Milline kiiver?

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

Vaatasin enda oma ja kui nüüd vaadata seda kiivrit nurga alt, n.ö. natuke seestpoolt, siis see kooriku penolaadne välimus paistab ilusti välja küll. Plastserv ei varja ka päris 100% ilusti kõike ära, mõni koht ikka paistab natuke.
Sulgumine, kui peas pole, siis läheb tõesti raskemalt. Tundub, et lõuaosa, see kuhu rihmad kinnituvad, tahab natuke laialilükkamist ja siis läheb sujuvamalt. Kui kiiver peas, siis ongi alumine osa rohkem laiali, lihtsalt tavaolekus tõmbab sissepoole kokku ja kinnitused ei jookse korralikult pesadesse.
Minu kiiver ostetud 2a tagasi Motokaup poest. Eelmine oli Motomarketist, 2013 aastast pärit. Ei viitsi hetkel seda garaazist välja kaevata võrdluseks, et vaadata kas töötluskvaliteet sama või mitte. Subjektiivselt öeldes tundus, et esimese lukustus käis sujuvamalt ka peas olles. Äkki mäletan valesti ja olen ise kriitilisemaks muutunud. Aga äkki on Hansud tootmiskohta muutnud.



Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 2430
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: -
Tänanud: 156 korda
Tänatud: 335 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas M.T. »

oldbanana kirjutas: 30 Mai 2021, 23:30

Ostetud xlmoto.eu lehelt, kätte sain eelmine nädal, peab neile kirjutama mis jama nad müüvad...
Kui peas pole siis kinni käib ka väga vaevaliselt.

Kas on kellelgi juhtumisi c3 pro käepärast, milline see tegelikult välja peaks nägema ?

Võid huvi pärast Motomarketist küsida, kas ja millal on logo muutunud, kui nad teavad. Mu uuemal kiivril enam Schuberth kirja pole sellel väiksel kleepsul mis polstritel kahel pool on. Vanemal kiivril oli logo koos kirjaga.


oldbanana
Postitusi: 86
Liitunud: 19 Nov 2016, 01:22
Tsikkel: BMW F800GS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas oldbanana »

Tänud kaasa mõtlemast, saadaks selle jama tagasi aga ma käisin juba sõitmas ja installisin cardo ka sinna külge.
Kogu depoo valikust oli c3 pro ainuke kiiver mis normaalselt pähe istus, seegi oleks võinud 4xl olla.
Ega mul suurt valida pole, lihtsalt oleks sellise hinnaga midagi viisakamat oodanud, eelmine scorpioni 200 eur kiivriga võrreldes on kvaliteet pigem kehvem, värvi kvaliteet samuti.

Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 726
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

Täpselt selline. Jõudsin koju ja pidin juba hakkama kiivrit välja kaevama ja pilti tegema aga pole enam vaja :bsmile: .

Kui tead, mida vaadata, siis on aimata, kus see peno istub aga niisama vaadates enda omal küll kohe välja ei paista.

Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7341
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1075 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kusagilt jäi silma, et HJC on ka tulnud välja uue modulaarse seikluskiivriga. Pinlocki ja päikesevisiiriga. Hinna pooles pigem keskel või isegi alumises otsas. ~250€. https://hjchelmets.eu/product/c80-solid-2/

Eestis neid vist hetkel keegi ei müü?

image.png
🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

Motodepoo müüb. Seal neid päris hulga. Minule isiklikult meeldis aga jäi ostmata, kuna väike.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

Ostsin SCHUBERTH E1 ENDURANCE, raske kuramus. Tegin kontoris "kuiva", raske, mis raske, sutsu aja pärast tahks ära võtta. Muidu on ok, ei pigista ei loksu. Kaalu järgi on kah raske. Kuidas kogemused on, kas see jääbki raskena tunduma või harjub ära?
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

arendaja
Postitusi: 285
Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
Tsikkel: Tenere 700
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas arendaja »

Harjud kiirelt. Mul olnud mitmeid Schuberteid ja sõites ei tunne kaalu. E1 ka riiulis olemas. Schubi mugavus ja vaiksus on seda väärt.
Slr 650 > Gsxr 600 > Hornet 919 > Cbr1000rr > Mt09 > Tenere 700

rundll
Postitusi: 143
Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
Tsikkel: Tenere 700 22'
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas rundll »

Kas eestis on kuskil elti peal Scorpion ADX 2. Mõningase otsimise peale ei ole (veel) leidnud.
Kasutaja avatar

tito
Postitusi: 739
Liitunud: 07 Juun 2013, 08:38
Tsikkel: Suzuki DR-Z
Tänanud: 125 korda
Tänatud: 63 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas tito »

No Husqvarna 701 vast ei vaigista Schuberth kah :D
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund :lol:
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain »

rundll kirjutas: 02 Mär 2022, 08:15
Kas eestis on kuskil elti peal Scorpion ADX 2. Mõningase otsimise peale ei ole (veel) leidnud.
Endale sai äkki ADX-1 ostetud Motodepoost. Seal pole?
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

rundll
Postitusi: 143
Liitunud: 23 Nov 2014, 20:06
Tsikkel: Tenere 700 22'
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas rundll »

Kodulehel ainult ADX 1.

Lähen hüppan läbi sealt. See saab olema esimene kiiver, ei pea just sama olema. Seal ka Schubert C3 Pro üsna hea hinnaga. Ei tea kas on üldse võrreldavad tegelased.....

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Prets »

ADX-2 on nii uus kiiver, et see jõuab Louisessegi alles mais. Meite lettidele pole lootustki, et varem jõuaks.
(togi)

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

tito kirjutas: 02 Mär 2022, 08:27
No Husqvarna 701 vast ei vaigista Schuberth kah :D
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund :lol:
Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain »

Prets kirjutas: 02 Mär 2022, 10:35
ADX-2 on nii uus kiiver, et see jõuab Louisessegi alles mais. Meite lettidele pole lootustki, et varem jõuaks.
Kas keegi teab lähemalt rääkida ka mis vahe vanema ADX-1 kiivriga on? Ise ostsin ADX-1 kelgu ja atv-ga sõitmiseks kuna sellele oli ka soojendusega visiir. Aga muidugi võrreldes Shoei kiivriga on mugavuses ikka suur vahe.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis

motoreis
Postitusi: 240
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Ain kirjutas: 02 Mär 2022, 18:38

Kas keegi teab lähemalt rääkida ka mis vahe vanema ADX-1 kiivriga on? Ise ostsin ADX-1 kelgu ja atv-ga sõitmiseks kuna sellele oli ka soojendusega visiir. Aga muidugi võrreldes Shoei kiivriga on mugavuses ikka suur vahe.
Mugavuses kumma kasuks? :D Küllap Shoei, aga mõnikord pead erinevad ja paremaks võib osutada ka soodsam kiiver :)

Prets
Postitusi: 683
Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
Asukoht: Tartto
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 67 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Prets »

Ain kirjutas: 02 Mär 2022, 18:38
Prets kirjutas: 02 Mär 2022, 10:35
ADX-2 on nii uus kiiver, et see jõuab Louisessegi alles mais. Meite lettidele pole lootustki, et varem jõuaks.
Kas keegi teab lähemalt rääkida ka mis vahe vanema ADX-1 kiivriga on? Ise ostsin ADX-1 kelgu ja atv-ga sõitmiseks kuna sellele oli ka soojendusega visiir. Aga muidugi võrreldes Shoei kiivriga on mugavuses ikka suur vahe.
Suurim vahe on see, et vastab uuele ECE 22.06 kiivristandardile. Muud väga ei suutnudki tuvastada. Eks nad sisus miskit muutsid selleks.
(togi)

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

701 kirjutas: 02 Mär 2022, 10:36
tito kirjutas: 02 Mär 2022, 08:27
No Husqvarna 701 vast ei vaigista Schuberth kah :D
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund :lol:
Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

701 kirjutas: 02 Mär 2022, 10:36
tito kirjutas: 02 Mär 2022, 08:27
No Husqvarna 701 vast ei vaigista Schuberth kah :D
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund :lol:
Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/

Jalamees
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Jalamees »

701 kirjutas: 21 Mär 2022, 18:48
701 kirjutas: 02 Mär 2022, 10:36
tito kirjutas: 02 Mär 2022, 08:27
No Husqvarna 701 vast ei vaigista Schuberth kah :D
Aga 1695g on päris tõsine kaal. Tahaks kangesti tagasisidet kui kasutama hakkad @701 sest mul krossikiivriga maanteel, saab kael iga aasta tõsist trenni ja natuke ka neid dual/endurance tüüpi kiivreid juba piilund :lol:
Minule täitsa sobib LS2 Pioneer Evo tavalistest duali kiivritest. Just mugavuse poolest ja suht kerge. Sellel on küll kah pikk nokk nagu krossikiivril. Suurel kiirusel üle õla vaadates peab ettevaatlik olema, et kaelapuksi ära ei kääna. Tahtsin aga üles käiva lõuaga kiivrit. Parem kaarti ja äppi näppida, kui nina alla näeb ilma kiivrit peast katkumata. See Schuberti pott on 1890g. Aga eks varsti proovib ära.
No nii, proovitud! Paar korda. Raske mis raske. Vaikne kah ei ole, mitte sugugi vaksem, kui Pioneer. Minul kipub see silmile vajuma. See on ilmselt pea kuju ja kiivri kokkusobimatus aga siiski. Nokk vajub kah mingil seletamatul põhjusel alla. Lkustused on nirud ja ei suuda seda fikseerida. Üle hinnatud kräpp, ma ütleks.
Jätan ka siia kasutaja tagasisidet. Täpselt sama kiiver SCHUBERTH E1 ENDURANCE sai just ostetud. Põhjuseid 2: 1) Sobis peakujuga hästi ja 2 kuna on plaanis 2 ratast (Bike ja dual sport) siis otsustasin osta 2 in 1. Käisin just laup bikega tiirul (Noka eemaldasin) mulle istus hästi, oli kõvasti vaiksem (max 160km/h testisin) kui eelmine kiiver (HJC). Raskus oli jah tunda. Kuna terve talv on seda krdi kiivrit valitud siis silmad on kirjud, peakuju mingi ebanormaalne vist. Enam netist tellimisega ei riski kehva kogemuse pärast ja meie poodide valikus mitte midagi ei ole siiamaani sobinud siis võtsin tolle ära. Hetkel olen rahul aga ei väida, et see on maailma parim kiiver, kindlasti ka mitte kehv minu jaoks siis.

motoreis
Postitusi: 240
Liitunud: 26 Nov 2020, 18:55
Tsikkel: Honda CB500X 2019, 48000km ls
Tänanud: 138 korda
Tänatud: 47 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas motoreis »

Üritasin google'ist otsida, aga häid tulemusi ei saanud

Kergeimad duals sport flip up kiivrid? Ehk väikse nokaga kiiver, millel võimalik nägu vabaks saada. Carbon kiivreid olen leindud ainult mitte avatavaid, kas on mõni carbon flip up kiiver ka nokaga? Tavaline kaal minu leitud kiivritel seal 1800+ grammi.

Tavalistest otsingutes tulevad välja Scorpion ADX-1 ja 2, Schubert E1. Otsimas ovaalset kiivrit.
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Milleks peaks kiivril flip-up olema, kui just paadunud suitsumees ei ole? Äkki keegi selgitab.
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.

701
Toetajaliige
Postitusi: 440
Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
Tänanud: 121 korda
Tänatud: 76 korda
Kontakt:

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas 701 »

mx77 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:10
Milleks peaks kiivril flip-up olema, kui just paadunud suitsumees ei ole? Äkki keegi selgitab.
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.
Minu idee ja point oli, et oleks mugavam telefoni ja GPSi näppida ja et ei peaks palja peaga olema, kui nii sama korra lõõtsutada tahtmine on.
Ma ei kuuluta tõde vaid avaldan arvamust.
https://amehitus.eu/
Kasutaja avatar

Ain
Postitusi: 1467
Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
Asukoht: Kesk-Eesti
Tänanud: 82 korda
Tänatud: 218 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Ain »

Avatav kiiver väga mugav! Omal 3tk. ja kasutan neid atv, kelgu ja tsikliga. Suitsumees pole. Suhelda ja asjatada on oluliselt mugavam. On olemas ka krossikiiver. Tänases teadmises oleks selle ostmata jätnud.
Riga→Suzuki DL650 VStrom→Honda Crosstourer VFR1200 DCT. Garmin ZümoXT, GoPro Hero7 ja Packtalk Edge JBL sideseade.

Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Milleks peaks kiivril flip-up olema,
Prillikandjal mugavam pähe panna,võtta lonksu vett jne.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7193
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

mx77 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:10
Milleks peaks kiivril flip-up olema, kui just paadunud suitsumees ei ole? Äkki keegi selgitab.
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.
Mul oli enne kinnine carbon koorega ja siis vist 2011 kui oli päris kuum suvi, ostsin reisile minekuks avatud(jet) kiivri mis oli klaasiga ja päiksevisiiriga. Siis millalgi ostsin esimese avatava ja müüsin need mõlemad maha. Nüüd on mitu avatavat olnud ja vist ostaks teiseks jälle selle avatud kiivri avatava kõrvale.
Mulle meeldib linnas sõita avatud kiivriga. Igakord kui mööda Pärnu mnt Laagrist linna sisenen tõstan kiivril lõua üles. Mõnus on kui soe värske õhk otse näkku tuleb. Ei suitseta ehk see pole üldse vajadus vaid mulle meeldib lihtsalt nii sõita. Eriti äge on sõita avatud kiivriga varasel suvehommikul kuskil vahemere ääres või mägedes.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

Jalamees
Postitusi: 184
Liitunud: 01 Veebr 2015, 13:07
Tänanud: 24 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Jalamees »

franz125 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:51
Milleks peaks kiivril flip-up olema,
Prillikandjal mugavam pähe panna,võtta lonksu vett jne.
Täpselt, mul see puhtalt sellest tingitud. Lisaks kipub vahest vähe rohkem kuuma andes prilliklaas uduseks minema siis kiirelt korra lõug üles, klaas puhtaks ja edasi. Eks see tüütu ole prillidega aga no mis sa teed.
Prillidega on veel ülioluline, et kõik klaasid oleks kvaliteetsed. Muidu suvisel ajal läbi 4 kihi (prilli klaas, päiksesirm, pinlock, kiivriklaas) vaadates tõmbab optika kõveraks.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7193
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1857 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Jalamees kirjutas: 21 Mär 2022, 22:21
franz125 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:51
Milleks peaks kiivril flip-up olema,
Prillikandjal mugavam pähe panna,võtta lonksu vett jne.
Täpselt, mul see puhtalt sellest tingitud. Lisaks kipub vahest vähe rohkem kuuma andes prilliklaas uduseks minema siis kiirelt korra lõug üles, klaas puhtaks ja edasi. Eks see tüütu ole prillidega aga no mis sa teed.
Prillidega on veel ülioluline, et kõik klaasid oleks kvaliteetsed. Muidu suvisel ajal läbi 4 kihi (prilli klaas, päiksesirm, pinlock, kiivriklaas) vaadates tõmbab optika kõveraks.
Prillid unustasin täiesti,enne mul neid küll polnud, aga nüüd 5-6 aastat on. Ja pinlocki ostsin viimasele kiivrile ka, kuid võtsin maha, sest läks tõesti paljuks neid filtreid ja hakkas häirima.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas AzA »

mx77 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:10
Milleks peaks kiivril flip-up olema, kui just paadunud suitsumees ei ole? Äkki keegi selgitab.
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.
Puudust hakkabki siis tundma, kui oli ja enam ei ole. Mäletad ju seda põhikooli klarnetimängijat ... taga ajasime ikkagi tsjeerliiderit :mrgreen:

1. Suitsumees peab ikka väga paadunud olema (lol)
2. Mugavam pähe panna, eriti prillikandjatel - ma prillmaona ei taha kinniseid enam ammu näha, enne sõidan 3/4.
3. Sõltub küll kiivrist, aga enamikel sulgub krae tihedamini ümber kaela - müra vähem.
4. Õnneks tänu sellele tripperile võib nüüd ka circle k-s kiivrit kanda, ma tihti ei viitsi peast seal võtta.
5. Lonks õlut rüübata märksa kiirem ja mugavam.
6. Aafrika ilmaga kuskil linnas tiksudes üles tõsta on selline - võtsin gaasimaski peast - tunne.

7. Kuna avatavat on kergem pähe panna, siis on teda ka kergem ära võtta, eksole? Ma eelistan, et meedikud saaksid kergelt mul kiivri peast.

Ma tean mitut, kes on flip-upi proovinud - enne kinnine ikka see õige - enam nad kinnistega ei sõida va. rinkal.
Põhipoint on ikkagi mugavus, eriti kui tihti vaja pähe ja peast + müra. Miinuseks siis võimalik õnnetusel lõuakaitse kinnituste purunemine.
Viimase kohta on miljon testi tehtud.
Tänu kinnitusmehhanismile tihti natuke raskemad ka kui kinnised.
Niisama tänaval töllerdada? Miks ma peaks elu ebamugavaks tegema :wack:

PS: kodulinna kandis sõidan üldse 3/4 -ga, lihtsalt tsikli tunne on ägedam. See muide on "algajate" flip-upi sägade järgmine samma .... kuskil 3-5 hooaega flipiga, siis ilmub esimene 100 eurine 3/4-ikku.
Urmasel on juba asi selge .... ehk siis võta sisemise päikesevisiiriga ja kindlasti vaata, et tootja oleks zeiss vms. muidu raisad moonutavad.
Kui juhtumisi ostad Schuberti M1 pro - zeissi optika, siis ma olen nõus paar õlut tegema, et su kogemust kuulda.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Tuuletallaja
Postitusi: 726
Liitunud: 22 Aug 2006, 13:13
Tsikkel: Neegrikaksik
Asukoht: Faeht / Reval
Tänanud: 111 korda
Tänatud: 69 korda

Re: Milline kiiver?

Lugemata postitus Postitas Tuuletallaja »

mx77 kirjutas: 21 Mär 2022, 21:10
Milleks peaks kiivril flip-up olema, kui just paadunud suitsumees ei ole? Äkki keegi selgitab.
Ei ole kunagi omanud sellist kiivrit ja ei ole oma seniste kiivritega mitte kunagi sellest omadusest puudust tundnud.
Maitse asi... nagu kukk ütles.
Prille ei kanna ja suitsu ei tee aga peale flip-up'i soetamist ei ole enam nõus tagasi minema tavalise kinnise peale. Mugavuse värk, kiiver käib peast ära tunduvalt harvemini, kui varem.
Minu jaoks on see kõik siin üks sotsiaalne eksperiment :bsmile:
Suu võib käia, mootor peab käima!
'96 XRV750
'97 XL600V
'89 Jawa 638
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”