Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Pinchu kirjutas:Andrea kirjutas:Tee kompromiss, osta poolgondlis ratas, nt Kawasaki ER6F. Jõudu piisavalt, plastikut ka, välimus OK, tehnika hea, odav osta ja pidada.
Nõus - ka mina ostsin endale esimeseks rattaks ER6F-i - ise ma veel lühem, kui autori naine (163) ja kenasti saab sõidetud.
Mul on 2006 aasta mudel, mis näeb üsnagi edev ja naistekas välja ja astub kah üsna kenasti edasi.
See kevad algab sellega kolmas hooaeg ja ei kipu küll veel välja vahetama, ainult tuunin selle juures üht-teist (tuuleklaas näiteks)
Kusjuures, väga lahe näeb välja. Kuidas asend on? Baigilikult kokku pakitud põlved ja küürus turi, või enam-vähem mugav? Mõtlen just, et kuidas pikka maad sõita on? Päris uut ilmselt ei taha osta...huvitav, palju neid kasutatud peast liigub, ja mis hinnaga? Seni leidsin ainult ühe (Odo näit 1300 km, Motodepoo).
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
See on tegelikult klassik - püstise isteasendiga, täitsa mugav pikka maad sõita. Paljudel motokoolidel on ER6N õppesõidukas, kuna see on kerge ja hästi manööverdatav (N siis naked variant, ilma plastideta ja tuuleklaasita, mida katki kukkuda). Kui ma enda oma otsisin (just täpselt seda 2006 aasta must-punast mudelit) siis jäi neid ikka paar-kolm tükki selle aja jooksul silma. Sellel on ka ABS. Maksis 2650 €.Muidugi soovitan kukkumispunnid kohe külge panna, kui algajale sõitjale läheb - küll neid potsatamisi tuleb ikka ette ja siis on plastipuru kohe taga, kui punne pole. Mul olid õnneks juba ostes ja need on mitu korda plaste päästnud. Uuemad ER6F-id näevad veel baigilikumad välja, aga sisu on ikka klassikuks jäänud. Üks 2009 aasta oma on praegu auto24s, aga minuarust ei näe see uuem nii hea välja http://www.mototehnika.ee/used/2165662. (hmm, tegelikult üsna hea pakkumine on seal see - kohvrid ja puha ) Meil siin leidub küll neid, kes toovad ka Euroopast selle sulle ära, praegu paras aeg uurima hakata. Siin on neid isegi mitu http://www.mobile.ee/et/list?searchId=T ... SndQ160201
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Miks keegi ei ole veel pakkunud madalduslinkide varianti normaalsele rattale? Normaalne ratas antud kontekstis 600RR, R6, GSXR600
Isiklikult tean kahte tütarlast, kes sõidavad eri põlvkonna R6-tega, mis on madaldatud tagant linkidest ja ka kahvlist. Üks on vist isegi tunduvalt kergem, kui 50kg Ja saab täiesti ilusti sõidetud.
Ses' suhtes on jumala mõttetu jutt, et 300 kuupi ja peab rohkem gaasi keerama, et kiiresti sõita blaablaa- mul oli kunagi CBR600F2 ja pidi võrreldes praeguse Hayabusaga väga palju gaasi keerama, et liiguks, aga näe- toona ei tekkinud mingit sisemist konflikti, kui pikemalt 180ga sõitsin ja nüüd lasen ainult vahel 300 kellale maanteel kulgen 100-110km/h.
Lisaks on päris bikedel kindlasti paremad pidurid ja parem hääl
Kõik ülalkirjutatu sügavalt IMO
J.
Edit: lugesin 1. postituse üle- su küljeluu on ju jumala normaalses pikkuses- Max Biaggion sama pikk
Ise olen 175 ja CBR954 sadulast ulatasid jalad täiesti normaalselt maha- minu point on see, et R6 vajab tema jaoks suht lahjat madaldust.
Edit 2: Mõõtsin oma naise üle- 168cm Sadula normaalseks kõrguseks mõõtsin 74cm. Suvaline ebay link R6 madaldusele, seal lubatakse kuni 4" ehk 10cm madaldust. R6 2005 sadul on 820mm ehk siis saab keerata 720 peale. R6 tühikaal 162kg. Ninja 300 tühikaal- hollaholla- 164kg- mis kuradi 100kg te siin jahute? Kawasakil on terasraam Õues on aasta 2016.
Kas on veel fakte vaja, et osta naisele normaalne ratas, mitte mingi junn?
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Palju seda kliirensit järgi jääb kui 10cm madalamaks lasta?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 200
- Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
- Tsikkel: R1200GS
- Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
No ei peagi ju 10cm madaldama Kui hargivahe kõrgus on 74, siis tõenäoliselt on ka 76-77 sadulaga täitsa ok sõita. Tegemist bikega- mis selle kõrge kliirensiga peale hakkad? Ka originaalkõrguses bikega ei saa stiilis "po**uipole" äärekividest alla sõita, ilma et
riskiks kollektori/gondliga vastu maad käia.
J.
Edit- Ninja 300 sadula kõrguseks näitab 785mm. Pole just üleliia madal antud kontekstis. Kui R6 sellele kõrgusele madaldada, siis jääb ikka veel korralikuks Jeep'iks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
R6 ja ER6F sadula kõrgused on ainult 4,5cm erinevad.R6 siis kõrgem.Aga ikkagi on ka kawa oma 80,5cm sadulaga mitte just madal ratas
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Minu rattal on sadul 79,5 ja naisel ei ulata jalad isegi varbaga maad puutuma.Ilmselt oleks vaja mingi 10cm madalamat ratast.Lisaks on paljudel naistel ka see kaalu vähesuse probeelem.Minu 100kg all vajub ratas juba ise jupp maad madalamaks aga 40+kg kergema tegelase all ei vaju peaaegu üldse.
Kunagi tatikana 13-14 astaselt sõitsime sõbraga krossi CŽ -ga sealt ei ulatunud ka meil kellelgi jalad maha.Peatumine leidis aset ratta heinamaal küljeli laskmisega .
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Peale sadula kõrgust ei tasu unustada ka sadula ja ratta laiust. See mõjutab ka seda jalgade maha ulatumist
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
no ratta laius nüüd jalgade maha ulatumist küll siiski oluliselt mõjutada ei saa, ega sadul otse mootori kohal ei asu. sadula laius jah, minimaalselt...aga kui erineva laiusega sadulaid sa näinud oled (tänavaratastel)?
JAWAmees, madalduslingist on ammu räägitud...kui mu posti just ära ei kustutatud
see jutt, et jalga maha panna ohutum ja kui esiratta all pudi siis päästab...vabandan ette ära, aga lubage naerda palun, aitäh! esiteks, isegi minusugune ei pane jalga või jalgu maha kui hoo pealt esiratas alt ära libisema hakkab. ma ei tea mis filme te mehed vaadanud olete aga no tule taevas appi. kui TAGUMINE libisema hakkab, jah, siis ma tõstan jala jalaraualt maha ning võibolla mingil hetkel korraks ka touchin sellega maapinda, aga siis on ratas juba nurga all, ja minul põlv juba krõnksus. kui ratas nurga all ei ole, no siis ei ole vaja ka seda jalga maha panna. aga naisterahvas, eriti veel tiesti algaja sõitja hakkab jalga maha toetama sellistes situatsioonides??? oleme ikka realistid. ta kas pääseb, ja ei jõua isegi mõtlema hakata millegi peale...või paneb käna ja tahab peale seda tsiklisõidust loobuma hakata. selline on tegelikkus seega see suurema ohutuse teema on illusioon. "jala maha panemine" üleüldse on refleksliigutus, mis õpitase selgeks pikema sõitmise jooksul ja eelkõige ka ainult siis kui sõidad nii ja sellist tüüpi tsikliga, et seda liigutust ka pidevalt teadlikult harrastad. jutt ei käi siin foori alla jala maha panekust muidugi...
naisterahvale tuleb õpetada selgeks, mismoodi tsikkel sujuvalt nurga alla lasta, mismoodi ja mis asendis jalg vastu toetada ja vajadusel veel, et kuidas end sadulas enne seda kõike persetpidi õigele poole välja nõjatada...sest sadulas ei ole vaja alati istuda punktkeskel nagu loodiga löödud. teha suurt numbrit mingist kõrguste vahest 2cm siiasinna, eriti veel niigi madalate tänavarataste puhul...noh ütleks nii, et see tundub mulli suureks puhumise moodi ja kui inimene seda tsikli kõrgust kardab siis ta võibolla ei ole ikkagi päris valmis selliste masinatega sõitmiseks...kõigest personaalne arvamus muidugi. mis võimu puudutab siis teatavasti saab end vigaseks sõita nii 300se kui 600sega. aga mina isiklikult pole kohanud ega proovinud ühtegi r4 mootoriga ratast, millega oleks olnud hirm sõita, ükskõik kuidas ma siis peale keerasin.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
will111,kui sadula kõrgus on a´80cm ja jala pikkus 65cm,siis võid seal ükskõik mis akrobaatikat teha,aga jalad-jalg maha ei ulatu.Sadula laius on ratastel vägagi erinev.Varadero sadul on minu ratta sadulast pea 6-8cm laiem.Kui see pole nähtav vahe,siis peab päris pime olema ning see mõjutab jalgade maha panemist ikka päris kõvasti.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Sellepärast mulle mu enda ratas sobis ka, sest sellel on üsna kitsas sadul, mis aitab kenasti jalgade mahaulatumisele kaasa. Aga ega niikuinii teisiti ei saa, kui vaid proovida, proovida ja veel proovida ehk siis paras aeg sadulates aelemiseks
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
urmas66 kirjutas:R6 ja ER6F sadula kõrgused on ainult 4,5cm erinevad.
Ei saa mainimata jätta, et 45mm sadulakõrguste erinevus on tegelikult rohkem kui arvestatav.
Mina olen ka vanamoeline ja soovitaks esimeseks rattaks lahjemat. Eriti, kui mainitakse, et tegelane lausa paistab uljas.
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
munaz kirjutas:Mina olen ka vanamoeline ja soovitaks esimeseks rattaks lahjemat. Eriti, kui mainitakse, et tegelane lausa paistab uljas.
No alla 600 ikkagi pole nagu pointi, kui motokoolis õpib sõitma ja eksamit teeb niikuinii 600sega (kui ikka teeb täis A-katti muidugi)
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
See "alla 600 pole pointi" ja "alla tonna pole tsikkel" mentaliteet on küll üpris kummaline, arvestades, et Eestis neidki teelõike, kus suvel 110 lubatud imevähe. Teemaalgataja kaalub 300-st Ninjat, selle Yamaha/Honda analoogi või KTM-i. Teemaks pole ju 125-ne, millega maanteel ehk tõepoolest tüütu 100-ga sõita pöörded üleval. Mingi meeletu kilovattide tagaajamine käib, samas on täitsa kena ja sõitev tsikkel ka SR400, millel alla 20kw.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Sõbrad!
Kui tegemist on lühemat kasvu inimesega, siis loomulikult on tähtis madalam istumisasend, mis lubab rahulikult tallad (ja mitte varbad) maha asetada. Eriti kui veel alustaja oled - siis on see eriti tähtis. Mis rattaga ta aga koolis sõidab?
Kui vaatan 300-se Ninja sadula kõrgus - 785mm, siis ülal pakutud 600-ne ER6F sadula kõrgus on ka täiesti normaalne 805mm.
Autor küsis, et kuidas sõita on - väga hea. Olles 175 pikk - olen sellega suhteliselt rahulikult käinud ära Riias. Edasi liigub vägahästi ja välimus on tore.
Eriti lahe on sellega sõita linnas, kuna pöörete vahemik lubab tõmmata juba päris madalatel pööretel. Sõidan sellega viies aasta keskmiselt 10-12 000 hooajal ja täiesti rahul.
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Niisiis...tore on näha, et siin on põhjalik arutelu tekkinud. Tuli palju asjalikke vastuseid, mis mõttelennule kaasa aitasid... ja mõni vähem asjalik. Aga selle teema võib nüüd lukku panna!
Ratas on ostetud ja minu 900RR kõrval garaažis!
Masin on aus ja naine on rahul. Ma ise olen ka rahul, sest ainsad vead, mis tal on, on 2 kriimu paremal küljel ja pingeregulaatori rike. Muus osas on ratas uuevääriline. Minek, juhitavus, välimus ja istme kõrgus - kõik super. Terasraami kannatab ära, kuna ratas on väga sile ja madala raskuskeskme tõttu ei tundu ta üldse käes nii raske.
Suured tänud lähevad kasutajale Pinchu tolle ER-6F lingi jagamise eest! Selle sama ratta ma ära tõingi: http://www.mototehnika.ee/used/2165662
Ahjaa...pingeregulaatori rikke tõttu (mille kohapeal tuvastasin - jah, ma olen nii nõme ostja, et võtan multimeetri ka kaasa ) sai hind veel soodsam, kui algul kuulutuses kirjas. No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.
PS: R4 bike kiunumise kõrval on 2-pütase podin vahelduse mõttes täitsa tore heli.
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Heikik kirjutas:Suured tänud lähevad kasutajale Pinchu tolle ER-6F lingi jagamise eest! Selle sama ratta ma ära tõingi: http://www.mototehnika.ee/used/2165662
Juu velkamm . Hea et sain abiks olla
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Väga lahe, ideaalne ratas esimeseks ükskõik kellele. Jah, kes tahab kohe võimsamat, võtab selle, kuid see ei tähenda, et see kuidagi kehv ratas oleks. Palju õnne
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 372
- Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Heikik kirjutas:No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.
Ära ole selles midagi nii kindel - naistel on palju asju vaja kaasas vedada... palju rohkem kui meestel
-
Teema algataja - Postitusi: 411
- Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
- Tsikkel: lenksuga
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 19 korda
- Tänatud: 21 korda
Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele
Pinchu kirjutas:Heikik kirjutas:No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.
Ära ole selles midagi nii kindel - naistel on palju asju vaja kaasas vedada... palju rohkem kui meestel
Ega jah...ta mu ühele sõbrale oli juba rõõmsalt teatanud, et nüüd saab kõik meigiasjad kaasa võtta. No ehk jääb ühtedele mu bokseritele ka ruumi vähemalt...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.