[U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Moderaator: Moded
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Nojah, siis oli täpselt vastupidiselt mulle. Täna, homme kool ja ülehomme eksam Kõlab muidugi niimoodi, et eks sa vist sõitsid ka pisut, või pisut rohkem väljaspool kooli ...ega eelnevat sõidukogemust omades polegi suurt mingit vahet, kas teha seda põiget 30ga või 50ga. Aga olen näinud kuidas eelnevat kogemust mitte omades on selle harjutusega inimestel ikka raskusi.
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
will111 kirjutas:...ega eelnevat sõidukogemust omades polegi suurt mingit vahet, kas teha seda põiget 30ga või 50ga. Aga olen näinud kuidas eelnevat kogemust mitte omades on selle harjutusega inimestel ikka raskusi.
Nojah kui istud koolis esimest korda elus tsikli selga ja 4x45min pärast peaksid kõik platsi elemendid eksamiküpsed olema...
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
ttt kirjutas:Spoiler
Jesper kirjutas:Mina vaatasin pühendunult ja silmi pilgutamata seda aiaposti, millega üheks saamine tundus katsejärgse pidurdusega munamise puhul täiesti möödapääsmatu. Põikest endast ei mäleta midagi, kuna load anti kätte, siis kõik koonused ja kõrvalseisvad isikud vist ikkagi jäid ellu
Ma vaatasin vist kõigi harjutuste ajal ühte aiaposti, harjutused olid ühel joonel aitab nii aeglasel sõidu, slaalomil kui ka pidrudamisel Läheb kohe metsa kui esiratast või spido vahtida.
Krt, kool peaks ikka esimese asjana õpetama, et tsikliga sõites poste, kraave, puid ja teeäärseid suuri kive ei vaadata!
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Eks õpetaski, a mõni on õpilane on lihtsalt maru kõva peaga
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Mina ei tea, mulle õpetati seda, et kui on vaja tasakaalu hoida, siis parem on kaugusesse vaadata Spidokat ei käskinud keegi nillida.
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
TiitX11 kirjutas:Kõik muutub keerulisemaks. Kas väike naine saab goldwingi käekõrval vedada parklasse? Või boss-hossi? Vaevalt....tähendab sellega saab sõita ainult selline mehemürakas kes hossi-le ka tuule alla teeb. Isegi suurt vulcani on paha lükata kui on väiksem tõus, parem seljas ja "aerutada".
see ongi ainuke vahe mis võiks olla erineva lubade kategoorial kas inimene saab ratta kaaluga ja suurusega hakkama, kiiruse poolest läheb 250cc ka piisavalt kiirelt 100+ välja et ennast surnuks sõita. Kui see naine/mees ei suuda goldwingi või mõnda teist suurt ratast lükata siis ta ei peakski vastava rattaga sõitma. Ära hammusta suuremat tükki kui närida jaksad .
Re: [U+] Muutub A-kategooria juhiloa saamise protsess
Ailar kirjutas:TiitX11 kirjutas:Kõik muutub keerulisemaks. Kas väike naine saab goldwingi käekõrval vedada parklasse? Või boss-hossi? Vaevalt....tähendab sellega saab sõita ainult selline mehemürakas kes hossi-le ka tuule alla teeb. Isegi suurt vulcani on paha lükata kui on väiksem tõus, parem seljas ja "aerutada".
see ongi ainuke vahe mis võiks olla erineva lubade kategoorial kas inimene saab ratta kaaluga ja suurusega hakkama, kiiruse poolest läheb 250cc ka piisavalt kiirelt 100+ välja et ennast surnuks sõita. Kui see naine/mees ei suuda goldwingi või mõnda teist suurt ratast lükata siis ta ei peakski vastava rattaga sõitma. Ära hammusta suuremat tükki kui närida jaksad .
Hooaja avamise/lõpetamise tsiklirivi oleks suht hõre. Pooled taadid ei jaksa oma 300+kg kroomihunnikut liigutada Suurte kruiserite müüjad ilmselt ei ole ka nõus sellega.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.