise näpu vahel hoidnud, aga kui vaadata näiteks krossikiivrite andmeid, siis fiiberklaasist kiivri kohta on kaal kahtlaselt kerge.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
- Tsikkel: Harley-Davidson Road King
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
Hei foorumirahvas!
Oskab keegi ehk öelda, kas keegi kuskil Tartus või Lõuna-Eestis ka Schuberti kiivreid müüb? Netiavarustest nagu väga ei leidnud. Otsin omale esimest kiivrit ja käinud siinseal mitmeid proovimas, no väga raske on seda õiget leida, mis seal salata. Proovinud nii Cabergi, HJC'd ja mitmeid muid, aga kuna olen prillikandja ja ilmselt siis mitte väga standardse kuplikujuga, siis on väga keeruline. Kõige paremini ja lausa suurepäraselt on istunud Shoei Neotec ja oleks Tartu Motohoovis kaubakski läinud, kui rihm poleks ebameeldivalt kõrile surunud. Käesolevat teemat lugedes ei ole ma sugugi ainuke, kellel täpselt sama kiivriga sama teema on olnud. Lugesin ka välja, et samadele kriteeriumitele peaks vastama Schubert C3, aga kahjuks siin Lõuna-Eestis seda ilmselt kuskil proovida ei saa. Oskate ehk vähe nõu anda? Või on veel alternatiive? Eelistatud on siis avatav kiiver ja võimalikult hea vaateväljaga ning mis prillikandjale sobiks. Tänud ette!
Re: Milline kiiver?
Tuttav teema, meil vist sarnased koljud
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Milline kiiver?
M.T. kirjutas:Tuttav teema, meil vist sarnased koljud
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.
Aga kas seda rihma regullida ei proovinud nii, et normaalne oleks. Ei viitsi naise kiivrit kapist otsima minna et vaadata regullimisvõimalusi aga ta on küll Neoteciga väga rahul.. Ise kasutan 2010 aastast Multiteci ja olen ka väga rahul..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Milline kiiver?
Mis sul kolba suurus on? Ma võin oma avatavat C3 proovida anda Tartus. (XXL) Olen kah prillikandja ja suurem probleem on minu arust leida prillid, mis kiivris mugavalt istuvad. Praegu on käigus jõhvraamidega ja kummisangadega okulaarid
Re: Milline kiiver?
Ain kirjutas:M.T. kirjutas:Tuttav teema, meil vist sarnased koljud
Mul istus samuti Neotec kōige paremini pähe ja häirivaks sai rihm, mis liiga kõrisse jäi. Ning nii ma C3 PRO-ni jõudsingi.Aga kas seda rihma regullida ei proovinud nii, et normaalne oleks. Ei viitsi naise kiivrit kapist otsima minna et vaadata regullimisvõimalusi aga ta on küll Neoteciga väga rahul.. Ise kasutan 2010 aastast Multiteci ja olen ka väga rahul..
Ma otsisin kiivrit 4-5 aastat tagasi, siis vist oli veel Neotec 1 ja uus tulemas. Võin detailides muidugi eksida ka, aga proovisin nii Yamaha keskuses kui Motodepoos ning oli nagu jutt, et uuem mudel tulemas, kuid kohal veel polnud. Või oli äkki mingi muu mudel uuenemas. Krt seda enam mäletab. Igatahes Neotec jäi liiga kõrisse ja kuidagi paremaks ei saanud. Muidu istus pähe väga hästi. Schuberth C3 mudelil oli samuti rihm häiriv, C3 Pro-l pidi rihm natuke eespool olema ja proovides oli parem küll.
Mul muidugi prille pole, mul kolba juures muud iseärasused, mis kiivrivalikut piirasid. Pähe istusid ainult Shoei, Schuberth ja mingi odavam asi Bikeri poest.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milline kiiver?
Kas on olemas kiivreid,millel rihmaa pikkust regullida ei saa?
Mul on olnud viimase 10a jooksul üsna mitu(5-6) eri tootjate kiivrit ja kõigil on saanud rihma pikkust regullida ja seda üsna suures vahemikus.DD aasaga ei mäleta kas oli(pandlapoolne regullitav),aga kõigil teisetl on küll saanud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milline kiiver?
Jutt ei käi rihmapikkusest. Osadel kiivritel peaks saama rihma asendit natuke nihutada ette- või tahapoole.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
- Tsikkel: Harley-Davidson Road King
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
Tänan tagaside eest. Aga just, asi pole rihma pikkuses ega selle reguleerimises. Sai sätitud niiehknaa, aga häirima jäi ikka. Justkui see rihma nurk oleks vale. Kolba suurus tundub kiivrite osas L olevat. Aga Lõuna-Eestis siis ilmselt Schuberti proovimise varianti kuskil pole. Eks siis tuleb päev vabaks võtta ja päälinna väisata
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milline kiiver?
Plinger kirjutas:Tänan tagaside eest. Aga just, asi pole rihma pikkuses ega selle reguleerimises. Sai sätitud niiehknaa, aga häirima jäi ikka. Justkui see rihma nurk oleks vale. Kolba suurus tundub kiivrite osas L olevat. Aga Lõuna-Eestis siis ilmselt Schuberti proovimise varianti kuskil pole. Eks siis tuleb päev vabaks võtta ja päälinna väisata
Kui kõvasti sa selle rihma kinni tirid,et kohe nii segama jääb?
Ma pole kunagi ühegi kiivriga midagi sellist kogenud.Rihma ei tohi ,nagu turvavööd,kinni vedada.Rihma ja kõri vahele peab ikka lausa vaba vahe jääma.Kiiver peab peas püsima tihedalt ja rihm on ikka selleks,et kukkudes peast ära ei tuleks,mitte et nagu turvavöö igakord kinni veetakse.
Ma regullin rihma alati nii,et seda peaaegu ei tunnegi(näpud mahuvad vahele).DD aasadega on see lihtne,aga kiirlukustusega natuke ebamugavam.Minule ei meeldi need kiirlukustusega rihmad,aga DD aasa on kahjuks väga vähesetel veel kasutusel. DD on mu meelest üks mugavamaid ja kiiremaid lukustusi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 7
- Liitunud: 23 Nov 2017, 19:06
- Tsikkel: Harley-Davidson Road King
- Tänatud: 1 kord
Re: Milline kiiver?
Urmas, kordan veel- asi ei ole rihma pingul või mittepingul olemises, sai sätitud igatepidi. Asi on selle rihma nö asendis. Nurk kui selline ei klappinud minu füüsilise ülesehitusega. Kasutaja M.T. teab täpselt, millest räägin
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milline kiiver?
Plinger kirjutas:Urmas, kordan veel- asi ei ole rihma pingul või mittepingul olemises, sai sätitud igatepidi. Asi on selle rihma nö asendis. Nurk kui selline ei klappinud minu füüsilise ülesehitusega. Kasutaja M.T. teab täpselt, millest räägin
Sa kirjutasid esimeses postis,et "rihm surub kõrisse" ,minu järeldus oli, et kui surub,siis liiga pingul.
Nagu ma juba eespool mainisin,siis mul palju kiivreid olnud ja rihmad on ikka suht sama koha peal kõigil.Tõesti pole erinevusi(olulisi) märganud, aga kõigil on rihma regullitud pikkuses.Endal suuremaks ja naisele väiksemaks.Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas
Kui sa oleks juba pikajaline sõitja ja ostaksid ei tea mitmendat kiivrit,siis ma poleks üldse kirjutanud siia,aga kui esimest,siis tekkis kahtlus.Aga kui kolp ikka nii eriline,siis ei oska midagi kosta.Kas on üldse kiivrit ,mis sulle pähe sobiks?
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Milline kiiver?
urmas66 kirjutas:Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas.
Schuberthi kiivrite puhul ei pea see väide paika, kuna Schuberth kasutab AROS (anti-roll-off) rihmasüsteemi, st kiivririhm on fikseeritud asendiga kaela suhtes. See tähendab, et rihma pole turvalisuse kaalutlusel võimalik lõua suunas nihutada. Tänu sellele pole kinnise rihmaga kiivrit kuklast tõmmates võimalik kuidagi peast ära saada, mis odavamate kiivrite puhul (ilma anti-roll-offita) on üsna tavaline nähtus. Ja kui nüüd minna jutu detailidesse, millega tahetakse öelda "rihm surub kõrisse", siis tegelikult ei saa häirivaks ilmselt mitte rihm ise, vaid rihma küljes olev Micro-Lock kiirkinnitus, mis suurema kõrisõlmega tegelastele häirivaks saavad. DD- kinnitusega kiivritel on see mure väiksem, aga viimasel ajal kohtab DD kinnitust avatava lõuaosaga kiivritel järjest vähem.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7201
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Milline kiiver?
Motomarket kirjutas:urmas66 kirjutas:Samuti on ju rihma kinnitus mitte 100% fikseeritud vaid annab keerata ette-taha suunas.
Schuberthi kiivrite puhul ei pea see väide paika, kuna Schuberth kasutab AROS (anti-roll-off) rihmasüsteemi, st kiivririhm on fikseeritud asendiga kaela suhtes. See tähendab, et rihma pole turvalisuse kaalutlusel võimalik lõua suunas nihutada.
Tnx,jälle targem. Ja otsides välja oma kiivri,tuleb välja et ka Nolanil sama sama tüüpi rihma kinnitus.Samas on kinnitus polstri sees üsna kõrgel ja mingil määral on ikkagi võimalik ka rihma asendit muuta.Suurema-jämedama kaelaga jääb rihm kaugemalt hoidma(õigel pingsusel) ja väiksemaga saab tulla kaelale lähemale.
Aga jah DD aasa kasutaks mina ka palju meelsamini,kui seda kiirkinitust.
Aga kui rihm kõri peale käib,siis kodumaised insenerid on kunagi sellise lahendusega rihma leiutanud.See valge asi seal kiivri ees
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Milline kiiver?
urmas66 kirjutas:Sa kirjutasid esimeses postis,et "rihm surub kõrisse" ,minu järeldus oli, et kui surub,siis liiga pingul.
Ta ju täpsustas ja toonitas teises postis üle, et probleem pole rihma pingutusastmes vaid asukohas. A sa kolmandat korda rõhusid ikka rihmapingutusele.
Inimene võib ju esimest kiivrit osta, aga sellest saab ikka ise ka aru kui ise ennast rihmaga pooma asub.
Eks see, et ühe kiivriga on rihm n.ö. kõris ja teisega mitte, tulene nii kolba kui kiivri või kiivrisisude erinevast kujust. Mõne kolba ja kiivri puhul jääb ehk kiiver natuke liiga kuklasse ja seetõttu rihm kõrisse. Sama nagu mõni kiiver on peas liiga lai või kitsas.
Re: Milline kiiver?
Huvitav, miks seda Shuberthit nimodi üllistatakse? Olen Shuberthit proovinud ja no ei sobi ta mulle kohe üldse. Lihtsalt põhjus on peakujus...
Olen nüüd seda kiivri maailma uurinud igast asendist, ja tundub, et kiivrit valitakse täpselt nagu ratast tagumikuga, ainult peaga Üks asi mis mulle Shuberthi juures meeldis oli see, et sisemine visiir ei moonutanud. Samas sama teema on ka AGV_ga.
Teine asi millest ma ei ole läbi hammustanud on see lahtikäivate kiivrite teema mulle meenutavad need väina praame Samas ei ole ma nende kasuteguritest kohe üldse aru saanud. Sõita lahtise visiiriga on imelik, ja kui ma tanklasse tulen siis eelistan kiivri ja kinnaste kehaküljest eemaldamist. Kõik niigi teavad, et olen mootorrattaga
Kõik hüved on võetud mingi aritmeetilise keskmise järgi, et katta maksimaalselt suur kasutajate hulk, arvestmata erisusi. Kui hakata kõiki erisusi arvestama, siis me jõuame tailormade lahenduseni . See oleks omakorda minu unistus, lasta keha mõõtude järgi endale täpne varustus tellida. Mis omakorda kaotab järelturu, sest minukujuga inimesi ei ole vist palju, sest muidu mul poleks nii keeruline teksapükse poest otsida
Shuberth on isenesest tõesti lipulaev. Igal tootjal on oma nish. Absoluutselt, ei väida, et Shuberth on paha, vaid pigem, seda, et ta on veits ülehinnatud teiste alternatiividega võrreldes Eks ta veidi Iphone omas maailmas ole ja kindlasti ma armuks temasse, kui minu ergonoonika seda võimaldaks.
Pikk jutt s. jutt, pigem tahan öelda seda, et ma saan täitsa aru, et rihm on küll sätitav kuid inimene ei tunne ennast mugavalt. Kõige hullem mis saab olla ongi, ebamugavustunne...
-
- Postitusi: 55
- Liitunud: 25 Mai 2015, 23:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 43 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Milline kiiver?
Ardilla kirjutas:Huvitav, miks seda Shuberthit nimodi üllistatakse? Olen Shuberthit proovinud ja no ei sobi ta mulle kohe üldse. Lihtsalt põhjus on peakujus...
Mina avastasin enda jaoks Schuberthi aasta-paar tagasi ja olin hetkega võlutud. Esiteks istub ta mulle peakuju poolest ideaalselt, teiseks sain ma alles Schuberthit proovides aru, miks üks kiiver maksab 60€ ja teine 600€. Ostsin omale Louisest odava otsa Schuberth C3 ja olen täitsa rahul. Natuke peale ostmist andsin sõbrale seda korraks pähe proovida. Ta oli väga üllatunud ja vahetas üsna varsti oma eelmise kiivri Schuberth C3 Pro vastu välja.
Aga seda muidugi, et kui peakuju poolest ei sobi, siis polegi vahet, kui hea või halb kiiver on, igatahes on ebamugav.
Ardilla kirjutas:Teine asi millest ma ei ole läbi hammustanud on see lahtikäivate kiivrite teema mulle meenutavad need väina praame Samas ei ole ma nende kasuteguritest kohe üldse aru saanud. Sõita lahtise visiiriga on imelik, ja kui ma tanklasse tulen siis eelistan kiivri ja kinnaste kehaküljest eemaldamist. Kõik niigi teavad, et olen mootorrattaga
Mina ka ei saanud vanasti sellest aru, aga lahtikäivate kiivrite eelised on väga selgelt just motomatkamisel välja tulnud. Üks eelis on tõesti kiirete tankimispeatuste tegemisel, aga näiteks ka inimestelt juhiste küsimisel, kaardi lugemisel, reisikaaslasega teekonna arutamisel, metsas telkimiskohale navigeerimisel või isegi kiiremal metsapeatusel. Olude sunnil tegin pikema Balkani reisi kinnise kiivriga ja tundsin lahtikäiva kiivri funktsionaalsusest päris palju puudust. Sellepärast olengi nüüd veendunud lahtikäiva kiivri mees.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.