V2 mootoriga ratas

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas keio »

Olen ratta otsingutel aga ei ole suutnud konkreetset asja välja valida. Kindlasti peab olema v2 mootor ja kubatuuri... Mida rohkem seda parem. Stiili poolest peaks olema midagi klassikalise ratta või cruiseri/chopperi sarnast.
Hind võiks jääda kuhugi 2000 piirimaile. Pikkust on mul ca 190, seega ducati monster ei sobi
Hetkel on silma jäänud ainult 2 ratast, needki nii hinnalt kui suunitluselt täiesti erinevad- Yamaha bt1100 ja suzuki vx800.




henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas henrij »

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas Romka »

BT1100 sa küll paari tuhandega kätte ei saa, pigem 3+.
VX800 saab vast juba tonniga, vähemalt mina sain mõni aasta tagasi sellise hinnaga.
Viimase kohta pakun, et see jääb oma mannetu 45kw-ga sulle kohe esimese suvega lahjaks. Kitsa sadulaga kehvasti juhitav raske tümikas!

Kasutaja avatar

Boobush
Postitusi: 913
Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 27 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas Boobush »

Tuono kohta võiks öelda, et cruiseri/chopperi stiilis rattaga pole neil mitte midagi ühist :D


henrij
Postitusi: 167
Liitunud: 09 Mär 2011, 12:46
Tänanud: 1 kord

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas henrij »

klassikalise ratta või cruiseri/chopperi sarnast.


vanalendur
Postitusi: 497
Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
Tsikkel: D Monster
Asukoht: Tartu/Riia
Tänanud: 76 korda
Tänatud: 39 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas vanalendur »

Oled monsterit proovinud või niisama arvad, et 190 pikal monsteriga sõita ei kannata? Ma samat kasvu ja ei leia küll, et midagi monsteri suurusel häda oleks isegi pikemat otsa lastes.


Teema algataja
keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas keio »

Tuono on Jah selling nii ja naa- liiga plastine ja moodne. Kahtlemata on see vagev Ratas aga mina otsin midagi klassikalisemat. Alternatiivina v2-le tundub huvitav ka BMW bokser. Mudelitest on silma jäänud r850r, r90 ja r100.
R850 peaks igapäeva kasutuseks igati kõlbulik olema? Kuidas on lood aga vanemate mudelitega?

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas pühak »

Olen ise 1,87m. Sai korra sõbra VX800 proovitud ja minu jaoks jäi väga ebamugavalt väikseks. Endal on 1500 Vulcan, mille ca 3.a. tagasi koos esmase regamise ja üv-ga 2,3k eest ostsin. Nüüd vaatan, et selliste hinnad isegi ülespoole läinud.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"

will111
Postitusi: 5260
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas will111 »

see 850r - tohutu pomm, üsna jõuetu mootoriga (sellise massi kohta ja iseenesest päris suure kubatuuri kohta), janune...ja mitte just kuigi ilus :?
miks ei vaata üht tuntumat V2'e, Suzuki SV'd? S ehk sport variant on küll jah vb liiga baigilik ja selline "ei liha ei kala" mingis mõttes, aga naked SV on minumeelest geniaalne ratas ning täpselt parasjagu klassikalise välimusega, samas mitte liiga vanamoodne. tehnika on ka alates 03 mudelitest täiesti kaasaegne ja tühimass kuskil seal alla 170 kilo.


grahv
Postitusi: 1177
Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
Tsikkel: GSX1200, XT660R
Asukoht: Hiiumaa
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 70 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas grahv »

Kasutaja mrtn oskab kindlasti rääkida oma isiklikust vaatevinklist teemal BT-VX... Ta ostis vahepeal BT lisaks, aga nüüd vist laseb ikka edasi oma vana VX-ga.


mrtn
Postitusi: 166
Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
Tsikkel: Suzuki VX800
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 4 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas mrtn »

grahv kirjutas:

Kasutaja mrtn oskab kindlasti rääkida teemal BT-VX

Vastab tõele 8)

BT1100: sõidab ise, tundub hästi kerge, hästijuhitav, põimst sõidab ise. Sobib ka väga pikale ilma ergonoomikaprobleemideta (ma olen 193 cm vms). Meie kliimat ja teede seisundit väga ei kannata, kivitäkked lähevad kergelt ussitama. Mõnus, ühtlane tõmme läbi kogu pööretevahemiku. Kui oma ratta Saksast tõin, tulin ühe soojaga 1250 km ja polnud sellist tunnetki, et sadulamaitse suus oleks.

VX800: fännamise teema, lõbus minna ja väike päeva-paarine ring teha. 190+ pikkuse juures on pikka maad natuke tüütu sõita. Minul jääb jalgades veri kinni.

Bulldogi müüsin maha, VX800 on jätkuvalt alles (12 a).

Suzuki VX800 '93
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas tali »

A miks VTR valikust välja jääb? Kõrgem laiem lenks peale ja sigakõva masin, hääl ilus, tõmme jõuline, näeb näiteks vana TL-iga võrreldes ilus välja ka imho. Janune küll pisut, aga kui oled rahuliku randmeväänamisega, siis ei midagi hullu. Bulldogid jah maksavad sinna kolme ja poole kilo kanti. Deauville võiks ka näiteks teema olla. Pole küll mingi püss, aga veab ühtlaselt muhedalt läbi pöörete ja boonusena integreeritud pagassid. No ja Bulldogi ja NT säästuboonus on veel kardaanülekanne muidugi. Edu otsustamisel :bsmile:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

TiitX11
Postitusi: 403
Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 10 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas TiitX11 »

tali kirjutas:

A miks VTR valikust välja jääb? Kõrgem laiem lenks peale ja sigakõva masin, hääl ilus, tõmme jõuline, näeb näiteks vana TL-iga võrreldes ilus välja ka imho. Janune küll pisut, aga kui oled rahuliku randmeväänamisega, siis ei midagi hullu. Bulldogid jah maksavad sinna kolme ja poole kilo kanti. Deauville võiks ka näiteks teema olla. Pole küll mingi püss, aga veab ühtlaselt muhedalt läbi pöörete ja boonusena integreeritud pagassid. No ja Bulldogi ja NT säästuboonus on veel kardaanülekanne muidugi. Edu otsustamisel :bsmile:

Võta Kawasaki VN 2000, häält teeb sellist kui 60jalane kiirkaater hakkab merele minema, olen 190cm aga pedaale/tappe pidin lähemale tooma, arvestatud üle 2m meestega ja kaalu võib (peaks) üle 130kg. olema ja mitte rasva vaid ainult muskleid :D
Juhtimist tuleb pikalt õppida..........ja ongi huvitav sest ega asjad pea korraga tulema! Algul võtab ohkima ja ahhetama tänaval võivad algul vabalt Sinust õppemärgistusega tsilklid "mööda kihutada" ja Sina aga higistad ja punnestad juhtraua taga, endised kogemused kohe kuidagi siin ei aita :D
Kui aga paari nädalaga 5000km sõidad ja veel elus oled ja sõbra :evil: juurde pole sattunud saab ehk asja :D
http://auto.soov.ee/kuulutused/kawasaki ... 84295.html

Tsikkel pole kunagi liiga võimas...........kui aga on, oled ise liiga vanaks jäänud

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas v301060 »

will111 kirjutas:

see 850r - tohutu pomm, üsna jõuetu mootoriga (sellise massi kohta ja iseenesest päris suure kubatuuri kohta), janune...ja mitte just kuigi ilus :?
miks ei vaata üht tuntumat V2'e, Suzuki SV'd? S ehk sport variant on küll jah vb liiga baigilik ja selline "ei liha ei kala" mingis mõttes, aga naked SV on minumeelest geniaalne ratas ning täpselt parasjagu klassikalise välimusega, samas mitte liiga vanamoodne. tehnika on ka alates 03 mudelitest täiesti kaasaegne ja tühimass kuskil seal alla 170 kilo.

Ei saa kuidagi nõustuda BMW R850R-i koha pealt. Ilus ta jh tõesti pole aga no japsid pole ju kahh ilusad. 2006 politsei variant oli küll hea minekuga, 130 tuli iseenesest spidokale, kütusekulu jäi 5,5 vahele. Muidugi, 2K eest sellist ei saa, pigem tuleb 4K arvestada.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas puna »

Selle 2 K eest pole just palju valikuid
TL või VTR mine vaata mõlemat ja proovi sõita

Kasutaja avatar

Hillar
Postitusi: 43
Liitunud: 23 Okt 2013, 23:09
Tsikkel: BMW R1100R
Asukoht: Tartu

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas Hillar »

VTR'i ostma lähed vaata, et "väsinud" nukaketi pingutiga japsi ei saa (VTRi tüüpviga). Vastasel korral jätkub lõbu lühikeseks ajaks ja saad varsti Inglismaalt uut mootorit tellida - "death rattle" on lausa eraldi sünonüüm VTR'i omanike hulgas :twisted: . Aga muidu ilusa esitule ja joonega tsikkel oma vanuse kohta, eriti kui õnnestub saada "bellypan'iga" versioon ehk siis saa plastjublakas kõhu all - teeb kohe 5 aastat nooremaks masina. Püstisem sõiduasend, kui muudel baigilistel samast perioodist - sporttourer nohh. Häält mainiks ka veel üle.

98' Honda VTR1000F Firestorm 2013-2015
97' BMW R1100R 2015 -
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Nukaketi pinguti "väsimust"väliseslt ei hinda.Katki läheb seal keerdvedru mis tiguvõlli keerab.Lahenduseks kas ebyst manuaalsed või poest uued.Alates uuemast mudelist(vist oli 2001)seda probleemi ei esinenud enam.Postis pole kirjas kus kandis oled .Tallinnas võid alates 16.õhtust minu omale pilgu peale visata.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

Moto Guzzi on sellisetele tingimustele lähedane.


madmax
Postitusi: 248
Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 16 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas madmax »

Või hoopiski alternatiivina V4 mootoriga ratas? V-maxi puhul poleks ka liigne plast probleemiks. Vfr 750/800, plasti küll on, aga... olen omanud V-maxi ja praegu sõidan Vfr 750-ga ja viimasega meeldib sõit rohkem, isteasend, juhitavus paremad. Puhtalt minu hinnang muidugi.

allways mad!
Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas Black »

keio kirjutas:

Hind võiks jääda kuhugi 2000 piirimaile.

Max'i ei tasu unistadagi, MG-st on A24-s vaid üks Nevada hetkel 2500-ga, edasi hüppab hind üle 4K.


kalju1
Postitusi: 456
Liitunud: 19 Aug 2009, 12:34
Tänatud: 14 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas kalju1 »

pakun 750 Breva. Musta värvi, originaal klaas, keskjalg, tagakotid 3tk. Hind 3K.


Teema algataja
keio
Postitusi: 63
Liitunud: 13 Sept 2013, 22:55

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas keio »

850r on võimalik täitsa osta sellise raha eest- seda muidugi skandinaaviast. Sai nädalavagetusel ühte 1200 sportsterit proovitud..tundub, et tuleb hinnapiirinatukene tõsta!

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: V2 mootoriga ratas

Lugemata postitus Postitas Romka »

Sügis on lahe aeg! Tsiklite hinnad langevad mõnuga. Siin üks odav VTR 1000 http://www.auto24.ee/1507583

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”