V2 mootoriga ratas
Moderaator: Moded
V2 mootoriga ratas
Olen ratta otsingutel aga ei ole suutnud konkreetset asja välja valida. Kindlasti peab olema v2 mootor ja kubatuuri... Mida rohkem seda parem. Stiili poolest peaks olema midagi klassikalise ratta või cruiseri/chopperi sarnast.
Hind võiks jääda kuhugi 2000 piirimaile. Pikkust on mul ca 190, seega ducati monster ei sobi
Hetkel on silma jäänud ainult 2 ratast, needki nii hinnalt kui suunitluselt täiesti erinevad- Yamaha bt1100 ja suzuki vx800.
Re: V2 mootoriga ratas
BT1100 sa küll paari tuhandega kätte ei saa, pigem 3+.
VX800 saab vast juba tonniga, vähemalt mina sain mõni aasta tagasi sellise hinnaga.
Viimase kohta pakun, et see jääb oma mannetu 45kw-ga sulle kohe esimese suvega lahjaks. Kitsa sadulaga kehvasti juhitav raske tümikas!
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Tuono kohta võiks öelda, et cruiseri/chopperi stiilis rattaga pole neil mitte midagi ühist
-
- Postitusi: 497
- Liitunud: 10 Juul 2012, 21:17
- Tsikkel: D Monster
- Asukoht: Tartu/Riia
- Tänanud: 76 korda
- Tänatud: 39 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Oled monsterit proovinud või niisama arvad, et 190 pikal monsteriga sõita ei kannata? Ma samat kasvu ja ei leia küll, et midagi monsteri suurusel häda oleks isegi pikemat otsa lastes.
Re: V2 mootoriga ratas
Tuono on Jah selling nii ja naa- liiga plastine ja moodne. Kahtlemata on see vagev Ratas aga mina otsin midagi klassikalisemat. Alternatiivina v2-le tundub huvitav ka BMW bokser. Mudelitest on silma jäänud r850r, r90 ja r100.
R850 peaks igapäeva kasutuseks igati kõlbulik olema? Kuidas on lood aga vanemate mudelitega?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Olen ise 1,87m. Sai korra sõbra VX800 proovitud ja minu jaoks jäi väga ebamugavalt väikseks. Endal on 1500 Vulcan, mille ca 3.a. tagasi koos esmase regamise ja üv-ga 2,3k eest ostsin. Nüüd vaatan, et selliste hinnad isegi ülespoole läinud.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: V2 mootoriga ratas
see 850r - tohutu pomm, üsna jõuetu mootoriga (sellise massi kohta ja iseenesest päris suure kubatuuri kohta), janune...ja mitte just kuigi ilus
miks ei vaata üht tuntumat V2'e, Suzuki SV'd? S ehk sport variant on küll jah vb liiga baigilik ja selline "ei liha ei kala" mingis mõttes, aga naked SV on minumeelest geniaalne ratas ning täpselt parasjagu klassikalise välimusega, samas mitte liiga vanamoodne. tehnika on ka alates 03 mudelitest täiesti kaasaegne ja tühimass kuskil seal alla 170 kilo.
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Kasutaja mrtn oskab kindlasti rääkida oma isiklikust vaatevinklist teemal BT-VX... Ta ostis vahepeal BT lisaks, aga nüüd vist laseb ikka edasi oma vana VX-ga.
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: V2 mootoriga ratas
grahv kirjutas:Kasutaja mrtn oskab kindlasti rääkida teemal BT-VX
Vastab tõele
BT1100: sõidab ise, tundub hästi kerge, hästijuhitav, põimst sõidab ise. Sobib ka väga pikale ilma ergonoomikaprobleemideta (ma olen 193 cm vms). Meie kliimat ja teede seisundit väga ei kannata, kivitäkked lähevad kergelt ussitama. Mõnus, ühtlane tõmme läbi kogu pööretevahemiku. Kui oma ratta Saksast tõin, tulin ühe soojaga 1250 km ja polnud sellist tunnetki, et sadulamaitse suus oleks.
VX800: fännamise teema, lõbus minna ja väike päeva-paarine ring teha. 190+ pikkuse juures on pikka maad natuke tüütu sõita. Minul jääb jalgades veri kinni.
Bulldogi müüsin maha, VX800 on jätkuvalt alles (12 a).
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: V2 mootoriga ratas
A miks VTR valikust välja jääb? Kõrgem laiem lenks peale ja sigakõva masin, hääl ilus, tõmme jõuline, näeb näiteks vana TL-iga võrreldes ilus välja ka imho. Janune küll pisut, aga kui oled rahuliku randmeväänamisega, siis ei midagi hullu. Bulldogid jah maksavad sinna kolme ja poole kilo kanti. Deauville võiks ka näiteks teema olla. Pole küll mingi püss, aga veab ühtlaselt muhedalt läbi pöörete ja boonusena integreeritud pagassid. No ja Bulldogi ja NT säästuboonus on veel kardaanülekanne muidugi. Edu otsustamisel
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
- Postitusi: 403
- Liitunud: 16 Aug 2015, 18:54
- Tsikkel: Honda X11; Vulcan 2200
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 10 korda
Re: V2 mootoriga ratas
tali kirjutas:A miks VTR valikust välja jääb? Kõrgem laiem lenks peale ja sigakõva masin, hääl ilus, tõmme jõuline, näeb näiteks vana TL-iga võrreldes ilus välja ka imho. Janune küll pisut, aga kui oled rahuliku randmeväänamisega, siis ei midagi hullu. Bulldogid jah maksavad sinna kolme ja poole kilo kanti. Deauville võiks ka näiteks teema olla. Pole küll mingi püss, aga veab ühtlaselt muhedalt läbi pöörete ja boonusena integreeritud pagassid. No ja Bulldogi ja NT säästuboonus on veel kardaanülekanne muidugi. Edu otsustamisel
Võta Kawasaki VN 2000, häält teeb sellist kui 60jalane kiirkaater hakkab merele minema, olen 190cm aga pedaale/tappe pidin lähemale tooma, arvestatud üle 2m meestega ja kaalu võib (peaks) üle 130kg. olema ja mitte rasva vaid ainult muskleid
Juhtimist tuleb pikalt õppida..........ja ongi huvitav sest ega asjad pea korraga tulema! Algul võtab ohkima ja ahhetama tänaval võivad algul vabalt Sinust õppemärgistusega tsilklid "mööda kihutada" ja Sina aga higistad ja punnestad juhtraua taga, endised kogemused kohe kuidagi siin ei aita
Kui aga paari nädalaga 5000km sõidad ja veel elus oled ja sõbra juurde pole sattunud saab ehk asja
http://auto.soov.ee/kuulutused/kawasaki ... 84295.html
-
- Postitusi: 450
- Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
- Tsikkel: HD Bobik 103
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: V2 mootoriga ratas
will111 kirjutas:see 850r - tohutu pomm, üsna jõuetu mootoriga (sellise massi kohta ja iseenesest päris suure kubatuuri kohta), janune...ja mitte just kuigi ilus
miks ei vaata üht tuntumat V2'e, Suzuki SV'd? S ehk sport variant on küll jah vb liiga baigilik ja selline "ei liha ei kala" mingis mõttes, aga naked SV on minumeelest geniaalne ratas ning täpselt parasjagu klassikalise välimusega, samas mitte liiga vanamoodne. tehnika on ka alates 03 mudelitest täiesti kaasaegne ja tühimass kuskil seal alla 170 kilo.
Ei saa kuidagi nõustuda BMW R850R-i koha pealt. Ilus ta jh tõesti pole aga no japsid pole ju kahh ilusad. 2006 politsei variant oli küll hea minekuga, 130 tuli iseenesest spidokale, kütusekulu jäi 5,5 vahele. Muidugi, 2K eest sellist ei saa, pigem tuleb 4K arvestada.
HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600
-
- Postitusi: 2192
- Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
- Tsikkel: Ducati SFV4S
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 11 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Selle 2 K eest pole just palju valikuid
TL või VTR mine vaata mõlemat ja proovi sõita
Re: V2 mootoriga ratas
VTR'i ostma lähed vaata, et "väsinud" nukaketi pingutiga japsi ei saa (VTRi tüüpviga). Vastasel korral jätkub lõbu lühikeseks ajaks ja saad varsti Inglismaalt uut mootorit tellida - "death rattle" on lausa eraldi sünonüüm VTR'i omanike hulgas . Aga muidu ilusa esitule ja joonega tsikkel oma vanuse kohta, eriti kui õnnestub saada "bellypan'iga" versioon ehk siis saa plastjublakas kõhu all - teeb kohe 5 aastat nooremaks masina. Püstisem sõiduasend, kui muudel baigilistel samast perioodist - sporttourer nohh. Häält mainiks ka veel üle.
97' BMW R1100R 2015 -
-
- Postitusi: 3190
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 34 korda
- Tänatud: 195 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Nukaketi pinguti "väsimust"väliseslt ei hinda.Katki läheb seal keerdvedru mis tiguvõlli keerab.Lahenduseks kas ebyst manuaalsed või poest uued.Alates uuemast mudelist(vist oli 2001)seda probleemi ei esinenud enam.Postis pole kirjas kus kandis oled .Tallinnas võid alates 16.õhtust minu omale pilgu peale visata.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 248
- Liitunud: 19 Juul 2005, 23:54
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 16 korda
Re: V2 mootoriga ratas
Või hoopiski alternatiivina V4 mootoriga ratas? V-maxi puhul poleks ka liigne plast probleemiks. Vfr 750/800, plasti küll on, aga... olen omanud V-maxi ja praegu sõidan Vfr 750-ga ja viimasega meeldib sõit rohkem, isteasend, juhitavus paremad. Puhtalt minu hinnang muidugi.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: V2 mootoriga ratas
keio kirjutas:Hind võiks jääda kuhugi 2000 piirimaile.
Max'i ei tasu unistadagi, MG-st on A24-s vaid üks Nevada hetkel 2500-ga, edasi hüppab hind üle 4K.
Re: V2 mootoriga ratas
pakun 750 Breva. Musta värvi, originaal klaas, keskjalg, tagakotid 3tk. Hind 3K.
Re: V2 mootoriga ratas
850r on võimalik täitsa osta sellise raha eest- seda muidugi skandinaaviast. Sai nädalavagetusel ühte 1200 sportsterit proovitud..tundub, et tuleb hinnapiirinatukene tõsta!
Re: V2 mootoriga ratas
Sügis on lahe aeg! Tsiklite hinnad langevad mõnuga. Siin üks odav VTR 1000 http://www.auto24.ee/1507583
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.