Aprilia RSV 1000 Mille

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

No terv.

Sõbranna tegi omale load ja tahab nüüd hirmsasti baiki osta.
Hetkel on plaanis vaatama minna sellist isendit http://www.auto24.ee/used/2013455

Ise sõidan kolmandat hooaega, kursis olen seal pigem hondade, kawade, yamahade ja suzukidega a Aprilia täitsa tume maa.
Müüte olen kuulnud, et remontides pidi peavalu olema.. ?
Kuidas üldiselt, tasuks eemale hoida või mida jälgida või on see Aprilia alahinnatud või ma kurat ei tea isegi kus otsast alustada.. :D
Ideas ?



Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750

will111
Postitusi: 5257
Liitunud: 26 Veebr 2012, 02:54
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 380 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas will111 »

tegi load, ja tahab osta esimest tsiklit? ja selleks tahab osta sajakilowatise v2 baigi??? :lol:

kindel on siis üks kahest, see sõbranna kas sõidab ennast vigaseks, või ei õpi kunagi sellisest tsiklist õiget rõõmu tundma.
alustuseks võiks ikka midagi algajasõbralikku olla. selline tsikkel päris algajale mõeldud ei ole


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ühinen will'iga. Kohe sellise looma selgaronida pole mõtet, pole arenguruumi. Las sõidab alguses ikka veits lahjemaga, on sõidurõõmu kauemaks.

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas tali »

Ribadeks vaieldud teema. Kõik on ju lõppude lõpuks ikkagi pea külmana hoidmise ja mõistliku randmeväänamise küsimus. Pasaks võib ennast ka Ybrikuga sõita. Tean ühte pisikest naist, kes sõitis siin paar hooaega vähemalt tonnise V2 Apriliaga. Niipalju, kui mina teda sõitmas nägin, sai selle relvaga hakkama kenasti. Vahel küll veits hullu tikkus panema, aga ei ole kuulda olnud, et oleks midagi suuremat juhtunud. Ma küll ei julge öelda, et ma kuidagi parem rattur sellepärast oleks, et aastaid "kuuepoolesega" sõitnud olen ja kohe millegi hirmäkilise selga pole roninud. Kui ikka inimene tahab V2 Itaalia baiki, siis inimene peab ostma V2 Itaalia baigi :twisted:

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas 426f »

antud juhul pääses aprilia valikusse odava hinnaga suure mootori pärast.kui ratas nii korralik,et ära osta kannatab siis tuld.siis saab öösel rahulikult magada ka kui raha ei raisanud ära mingisse horeneti/diversiooni taolisele mopeedile oma mootorratta unistust teostades

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Andrea »

Kui laadimiskala pole, siis on ainukesed nõrgad kohad veel starterisidur ja -tõmberelee vms. Muidu suhteliselt pommikindel värk. Millel õnneks veidi pikemad käigud kui Tuonol, seega ei tohiks ka linnas liiga äkiline olla, kui ise rannet valitsed. Aga muidu kenad hääled, normaalne kaal jne. Odav kah, ei ole kahju, kui risu peaks panema. :)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

Heiko97
Postitusi: 114
Liitunud: 22 Okt 2009, 13:20
Tsikkel: Suzuki GSX-R 600 K7
Asukoht: Harjumaa

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Heiko97 »

Mina julgen soovitad Aprilia-t (sõidan ka ise sarnase Apriliaga)!
Pigem ikka müüt see teema, et laguneb rohkem kui japsid ja ka jubinad pole kallimad kui teistel (vähemalt kuluosad)!
Ja nõustun eelnevalt välja toodud teemaga, et tänaval sõites pole erilist vahet kas 500 või 1000 (kui mõistus kodus). :bsmile:

Suzuki GS500E, Honda CBR 600f f2, Suzuki GSX-R 600 K5, Suzuki SV 1000 K7, Aprilia RSV1000R, Suzuki GSX-R 600 K7

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas andrias »

Ja nõustun eelnevalt välja toodud teemaga, et tänaval sõites pole erilist vahet kas 500 või 1000 (kui mõistus kodus).

Pean ikka oma mõistusega inimesi maale kutsuma ja nentima, et masinate vahe on nii mõistusega sõites kui ka mõistuseta sõites ligi kahekordne. :nono:

siis saab öösel rahulikult magada ka kui raha ei raisanud ära mingisse horeneti/diversiooni taolisele mopeedile oma mootorratta unistust teostades

Tuletan meelde et Jawa oli 17/19 kw ja ka sellega sai kenasti lubatud 90km/h sisse ning seda ületades ka mõnikord haiglasse. Ei saagi aru milleks on esimeseks rattaks vaja liitrist paiki. Kui hornetid ja diversioonid ei ole naisterahvale esimeseks sobilikud siis olen vähemalt mina oma mootorratturikarjääri romantikat valesti tundnud.

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

Hurt
Postitusi: 735
Liitunud: 18 Okt 2006, 16:22
Asukoht: Tartu

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Hurt »

Mina ei oska hinnata V mootorite võlu ja ei suuda aru saada jutust, et oi kui hea asi madalalt tõmbab jne. Eelmine aasta oli plaanis soetada ratas, käisin RSV-d proovimas. Madalalt kakkus(tõmbles judealt), siis kuskilt tekkis jah "jõud" ja siis oli see kadunud ja jäi vaid õmblusmasina hääl. Ei oska kommenteerida kas see on kõigiga nii või see konkreetne ratas oli peetis lihtsalt. Olen sõitnud ka Honda tuhande kuubise V mootoriga ja sellel oli sama moodi madalalt küll ei kakkund aga erilist "jõudu" millest kõik räägivad ka ei olnud, tõsi see tekkis korraks mingis pöörete vahemikus aga suht lühikeselt ja edasi oli jälle tunne nagu istuks õmblusmasina otsas.
Olen elu aeg sõitnud R4 mootoritega ratastega ja neil on minu arust sujuvam käik madalalt kuni ülesse, lisaks tekib pöörete ülemises otsas see jõud ja minek mis V mootoril on pöörete kesk osas ja lühikest maad.

Lihtsalt minu arvamus. Enne ratta ostu peaks ikka ise sellega sõitma, foorumist "naised saunas rääkisid" (ka minu jutt) jutu põhjal ei saa ratast osta ju. Mõne jaoks on vana passat ka auto, teisel ei kõlba sellest suure kaarega möödagi käia.
Kui ratast ostma minna peaks tegema pikema proovitiiru. Kunagi ostime tuttavale ratast ja müüa oli konkreetne. Ütles et palun võtmed on siin mine sõida palju kulub aga pärast ostu ma ei taha kõnesid et kle see viga ja too viga. Paljud aga teevadki proovi tiiru tänava otsa ja tagasi, siis on suu kõrvuni ja emotsioonid laes ja...

See sõbranna sul peaks ikka erinevaid rattaid proovima. Mine mõnda suuremasse kasutatud rataste kauplusse, näiteks bikepoint. proovi erinevaid rattaid vaata, mis meeldib ja hiljem kui soovid on konkreetsamad (mitte, et see on ilus punane ratas selle ostamegi) võib hakata turul ringi vaatama.

Riga - Paus - XJ600S - XJ600S - Honda CBR600FS - GSXR 750 M

Tuono

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Niisama sõitmiseks V2 ja rinkale r4, sest legaalsetel kiirustel on r4 nii igav pill.
Foorumis ikka remonditakse rohkem japse, kui Apriliaid, bikepondi ilustat juttu ära usu (müügimehed ju) vaid kontrolli ikka ise üle, kett on omadega läbi juba max. 12t km. järel, tõsta tagaots üles ja kontrolli kas kett jookseb ühtlaselt või läheb kohati pingule/lõdvemaks.
Garantii kohta uuri ka väga täpselt, sest muidu seda lihtsalt ei olegi vaid omanik on ise kõik ära rikkunud ja kui midagi lubatakse seal (nt. kui midagi hetkel puudub rattal), et hiljem saab siis selle võid kohe ära unustada, sest sealt poest ei saa sa hiljem midagi, kas kohe või mitte kunagi :bsmile:


klumpal
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Jaan 2015, 09:18
Tsikkel: cb900f

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas klumpal »

mina ütleks nii palju nagu ennem öeldud osta see mida ise tahad ja mis meeldib.
Esimeseks rattaks reaalselt sel pole tõesti vahet mis se on kas 600 või 1000 kui nupp nokkib ja rutsa käsi ei tõmble on kõik ok ja ei juhtu seda mis on juhtund mu sõbraga. Alustab 600 kuid teab et tahab 1000 ja sügisel juba rattas müügis et nüüd on valmis 1000. Samas mu hea sõber ostsis kohe esimeseks rattaks 1000 honda vtr (sõitis paar aastat samsa mu esimene üksi sõidekogemus ka sellelt rattalt) ja järgmiseks kohe aprilia rsv. elus ja terve pole kukkund ega midagi.
Omast kogemusest ja mida mulle meeldib ikka öelda kui tuttavad küsivad mis vahe on rattal kas r4 või v mootor. siis v mootor on rohkem nagu diisel tsikli maailmas. väänet rohkem ja jõud ühtlasem samas r4 jõud tuleb lõppupoole olenevalt rattalt järsemalt võrreldes algusega.

Viimati muutis klumpal, 04 Juun 2015, 11:24, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

saintgeorge
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas saintgeorge »

"Madalalt kakkus(tõmbles judealt), siis kuskilt tekkis jah "jõud" ja siis oli see kadunud ja jäi vaid õmblusmasina hääl."
Enda RSV-l pole mingit mingit kakkumist ja paigaldatud Gianelli sumpad,õmblusmasina häälest ikka asi kaugel. :)
Ise omanud nii R6 kui R1 aga RSV tundub kuidagi lihtsamini juhitav aga eks iga l...... kiidab ikka oma v....... :)

Lihtsalt olen jõudnud arusaamisele et ratas on ikkagi fun ja emotsioon ja seda ei tasu unustada ratta ostmisel. :bsmile:

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1403
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Tsikkel: 650cc V2
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas tali »

Last but not least, millist kasvu naisterahvast me üldse räägime? RSV on suur ratas, pisemal inimesel annab sinna cliponideni päris küünitada ja siis pole enam mingist sõidulõbust juttugi, pinges kogu aeg.
Lisan veel, et minu ülemises postituses mainitu oli Falco, selle isteasend on tiba teine, kui RSV-l.

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Bla-bla-bla. Kõigil on siin mõni näide tuua, kuidas sõber jäigi ellu alustades kohe kahetonnisega ja nüüd on sellestki vähe. Kõikidel elualadel alustatakse väikemast ja minnakse vähehaaval suurema peale üle. Meil siin motomaailmas on asjad teisiti - fantastilised kaasündinud oskused ja võime 24/7 oma aju üliratsionaalselt gaasirulli keeramisel rakendada hoolimata tagaratta alt väljuvast võimsusest on ennenägematud. [/iroonia lõpp]

Ahfrsk, muidugi on võimalik, et su tüdruksõber on tõelise loomuliku andega, selliseid on. Aga kui see pole päris nii, siis targad alustavad väiksemate jõu ja võimsusega. Need annavad sõitjale võimaluse õppida, eksida ning andestavad enamuse lollustest. Lihtsama/väiksema masinaga saab sõitja selle nii vajaliku eneskindluse mida 100KW loomaga eales ei tule. Ega juhuslikult pole Honda 500cc masinad nii menukad olnud. Väiksem ja sõitjale jõukohane masin võimalab märkimisväärselt kiiremini õppida ja omandada need oh-nii-vajalikud peaaegu refleksiks kujunevad oskused tsiklit juhtida. Suure masinaga ei jõua sõitaj eales sinna, et piire katsuda. Halvimal juhul hakkab ta seda tsiklit liigse võimsuse pärast pelgama. Sõitin terve hooaja Honda CBF500-ga ja seda juba pärast natuke võimsamate tsiklitega sõitu. Lõppkokkuvõttes väga hea valik.
Aga, mine osta mis tahad - reha millele astuda on sinu.

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT
Kasutaja avatar

Burn7
Postitusi: 571
Liitunud: 08 Juun 2005, 23:48

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Burn7 »

Ma arvan küll, et võib alustada 100+ kw rattaga. Alustage millega hing ihkab. Vahet pole kas oled naine või mees. "600ne võib ka ju näpu vahelt ära minna. Äkki peaks 250 võtma?" :D

Kasutaja avatar

Teema algataja
Ahfrsk
Postitusi: 218
Liitunud: 07 Jaan 2013, 10:19
Tsikkel: K8 gixxer
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Ahfrsk »

Fuk sake, ma teadsin, et läheb jälle heietamiseks et tonnine ja tonnine, blablabla osta 25ne võrr ja õpi.
See ei olnud teema mõte :D
Aga kui nüüd siiski natuke kaasa rääkida, siis 600se 88kw R6ga ei sõida ennast surnuks ning see on nüüd kindlasti nii palju ohutum, kui on seda see 2kw võimsam 90kw V2 aprilia, eks ?

Enivei, tüdruk ise on 185cm pikk, et mingi väikse horneti junniga polegi väga midagi peale hakata :) Puht füüsilistel põhjustel.
Samuti on raudpolt kindel, et vaja on bikei :D

Kui tulla nüüd teema juurde tagasi, siis algne küsimus oli, kas pigem karta neid apriliasid või mitte. Samuti puudub kogemus antud motopoega.. ?
Nagu välja tuli, siis Tuono´l vist mingi sapine kogemus sealt.. ?
Samuti hetkel välja koorunud, et pole sel aprilial viga midagi, ei tasu karta, kui kuluosad korras.
Ent Andrea mainis siin laadimist, starterisidurit ja tõmbereleed, pidid nõrgad kohad olema. Kuidas neid kontrollida ?

Jalgratas Scott ->
96´ ZX7R ->
K8 GSXR 750

Tuono

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Tuono »

Sa võid sealt osta aga pead ise väga hoolas ja ettenägelik olema, mulle pole tagantjärgi midagi lubatud anda aga tellisin neilt 2a. tagasi kohvri jaoks raami aga seda kõnet ootan tänaseni (lubati helistada, kui kaup kohal), mingis teemas siin oli ikka mitmel halvad kogemused nendega, ise tean ühte tüüpi, kes ostis neilt ratta ja lubati hiljem ühed plastik jubinad (mis olid hetkel puudu rattalt) anda aga vist ei ole neid tänaseni saanud.
Ostku muidugi Aprilia, sest see on parim ratas, tüüpvigu on igal rattal :bsmile:


klumpal
Postitusi: 4
Liitunud: 28 Jaan 2015, 09:18
Tsikkel: cb900f

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas klumpal »

Ahfrsk kirjutas:

Ent Andrea mainis siin laadimist, starterisidurit ja tõmbereleed, pidid nõrgad kohad olema. Kuidas neid kontrollida ?

ei tea kas se starteri sidur on nüüd nõrk või mitte aga sõbral läks se eelmise hooaja poole peal läbi 50/50 % kas läks tööle või mitte. Aprilia oma osad olid päris kallid aga internetti sügavustes tuuseldades avastatit et teatud kawasakidel üks ühele sama jupp peal (või ligilähedane igal juhul sobis) ja sai mitmekordselt raha kokku selle pealt hoitud :ner:

Kasutaja avatar

Black
Postitusi: 1135
Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 68 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Black »

Ahfrsk kirjutas:

Samuti on raudpolt kindel, et vaja on bikei :D

Miks? Sõiduasendi ja võimsuse poolest või et see kole õline mootor ja torud oleks ilusa värvilise plasti taga peidus?


reimps

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas reimps »

Ahfrsk kirjutas:

Kui tulla nüüd teema juurde tagasi, siis algne küsimus oli, kas pigem karta neid apriliasid või mitte. Samuti puudub kogemus antud motopoega.. ?
Nagu välja tuli, siis Tuono´l vist mingi sapine kogemus sealt.. ?
Samuti hetkel välja koorunud, et pole sel aprilial viga midagi, ei tasu karta, kui kuluosad korras.
Ent Andrea mainis siin laadimist, starterisidurit ja tõmbereleed, pidid nõrgad kohad olema. Kuidas neid kontrollida ?

Minu Tuono RR on Bikepoindist pärit. Siiani pole kurta ja läbisaamine poetegelastega on alati normaalne olnud. Garantiitingimusi pole vaja olnud, aga ma arvan, et vajadusel saaks sellegi korda, kui inimlikult suhelda. Kogu ostuvärk Bikepoindist käis sujuvalt ja mina olen rahul. Eks see ole see suhtlemise värk, mis osadel lonkab ja siis on ving lihtne tulema.
Boonuseks on mu meelest see, et Bikepoindi töökojapoolel on mu "lemmikmehaanik", kes mu arvates jagab Apriliatest täpselt nii hästi, et teisi ma ei tüütagi :)

Aga mu point ennist selles suhtes, et pole alguseks nii võimsat ratast mõtet osta ongi selles, nagu macintosh ütles - alguses rahulikuma rattaga nõksud kätte, sõidurõõm kah. Arenguruumi jääb napiks, RSV pealt pole eriti edasi kuhugi minna lihtsalt. Aga eks ta ise teab, igaüks otsustab ise. Kui ta alguses selle ratta paar korda küljele kukutab, ole valmis seda nuttu siis ka taluma - küljejalg on neil vähe liiga püsti kui japsidel ja valesti parkides võib ratas lihtsalt uppi lendama. Rääkimata sulavast asfaldist, kuhu jalg sisse vajub (korra päästsin oma Mille põlvega, suitsetamisest on mõnikord kasu ka, sattusin ratta lähedal olema, kui vajuma hakkas).
Samas, kui tegu on naisterahvaga, siis need on üldiselt tsiklite kohalt vähemvalivad, st ei kipu kohe vahetama hakkama, kui miski ei meeldi, vaid kannatavad vaikides ära ja sõidavad sellega, mis valitud. Mingi naistejonni teema vist :)
Ma olen ikkagi seisukohal, et algajale on see ratas tiba liiga palju, kuigi paremat baiki väga naljalt ei leia (ilmselgelt kallutatud reklaam) 8)

Starterisidurit ega laadimist sa niisama väga lollikindlalt kontrollida ei saagi, sest suhtes on kasutatud Aprilia veidi õnnemäng. Kui peab pe*se minema, siis ta läheb ja tuleb ära remontida. Pingeregulaatoril on üks pruun pistik sabagondli all, see kipub ära sulama, enamjaolt on mõistlik see kohe ära vahetada või otseühendus tekitada, muidu on regulaator küpse. (Seda saad visuaalselt kontrollida tegelikult.) Starterisiduri pikema eluea tagamiseks tuleb vältida pooltühja akuga käivitamist lihtsalt, rohkem midagi; aga keegi ei tea, palju eelmine omanik sellele valu on andnud :)

EDIT: Vaatasin kah hinda. Täitsa hea hind ju :)
Tagamaid ei tea, aga Apriliat on Eestis ikkagi raske õiglase hinnaga müüa, eks seetõttu ta suhteliselt odav ongi. Või on omanikul pappi vaja ja ratas komisjonimüüki visatud.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas 426f »

kogu see juppide tellimise jama läbi tallinna aprilia esinduse seisneb selles,et neil on töökoda ja kassa ühes ruumis.parandamise kolin ja masinate käima paneku müra väsitab ja siis väheneb keskendumine.

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Tuono

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Tuono »

426f kirjutas:

kogu see juppide tellimise jama läbi tallinna aprilia esinduse seisneb selles,et neil on töökoda ja kassa ühes ruumis.parandamise kolin ja masinate käima paneku müra väsitab ja siis väheneb keskendumine.

Sõita tuleb, mitte juppe tellida, krt osta omale jalgratas ehk sellega ei pea juppe tellima, sul kõik masinad nii rondid, et ainult juppide tellimisega tegeled :D


koma2
Postitusi: 94
Liitunud: 21 Mai 2014, 20:51
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas koma2 »

Ei saanud kah Aprilia Eesti esindusest mingeid vastuseid.
Siit https://www.af1racing.com/store/Scripts/default.asp tulevad jupid 2 nädalaga kohale, transport on kallis aga saab hulgim korraga osta või kellegagi kombineerida.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas 426f »

tuono mu võrril sai mu käes 10000km täis,vabriku raamat käsib siis kolbi ja igasuguseid vidinaid vahetada

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 36 korda
Tänatud: 8 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas Andrea »

No Reimps rääkis ratta koha pealt kõik vajaliku ära. Jupid on sama kallid kui teistel, ebay'st tulevad kiiresti, esindusest tavapärase tarneajaga. Netis on infot megalt. Laadimist saad ilmselt kellade pealt vaadata, sellel peaks voltmeeter olemas olema. Starterisidurit kontrollida väga ei anna, see lõppeb lihtsalt päevapealt, kui ta lõppema peab. Käivitamisel ei tohiks lihtsalt mingeid imelikke hääli kuulda olla. Aprilial peab alati parim saadaolev aku peal olema. Pistikud, mida tuleks kontrollida, on 15min kaugusel gondlite taga, nendega tegelemine on lihtne. Netis on step-by-step õpetused koos fotomaterjaliga olemas. See ei pruugi probleem olla, minu Tuonol olid need täiesti viisakad, käisin ainult kontaktispreiga naljapärast üle.

Bikepointist või nende kaudu olen tänaseks ostunud peaaegu kõik (v.a Yamu) oma rattad. See, et mõnel ei ole asjad läinud nii nagu nad soovivad, ei pruugi olla poepoolne teema, vaid mingid kommunikatsiooniprobleemid vms. Mul on küll ainult kiidusõnu selle koha pealt. Käi läbi, veendu ise. Ja tõepoolest, ka minu andmetel töötab riigi üks parimaid Aprilia mehhaanikuid just selles ettevõttes. Nüüdseks on ta ka Duc'i ala spets :D

PS! Mul tutvusringkonnas lisaks ka 2 matsi, kes sõidavad ka konkreetse põlvkonna Milledega ning oskavad know-how'd jagada. Alati võib kontakteeruda minuga, saan õigete inimestega kokku viia.

A. :bsmile:

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3187
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 192 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Ja lõpuks heitke pilk Auto24ring mootorrataste kiireima aja teinud mootorratta mootori tüübile et asjas kindel olla :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

saintgeorge
Postitusi: 120
Liitunud: 05 Nov 2006, 21:16
Tsikkel: Aprilia RSV R-Factory
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 3 korda

Re: Aprilia RSV 1000 Mille

Lugemata postitus Postitas saintgeorge »

Tegelt oleks huvitav ikkagi lõpuks kuulda mida neiu otsustas ja mis argumendid said määravaks. :bsmile:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”