Kui sellise balansiabilisega sõitma õpid,siis võibolla pole vigagi ,aga kui praegu selle võtad,siis ilmselt sama porr nagu autol ESC ehk külglibisemise vastane seade.Ma ei ole tehnilise progressi vastane,aga oma sõiduvahendid eelistan ikka ise juhtida,nii hästi või halvasti kuidas ma seda oskan.Siiani olen omast arust ilma kõrvalise abita üsna hästi hakkama saanud.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Jaan 2017, 21:54
Postitas Bastard
Eks sama öeldi kunagi ka ABSi ja veojõukontrolli jne kohta, mis praegu tsiklitel kõik peal on Samas kõik on nii kaua ok, kuni selle värgi välja lülitada saab.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Jaan 2017, 22:55
Postitas urmas66
Bastard kirjutas:
Eks sama öeldi kunagi ka ABSi ja veojõukontrolli jne kohta, mis praegu tsiklitel kõik peal on Samas kõik on nii kaua ok, kuni selle värgi välja lülitada saab.
No jah,aga kui see kaadervärk küljes ja samas püsivalt off asendis,siis pole ju ka nagu asjal pointi.Samas maksma pead nende lisade eest ,isegi kui standardis ,ikkagi.Pole kuulnud ,et mõni auto või tsikkel uuenedes ja lisasid juurde saades, odavamaks läinud oleks.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 07 Jaan 2017, 23:17
Postitas Macintosh
urmas66 kirjutas:
Bastard kirjutas:
Eks sama öeldi kunagi ka ABSi ja veojõukontrolli jne kohta, mis praegu tsiklitel kõik peal on Samas kõik on nii kaua ok, kuni selle värgi välja lülitada saab.
No jah,aga kui see kaadervärk küljes ja samas püsivalt off asendis,siis pole ju ka nagu asjal pointi.Samas maksma pead nende lisade eest ,isegi kui standardis ,ikkagi.Pole kuulnud ,et mõni auto või tsikkel uuenedes ja lisasid juurde saades, odavamaks läinud oleks.
Ma olen kindel, et kui hobust trasporivahendina kasutama hakati või sisepõlemismootor hobuse välja vahetas siis tuli suures koguses igasuguseid vastuväiteid.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 08 Jaan 2017, 00:11
Postitas urmas66
Mac ära võrde võrreldamatuid asju.Asi on ohutuses ja selles,et tänapäevane inimene ei julge ju tsikliga äkki enam sõita,kui sellega kukkuda võib.Tootjad üritavad asju teha nö kõigile söödavaks.Ma arvan,et see ei ole vajalik abiline.
Mulle ,aga meeldibki see,et võib minna natuke (kontrollitult) ohtlikuks.Kui lollusi teed ja sõita ei oska,saad karistatud ehk lendad võssa,aga kui oskad,siis on ju lahe..Ma suurima kaifiga läbisin täna mõnda ringteed või kurvi,kui teisi liiklejaid läheduses polnud, jõulibisemisega ja niisama trikitades.Õnneks saab minu autol ka need "abid" peale ABS-i välja lülitada.Vaevalt,et see püstihoidja MotoGP-s kasutusele tuleb ,kui tuleks oleks see siis ilmselt ka kiirusele lisa andev abiline.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 08 Jaan 2017, 11:29
Postitas Piipz
Tegelikult selline gürodega "tsikkel-auto" tehti juba, päris mitu aastat tagasi. Mingitel tehnilistel põhjustel pole seda siiani välja lastud, kuid lootust vist on: http://litmotors.com/c1/
Polaris tõmbas Victorile vee peale
Postitatud: 09 Jaan 2017, 21:13
Postitas Macintosh
Polaris tõmbas Victorile vee peale
Polaris Industries teatas, et peatab Victory Motorcycle rataste tootmise ja sellega seonduvad tegevused. Selle asemel kekenduvad nad Indiani brändile.
Mootorrataste varuosade ning garantii pakkumist jätkatakse järgneva 10 aasta vältel.
Eks sama öeldi kunagi ka ABSi ja veojõukontrolli jne kohta, mis praegu tsiklitel kõik peal on Samas kõik on nii kaua ok, kuni selle värgi välja lülitada saab.
No jah,aga kui see kaadervärk küljes ja samas püsivalt off asendis,siis pole ju ka nagu asjal pointi.Samas maksma pead nende lisade eest ,isegi kui standardis ,ikkagi.Pole kuulnud ,et mõni auto või tsikkel uuenedes ja lisasid juurde saades, odavamaks läinud oleks.
OT: Ükskord juhtus küll nii. Oli see vist 2009.a, kui uue Audi S4 mudeli hind tutikana jäi eelmise keremudeli hinnale uuest peast alla.
Eks sõita peab oskama, ainult elektroonilisele abile loota on natuke nadi. Samas prooviks millalgi hea meelega ära. Ma isiklikult pole veel ABS-iga tsikligagi sõitnud. Vanakool jätkub, ilmselt veel mitu hooaega, sest sügisel soetatud järgmisel tsiklil pole ka ühtegi abimeest...
Stopptuli mootorratta kiivrile
Postitatud: 17 Jaan 2017, 23:31
Postitas Macintosh
Kui teil on kõrini isetehtud, kiivrite külge kinnituvate stopptulede valmistamisest või lihtsalt Hiinas toodetud rämpsust siis nüüd on Prantsue firma Cosmo Connected (mitte see cosmo) saanud maha ühe korrliku vidinga. Esteetiliselt nauditav ja ilma juhtmeühenduseta. Nagu kõikide moodsatele vidinatele kohane, saab ka seda ühendadaja ja juhendada äpi vahendusel. Lisaks oskab tuli (väidetavalt) avarii korral sinu telefoni kasutades hädaabisse helistada. Poodi tuleb müügile mais 2017 ja maksab tühised €99
Nad võiks sama korraliku piduritule teha ilma igasuguse nuti-tiluliluta, nagu neid äppe juba vähe oleks. Pealegi ma kujutan ette, kuidas ma kohvikus istun, kirun kriimustust oma uuel kiivril, sest olin selle äsja maha pillanud ja natukese aja pärast on kiirabi kohal, kellele järgneb ema, sest nad said sõnumi, et minuga on mingi hirmus õnnetus juhtunud.
Plussid välimuse eest, suured miinused selle äpinduse eest.
Uudised mootorratturitele ja mootorratastest
Postitatud: 18 Jaan 2017, 22:28
Postitas Macintosh
"Stile Ducati" disainiajaloo raamat
Möödunud aastal sai Ducati 90 aastaseks. Selle suurpärase sündmuse püsivaks kandmiseks annaalidesse otsustas sünnipäevalaps kirjastuse Skira abiga välja anda kogu ettevõtte ajalugu katva raamatu. Tulemuseks on fantastiline “Stile Ducati. A visual history of Ducati design” (tõlk. "Ducati stiil. Ducati disaini visuaalne ajalugu.") kollektsioneerijatele suunatud 336 leheküljeline fantasline raamata alates tsiklimudelites nagu Cucciolo (50cc) kuni Testastretta mootorini välja. 150 fantastilist fotot pildistas Giovanni De Sandre.
Raamat on saadaval edasimüüjate juures ja Ducati enda veebilehelt alates veebruari lõpust 2017. Reklaamitud hinnaks on €90. Vähemalt Amazonist on see võimalik telllida £39 eest.
Olgu muuga, kuidas on, aga video lõpus autoratast veeretav kangelane röövis stseeni
Dunlop testipäev Audru ringrajal
Postitatud: 03 Juun 2017, 14:41
Postitas Macintosh
Dunlop rehvide testipäev Audru ringrajal. Prooviti Dunlop Sportsmart II MAX ja Dunlop GP Racer D212
Eesti mehel on üle 200 mootorratta
Postitatud: 05 Juun 2017, 12:07
Postitas Macintosh
Vanade mootorrataste taastajal Urmas Teearul on nii palju mootorrattaid, et ta ei tea enam isegi, kui palju täpselt. Arvab, et kusagil üle 200, on aga motohuvilisi, kelle arvates küündib tema mootorrataste arv 300ni. Kaasaegset mootorratast mehel aga polegi. Praegu sõidab ta ringi 1931. aastal USAs valmistatud Indianiga. Loe edasi ...
Harley Davidson avaldas uued 2018 aasta mudelid: https://motorcycles.harley-davidson.com ... ftail.html
Kõige suuremaks uuenduseks vast see, et Dyna mudeliseeria kaob üldse ära ning uus Street Bob, Lowrider ja Fat Bob pannakse uuendatud Softaili raami peale.
Esimese hooga ei teagi midagi arvata kohe sellest asjast.
Re: Motouudised ja videod üle kogu maapalli.
Postitatud: 25 Aug 2017, 10:03
Postitas scrag
ranar kirjutas:
Harley Davidson avaldas uued 2018 aasta mudelid: https://motorcycles.harley-davidson.com ... ftail.html
Kõige suuremaks uuenduseks vast see, et Dyna mudeliseeria kaob üldse ära ning uus Street Bob, Lowrider ja Fat Bob pannakse uuendatud Softaili raami peale.
Esimese hooga ei teagi midagi arvata kohe sellest asjast.
Hitler arvab nii
Kogenud tsiklijuhid saavad õiguse juhendada mopeedijuhte
Postitatud: 27 Aug 2017, 22:49
Postitas Macintosh
"Maanteeamet tegi majandusministeeriumile ettepaneku liiklusseaduse muutmiseks nii, et AM-kategooria luba tegevat mopeedijuhti võib juhendada isik, kellel on olnud A-kategooria ehk mootorratta juhiluba vähemalt viis aastat."