Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Moderaator: Moded
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ehk loed ülevaltpoolt, kus ma üldse jagasin linki, et Honda motikatele saab nüüd Androidauto-Carplay rakenduse kaasa. Ma pole ei Garminit maha teinud ega Wazest poolt sõna ka sinna juurde lisanud. See teema läks lappama hiljem kui ranel ja jesper oma Garmini teemaga sae käima tõmbasid. Ma vahepeal kirjutasin, et Garmin on vajalik teatud puhkudel,kuid suuremal osal kasutajates, kes sõidavad MAANTEEL piisab telefonist, ükskõik mis rakendust seal siis kasutada. Garmin on metsas,saanil,endurokaga seigeldes ja veel ei tea kus hea, kuid tavalisele inimesele,kes võtab ratta ja sõidab mööda maanteid tiiru euroopas pole seda vaja ja Androidauto või Carplay on sellisele inimesele väga hea lahendus ratta peale. See on kogu jutu point. Tuletasin ka vahepeal meelde,et teema on Moto-GPS mobiiltelefoni baasil ehk omast arust jagasin õiges kohas seda teavet. Garmini jutu võiks siit üldse mujale ümber tõsta, see pole antud teema juurde üldse vajalik.
PS Mul on muideks viimased Garminid tööautodele ostetud aasta algul ja erilist vahet nendega ,mis 5a vanad, küll pole. Isiklikku Garminit mida kasutada mul tõesti pole.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 443
- Liitunud: 17 Juul 2021, 21:00
- Tsikkel: Desert X, FE 350, Montesa
- Tänanud: 123 korda
- Tänatud: 76 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Need mobiili baasil äpid kõlbavadki maanteele ja on seal ok. Mitte maanteel on Garmin oma mis iganes laetavate mapidega üle prahi. Nii mina neid kasutangi telo äppe maanteel ja Garminit metsas. Ja teine teist nad ei asenda või asendavad sama hästi, kui sandaalid kummikuid.
https://amehitus.eu/
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tegelikult oleks võinud Garmin juba ammu mingi navigeerimise nuti lahenduse ka teha, kus on allalatetavad kaardid(a´la Sygic) ja muu vajalik. Aga küll nad seda ükskord teevad või kaob see toode neil varsti üldse ära. Nutikellade pealt teenitakse vast tuhandeid kordi rohkem kui motogps-i pealt. Sygic on iseenesest mõne viimase aastaga ka üsna palju edasi läinud. Isegi proffesionaalse veokajuhi lahenduse on nad teinud ja pidavat igati hästi töötama. Ise pole proovinud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 161
- Liitunud: 04 Jaan 2014, 02:38
- Tsikkel: Tenere700, wr450f,V-strom,Jawa
- Asukoht: Pildiküla
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 48 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Korycin-Tykocin -
2016a kui asfaldirattaga lõuna poolt tulin, siis kirusin et selle tee valisin. Sel suvel kaubikuga minnes sattusin uuesti sellel teele ja jälle kirusin. Tagasitulles läksin läbi Bialystoki (öösel) ja ei kirunud.
-
- Postitusi: 3136
- Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
- Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 63 korda
- Tänatud: 330 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
urmas66 kirjutas: ↑21 Okt 2021, 17:27Tegelikult oleks võinud Garmin juba ammu mingi navigeerimise nuti lahenduse ka teha, kus on allalatetavad kaardid(a´la Sygic) ja muu vajalik. Aga küll nad seda ükskord teevad või kaob see toode neil varsti üldse ära. Nutikellade pealt teenitakse vast tuhandeid kordi rohkem kui motogps-i pealt. Sygic on iseenesest mõne viimase aastaga ka üsna palju edasi läinud. Isegi proffesionaalse veokajuhi lahenduse on nad teinud ja pidavat igati hästi töötama. Ise pole proovinud.
Urmas, kas sa pole siiamaani aru saanud, et Garminil ongi oma teatud austajaskond just selle lollikindluse tõttu. Asi lihtsalt töötab igal ajal igas kohas ja teeb seda, milleks mõeldud on- navigeerib. Proovi päriselt kasutada telefoni motogepsuna, mitte autos armatuuri peal ning hakkad võibolla aru saama, millised riistvaralised puudused telefoni baasil lahendused on. Mina olen vähemalt korduvalt telefoni lenksu pealt minema visanud ja teed jätkanud vanakooli Garmini lahendusega. Juba see, et pead kinda käest ära võtma, et gepsu kasutada, on esimene häiriv faktor. Teiseks see, et minu hinnaklassis telefon (350 eur) pole ei vihmakindel ega kannata ka suurt külma(miinuses ei lae) ega kuuma(30+ kuumeneb üle). Kolmandaks, jah meil Eestis on ka kohti, kus olematu moblaleviga ei lae online kaarti ära (kasutan Telia teenuseid). Neljandaks, korralik telefon lenksu peale kisub sinna neljakohalise summa kanti. Viiendaks telefonile tuleb soetada ka juhtmevaba laadimisalus, mis on lisakulu. Igasugu pistikuga lahendused ei ole jätkusuutlikud ei vihma, tormu ega paindumiste tõttu. Kuuendaks, kui kasutada oma igapäevast telefoni, siis vähemalt mind häirib küll, kui igapäevaseid sõnumeid lenksus olles hakkab ette viskama või siis telefon helisema. Paramatult röövib see tähelepanu. Mina eelistan telefoni tasku/paagikotti panna, et ma sõidu ajal poleks isegi kursis selliste asjadega. Kui sirutab end kusagil tee ääres, siis on aega selliste asjadega tegeleda.
Mida aga Waze tõesti hästi teeb, leiab kiiruskaamerad üle ja ka politsei, kui keegi on ära märkinud. Kui kiirust ei ületa, siis ei anna mobiil ka erilist eelist.
Vahet pole ka mobiil või motogps. Kogu teede ära tundmine peitub kasutavates kaartides. Võimalik, et telefonis altenatiivsete äppide kasutamine on siis tõesti lihtsam, kui kopida kaardifail garmini ning valida sobiv kaart kasutamiseks. Minu jaoks on mõlemad variandid ülilihtsad.
Garmini motogepsu saad lenksu peale nagu eelnevas lingis näha oli siis 250 eur eest ja sellega neid probleeme pole.
Minu veendumus on ikka Garmini soetamine on kõige odavam töökindel lahendus lenksu peale. Võimalik, et superüber telefone jne soetades saab tõesti hea asja, aga minu rahakott vähemalt pole selline, et selliste asjadega mängima hakata. Mäki vana mobiili baasil motogps on mul olemas. Üks suvi kuumaga sõites sain selle akust ka jagu ilmselt selle ajaga, kui sõber suitsu tegi. Ei tea head ja odavat mobiili baasil motogepsu lahendust.
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
-
- Postitusi: 750
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Onlain mäppdest Waze vs Gmaps on mu arust Gmaps oluliselt kiirem ja mugavam, kui tahad siva kuhugi kohale jõuda või midagi ülesse leida. Ka koha / huviväärsuste otsing on seal kiirem ja mugavam. Ja Waze hangub pikema teekonna arvutamisel... Vaielge nüüd vastu.
Huvitav, et Waze on ka Google omanduses, aga tööavad nad täiesti erinevalt...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ranel minu eelistus telefon versus GPS+ telefon taskus ongi see, et mulle meeldib ühe seadmega hakkama saada. Lenksul olev telefon läheb ratta pealt maha tulles tasku ja rattale istudes hoidjasse. Kasutusmugavus on teema. Seega ma ei taha nö sellist telefoni,mida Mac aretas, et see ongi ainult navigeerimiseks. Mul on see sama üks ikka kõigeks. Kui eraldi võtta, siis ilmselt ongi mingi päris GPS mõistlikum.
Erci kui pikk on pikem vahemaa? Minul pole kordagi nö pika päeva läbimiseks planeeritava peale midagi juhtunud. Näiteks Tallinn-Varssavi või Helsinki-Rovaniemi. Gmaps on võõras linnas või näiteks mõnes rahvuspargis jalgsi väga hea.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 427
- Liitunud: 01 Juul 2012, 18:14
- Tsikkel: K-58, M103, jawa 360
- Asukoht: Rakvere
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 108 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Olen ise igepäeva waze kasutaja nii autos, kui mootorrattal ja mõlemaga olen siiani rahul olnud. Seda nii Eestis, kuni Bosnia ja Hertsogoviinani välja. kiired ülesõidud tegime "auto" sätetes mööda kiirteid ja kui tahtsime utimata hakata otseteede kõrval, muutsime wazes sõiduki auto->mootorratas + väldi tasulisi, kiirteid, kruusateid.
Waze suutis ka mootorattaga reisides väga huvitavaid teid pakkuda - ehk valisin kaks punkti nt Sopron (Ungari) - Graz (Austria) ja juhatas mööda kõrvalteid, mitte mööda kiirteid. Jah, BIH-is läks waze ekstreemseks e. hakkas igal võimalikul moel "tavalisest" teest haake kõrvale tegema... See sõit on pea 100% waze kujundatud - mina sättisin vaid alguse ja lõpu punktid 200-300km piires - tee nende vahel valis Waze. See, et seal "sirged" lõigud on, siis Geoape, mis logis ja andis online infot jälgijatele, oli "levist väljas" ja ei suutnud trackingut genereerida. MA oleks veel ülimalt tänulik, kui waze suudaks lisaks sama teha, mis geoape - genereerida ajutise jälgimise lingi + livetracking... No siis oleks tõesti all-in lahendus wazel.
Pean nõustuma, et lisainformatsiooni majutuse ja söögi ning muude asjade osas otsisime kas bookingust või gmapist... Gmap-il minu teada pole mootorratta funktsiooni, kus ta välistaks otse teed.. seal vaja teekond ise paika kujundada.
Kasutan juba pea terve hooaja (~ 10 000km) väriseva Jawa peal Q-mount juhtmevaba ühendust (30€), ja kaks hooaega telefoni S10 (jah.. rohkem). Saanud nii otsest päikest + kuuma (+35..38) ja jahedust + vihma = siiani töötanud laitmatult... Ainuke mida olen suure vihmaga teinud - panin telefoni igaks juhuks zipitavasse kilekotti, kuigi otsest vajadust poleks.
Kui ma räägin vibrast, mis mõjub telefonile - noo... see on ikka korralik e. vahest on vaja hoidjast telefoni lahti lasta, et midagi näha oleks või saaks midagi sättida.
Sõber kasutas ~ 3000km jagu izhi peal Q-mount juhtmevaba + Föön ja samuti kõik funkas ideaalselt.
Õnneks/kahjuks sõidan mööda tsiviliseeritud teid (kruus-asfalt) ning pole metsas, munadeni mudas roninud.
Wazega sai ka terve päeva sõidetud n.ö. levist väljas alas. Selleks tuli levipiirkonnas teekond määrata, waze ise laeb terve teekonna ja lähipiirkonna kaardid alla ning juhendab. Kui levist väljas proovid uut suunda hankida - sellega jääb hätta. Samas on wazel võimalus piirkonna kaardid alla laadida.
Üks jama ongi selles, et tavaline motokinnas ei taha telefoni ekraaniga koostööd teha. Kuuma ilmaga kasutatav krossikindaga oleneb palju see kulunud on. Kulunuma osaga saab juba ekraanil majandada. Soojemad kinnastel mul "nuti" näpp puudub.
Teine on selles, et telefoni ekraan tuleks püstisesse asendisse fikseerida - automaatne keeramise korral vahepeal väristab eksraani viltu...
Sõitmise ajal nii ehk naa ei loe neid maile ja sõnumeid ning see ei häiri kui nad telefonis ennast märku annavad. Nii ehk naa tuleb heliline teada anne kiivrisidesse... Samal ajal kasutan telefonis ka netiraadiot, mille kannab üle kiivrisidesse - seega mitut laadijat ja seadet rattal muutub häirivaks.
Meil reisi ajal oli kasutada modland BTX2 proS kiirviside ning jagasime ka n.ö. waze juhiseid läbi selle - ehk kaassõitja kuulis mida minu waze plädises - keera vasakule, vali kolmas tee..
Mulle meeldivad lihtsad, mõistliku hinnaga (st ei pea hinge kinni hoidma, kui raha välja käin/või kaaluma kas teen kulutuse...) ja värske informatsiooniga lahendused ja ainuüksi sellest laiskusest olen jäänud nende valikute juurde.
Kui nüüd metsas ja mudas ronida - tõesti vaataks ehk lenksule hard-core gepsu - selles osas ei laskugi vaidlusesse.
Nagu öeldud haamer - nael. Ainult haamri kuju/kaal/värv jääb omaniku valida mida ta naela löömiseks tahab kasutada.
Riga7 (1972) 49cc -> Kovrovets K58 (1958) 124,7cc -> K58@100 173,7cc-> Minsk M103 (1963) 124,7cc -> Jawa 360 + velorex 560 (1972) 344cc -> Jawa 559 (1965) 248,9cc -> Kovrovets K-175 (1958) 173,7cc -> Triumph Bonneville T100 (2019) 900cc
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma olen ka igapäeva kasutaja autos ja kui tsikliga sõidan siis ka. [mention]hmm[/mention] mainitud netiraadio unus täitsa ära.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
hmm kirjutas: ↑22 Okt 2021, 08:48Wazega sai ka terve päeva sõidetud n.ö. levist väljas alas. Selleks tuli levipiirkonnas teekond määrata, waze ise laeb terve teekonna ja lähipiirkonna kaardid alla ning juhendab. Kui levist väljas proovid uut suunda hankida - sellega jääb hätta. Samas on wazel võimalus piirkonna kaardid alla laadida.
Täpselt sama moodi oli mul ka viimasel reisil.Levis pandud navigeerima ja juhatas ka seal kus isegi moobiili levi puudus, andmesidest rääkimata.
Üks eripära on Wazel,et kui teele jääb tasulisi lõike-piirkondi,siis peaks enne menüüs ära märkima, et sul on load seal liikumiseks(teemaks-vingnette tasutud)muidu suunab sind eriti keerulisi teidpidi. Samas see on väga hea neile, kes ei soovi tasulist teed kasutada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Lisan siia vestlusesse omad mõtted. Mul on lenksul pea kogu aeg nii telefon kui Zumo XT.
Suures plaanis on kaks põhjust miks ikkagi võtsin Garmini lisaks:
- Sõidu ajal opereerimine - mul on küll nutikindad aga ei suuda mina sõidu ajal telefonis sisestada uut sihtpunkti või otsida teele jäävaid tanklaid. Tegelikult ei suuda ka seismise ajal selle nutikindaga telefoni väga osavalt opereerida Garminil kindaga opereerimine oluliselt lihtsam ja näiteks XT-l on võimalus ekraani servas kogu aeg kuvada järgmist teele jäävat tanklat, söögikohta või muud huvipunkti.
- Vihmas sõitmine - telefon võtab igat ekraanile langevat vihmapiiska kui puudutust ja see tähendab korralikku "elu" ekraanil (kogemus Samsung S8 ja S20-ga). Üldjuhul vihmaga lülitan telefonil ekraani välja.
Waze eelis on kindlasti partrullide asukohad. Kuigi ka see on riigiti väga erinev, mõnes riigis mõni üksik ainult märgitud ja teises jällegi pea 100%. See küll on aasta-aastalt paranenud. Lisaks usaldan waze'i navigeermisel just linnadest läbisõidul ja linnades üldisemalt, et saaks ummikutest mööda.
Kaartidest rääkides, siis euroopas teedel sõites ei ole ilmselt suurt vahet. Kõik töötavad ja kõik teevad vahel naljakaid otsuseid. Uued teed tulevad Garminiline loomulikult hiljem kui online kaartidele. Hakkama saab kõigiga.
Eestis orienteerumiste kruusaklassi radadel pole Waze'ga midagi teha, gmaps on natuke parem. Garmini Regio kaart katab ära umbes 90%. Ja parim on ikkagi Oryxmaps rakendus maaameti kaardiga. Maaameti kaart pole navigeeritav, aga saad vähemalt aru kus oled
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma pole küll enne võrrelnud kunagi, aga minu teada peaks olema wze ja gmaps samal kaardil?
Ma käin rallisid vaatamas ja seal olen küll siiani kõik urkad Wazega (no pole enam kruusateedki) üles leidnud. Viimane kogemus Saaramaa rallilt, kus pealtvaataja kavas olid QR koodid, mis juhatasid läbi Gmapsi. No need soovitused olid ikka täiesti puu taha. Kuna olen seal kandis nö peaaegu kohalik ja reaalselt kaarti ei vaja, siis tegelikult arvasin,et mõnes kohas on tee äkki suletud ja ei saagi mujalt. Teisel korral kui suunas mind ühele katsele parklasse,mis oli vaatamiskohast 3-4km kaugusel helistasin ühele korrdusega seotud sõbrale ja ta küsis naerdes, et mida ma sinna otsisin, et kas ma ei tea teed või. No kurat tean, aga üritasin seda pealtavaatajatele mõeldud asja kasutada, kuid Waze suunas sealtsamast ikka kohe õigesse paika ja ikka otset teed mööda.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ma väga kahtlen väites. Waze aluskaart võib olla sama, aga väga jõuliselt kaotab ekraanilt naaaatukenegi välja suumides kohe kõik väiksemad teed ära. No täiesti ära. Ja tsikliga sõites sul ei ole mahti suumi muuta kogu aeg. Kui on, siis sa ei sõida piisavalt kiiresti, et olla konkurentsivõimeline. Kurat, ma isegi ei ole orienteerumisel väga konkurentsivõimeline ja isegi mul pole selleks aega.
Waze orienteerumiseks sobib veel vähem kui sea selga sadul.
Locus/Oryx koos maa-ameti kaardiga on päris väärt rakendus, ainus miinus matkates ongi, et sedapidi ei saa navigeerida ja seega on TETisõitmiseks ikkagi vana hea Osmand jäänud. Sai just ka Lõuna-Soome TET sellega läbi sõidetud, on piisavalt pädev asi.
Kas keegi Nokia XR20 on proovinud lenksule? Veidi kallivõitu (eriti meite mail), aga muidu tunduks kui täitsa igapäevaseks kasutamiseks sobiv ja ka kasutatav kui lenksutelefon, mis ei näe välja nagu Iron Man tahvlikujul ja specid on ka täitsa keskklassi omad.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Waze kõlbab orienteerumisel ainult selleks, et näha mitme minutiga finishisse jõuda peale viimase punkti võtmist. Muidu ikka Osmand, Orux, Locus ja sinna sisse laetud erinevad kaardid.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Ärge nüüd hakake emmi näpuga võrdlema waze ei ole selleks ju mõeldud. Kuigi mina käin autoorinteerumisel sellega vahel ja seal toimib väga hästi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Minu kodu ümbruses(maakoht) on Gmapsil lausa mõned teed puudu võrreldes wazega. Suumi palju tahad,sisse või välja, aga pole.
See keskel olev 90 kraadi nurgaga tee läheb peale pööret üles mullateena üle põllu ja waze kaardil olev otse edasi on kruusatee.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tundub igati piisav asi kõigeks olevat. Samsung X cover Pro on vast samalaadne, aga otsselt võrrelnud pole. Peamine puudus on juhtmevaba laadimise puudumine.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Vaatasin Garmini kaarte samast kohast:
Vasak Regio Topo mingid aastad vana ja parem Eomapi Eesti teejuht aastast 2010
Tee mis tahad nende eelpool toodud kaartiega mina teedelt maha väga keerata ei tahaks..
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Sinisega on kruusatee(lõpp,mis alla keerab on rohtukasvanud-see on kunagine Pärnu mnt) ja punasega pole üldse tee. See punasega on põllupeenar,kus alguses on kruusased jäljed sissesõidetud heinamaale ja lõpus pole üldse teed. Kuival ajal sõidavad kohalikud sealt ka sõiduautodega ,et nurka lõigata kuid see läheb siis nende endi hoovist läbi. Seega kaardil on märgitud teeks mis ei ole tee ja korralik kruusatee on osaliselt märkimata jäetud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Tuleb välja, et lenksul elanud Ulefone Armor X5 siiski hakkab vaikselt juba ära surema. Odava hiinaka värk. Netiantenn miskipärast tõrgub.
Minu küsimus, kas on tulnud just kohalikule turule uusi pädevaid telefone, mida lenksul kasutada kannataks? Kindlalt oleks vaja põrutus- ja veekindlust, ka juhtmevaba laadimine või mingisugused pin'id (a la pogo) peaks olema. Kui just ulmemahutavusega aku pole. Üks variant on Samsungi Galaxy Xcover Pro, aga selle hind on suht krõbe. Samuti pole kiita aku mahutavus ja juhtmevaba laadimist pole. Boonusena on sellele olemas custom RAM lahendus laadimispinidega, mis nagu võiks väga hästi töötada.
Kindlasti peaks olema kohalikul turul saadav värk. Ei isuta enam üldse Hiinast otse tellimine sellistele asjadele.
-
- Postitusi: 1467
- Liitunud: 10 Juun 2010, 23:33
- Asukoht: Kesk-Eesti
- Tänanud: 82 korda
- Tänatud: 218 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kaua see Ulefon siis lenksul vastu pidas?Prets kirjutas: ↑03 Jaan 2022, 15:30Upitaks vahepeal teemat, kuna ajad jälle edasi läinud.
Tuleb välja, et lenksul elanud Ulefone Armor X5 siiski hakkab vaikselt juba ära surema. Odava hiinaka värk. Netiantenn miskipärast tõrgub.
Minu küsimus, kas on tulnud just kohalikule turule uusi pädevaid telefone, mida lenksul kasutada kannataks? Kindlalt oleks vaja põrutus- ja veekindlust, ka juhtmevaba laadimine või mingisugused pin'id (a la pogo) peaks olema. Kui just ulmemahutavusega aku pole. Üks variant on Samsungi Galaxy Xcover Pro, aga selle hind on suht krõbe. Samuti pole kiita aku mahutavus ja juhtmevaba laadimist pole. Boonusena on sellele olemas custom RAM lahendus laadimispinidega, mis nagu võiks väga hästi töötada.
Kindlasti peaks olema kohalikul turul saadav värk. Ei isuta enam üldse Hiinast otse tellimine sellistele asjadele.
Cardo PACKTALK Edge jms. sideseadmed, lisad ja varuosad: https://www.aaver.ee/product/cardo-packtalk-edge-duo/
Cardo ametlik edasimüüja Eestis
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kaitsekesta võid veel vajadusel ümber panna.
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 683
- Liitunud: 13 Juun 2009, 02:40
- Tsikkel: Husqvarna 701 "Endu"
- Asukoht: Tartto
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 67 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Postitusi: 1383
- Liitunud: 13 Veebr 2017, 10:30
- Tsikkel: 690 Enduro R, Jawa 634, DR Big
- Tänanud: 268 korda
- Tänatud: 215 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Kahe aastaga ma olen erinevatest Iphone’idest ja kallitest Samsungi S-idest niisama ilma tsiklitagi jagu saanud!
Sellesmõttes, et ainult lenksutelefoniks olev aparaat saab vähem vatti kui too, mis iga päev taskus.
Ma ütleks, et normaalne kulumine, kui intensiivselt kasutada…
Arvutan selle järgi, et olen pea 12 aasta jooksul pidanud 8 telefoni, millest 2 on veel elus (brändid HTC, Samsa, Iphone ja Kyocera). Olen nüüdseks lihtsalt leppinud, et nii on. Need ajad, kus nupunokia laadija kadus vahepeal ära, sest eelmisel nädalal ei pidanudki laadima, on möödas.
-
- Postitusi: 1414
- Liitunud: 10 Mai 2005, 20:44
- Tsikkel: God DAMN 950 Seiklus
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 122 korda
- Tänatud: 62 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Jah. Sai nüüd paar hooaega sõidetud ja viimane koos RAM-i juhtmevaba laadijaga. Siiski vibratsioon on oma töö teinud ja tagumine klaas ja kaamera klaas mõradega.
Alguses oli korpus ümber, kuid tundus et läbi korpuse on häiritud laadimine. Seetõttu sai ka korpusest loobutud ja ilmselt see klaasidele saatuslikuks saigi. Muidu toimetas asi väga hästi. Jutt siis S7 telefonist.
Uueks hooajaks uus plaan, kuid hõlmab siiski Samsungi Active seeria toodangut.
-
- Postitusi: 54
- Liitunud: 06 Sept 2004, 09:51
- Tsikkel: 790AdvR
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 4 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
Teema algataja - Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7345
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1076 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
https://www.buttoner.lv/
@iSlanderEST omab sellist, oskab ehl paar sõna siia juurde lausuda.
Lisaks on sarnane toode olemas ka ühel Tehhi tootjal.
https://carpe-iter.com/
Nett ütleb, et eksiteerib ka RemoteJoy nimeline asi aga ma pole veel suutnud aru saada, kes, kus ja millise hinna eest seda müüb.
http://www.offroadnavi.com/en/products/accessories
-
- Mode
- Postitusi: 557
- Liitunud: 25 Mai 2014, 19:21
- Tsikkel: Honda CRF1000L
- Asukoht: EU
- Tänanud: 180 korda
- Tänatud: 120 korda
- Kontakt:
Re: Moto-GPS mobiiltelefoni baasil
Eks rohkem oskan õelda, kui saan sõita ka, praegu "kuiva trenni" teinud.
TransEuroTrail Estonia https://transeurotrail.org/estonia
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.