Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Pinchu kirjutas:
Andrea kirjutas:

Tee kompromiss, osta poolgondlis ratas, nt Kawasaki ER6F. Jõudu piisavalt, plastikut ka, välimus OK, tehnika hea, odav osta ja pidada.

Nõus - ka mina ostsin endale esimeseks rattaks ER6F-i - ise ma veel lühem, kui autori naine (163) ja kenasti saab sõidetud.
Mul on 2006 aasta mudel, mis näeb üsnagi edev ja naistekas välja :) ja astub kah üsna kenasti edasi.
Pilt
See kevad algab sellega kolmas hooaeg ja ei kipu küll veel välja vahetama, ainult tuunin selle juures üht-teist (tuuleklaas näiteks)

Kusjuures, väga lahe näeb välja. Kuidas asend on? Baigilikult kokku pakitud põlved ja küürus turi, või enam-vähem mugav? Mõtlen just, et kuidas pikka maad sõita on? Päris uut ilmselt ei taha osta...huvitav, palju neid kasutatud peast liigub, ja mis hinnaga? Seni leidsin ainult ühe (Odo näit 1300 km, Motodepoo).



CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

See on tegelikult klassik :) - püstise isteasendiga, täitsa mugav pikka maad sõita. Paljudel motokoolidel on ER6N õppesõidukas, kuna see on kerge ja hästi manööverdatav (N siis naked variant, ilma plastideta ja tuuleklaasita, mida katki kukkuda). Kui ma enda oma otsisin (just täpselt seda 2006 aasta must-punast mudelit) siis jäi neid ikka paar-kolm tükki selle aja jooksul silma. Sellel on ka ABS. Maksis 2650 €.Muidugi soovitan kukkumispunnid kohe külge panna, kui algajale sõitjale läheb - küll neid potsatamisi tuleb ikka ette ja siis on plastipuru kohe taga, kui punne pole. Mul olid õnneks juba ostes ja need on mitu korda plaste päästnud. Uuemad ER6F-id näevad veel baigilikumad välja, aga sisu on ikka klassikuks jäänud. Üks 2009 aasta oma on praegu auto24s, aga minuarust ei näe see uuem nii hea välja :) http://www.mototehnika.ee/used/2165662. (hmm, tegelikult üsna hea pakkumine on seal see - kohvrid ja puha :) ) Meil siin leidub küll neid, kes toovad ka Euroopast selle sulle ära, praegu paras aeg uurima hakata. Siin on neid isegi mitu http://www.mobile.ee/et/list?searchId=T ... SndQ160201

... hetkel rattatu ...

JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

Miks keegi ei ole veel pakkunud madalduslinkide varianti normaalsele rattale? Normaalne ratas antud kontekstis 600RR, R6, GSXR600

Isiklikult tean kahte tütarlast, kes sõidavad eri põlvkonna R6-tega, mis on madaldatud tagant linkidest ja ka kahvlist. Üks on vist isegi tunduvalt kergem, kui 50kg :mrgreen: Ja saab täiesti ilusti sõidetud.

Ses' suhtes on jumala mõttetu jutt, et 300 kuupi ja peab rohkem gaasi keerama, et kiiresti sõita blaablaa- mul oli kunagi CBR600F2 ja pidi võrreldes praeguse Hayabusaga väga palju gaasi keerama, et liiguks, aga näe- toona ei tekkinud mingit sisemist konflikti, kui pikemalt 180ga sõitsin ja nüüd lasen ainult vahel 300 kellale :mrgreen: maanteel kulgen 100-110km/h.

Lisaks on päris bikedel kindlasti paremad pidurid ja parem hääl :bsmile:

Kõik ülalkirjutatu sügavalt IMO

J.

Edit: lugesin 1. postituse üle- su küljeluu on ju jumala normaalses pikkuses- Max Biaggion sama pikk :bsmile:
Ise olen 175 ja CBR954 sadulast ulatasid jalad täiesti normaalselt maha- minu point on see, et R6 vajab tema jaoks suht lahjat madaldust.

Edit 2: Mõõtsin oma naise üle- 168cm :mrgreen: Sadula normaalseks kõrguseks mõõtsin 74cm. Suvaline ebay link R6 madaldusele, seal lubatakse kuni 4" ehk 10cm madaldust. R6 2005 sadul on 820mm ehk siis saab keerata 720 peale. R6 tühikaal 162kg. Ninja 300 tühikaal- hollaholla- 164kg- mis kuradi 100kg te siin jahute? :wack: Kawasakil on terasraam (togi) Õues on aasta 2016.

Kas on veel fakte vaja, et osta naisele normaalne ratas, mitte mingi junn?

Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Palju seda kliirensit järgi jääb kui 10cm madalamaks lasta?

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


JAWAmees
Postitusi: 200
Liitunud: 12 Mai 2010, 02:32
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: Läänemaa/Harjumaa
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas JAWAmees »

No ei peagi ju 10cm madaldama :wack: Kui hargivahe kõrgus on 74, siis tõenäoliselt on ka 76-77 sadulaga täitsa ok sõita. Tegemist bikega- mis selle kõrge kliirensiga peale hakkad? Ka originaalkõrguses bikega ei saa stiilis "po**uipole" äärekividest alla sõita, ilma et
riskiks kollektori/gondliga vastu maad käia.

J.

Edit- Ninja 300 sadula kõrguseks näitab 785mm. Pole just üleliia madal antud kontekstis. Kui R6 sellele kõrgusele madaldada, siis jääb ikka veel korralikuks Jeep'iks.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

R6 ja ER6F sadula kõrgused on ainult 4,5cm erinevad.R6 siis kõrgem.Aga ikkagi on ka kawa oma 80,5cm sadulaga mitte just madal ratas

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

Minu rattal on sadul 79,5 ja naisel ei ulata jalad isegi varbaga maad puutuma.Ilmselt oleks vaja mingi 10cm madalamat ratast.Lisaks on paljudel naistel ka see kaalu vähesuse probeelem.Minu 100kg all vajub ratas juba ise jupp maad madalamaks aga 40+kg kergema tegelase all ei vaju peaaegu üldse.
Kunagi tatikana 13-14 astaselt sõitsime sõbraga krossi CŽ -ga sealt ei ulatunud ka meil kellelgi jalad maha.Peatumine leidis aset ratta heinamaal küljeli laskmisega :mrgreen: .

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Peale sadula kõrgust ei tasu unustada ka sadula ja ratta laiust. See mõjutab ka seda jalgade maha ulatumist :)


will111
Postitusi: 5261
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 381 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas will111 »

no ratta laius nüüd jalgade maha ulatumist küll siiski oluliselt mõjutada ei saa, ega sadul otse mootori kohal ei asu. sadula laius jah, minimaalselt...aga kui erineva laiusega sadulaid sa näinud oled (tänavaratastel)? :D

JAWAmees, madalduslingist on ammu räägitud...kui mu posti just ära ei kustutatud

see jutt, et jalga maha panna ohutum ja kui esiratta all pudi siis päästab...vabandan ette ära, aga lubage naerda palun, aitäh! :lol: esiteks, isegi minusugune ei pane jalga või jalgu maha kui hoo pealt esiratas alt ära libisema hakkab. ma ei tea mis filme te mehed vaadanud olete aga no tule taevas appi. kui TAGUMINE libisema hakkab, jah, siis ma tõstan jala jalaraualt maha ning võibolla mingil hetkel korraks ka touchin sellega maapinda, aga siis on ratas juba nurga all, ja minul põlv juba krõnksus. kui ratas nurga all ei ole, no siis ei ole vaja ka seda jalga maha panna. aga naisterahvas, eriti veel tiesti algaja sõitja hakkab jalga maha toetama sellistes situatsioonides??? oleme ikka realistid. ta kas pääseb, ja ei jõua isegi mõtlema hakata millegi peale...või paneb käna ja tahab peale seda tsiklisõidust loobuma hakata. selline on tegelikkus :) seega see suurema ohutuse teema on illusioon. "jala maha panemine" üleüldse on refleksliigutus, mis õpitase selgeks pikema sõitmise jooksul ja eelkõige ka ainult siis kui sõidad nii ja sellist tüüpi tsikliga, et seda liigutust ka pidevalt teadlikult harrastad. jutt ei käi siin foori alla jala maha panekust muidugi...

naisterahvale tuleb õpetada selgeks, mismoodi tsikkel sujuvalt nurga alla lasta, mismoodi ja mis asendis jalg vastu toetada ja vajadusel veel, et kuidas end sadulas enne seda kõike persetpidi õigele poole välja nõjatada...sest sadulas ei ole vaja alati istuda punktkeskel nagu loodiga löödud. teha suurt numbrit mingist kõrguste vahest 2cm siiasinna, eriti veel niigi madalate tänavarataste puhul...noh ütleks nii, et see tundub mulli suureks puhumise moodi ja kui inimene seda tsikli kõrgust kardab siis ta võibolla ei ole ikkagi päris valmis selliste masinatega sõitmiseks...kõigest personaalne arvamus muidugi. mis võimu puudutab siis teatavasti saab end vigaseks sõita nii 300se kui 600sega. aga mina isiklikult pole kohanud ega proovinud ühtegi r4 mootoriga ratast, millega oleks olnud hirm sõita, ükskõik kuidas ma siis peale keerasin.

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

will111,kui sadula kõrgus on a´80cm ja jala pikkus 65cm,siis võid seal ükskõik mis akrobaatikat teha,aga jalad-jalg maha ei ulatu.Sadula laius on ratastel vägagi erinev.Varadero sadul on minu ratta sadulast pea 6-8cm laiem.Kui see pole nähtav vahe,siis peab päris pime olema ning see mõjutab jalgade maha panemist ikka päris kõvasti.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

Sellepärast mulle mu enda ratas sobis ka, sest sellel on üsna kitsas sadul, mis aitab kenasti jalgade mahaulatumisele kaasa. Aga ega niikuinii teisiti ei saa, kui vaid proovida, proovida ja veel proovida ehk siis paras aeg sadulates aelemiseks :)

... hetkel rattatu ...
Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas munaz »

urmas66 kirjutas:

R6 ja ER6F sadula kõrgused on ainult 4,5cm erinevad.

Ei saa mainimata jätta, et 45mm sadulakõrguste erinevus on tegelikult rohkem kui arvestatav.

Mina olen ka vanamoeline ja soovitaks esimeseks rattaks lahjemat. Eriti, kui mainitakse, et tegelane lausa paistab uljas.

Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

munaz kirjutas:

Mina olen ka vanamoeline ja soovitaks esimeseks rattaks lahjemat. Eriti, kui mainitakse, et tegelane lausa paistab uljas.

No alla 600 ikkagi pole nagu pointi, kui motokoolis õpib sõitma ja eksamit teeb niikuinii 600sega (kui ikka teeb täis A-katti muidugi)

... hetkel rattatu ...

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas v301060 »

See "alla 600 pole pointi" ja "alla tonna pole tsikkel" mentaliteet on küll üpris kummaline, arvestades, et Eestis neidki teelõike, kus suvel 110 lubatud imevähe. Teemaalgataja kaalub 300-st Ninjat, selle Yamaha/Honda analoogi või KTM-i. Teemaks pole ju 125-ne, millega maanteel ehk tõepoolest tüütu 100-ga sõita pöörded üleval. Mingi meeletu kilovattide tagaajamine käib, samas on täitsa kena ja sõitev tsikkel ka SR400, millel alla 20kw.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600


aivarik
Postitusi: 119
Liitunud: 23 Mai 2012, 10:33
Tsikkel: Kawasaki ER-6F

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas aivarik »

Sõbrad!
Kui tegemist on lühemat kasvu inimesega, siis loomulikult on tähtis madalam istumisasend, mis lubab rahulikult tallad (ja mitte varbad) maha asetada. Eriti kui veel alustaja oled - siis on see eriti tähtis. Mis rattaga ta aga koolis sõidab?
Kui vaatan 300-se Ninja sadula kõrgus - 785mm, siis ülal pakutud 600-ne ER6F sadula kõrgus on ka täiesti normaalne 805mm.
Autor küsis, et kuidas sõita on - väga hea. Olles 175 pikk - olen sellega suhteliselt rahulikult käinud ära Riias. Edasi liigub vägahästi ja välimus on tore.
Eriti lahe on sellega sõita linnas, kuna pöörete vahemik lubab tõmmata juba päris madalatel pööretel. Sõidan sellega viies aasta keskmiselt 10-12 000 hooajal ja täiesti rahul.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Niisiis...tore on näha, et siin on põhjalik arutelu tekkinud. Tuli palju asjalikke vastuseid, mis mõttelennule kaasa aitasid... ja mõni vähem asjalik. Aga selle teema võib nüüd lukku panna!

Ratas on ostetud ja minu 900RR kõrval garaažis! :bsmile:
Masin on aus ja naine on rahul. Ma ise olen ka rahul, sest ainsad vead, mis tal on, on 2 kriimu paremal küljel ja pingeregulaatori rike. Muus osas on ratas uuevääriline. Minek, juhitavus, välimus ja istme kõrgus - kõik super. Terasraami kannatab ära, kuna ratas on väga sile ja madala raskuskeskme tõttu ei tundu ta üldse käes nii raske.

Suured tänud lähevad kasutajale Pinchu tolle ER-6F lingi jagamise eest! Selle sama ratta ma ära tõingi: http://www.mototehnika.ee/used/2165662

Ahjaa...pingeregulaatori rikke tõttu (mille kohapeal tuvastasin - jah, ma olen nii nõme ostja, et võtan multimeetri ka kaasa :mrgreen: ) sai hind veel soodsam, kui algul kuulutuses kirjas. No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.

PS: R4 bike kiunumise kõrval on 2-pütase podin vahelduse mõttes täitsa tore heli. :ner:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

Heikik kirjutas:

Suured tänud lähevad kasutajale Pinchu tolle ER-6F lingi jagamise eest! Selle sama ratta ma ära tõingi: http://www.mototehnika.ee/used/2165662

Juu velkamm :). Hea et sain abiks olla

... hetkel rattatu ...
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8783
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: V-Strom 1050DE
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 130 korda
Tänatud: 326 korda
Kontakt:

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Väga lahe, ideaalne ratas esimeseks ükskõik kellele. Jah, kes tahab kohe võimsamat, võtab selle, kuid see ei tähenda, et see kuidagi kehv ratas oleks. Palju õnne :)

  • Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
Kasutaja avatar

Pinchu
Postitusi: 372
Liitunud: 01 Veebr 2005, 18:18
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Pinchu »

Heikik kirjutas:

No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.

Ära ole selles midagi nii kindel :D - naistel on palju asju vaja kaasas vedada... palju rohkem kui meestel :wack:

... hetkel rattatu ...
Kasutaja avatar

Teema algataja
Heikik
Postitusi: 411
Liitunud: 23 Mär 2015, 11:31
Tsikkel: lenksuga
Asukoht: Tartu
Tänanud: 19 korda
Tänatud: 21 korda

Re: Ninja 300, CBR 500 jne - esimene ratas naisele

Lugemata postitus Postitas Heikik »

Pinchu kirjutas:
Heikik kirjutas:

No ja...kohvreid olin ma ka ammu otsinud - vaja oma CBR jaoks raam teha neile ainult, naine mul nagunii ilmselt kohvritega sõitma ei hakka.

Ära ole selles midagi nii kindel :D - naistel on palju asju vaja kaasas vedada... palju rohkem kui meestel :wack:

Ega jah...ta mu ühele sõbrale oli juba rõõmsalt teatanud, et nüüd saab kõik meigiasjad kaasa võtta. :mrgreen: No ehk jääb ühtedele mu bokseritele ka ruumi vähemalt... :roll:

CBR900RR --> ER-6F --> 636 Ninja --> CBR1000RR --> 650MT --> Tiger 800 XC
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”