Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Black »

Ega sa sealt ilma numbrita ikka sõites ei tule küll. Ja siin järelturul müüdavatest on poolest UK päritoluga, tsikli puhul pole mingit probleemi. Paljud on isegi vale tulega regatud saanud.

Aga turvalisem on kindlasti mandri-Euroopast võtta. Eriti turvaline Eestist.


mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas mega1 »

icon kirjutas:

Üldiselt inglismaal on vasakpoolne liiklus, seega pead vähemalt tuled välja vahetama. Lisaks võib sellegipoolest olla keeruline sellisele "ümberehitatud" riistale eestis tüübikinnitust saada. Kui Triumphi, siis kas Bikepoint (müüvad vist itaalia esindust siin edasi) või Loodusinvest (viimane on rootslaste käepikendus eestis ja seega ka tuntavalt kirves). Päris Triumphi esindust eestis ega baltikumis üldisena ei ole. Lähimad on Venemaal(Peterburis), Soomes, Rootsis ja Poolas. Kui ise järgi minna, siis lähim odav koht on Poola esindus ja selle erinevad allüksused, lisaks liiklevad nad "õigel pool teed". Ise olen niimoodi 2 Triumphi soetanud (Tiger 1050 ABS aastal 2009 - hind 60% Eesti letihinnast ja Daytona 675R ABS 2014 - hind 85% Eesti letihinnast). Kogemuse järgi võin öelda, et kolmanda võtaks ilmselt Bikepoint-i kaudu, hind oleks ilmselt 500€ võrra kallim kui pakkumist küsida - vähemalt eelmine aasta 675R-ga oli nii. Kahjuks jõudis see informatsioon minuni alles siis, kui tsikkel Poolast juba toodud oli. Loodan, et oli abiks otsuse tegemisel.

läksid tigeri pealt bike peale? mis mõttes 60%?

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

ElectroMoto
Postitusi: 599
Liitunud: 27 Mai 2015, 16:44
Tsikkel: Husky 701 Supermoto "Mai"
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 367 korda
Tänatud: 82 korda
Kontakt:

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas ElectroMoto »

..ja lisaks see, et UKs on mph.. mis tähendab, et kui on analoog-spido, siis on suuremalt mph, mitte km/h... maitse asi muidugi, kas on suur prolbeem või ei


Teema algataja
korrektse

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas korrektse »

Oot, mis seal tuledega teisiti on? Autode puhul on arusaadav, et istud teisel pool jne aga motikal, mis saab seal teisiti olla? Suunaka lüliti valel pool?

Peab siis Bikepointi kaudu seda asja ajama. Eks näis, mis ja kuidas see edeneb. See saage ja kirveid müüv svensonite looduspood ei viitsinud isegi e-mailile vastata. Ju neil on siis midagi paremat teha :)
Ma pean ju kiivri ja tagi ka kusagilt leidma. Vihmaks mingi riiete peale tõmmatav kombekas ja kindad külmema ilma jaoks.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Spoiler
icon kirjutas:
Black kirjutas:

Kui on ümmarguse kopsikuga tuli või paar neid, siis tuleb vahetada vaid elemendid. Need on võrdlemisi odavad ja universaalsed. Ja muu on kõik sama. Lenksu ei pea rohkem vasakule poole vägistama hakkama. :)

Küsimus ei ole mitte ümberehitamises vaid pärastises paberimajanduses. Nimelt väljastab mootorsõiduki valmistaja iga uue sõidukiga paberi, mida nimetatkase CoC-ks (Certificate of Conformity), kus on kenasti kirjas, mis poolse liiklusega teede jaoks nimetatud sõiduk loodud on. Lisaks muud tehnilised andmed. See paber on aluseks mootorsõduki esmaregistreerimisel ja tüübikinnituse saamisel. Tüübikinnituse saamine, eeldusel, et CoC on olemas ja nimetatud liikur on mujal EL-is juba heaks kiidetud võtab Eestis aega 2-3 nädalat. Kui nüüd on tegemist registreerimata mootorsõidukiga (pole kunagi üheski riigis arvel olnud), lisaks on CoC-s kirjas, et nimetatud sõiduk on mõeldud vasakpoolse liikluse jaoks, võib olukord paberimajanduse poolepealt ootamatult ajamahukaks ja kalliks osutuda.

Mul paart tsiklit (täpsemalt 3) saareriigist tulnud.
Maanteeameti seisukohast näeb tsikli arvelevõtmine välja nii, et kui esitulel on märgend, mis lubab ratta parempoolse liiklusega teedele, siis polegi midagi teha vaja. Kõikides muudes küsimustes on need tsiklit 100% samasugused ja vastavad samadele nõuetele kui ülejäänud EU omad. Tüübikinnitusega mingit täiendavat kammi pole, sest kui sõidukil on EU liikmesriigi tüübikinnitus olemas, siis edasine läheb mängeldes (mul ühel masinal see eestis puudus - võttis 3 minutit rohkem aega).

Mis esitulesse puutub, siis juhul, kui tuled asetsevad sõiduki keskteljel on paljud tootjad pannud tuled sobima nii vasak, kui ka parempoolse liiklusega teedele. Piisab vaid valgusvihu reguleerimisest.

Sinu tõsiseim probleem kerkib üles, kui lähed tuli-uut ratast soetama ja tahad sellega koju sõita - registreerimisnumber - Briti oma ei väljasta sulle keegi ning Eestist ei saa sa seda ilma sõidukit ette näitamata.

PS. Mis sõitmisesse puutub, siis tasub täitsa teha.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas icon »

mega1 kirjutas:

läksid tigeri pealt bike peale? mis mõttes 60%?

Ei läinud, mõlemad on kasutuses. Tiiger on praegu ümberehitamisel, seega praegu sõidan peamiselt Daytonaga.
60% Eesti letikast tähendab, et kui Eestis maksis "mingi asi" ütleme 185000EEK, siis Poolas sai sama asja peale hinnaläbirääkimisi kätte 111000EEK-uga (34400PLN).

Viimati muutis icon, 09 Juul 2015, 00:25, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas icon »

Macintosh kirjutas:

Mul paart tsiklit (täpsemalt 3) saareriigist tulnud.
Maanteeameti seisukohast näeb tsikli arvelevõtmine välja nii, et kui esitulel on märgend, mis lubab ratta parempoolse liiklusega teedele, siis polegi midagi teha vaja. Kõikides muudes küsimustes on need tsiklit 100% samasugused ja vastavad samadele nõuetele kui ülejäänud EU omad. Tüübikinnitusega mingit täiendavat kammi pole, sest kui sõidukil on EU liikmesriigi tüübikinnitus olemas, siis edasine läheb mängeldes (mul ühel masinal see eestis puudus - võttis 3 minutit rohkem aega).

Kas tegu oli varem juba kuskil arvel olnud pillidega, mitte esmase registreerimisega? Minul on 2 uuega küll jooksmist päris tuntavalt olnud. Esimesel korral unustasin CoC-d diileri käest küsida, selle järgisaatmine läks juba nädal, lisaks 2 nädalat komisjon "kogunes ja otsustas", kas tüübikinnitus ikkagi väljastada. Daytonaga läks kiiremini (2 nädalat), kuna siis juba oskasin kõik õiged paberid kohe esitada.

Kasutaja avatar

bigdog
Postitusi: 1314
Liitunud: 11 Sept 2005, 21:43
Tsikkel: HD
Asukoht: Euroopa
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas bigdog »

korrektse kirjutas:

Oot, mis seal tuledega teisiti on? Autode puhul on arusaadav, et istud teisel pool jne aga motikal, mis saab seal teisiti olla? Suunaka lüliti valel pool?

Tulede poolt teele langev valgusvihk on valele poole.
Vasakpoolne liiklus:
Pilt
Parempoolne liiklus:
Pilt
Universaaltulede valgusvihk on keskel.

Your choice is Your half chance.
Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas icon »

korrektse kirjutas:

Oot, mis seal tuledega teisiti on? Autode puhul on arusaadav, et istud teisel pool jne aga motikal, mis saab seal teisiti olla? Suunaka lüliti valel pool?

Euroopas on asümmeetriline lähituli, mis on mõeldud sõidusuunapoolseid teeäärseid liiklusmärke valgustama, Inglise versioon meie teedel valgustaks selle asemel vastusõitja silmamunasid.: http://forums.pelicanparts.com/uploads1 ... 676567.jpg

korrektse kirjutas:

See saage ja kirveid müüv svensonite looduspood ei viitsinud isegi e-mailile vastata. Ju neil on siis midagi paremat teha :)

Ma ütleks enda arvamuse ka nendest, aga see ei kanna kahjuks trükimusta.

Kasutaja avatar

VahurLE
Postitusi: 124
Liitunud: 03 Juul 2010, 23:40
Tsikkel: Triumph Tiger 1050
Asukoht: Kadrina

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas VahurLE »

426f kirjutas:

Norton Commando 961 oleks päris äge,tagavara juppide pärast pole vaja muretseda.Eestis kohapeal pole kunagi ühtegi osa ja kõik vaja väljamaalt tellida.

Mis pagana juppidest sa kogu aeg jahud? Mu Tiger on praeguseks 40000 sõitnud, peale kuluosade ei ole mingeid juppe vaja olnud. Rehvid ja õlid nüüd ülemäära margispetsiifilised olnud ei ole. Keti ja ketiratta saab ka kodumaalt, kui ei taha mujalt tellida. Miskit lisa soovides (Kohvrid, tuulesuunajad j.n.e.) on kõikvõimalikud netipoed Ingleste originaalkraami või väga korralikku või soovi korral ka odavamat sodi paksult täis. Ainsad mittepäriskuluosad, mida vaja on olnud on piduriheebel ja esimene suunatuli, panin korra ratta kohapeal külili, ja sain neist lahti. Aega läks terve 4 päeva enne kui uued külge said...


Teema algataja
korrektse

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas korrektse »

Lükkasin ostu edasi sest selleks ajaks, kui ratas kohale jõuab on sügis käes.
Järgmine aasta proovib uuesti.

Kasutaja avatar

ivov
Postitusi: 13
Liitunud: 03 Apr 2014, 14:59
Tsikkel: Triumph Speed Triple ABS

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas ivov »

Ostsin eelmisel aastal Speed Triple Jack Lilley(Triumph-I margiesindus Londonis) esindusest. Kaasa sain CoC kus seisab, et sõiduk sobib mõlemapoolsesse liiklusesse. Kontrollisin tulesid ja selgis, et tulede vihk on, lihtsalt lame(flat) ja kummalegi poole ei kaldu. Lisaks saab pardaarvutist parameetrid meetermõõdustikku seada. Eeldan, et sellisel juhul registreerimisega probleeme ei teki.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7346
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1076 korda
Tänatud: 1052 korda
Kontakt:

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

icon kirjutas:

Kas tegu oli varem juba kuskil arvel olnud pillidega, mitte esmase registreerimisega?

Sõidukid olid varem UK regsitris arvel seega tõesti mitte esmane registreerimine vaid tegu kasutatud sõidukiga.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

KuldarA
Postitusi: 97
Liitunud: 10 Mär 2014, 12:20
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas KuldarA »

Endalegi on Eesti järelturul sattunud mitu ratast, mis UK-st tulnud ja vale tulega arvele võetud. Skeem on ilmselt selline, et registreerimiseelse kontrolli ajaks laenatakse sõbralt tuli ja tehakse see ära.

Osadel ratastel, mida ise olen toonud, on olnud selline universaalne tuli, millel on lame valguvihk ehk otsest tõusunurka kummagile poole pole. ARK-is öeldi selle kohta, et saab arvele, aga ÜV võib nuriseda. Ei nurisenud ka nemad.

Ma uue ratta puhul uuriks transiitnumbrite kohta. Pole küll UK-st kunagi mööda maad sellistega toonud, aga mujal EU riikidest saab ka uutele autodele transiite. Võimalik on ka Saksa transiite tellida endale kulleriga, kui sõiduki dokumentide koopia jms olemas. Samas seal läheb paar päeva raisku ja kehtivusaeg on selle võrra lühem. Pigem on kõige mõistlikum lasta tuua treilaga, tuleb ilmselt soodsam ja oluliselt riskivabam.

elektromargu kirjutas:

..ja lisaks see, et UKs on mph.. mis tähendab, et kui on analoog-spido, siis on suuremalt mph, mitte km/h... maitse asi muidugi, kas on suur prolbeem või ei

Analoogide spido põhjad annab uued tellida ja ära vahetada, kui häirima jääb.

Digispidodel enamikel võimalik valida milliseid ühikuid kuvab.

Küsimus ei ole mitte ümberehitamises vaid pärastises paberimajanduses. Nimelt väljastab mootorsõiduki valmistaja iga uue sõidukiga paberi, mida nimetatkase CoC-ks (Certificate of Conformity), kus on kenasti kirjas, mis poolse liiklusega teede jaoks nimetatud sõiduk loodud on. Lisaks muud tehnilised andmed. See paber on aluseks mootorsõduki esmaregistreerimisel ja tüübikinnituse saamisel. Tüübikinnituse saamine, eeldusel, et CoC on olemas ja nimetatud liikur on mujal EL-is juba heaks kiidetud võtab Eestis aega 2-3 nädalat. Kui nüüd on tegemist registreerimata mootorsõidukiga (pole kunagi üheski riigis arvel olnud), lisaks on CoC-s kirjas, et nimetatud sõiduk on mõeldud vasakpoolse liikluse jaoks, võib olukord paberimajanduse poolepealt ootamatult ajamahukaks ja kalliks osutuda.

UK on EU ehk isegi kui läheb üksiktüübikinnituse peale, siis see ei maksa juurde midagi. Enamasti on selleks neil läinud ca nädal aega. Pikem aeg ja kulukam on see USA ratastega.


Teema algataja
korrektse

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas korrektse »

Ma arvasin, et UK on ammu mph lahti saanud ja kmh peale kolinud.
Vaadist õlu oli vist ainus, mida veel pint kaupa mõõdetakse aga ülejäänud kraam on küll grammide ja liitrite peale kolinud. Vähemalt paar kuud tagasi oli.

Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas tfr »

korrektse kirjutas:

Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm? Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.

Mina ostsin oma Transalpi sealt. Ostuprotsess oli igati positiivne, rohkem pole põhjust olnud nendega suhelda, kuna ratas oli ilusti korras, nagu lubatud.

Töökaaslane ostis Ducati Monsteri ja on seda seal paar korda hooldamas/lappimas käinud ja on ka igapidi rahul olnud.

TransAlp '02
Kasutaja avatar

pacaan
Postitusi: 976
Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
Tsikkel: ZX12R turbo
Asukoht: Tallinn / Eesti
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas pacaan »

vaatan, et eelpool aetakse pidevalt sassi mõisted tüübikood ja tüübikinnitus... a ei viitsi ka seletama hakata sel teemal.

tüübikinnitus (EU) on kõikidel UK ratastel (mis seal registris) olemas ja seda EI OLE vaja teha Eestis, tüübikoodi kinnitus on see mida vahel peab ARK inimeste taga ootama ca nädal vms juhul kui sellist versiooni (UK versioonidel tihti tüübikood teine kui nt Saksa versioonidel sama mudeli lõikes) / tüübikoodiga ratast Eestis varem arvelevõetud pole. Võib täitsa reaalne olla Eestis haruldasemate ratastega nt nagu Triumphid aga kindlasti Norton-i jms vähe eksklusiivsema maitsega inimeste rataste puhul :)

8,64 @ 1/4 - Kawasaki ZX12R turbo
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas tali »

korrektse kirjutas:

Oot, mis seal tuledega teisiti on? Autode puhul on arusaadav, et istud teisel pool jne aga motikal, mis saab seal teisiti olla? Suunaka lüliti valel pool?

Britist toodud tsiklil on lenks paremal pool :ner:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

mega1
Postitusi: 526
Liitunud: 13 Sept 2004, 19:02
Asukoht: Tallinn.
Tänatud: 1 kord

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas mega1 »

tfr kirjutas:
korrektse kirjutas:

Lugesin siin veidi siit ja sealt ning Bikepoint suunas lendab ikka korralikult kive. Kas see käib ainult kasutatud rataste kohta või ongi nendega mingi kamm? Asi selles, et mul on pakkumine postkastis ja öeldi, et kanna papp üle siis tellime ratta ära.

Mina ostsin oma Transalpi sealt. Ostuprotsess oli igati positiivne, rohkem pole põhjust olnud nendega suhelda, kuna ratas oli ilusti korras, nagu lubatud.

Töökaaslane ostis Ducati Monsteri ja on seda seal paar korda hooldamas/lappimas käinud ja on ka igapidi rahul olnud.

Keeravad, sul oli ju ratas juba arvel kui ostsid ilmselt kellegi endise omaniku müüki toodud

Suzuki TL1000R-----Suzuki GSXR 1000 K3------Aprilia RSV 1000R
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 124
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Üllar »

Vötan mütsi maha inglise rattaga söitja ees.Pöhjus-esimesed söidud said tehtud Velocette 350 cm3 -ga,muidugi esisadula ja paagi vahel,söitjaks minu onu.Aastaarv vöis olla 1957 kanti.Velocette tehas suleti 1970 a. paiku.Neid on küll Inglismaal saada ,aga 1936...38 mudelite hinnad on ikka kallid.
1971 a. paiku sai ka onu Velocette-ga söidetud,aga ise olin Jawa mees ja andis ikka möelda kui käigud parema jala all ja pidur vasakul.
Vahetaks isegi oma Varadero uuema Triumph Exploreri vastu,aga hinnavahe on liig suur.


Teema algataja
korrektse

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas korrektse »

mmm... Velocette :)
Muide, 1970 ja uuematel UK ratastel tõsteti käiguvahetaja vasakaule sest sellest oli saanud rahvusvaheline "standard" ning see muutis ka rataste ülelombi müümise kergemaks. Muutus ka 1 üles, 3 alla.

Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

korrektse kirjutas:

Lükkasin ostu edasi sest selleks ajaks, kui ratas kohale jõuab on sügis käes.
Järgmine aasta proovib uuesti.

???
Bikepoint poisid olid väg abivalmis ja asjalikud, ajasid paberid paari tunniga korda, kruttisid tellitud lisavidinad rattale külge ning nii ma sealt sellisega välja veeresin.
Täiesti uskumatu ratas. (w) Triumph (w)
Kui sellega saaks kodu uskest sisse sõita, pargiks keset elutuba :)

"Never listen to people who don't like you"
Kasutaja avatar

Kirs
Postitusi: 4071
Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
Tsikkel: BMW
Asukoht: Saaremaa/Tallinn
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 23 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Kirs »

Jajaa, kisub sajaga teemast välja...aga miks "pannoonial" käigud tagurpidi käivad?

SERTÃO
Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas tali »

Vanal Jawa'l ka ju.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas v301060 »

tali kirjutas:

Vanal Jawa'l ka ju.

Ise vastasid ju oma küsimusele.

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Kasutaja avatar

icon
Postitusi: 11
Liitunud: 22 Aug 2013, 17:15
Tsikkel: Triumph Tiger 1050 ABS
Asukoht: Tallinn

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas icon »

holma kirjutas:

Jajaa, kisub sajaga teemast välja...aga miks "pannoonial" käigud tagurpidi käivad?

Pannonial ei käi käigud "tagurpidi" vaid käivad hoopis 0-1-2-3-4, mitte nagu "tavaliselt" so. 1-0-2-3-4(keerata siis mõttes 90°vastupäeva)...

Kasutaja avatar

Romka
Postitusi: 315
Liitunud: 05 Mai 2007, 14:41
Tsikkel: MT-09
Tänanud: 18 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Romka »

http://www.auto24.ee/used/2055180

900-ne ja vaid 33kw... Kummaline! R3 ka veel lisaks.

Kasutaja avatar

Martinez
Postitusi: 402
Liitunud: 18 Sept 2012, 12:38
Tsikkel: DL1000 / KTM 690 / Beta 125
Asukoht: Tartu
Tänanud: 20 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas Martinez »

Romka: kirjutas:

http://www.auto24.ee/used/2055180

900-ne ja vaid 33kw... Kummaline! R3 ka veel lisaks.

Nelikvedu pealekauba.

Kasutaja avatar

w5l1k9
Postitusi: 217
Liitunud: 31 Juul 2015, 22:00
Tsikkel: 100% puhas rõõm

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas w5l1k9 »

Martinez kirjutas:
Romka: kirjutas:

http://www.auto24.ee/used/2055180

900-ne ja vaid 33kw... Kummaline! R3 ka veel lisaks.

Nelikvedu pealekauba.

Kütus: U235

Thruxton 900:

Kood: Vali kõik

Performance
    max power ec69BHP @ 7400
    max torque ec69NM @ 5800
"Never listen to people who don't like you"

v301060
Postitusi: 450
Liitunud: 07 Juul 2008, 20:14
Tsikkel: HD Bobik 103
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Inglise rattad Eestis? Kas on mõtet?

Lugemata postitus Postitas v301060 »

Martinez kirjutas:
Romka: kirjutas:

http://www.auto24.ee/used/2055180

900-ne ja vaid 33kw... Kummaline! R3 ka veel lisaks.

Nelikvedu pealekauba.

Automüüja kohta isegi tagasihoidlik kuulutus - kliima ja nahksisu olid täitsa mainimata!

HD Bobik 103 & 2x Jawa 638
varem: KMZ 650 Dneprr; HD XL 1200 Sportster; TransAlp 650; HD 883 Sportster Roadster; HD 1200 Sportster Custom; KTM 390 Duke; Triumph Thunderbird 1600

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”