Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Olgu kohalik või välismaine. Uudis või teadaanne, kui see räägib mootorratastest või mootorratturitest siis selle koht on siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Maanteeamet on lõpuks oma statistilised andmed kasutataval kujul veebi üles pannud. Andmed on kättesaadavad umbes 5 päevase viivitusega, seega peaaegu reaalajas. Saad lihstalt välja filtreerida ja otsida sõidukiliikide ja õnnetusetüüpide kaupa. Möödunud aastal on seega kokku olnud 116 õnnetust mootorratastega. Surma sai 6, kusjuures kolm neist sõitsid ise teelt välja. Üldse on ühe sõiduki õnnetusi (teelt välja sõite) 37%. Üldse näib, et tsikliõnnetuste hulk on tõusutrendis. Nukker statistika.

Motoõnnetused 20018:
https://public.tableau.com/shared/NDP3G ... _count=yes

Image 2019-02-07 at 9.29.36 AM.png


🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

andu
Postitusi: 316
Liitunud: 11 Juun 2014, 10:05
Tsikkel: sv1000, fjr1300p
Asukoht: tallinn-riia-tartu-põlva
Tänanud: 93 korda
Tänatud: 44 korda
Kontakt:

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas andu »

üllatas veidi et alkoholi ja mootorratta koos valimisel on nõnda palju õnnetusi läbi aastate, huvitav kas tegu on et mootorratta juht on purjus või on siin mõeldud ka kui teine osapool on alkoholi tarvitanud

dare to dream…
eksarmukesed: thunderace - er6n - k1200rs - gsxf600 - fjr1300(gen2) - r6 - fz6 - dr650 - vtr1000 - f650gs - vfr800 - fjr1300(gen1) - fzs600 - fjr1300p(gen1)- ducu scrambler, f650gs Dakar, rs125
hetkel südant soojendamas: sv1000, fjr1300p(gen3)

Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Kirs »

See, et mootorratastega õnnetused tõusutrendis ei ole mingi ime. Kindlasti jätkub tõusvas tempos. Rahval raha on. Samamoodi tõusutrend on ka veesõidukitega juhtunud õnnetused.

SERTÃO
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Kirs kirjutas: 07 Veebr 2019, 12:08

See, et mootorratastega õnnetused tõusutrendis ei ole mingi ime. Kindlasti jätkub tõusvas tempos. Rahval raha on. Samamoodi tõusutrend on ka veesõidukitega juhtunud õnnetused.

No loomulikult, rattaid ostavad inimesed, kes ei oska ustki lukust lahti keerata. Aus olla, siis arvestades viimatisi trende on ikka üllatavalt hea tulemus.

Aga mulle meeldib.

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas will111 »

Eks nad sellepärast ostavadki, mootorrattal õnneks pole ust, mida lukust lahti keerata :D

Aga mida täpsemalt trendide all silmas pead? Seda, et inimestele on sündides telefoniekraan silme ette seotud ja päevas kulub keskmiselt 2 minutit kuhugi mujale vaatamiseks ning millegi muu tegemiseks kui selle ekraani muljumine?

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Maaks »

Õnnetus ei hüüa tulles! Ei sõltu kui lumehelbeke sa oled - mingil hetkel kisub ka liigne esekindlus su külili :-)
Aga seal statistikas on ainult päästeametis/politseis registreeritud õnnetused.

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA
Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Nii on. Ka väga mõistlikult liigeldes võib juhtuda ootamatusi, mis kondi murravad.

Kahjuks on aga päris suur osa õnnetusi, mis mitte ei hüüa vaid lausa karjuvad tulles.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Bastard »

ega õigetele õliste näppudega "true beikeritele" füüsikaseadused ei kehti jah (crash)


will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas will111 »

ja läikivate näppudega uusrikastest "projektijuhtid" sõidavad kõik ning alati füüsikaseaduste kehtivuse piirides?

eks põhjuseid võib olla kõikvõimalikke miks külili käiakse aga vajalike oskuste/kogemuste ja tsiklisõidu spetsiifiliste teadmiste puudumine paistab ikka olevat peamine. selliseid uudiseid nagu eesti kontekstis väga ei mäletagi, kus näiteks mõni "true biker" oleks omaette 300ga sõites kuskilt maanteekurvist otse pannud ja end vastu puud surnuks sõitnud.

Kasutaja avatar

Madlobster
Toetajaliige
Postitusi: 3121
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 484 korda
Tänatud: 579 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Madlobster »

Möödund aastal läks neid üsna mitu
Kiirus 300 ja true baikeri/ghost rideri nimi on nüüd liialdatud aga rohkem peale keerates kui teeolud ja oskused kinni hoida võimaldasid oli ikka nii mõnigi.

Tsiteerides "klassikuid". "Mitte keegi ei saa mul keelata LS-i tõlgendada nii, nagu mina seda soovin."

Rasmusk
Postitusi: 214
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda VFR1200x DCT Crosstourer
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Õnnetused mootorratastega 2018: Statistika.

Lugemata postitus Postitas Rasmusk »

Absoluutarvudega statistika ei näita paraku trendi. Tuleks arvesse võtta ka hetkel aktiivsete juhtimisõigusega juhtide arv ning kaalutuna ka liikluses osalevate sõidukite arv. Selle järgi saaks juba näha, kas reaalsuses on toimunud liiklusõnnetuste kasv või on suhteline osakaal sõidukite ja juhtide arvust jäänud siiski samaks või hoopis vähenenud.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Uudiseid ja teateid kogu maailmast”