Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

DMaD2 kirjutas:

Olles ise 3 aastat tagasi teekõlbulike ratastega sõitma hakanud soovitan vaid seda et esimeseks rattaks vähem plastikut ja odavam, et saaksid osta korraliku (sh ka kallima) kiivri ning ka kallimad saapad mis reaalselt kaitsevad ka su hüppeliigest (st kõrgemad) ning ära vormiriietust unusta.

21000 km-ga oma valitud Horneti seljas on mul seni olnud lugematu arv noka peale pidurdamisi mis esimene aasta olid ikka väga ebakindlad ja ühe korra viisid ka külje maha keset Tallinnat mis minu jaoks tänu sobivatele saabastele ja kiivrile lõppes ainult mõne kriimuga saapa peal, käel ning ratta peeglil kuna jalg jäi ratta alla. Ja ma ajasin ratta sõbra abiga püsti ning peale rahunemist jätkasin oma reisi...
Samas sai eelmine aasta Lätit-Leedut avastamas käidud ja üks rattur oli teelt välja sõitnud 50 tsoonis.. kiiver shortsid ja paljakäsi. :wack: Pilt polnud just ilus ja kiirabi nägi ikka hulga vaeva et teda kinni siduda et siis edasi toimetada.

Ratta välimuse pärast ma ei muretseks nii väga kui oled seljas näed naked jms tüüpi ratastel vaid paaki ning nina, baikidel veel vähem ja isegi mu linnakriimuline rahvaratas pöörab päid (juhul kui põhjus miks sa just baike vaatad) - nii või naa peaks ratas sinus häid emotsioone tekitama siis kui sa oled tema sadulas, mitte siis kui sa seisad ta kõrval, sest ma eeldan et sa ostad ratta sõitmiseks mitte klaasi taha panekuks.

Kõlab natuke sarjamisena ja ei käi teemaga kokku aga miks sa oled pidanud lugematu arv kordi noka peale pidurdama?



Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


reimps

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas reimps »

franz125 kirjutas:
DMaD2 kirjutas:

Olles ise 3 aastat tagasi teekõlbulike ratastega sõitma hakanud/---/
21000 km-ga oma valitud Horneti seljas on mul seni olnud lugematu arv noka peale pidurdamisi

Kõlab natuke sarjamisena ja ei käi teemaga kokku aga miks sa oled pidanud lugematu arv kordi noka peale pidurdama?

Ma arvan, et kogemustepagasi, valitud sõidustiili, hetkekiiruse ja liiklusolukorra lugemise oskuse peale pole mõtet näpuga näidata :mrgreen:

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Vat, vat ja palju meil neid algajaid on, kes vtr-de, rr-de jms. rahulikult sõitma õpivad, kui juba hornetiga õnnestub jätkuvalt nokale pidurdada :bsmile:
Tegu on rattaga, mis sõidab sisuliselt ise.
Jumal tänatud, et me rigade, minskite ja jaffidega laustasime :mrgreen:

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

DMaD2
Postitusi: 70
Liitunud: 14 Apr 2013, 17:56
Tsikkel: Suzuki Bandit 1250SA
Asukoht: Pärnus.

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas DMaD2 »

franz125 kirjutas:
DMaD2 kirjutas:

Olles ise 3 aastat tagasi teekõlbulike ratastega sõitma hakanud soovitan vaid seda et esimeseks rattaks vähem plastikut ja odavam, et saaksid osta korraliku (sh ka kallima) kiivri ning ka kallimad saapad mis reaalselt kaitsevad ka su hüppeliigest (st kõrgemad) ning ära vormiriietust unusta.

21000 km-ga oma valitud Horneti seljas on mul seni olnud lugematu arv noka peale pidurdamisi mis esimene aasta olid ikka väga ebakindlad ja ühe korra viisid ka külje maha keset Tallinnat mis minu jaoks tänu sobivatele saabastele ja kiivrile lõppes ainult mõne kriimuga saapa peal, käel ning ratta peeglil kuna jalg jäi ratta alla. Ja ma ajasin ratta sõbra abiga püsti ning peale rahunemist jätkasin oma reisi...
Samas sai eelmine aasta Lätit-Leedut avastamas käidud ja üks rattur oli teelt välja sõitnud 50 tsoonis.. kiiver shortsid ja paljakäsi. :wack: Pilt polnud just ilus ja kiirabi nägi ikka hulga vaeva et teda kinni siduda et siis edasi toimetada.

Ratta välimuse pärast ma ei muretseks nii väga kui oled seljas näed naked jms tüüpi ratastel vaid paaki ning nina, baikidel veel vähem ja isegi mu linnakriimuline rahvaratas pöörab päid (juhul kui põhjus miks sa just baike vaatad) - nii või naa peaks ratas sinus häid emotsioone tekitama siis kui sa oled tema sadulas, mitte siis kui sa seisad ta kõrval, sest ma eeldan et sa ostad ratta sõitmiseks mitte klaasi taha panekuks.

Kõlab natuke sarjamisena ja ei käi teemaga kokku aga miks sa oled pidanud lugematu arv kordi noka peale pidurdama?

Eelmine aasta oli valdavalt probleemiks soome autod kes hoovidest, parkimiskohtadest ringi vaatamatta tee peale keerasid( või linna ei tunne äkk pidurdus + 90 kraadine suuna muutus), või väiksed lapsed ja ka purjus noored.. Pärnus jätkub kõiki 3e. Nii või naa oli tekst rohkem mõeldud et ergutada vastne rattur varustust ostma ja natuke ilustatud et rohkem seletada kui kriitiline see teema on. Aga tore et teile see nalja pakub (w)

Pilt
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Lihtsalt pani väheke imestama sest ma pole kilulinnas stuntimisega pidanud tegelema.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Kox
Postitusi: 551
Liitunud: 07 Okt 2006, 13:10
Tsikkel: 701 Enduro & Intruder 1800
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Kox »

Kõigil kes siin ettekeeramise ja nokale pidurdamise üle kurdavad soovitaks soojalt Survivalile minna.
RR rattaga tohib ka minna!

Omatud: Yamaha R6 99/Yamaha R6 02/Suzuki GsxR 600 04/Kawasaki Zx6R 03/Kawasaki Zx10R 04/Yamaha R1 04/Buell Xb9R Firebolt 02/Yamaha R6 07/KTM 950 SM 07/Kawasaki Zx10R 09/Buell Xb9S Lightning 04/KTM Super Duke 05/Aprilia Shiver 08/Yamaha R6 07/3x Yamaha FZ1N 07&08/Aprilia Tuono 07/Aprilia Tuono V4R 11/KTM 1290 Superduke R 14/KTM 1190 Adventure 14/BMW R 1250 GS Adventure 19/Husq 701Enduro 20 & Suzu VZR 1800 08
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

DMaD2 kirjutas:

Eelmine aasta oli valdavalt probleemiks soome autod kes hoovidest, parkimiskohtadest ringi vaatamatta tee peale keerasid( või linna ei tunne äkk pidurdus + 90 kraadine suuna muutus), või väiksed lapsed ja ka purjus noored.. Pärnus jätkub kõiki 3e. Nii või naa oli tekst rohkem mõeldud et ergutada vastne rattur varustust ostma ja natuke ilustatud et rohkem seletada kui kriitiline see teema on. Aga tore et teile see nalja pakub (w)

Ah niisama ilgutakse. Ette keeramisi jääb varsti harvemaks, sest kogemusega hakkad tublisti ette nägema ... victoria kurvi enam kaldes ei lähe, kui sealt on paar korda sakslane vastu tulnud.
Seda kogemuse all silmas peeti.
Jutu idu oli sul õige.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Olen siin palju lugenud neid teemasid ja teinud sellest ja ka oma maitsest vastavad järeldused. Sooviks siis infot millised on vastavate rataste plussid ja miinused? Millised on sõiduomadused? Millised on kohe OUT?

Üsna vana rusikareegel (äkki liiga vana? mine tea) ütleb, et alustaja tikkel ei peaks olema vähem kui kahe ja rohkem, kui kolme silindriga. Kawasaki ER-6F on reas kahene seega sobib ilusti siia. Juhitavuselt väga neutraalne ja andestav ratas, sisuliselt sõidab ise, autokoolide lemmik. Teine mida ma julgen soovitada on poolgondliga Yamaha Fazer (Alates FZ6, http://www.auto24.ee/used/2139545 http://goo.gl/uiU8N7) - samamoodi andestava ja kasvab koos ratturiga ning näeb pisut baigilik välja. Sobib nii linna, kui ka maantee peale ning eneseuhkuse kergitamiseks on kilovatte ka piisavalt.

Kui kallis on hooldus ja juppide saadavus ja kus tartus oleks korralik koht kus hooldust teha kuna algajana ise väga ei julge näppima hakata.

Hooldus on sadakond Eurot per hooaeg (kui ketti vahetama ei pea; siis on paarsada per hooaeg; või siis piduriklotse; või rehve). Üldiselt arvesta, et paarsada läheb hoolduseks ja 4x või 5x rohkem edevuse rahuldamiseks (uued suunad, stiilsemad kukkumispunnid, ägedam sumpa jne). Korralikult hooldatud tsiklil pole midagi remontida ja kui midagi vahetada tuleb, siis varuosade saadavus ja hind on üsna samas klassis.

Tsiklit ostes ära unusta varustust. Või õigupoolest peaksid sellest just alustama: korrlikud saapad, jope, pükksid, kindad ja kiiver. Nende pealt koonerdada ei tasu.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Thesaarlane
Postitusi: 674
Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
Tsikkel: Kawasaki 636
Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
Tänatud: 1 kord

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Thesaarlane »

Panen ka oma ideed kirja. ei ole lugenud küll eelnevat 3lk teksti.

Esimene ratas 98 Gixxer - natuke suur ja kohmakas vb esimeseks, a ainuke millele raha peale hakkas. Ei soovita
Teine ratas 06 Z750 - esimeseks väga hea ratas oleks. Natuke tagasihoidlikum kui bike minek, kuid linnas ja maanteel (kuni 130) on väga mõnus. Esimeseks rattaks soovitan
Kolmas ratas 05 Ninja 636 - palju kergem bike kui esimene, väga mõnus ja kerge. Suvel sai tehtud 2200km matk Norra. Ei kurda ei selja, ega muu väsimuse üle. Minek on väga mõnus. Kui kindel, et esimeseks bike, siis seda soovitan. Panen ka omal müüki vb, uuri kui huvi tekkis.

Olen sõitnud:
08 SV650n - mega hea ratas esimeseks ( mul tüdruku esimene ratas ). Garaazis valin tihti selle, kui on vaja ummikutes süstida ja linnavahel foorist foorini lasta. Maanteel ka mõnus. Pehmem kui Z750. V2 annab mõnusa hääle ja mõnuse hüppe koha pealt minema. Pea võimatu välja suretada foori taga. Mulle väga meelib see. SV650n vs Z750 soovitaks kindlasti SV-d.
03 Ninja 636 - ka väga kerge bike, mõnus minek, kitsas. Valiks endiselt istumis asendi tõttu 05 Ninja
03 R6 - hea tsikkel, kogemust vähe, kuid väga kena ratas nii välimuselt kui jõudluse poolest.
02 GSXR 600 - Natuke paksu võitu ja jässakas, kuid bike huvilisele sobiks küll. Kui valida oleks valiks Ninja kas siis 03 või juba uuem 05.
Buell Ulysses - esimeseks ei soovita, kena paras diivan millega ringi sõita.
02 Hornet - hea ratas linna ja maanteele rahulikule inimesele. Kui vähegi väänata meeldib siis võtaks SV650n, linna vahel lihtsalt toob naeratuse näole.

Ehk on abi valimisel. Esimene ratas on ikka seike proovi asi. peatselt tahad nii ehk naa miskit uut proovida juba uudishimust.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7345
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Kõik kes tahavad mürarikaste sumpade ja/või roosade ratste üle arutleda suunduvad siia. http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=739431#p739431
"Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks." arutelu jätkub allpool.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

kurikristjan
Postitusi: 1253
Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
Tsikkel: SV1000
Asukoht: Põltsamaa
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 2 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas kurikristjan »

Pilt


RedBeard
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mär 2016, 22:34
Tsikkel: H-D Deuce
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas RedBeard »

will111 kirjutas:

kurat see on nii täppi öeldud kui täppi üldse öelda saab sellist asja! olen ise lugematuid kordi täpselt sama mõelnud :D
"peab ikka mõistus olema inimesel, kui sõidab kihutamiseks loodud asjaga seaduse piires, see ei käi kokku... varem või hiljem väljud alarmsõidukist kahe kirju paberiga, üks võtab raha ja teine load"

mitte, et ma endale ei oleks mõni aasta tagasi 600st gixxerit ostnud, kuid see polnud kohe üldse mitte esimene ratas, veel vähem ainuke ratas ning ega ma sellega maanteel just väga palju sõitma pidanud ka enne kui sain aru, et tegelikult ongi ikkagi ainult üks koht, kuhu sellise rattaga sõitma minna! täiesti püstiidioot ostaks omale baigi, et sellega siis maanteel kasvõi enamvähemgi kiiruspiirangute raames lihtsalt otse põristada. ja no päris kuu pealt kukkunu sõidab sellise rattaga linnas :? ja kõigele sellele vaatamata näed ja kuuled ikka ja jälle, over and over kuidas mingid vat load saanud tibinakesed ning ka algavad motovennad omale JUSTNIMELT nende asjade jaoks mingi hullu sportratta ostavad :lol: :wack: et siis natukese aja pärast (crash) panna ning vinguda, et kurat liiklus on ikka nii hull ja tsiklistidega üldse ei arvestata

aga teemasse ka...50/50 linn maantee. ehk siis, unusta ära r4 mootorid, eriti need kõrgepöördelised ja 600sed, mis on sport-bike'de vahel!!! ja järgmisena unusta ära clipon lenksudega rattad, kus istud selg küürus ette kaldu, käpad maapoole.
linnas sõitmiseks sobivad mootorid on V2 ja R2, ilmselt ka mõni boxer 2ne kui selliseid juhtub olema ning samuti vast mingid eksklusiivsed 3 silindrilised. endal on kogemus kõigi erinevate mootoritüüpidega (linnas) sõitmisest. V2'e ei ületa mitte ükski teine asi, mitte mingi nurga alt. muidugi suured "mitte-rinka" r4 mootorid on ka mõnusa madala momendiga, kuid need tsiklid on rasked, mootorid on jalgevahel laiad nagu suure raketi otsas istuks ning kõik see raskus on veel päris kõrgel ka

access, olid kohe nii kõva rinkamees, et välistasid naked rattad, kuna sinu keskmise kiiruse 200kmh juures poleks ilma plastikuta midagi teha jah?! :lol:

Hea teema. Küsiks siis ntx mõnda konkreetsemat marki sinult, mida soetada. R2 valikust. Kuna plaanis ka esimeseks rattaks soetada, ei peaks olema liiga kallis. Ja minul kindlasti linna sõidud enamus ajast. Üks küsimus oleks veel teemasse. Nimelt olen seljahaige ja tahaks teada millised on sellise pehmema olemisega, või on võimalusi kuidagi vedrustust timmida pehmemaks. Aitäh vastamast

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

R2-st suurt peale er6-e võtta pole, mõni triumph ja yamaha (hakkas ka vist tegema MT seerias - 07 äkki?).
Sportlikku v2-te uuri, suzu sv650, sv1000, ducati monsterid, buellid.
Tulenevalt sõiduasendist toimivad jalad pisut enam amortisaatoritena kui päris tugitoolis istudes.

Aga mulle meeldib.

will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 381 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas will111 »

Eks minagi soovitaks v2 mootoriga ratast pigem tõesti, eriti veel linnasõiduks, kuigi ega sellel maanteel ega kuskil mujal ka midagi viga pole. Lisaks mainitud suzukidele teeb veel aprilia sellist ratast nagu tuono, muidugi see nüüd just lahja pill ei ole, samas palju parema vedrustuse ja juhitavusega tehasest kui näiteks suzuki sv'd.

ise sõitsin kunagi sellise rattaga nagu kawasaki kle500, oli ka R2 mootor. Sõita oli täitsa hea, nii linnas kui maanteel ja ka kruusateel, ainult et minumeelest pisut emotsioonitu oli see mootor. Peale seda ostsingi suzuki sv, kilowatte arvuliselt otseselt nagu väga palju rohkem pole, kuid sõidutunne on ÖÖ JA PÄEV! iseenesest kle500 mina väga osta ei soovitaks, üsna raske ratas, mass on kõrgel ja algajale see minumeelest väga sobiv ei ole

vedrustust saab timmida erinevat moodi, mina olen oma sv650 all kasutanud lisaks originaalile juba kahte erinevat amorti/vedru taga, neil kõigil natuke erineva jäikusega vedru vahel olnud...aga originaalvedru mu mäletamistmööd polnudki teab mis jäik sellel rattal. ilmselt on võimalik paigaldada ka pehmem vedru kui leida selline kuskilt. lihtsalt läbimõõt ja vedru pikkus peaksid enamvähem sobima -vedru ise võib olla misiganes ratta alt. võib muidugi olla liiga keeruline ehitamine kui ise pole selline masinaehitusega sina peal olev inimene.

kindlasti on veel võimalus lasta teha omale sadulapaneel natuke ümber, paigaldatakse sinna sisse rohkem ja paremat pehmendust ning pannakse uus kate, ilmselt palju lihtsam ettevõtmine kui vedrustuse timmimine

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Originaal vedrustus kipub olema eest lödi ja tagant jäik.Esiotsa lödisus muidugi on tehtud mugavuse eesmärke silmas pidades,tagavedru seevastu peab vastu võtma kahe inimese raskuse.Vederusi peaks saama pea igale rattale.Tootjaid on palju Öhlins.Eibach,Racetech,Sonic jne.Nendel lehtedel on ka vedrude valimise kalkulaatorid.Ja mitte vähetähtis muidugi pole arsti käest uurida milline asend sulle kõige paremini sobib.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas efendi »

Teemaalgatajale - osta Aprilia Shiver - sellest on rõõmu mitmeks hooajaks, välimus ja hääl on piisavalt edev, lisaks elektroonilised "mapid" - saad alguses näiteks vihmareziimis harjutada ja siis juba äkilisemate settingute peale keerata. Hinnaklass on samasse auku nagu esimese postituse linkidel näidatud, kuid V2 ja itaalia disain sätivad selle ratta kogu pakutud nimekirjast kõrgemale. Bikepointis on üks Leo Vince torudega pill seismas, mine vaata, istu peale ja lase käima panna. Ei usu mina, et sa enam midagi muud oskad tahta ;)

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!

RedBeard
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mär 2016, 22:34
Tsikkel: H-D Deuce
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas RedBeard »

Ma väga tänan vastuste eest. Sain targemaks küllaga. Mu teema on see, et olen sõitnud noorest peast iz-ide ja jawadega emmidga kyll, kuid need olid teised ajad, enam ei mäleta ja tervis oli ka teine. Kümme aastat tagasi istusin buelli otsas( kahjuks ei mäleta mis mark ta oli) kuid minek oli natuke nadi mu jaoks. Hiljuti sain endale kingiks yamaha super tenere 750. Ka sellel polnud seda minekut mu jaoks kuid püstine sõiduasend sobis. Mineku kohapealt sain targemaks niipalju, et ta on suht raske ratas ja vana ikkagi oli kah, sestap see aeglus. Hakkangi kalduma sinna klassikalise ja püstise asendi poole. Ducati monster oli mõte.


RedBeard
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mär 2016, 22:34
Tsikkel: H-D Deuce
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas RedBeard »

Spoiler
will111 kirjutas:

Eks minagi soovitaks v2 mootoriga ratast pigem tõesti, eriti veel linnasõiduks, kuigi ega sellel maanteel ega kuskil mujal ka midagi viga pole. Lisaks mainitud suzukidele teeb veel aprilia sellist ratast nagu tuono, muidugi see nüüd just lahja pill ei ole, samas palju parema vedrustuse ja juhitavusega tehasest kui näiteks suzuki sv'd.

ise sõitsin kunagi sellise rattaga nagu kawasaki kle500, oli ka R2 mootor. Sõita oli täitsa hea, nii linnas kui maanteel ja ka kruusateel, ainult et minumeelest pisut emotsioonitu oli see mootor. Peale seda ostsingi suzuki sv, kilowatte arvuliselt otseselt nagu väga palju rohkem pole, kuid sõidutunne on ÖÖ JA PÄEV! iseenesest kle500 mina väga osta ei soovitaks, üsna raske ratas, mass on kõrgel ja algajale see minumeelest väga sobiv ei ole

vedrustust saab timmida erinevat moodi, mina olen oma sv650 all kasutanud lisaks originaalile juba kahte erinevat amorti/vedru taga, neil kõigil natuke erineva jäikusega vedru vahel olnud...aga originaalvedru mu mäletamistmööd polnudki teab mis jäik sellel rattal. ilmselt on võimalik paigaldada ka pehmem vedru kui leida selline kuskilt. lihtsalt läbimõõt ja vedru pikkus peaksid enamvähem sobima -vedru ise võib olla misiganes ratta alt. võib muidugi olla liiga keeruline ehitamine kui ise pole selline masinaehitusega sina peal olev inimene.

kindlasti on veel võimalus lasta teha omale sadulapaneel natuke ümber, paigaldatakse sinna sisse rohkem ja paremat pehmendust ning pannakse uus kate, ilmselt palju lihtsam ettevõtmine kui vedrustuse timmimine

Jah. Vaatasin seda tuenot. Täitsa kena näeb välja ja asend kah sobib. Hindki normaalne. Ja arvan, et mulle sellest 1000 piisab kyll, särtsu peaks olema piisavalt. Monsteril oli asend vb veidi liiga ettepoole. Niiet see peaks sobima kyll. Kuidas nende apriliate töökindlus ka on? Itaalia disain on alati ju väga tuus aga kvaliteet..

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Rattal sa tunned pöördemomenti mitte hobujõude. Hobujõud ei mõõdeta, see number arvutatakse pööretest ja pöördemomendist.
R4 on alguses jõuetu ja kuskil 8 tuhande pöörde pealt saabub kojamees labidaga ja virutab õudsa mataka selga, siis on minek.
V2 on ühtlasem, aga jõuetum.
R2 vs. R4 dyno graafik - tegu honda NC700 (700cc) vs. hornet (600cc). Sinine on hornet, punane on nc700. kas need numbrid nüüd eriti täpsed on ei tea, aga midagi sellist see vahe on.
http://canadamotoguide.com/wp-content/u ... 0X_29.jpeg

700ne V2 monster oleks umbes selline, pane tähele, et kilovattide asemel on hobujõud tabelis.
http://ridermagazine.com/wp-content/upl ... e-0911.jpg
Seega V2 asub oma omadustelt kuskil R2 ja R4 vahepeal. R3 paigutuks omakorda V2 ja R4 vahele.
Järeldused, R2 ja V2 tõmbavad nagu vingemalt, aga lühemat aega, ehk siis sel hetkel kui käiku peab vahetama hakkama on R4-l suurusjärku kaks kuni 5 tuhat pööret veel keerata.

Ehk siis kuni ca 50kmh (panen umbes kiiruse, näitlikustamiseks) liigub R2 väledamalt kui R4, sest tal on rohkem pöördemomenti madalatel pööretel, aga siis peab ta käiku vahetama ja R4 lendab nagu sittuvast kassist mööda, selleks hetkeks kui R4 oma teist käiku lülitama hakkab on R2 teise käigu lõpus. V2 siis piltlikult kuskil seal vahepeal, rohkem vast R4-ja poole.
R2-l on mitte paar viga vaid mitu, vibratsioon on vihane, ei pöördeid ega ka momenti. Samas on ta lihtsalt käsitletav ja odav hooldada. Tavaline kahene Golf noh.
V2-l on paar viga, vibratsioon (maitseasi, sõltub ka, mis nurkade all pütad on), vähe hobuseid, väike lõppkiirus. Aga pöördemoment ja täiesti arvestatavad maksimum pöörded - tänaval jääb puudu vast lõppkiirusest - no ei lähe üle 200-ja no ei lähe, veab ka ühtlasemalt lõpuni välja ... noh nagu korralik kompressor turbo nelja lidrane merss.
R4-l on samuti paar viga, esiteks kaal, hooldamine võib olla kallim, madalatel pööretel pole pöördemomenti. Samas kui ta juba on pöördes, siis on ohoi, aga see tähendab ka ohoi kiiruseid ... noh nagu üks viiene vormel oma 15 tuhande pöördega. Sellest ka tõsiasi, miks rinkarattad on R4-jad või harvemal juhul R3-d, lihsalt kiirused ei langegi alla pöörete, kus tal jõudu poleks.

Ilmselt on ülaltoodu ka põhjuseks, miks järjest enam hakkab R3 konesid tulema. Tunne rohkem V2 poole, aga see va krdima hobune, vibra, pöördesse minek jms. rohkem R4 kanti.
Seega linnas on minu arvates ja kogemuse põhjal kõige vahvam V2-ga küpsetada, kui aga kiirustega saab peale 70-t minna ... nuuuh kõvasti pärast seda on R4 vahvam. Kui sa tahad vahel üle Eestis lubatud kiiruste lõbutseda, siis R3 või R4, muidu on ilmselt V2 hakkajam va. see esimene käik piirajasse ja ongi 100kmh käes tunne :mrgreen:
R2 vali siis, kui sa naudid midagi sellist:
http://www.totalmotorcycle.com/motorcyc ... eT100a.jpg
Vastasel juhul kasvad lihtsalt välja. (minu arvates muidugi). Samas näiteks mina sõidan eranditult lahtiste kiivritega linnas, lihtsalt no megavahe on vs. kinnine. Pane pea auto aknast välja, siis saad aru, mida ma mõtlen :mrgreen:
Muidugi on ka muid põhjuseid valimiseks, hääl, vibratsioon jne.

Last but not least, pöördemoment va kurivaim sõltub kubatuurist eks, seega :bsmile:
50 kilose naisterahva jaoks pole vahe 600-sel ja tonnisel nii suur kui 120 kilosel Valuevil. Viimasel on sisuliselt keegi saba peal kaasas ja see vahe on 600-se peal ikka üüratu.

Parandage keegi, kui väga mööda panin.

Viimati muutis AzA, 07 Mär 2016, 00:11, muudetud 11 korda kokku.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

MarekM
Postitusi: 1022
Liitunud: 12 Aug 2007, 20:46
Tsikkel: old oilboiler
Asukoht: Järvamaa
Tänanud: 22 korda
Tänatud: 16 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas MarekM »

Offtopic. Ma oma vana 1200 bandiidi seljas küll ei tunne 8000 juures mingit lööki. Paneb sama ladusalt nii 3000 kui 8000 juures. Samas mul see persedüno pole nii peenhäälestatud ka...

フーリガン
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

MarekM kirjutas:

Offtopic. Ma oma vana 1200 bandiidi seljas küll ei tunne 8000 juures mingit lööki. Paneb sama ladusalt nii 3000 kui 8000 juures. Samas mul see persedüno pole nii peenhäälestatud ka...

See võib ka olla minu kogemuste viga, ma umbes kirjeldasin kahe cebbari 600se kone otsas olemist ja nendel mõlemil kuskil 8k kandis astub asi nõksuga edasi.
Täiesti võimalik, et minu sõidustiili eripära, et kui tunnen jõudu tulevat, siis keeran järsemalt peale vms.
Samas kui sa vaatad cebbari 600-se pöördemomendi kõverat, siis üldjuhul seal 7-8k peal on väike hüpe.
Katsusin ülevalpool võrrelda 600-700seid erinevate mootorivalemitega. Nuh ja ma kaalun 70 kilo ka, koos nahktagi, kiivri, riiete ja kuuspakiga seljakotis.
Poole suurem kubatuur on oluliselt rohkem pöördemomenti ja ka massi. Ilmselt käitub teisiti, ma pole kunagi 1200-se banditiga liikunud.
Aga kui pöördemomendi kõveraid vaadata, siis on ta tublisti ühtlasem kui muu eelpool viidatud 600ne hornet.
http://www.ivansperformanceproducts.com ... %20box.gif

Viimati muutis AzA, 07 Mär 2016, 00:50, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 969
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 24 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas efendi »

V4 :ner:

Spoiler
AzA kirjutas:

Rattal sa tunned pöördemomenti mitte hobujõude. Hobujõud ei mõõdeta, see number arvutatakse pööretest ja pöördemomendist.
R4 on alguses jõuetu ja kuskil 8 tuhande pöörde pealt saabub kojamees labidaga ja virutab õudsa mataka selga, siis on minek.
V2 on ühtlasem, aga jõuetum.
R2 vs. R4 dyno graafik - tegu honda NC700 vs. hornet. Sinine on hornet, punane on nc700. kas need numbrid nüüd eriti täpsed on ei tea, aga midagi sellist see vahe on.
http://canadamotoguide.com/wp-content/u ... 0X_29.jpeg

700ne V2 monster oleks umbes selline, pane tähele, et kilovattide asemel on hobujõud tabelis.
http://ridermagazine.com/wp-content/upl ... e-0911.jpg
Seega V2 asub oma omadustelt kuskil R2 ja R4 vahepeal. R3 paigutuks omakorda V2 ja R4 vahele.
Järeldused, R2 ja V2 tõmbavad nagu vingemalt, aga lühemat aega, ehk siis sel hetkel kui käiku peab vahetama hakkama on R4-l suurusjärku kaks kuni 5 tuhat pööret veel keerata.

Ehk siis kuni ca 50kmh (panen umbes kiiruse, näitlikustamiseks) liigub R2 väledamalt kui R4, sest tal on rohkem pöördemomenti madalatel pööretel, aga siis peab ta käiku vahetama ja R4 lendab nagu sittuvast kassist mööda, selleks hetkeks kui R4 oma teist käiku lülitama hakkab on R2 teise käigu lõpus. V2 siis piltlikult kuskil seal vahepeal, rohkem vast R4-ja poole.
R2-l on mitte paar viga vaid mitu, vibratsioon on vihane, ei pöördeid ega ka momenti. Samas on ta lihtsalt käsitletav ja odav hooldada. Tavaline kahene Golf noh.
V2-l on paar viga, vibratsioon (maitseasi, sõltub ka, mis nurkade all pütad on), vähe hobuseid, väike lõppkiirus. Aga pöördemoment ja täiesti arvestatavad maksimum pöörded - tänaval jääb puudu vast lõppkiirusest - no ei lähe üle 200-ja no ei lähe, veab ka ühtlasemalt lõpuni välja ... noh nagu korralik kompressor turbo nelja lidrane merss.
R4-l on samuti paar viga, esiteks kaal, hooldamine võib olla kallim, madalatel pööretel pole pöördemomenti. Samas kui ta juba on pöördes, siis on ohoi, aga see tähendab ka ohoi kiiruseid ... noh nagu üks viiene vormel oma 15 tuhande pöördega. Sellest ka tõsiasi, miks rinkarattad on R4-jad või harvemal juhul R3-d, lihsalt kiirused ei langegi alla pöörete, kus tal jõudu poleks.

Ilmselt on ülaltoodu ka põhjuseks, miks järjest enam hakkab R3 konesid tulema. Tunne rohkem V2 poole, aga see va krdima hobune, vibra, pöördesse minek jms. rohkem R4 kanti.
Seega linnas on minu arvates ja kogemuse põhjal kõige vahvam V2-ga küpsetada, kui aga kiirustega saab peale 70-t minna ... nuuuh kõvasti pärast seda on R4 vahvam. Kui sa tahad vahel üle Eestis lubatud kiiruste lõbutseda, siis R3 või R4, muidu on ilmselt V2 hakkajam va. see esimene käik piirajasse ja ongi 100kmh käes tunne :mrgreen:
R2 vali siis, kui sa naudid midagi sellist:
http://www.totalmotorcycle.com/motorcyc ... eT100a.jpg
Vastasel juhul kasvad lihtsalt välja. (minu arvates muidugi).
Muidugi on ka muid põhjuseid valimiseks, hääl, vibratsioon jne.

Last but not least, pöördemoment va kurivaim sõltub kubatuurist eks, seega :bsmile:
50 kilose naisterahva jaoks pole vahe 600-sel ja tonnisel nii suur vahe kui 140 kilosel Valuevil neid võrrelda. Viimasel on sisuliselt keegi saba peal kaasas ja see vahe on 600-se peal ikka väga suur.

Parandage keegi, kui väga mööda panin.

i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

efendi kirjutas:

V4 :ner:

Vat V4-dest ma olen sõitnud vaid v-maxiga ja seda isendit sportlikuks ei pea. Jah tõsi, V4 eemaldab V2 puudused, aga on paraku kallim ja mitte vähe vs. R4.
Ilmselt seetõttu neid leiab rohkem touringute ja kruiserite päält ... vanad mehed pappi rohkem :mrgreen:
Iseenesest V4 jaaaa!
Aga algajana on nad raisad ikka krdima elukad ohjeldada.
Eks neid odavaid künasid V4-jadega hinna pärast ei tehtagi. Lihtlabaselt ostjad vaataks hinnasilti vs. omadused ja võtaks emmale kummale poole kalduva ratta suurusjärk odavamalt. (Jälle arvan, et nii oleks, kas tõsi ei tea).

Ja linna noh ühe pütane ikka :)
Sellist pöördemomenti ju tahaks hirmsasti, aga miinused, miinused ei kaalu seda supermoto lõbu vist üles enamikul?

Aga mulle meeldib.

RedBeard
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mär 2016, 22:34
Tsikkel: H-D Deuce
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas RedBeard »

AzA kirjutas:

Rattal sa tunned pöördemomenti mitte hobujõude. Hobujõud ei mõõdeta, see number arvutatakse pööretest ja pöördemomendist.
R4 on alguses jõuetu ja kuskil 8 tuhande pöörde pealt saabub kojamees labidaga ja virutab õudsa mataka selga, siis on minek.
V2 on ühtlasem, aga jõuetum.
R2 vs. R4 dyno graafik - tegu honda NC700 (700cc) vs. hornet (600cc). Sinine on hornet, punane on nc700. kas need numbrid nüüd eriti täpsed on ei tea, aga midagi sellist see vahe on.
http://canadamotoguide.com/wp-content/u ... 0X_29.jpeg

700ne V2 monster oleks umbes selline, pane tähele, et kilovattide asemel on hobujõud tabelis.
http://ridermagazine.com/wp-content/upl ... e-0911.jpg
Seega V2 asub oma omadustelt kuskil R2 ja R4 vahepeal. R3 paigutuks omakorda V2 ja R4 vahele.
Järeldused, R2 ja V2 tõmbavad nagu vingemalt, aga lühemat aega, ehk siis sel hetkel kui käiku peab vahetama hakkama on R4-l suurusjärku kaks kuni 5 tuhat pööret veel keerata.

Ehk siis kuni ca 50kmh (panen umbes kiiruse, näitlikustamiseks) liigub R2 väledamalt kui R4, sest tal on rohkem pöördemomenti madalatel pööretel, aga siis peab ta käiku vahetama ja R4 lendab nagu sittuvast kassist mööda, selleks hetkeks kui R4 oma teist käiku lülitama hakkab on R2 teise käigu lõpus. V2 siis piltlikult kuskil seal vahepeal, rohkem vast R4-ja poole.
R2-l on mitte paar viga vaid mitu, vibratsioon on vihane, ei pöördeid ega ka momenti. Samas on ta lihtsalt käsitletav ja odav hooldada. Tavaline kahene Golf noh.
V2-l on paar viga, vibratsioon (maitseasi, sõltub ka, mis nurkade all pütad on), vähe hobuseid, väike lõppkiirus. Aga pöördemoment ja täiesti arvestatavad maksimum pöörded - tänaval jääb puudu vast lõppkiirusest - no ei lähe üle 200-ja no ei lähe, veab ka ühtlasemalt lõpuni välja ... noh nagu korralik kompressor turbo nelja lidrane merss.
R4-l on samuti paar viga, esiteks kaal, hooldamine võib olla kallim, madalatel pööretel pole pöördemomenti. Samas kui ta juba on pöördes, siis on ohoi, aga see tähendab ka ohoi kiiruseid ... noh nagu üks viiene vormel oma 15 tuhande pöördega. Sellest ka tõsiasi, miks rinkarattad on R4-jad või harvemal juhul R3-d, lihsalt kiirused ei langegi alla pöörete, kus tal jõudu poleks.

Ilmselt on ülaltoodu ka põhjuseks, miks järjest enam hakkab R3 konesid tulema. Tunne rohkem V2 poole, aga see va krdima hobune, vibra, pöördesse minek jms. rohkem R4 kanti.
Seega linnas on minu arvates ja kogemuse põhjal kõige vahvam V2-ga küpsetada, kui aga kiirustega saab peale 70-t minna ... nuuuh kõvasti pärast seda on R4 vahvam. Kui sa tahad vahel üle Eestis lubatud kiiruste lõbutseda, siis R3 või R4, muidu on ilmselt V2 hakkajam va. see esimene käik piirajasse ja ongi 100kmh käes tunne :mrgreen:
R2 vali siis, kui sa naudid midagi sellist:
http://www.totalmotorcycle.com/motorcyc ... eT100a.jpg
Vastasel juhul kasvad lihtsalt välja. (minu arvates muidugi). Samas näiteks mina sõidan eranditult lahtiste kiivritega linnas, lihtsalt no megavahe on vs. kinnine. Pane pea auto aknast välja, siis saad aru, mida ma mõtlen :mrgreen:
Muidugi on ka muid põhjuseid valimiseks, hääl, vibratsioon jne.

Last but not least, pöördemoment va kurivaim sõltub kubatuurist eks, seega :bsmile:
50 kilose naisterahva jaoks pole vahe 600-sel ja tonnisel nii suur kui 120 kilosel Valuevil. Viimasel on sisuliselt keegi saba peal kaasas ja see vahe on 600-se peal ikka üüratu.

Parandage keegi, kui väga mööda panin.

Super hea selgitus. v2 on mulle sobilik seljuhul. Tahan, et olekski linnavahel tõmmet, kerge minekuga. Lõppkiirust taga ei aja ja ei tahagi. Baigilik minek jääbki nenede neljaste pärusmaaks ja sinna ma ei taha. Sestap see tuoeno ongi õigeim valik.
Tänud igatahes, olen jupi maad targem


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Bastard »

...siis ostad sa KTM Super Duke ja kõrvad käivad plaksuga kukla peal kokku...

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Loe ajaviiteks seda linki. Superduke pöördemoment on omamoodi õudne paberil :mrgreen:
http://www.cycleworld.com/2014/06/30/ap ... fications/
Lõpus tabelitest annab ilusti eri mootorite eripärad ka välja lugeda, ehk siis ca sama jutt, mis eespool rääkisin.
Pane tähele, et tuono on seal too uuem V4, näitajad peaks ca samad nagu vanemal V2-l olema.
Superduke on sellise momendiga, et ilmselt tundub õudne minek olema, aga tegelikult liigub sama kiiresti sajani kui tuono ja pemar. Ja selle tunde eest peab maksma.
Ehk siis tõesti nagu Bastard soovitas, superduke on see, mis sinu nö. tõme ihalusele vastaks, aga tegu on hirmsa elukaga - ole ettevaatlik.
(Teoreetiline jutt minu poolt, ma pole mitte ühegagi neist ratastest sõitnud)

Mingeid soovitusi sulle igatahes ei anna, peamine, et umbes pildi ette saad, mis vahe masinatel nö. on. Mina oma 60 kilose kaaluga lihtsalt ei näe enda sõidustiili juures vajadust neil elukatel.
Muide siuke väide ka - kõik, mis liigub alla 6-7 sekundi sajani tundub kiire. St. 6s vs. 9s sajani on tuntav vahe, aga 3s ja 6s enam nii väga ei tunneta. 4 ja 2 on juba pigem stopperiga mõõdetav kui tunnetatav. Tunned aga pöördemomenti, sestap ka turbodiisel tundub jube vinge kuni käik otsa saab. (Mina arvan nii, minu kogemus).
PS: mu see mootori jutt oli 600-ste kohta.
Aga fun saab sul mistahes aparaadiga olema. Lihtsalt ole nende liitriste kolakatega alul ettevaatlik ja ära varustuse pealt koonerda.
Esimese laksuga tundub poole lahjem kuuesajane koletu aparaadina. Need liiguvad rõõmsalt 3-4s sajani ju ka.
Uuri, puuri kiivrite kohta samamoodi nagu rataste, näituseks on linnas lahtine kiiver krdima mõnus, aga turvalisus jätab soovida.
Selles mõnes muus teemas või ps-in pika jutu kui tahad.

Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

Torch
Postitusi: 187
Liitunud: 02 Okt 2006, 20:51
Asukoht: Vil / Tln
Tänanud: 2 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Torch »

AzA kirjutas:

Pane tähele, et tuono on seal too uuem V4, näitajad peaks ca samad nagu vanemal V2-l olema.

:wack: , ära rohkem peale võta.
Pilt
Pilt

AzA kirjutas:

Superduke on sellise momendiga, et ilmselt tundub õudne minek olema, aga tegelikult liigub sama kiiresti sajani kui tuono ja pemar. Ja selle tunde eest peab maksma.

[youtube][/youtube]

Viimati muutis Torch, 07 Mär 2016, 07:56, muudetud 3 korda kokku.
RIDE BREAK FIX REPEAT

Piaggio Sfera 125 -> Kawasaki Z750 -> KTM SuperDuke 990 -> Aprilia Tuono V4R APRC + Aprilia RSV4-R

RedBeard
Postitusi: 15
Liitunud: 05 Mär 2016, 22:34
Tsikkel: H-D Deuce
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 6 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas RedBeard »

Jah. Huvitavad võrdlused. Ega muud polegi miskit, kui valin margid välja ja proovin läbi. Nii jõuab selgusele.

Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas AzA »

Jumala kaine. Kirjutasin ju sõnaselgelt PEAKS - mis arusaamatuks jäi?
Isegi ilusti sulgudesse märkisin, et jutt teoreetiline ja paberilt loetud.
Esimese "targa" postituse lõppu, et parandage kui eksin.

Tänud parandamast igatahes :)

Aga mulle meeldib.

Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Algajale esimene ratas tulevaks hooajaks.

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Ououou, vaene noormees saab maru ruttu otsa kui nüüd 1290 Super Duket näitama hakkate :D
Tegelt osta hoopis 690 Duke. Tõmmet ja minekut on sitaks, hea kerge on ka ja äge näeb välja. Mootorivalem on ka vastavalt soovile R1, V1, W1 või mida iganes. Tasub vähemalt proovida. Lisaks üsna ökonoomne.
Ja kui see lahjaks jääb, siis vaata sinna 990 poole.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”