Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 900
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Tervitus!
Plaan nüüd soetada üks matkaratas taas peale pisikest pausi. Enda jaoks sõelale jäänud Pan Europan ja K1200RS. Honda on oma teada-tuntud headuses, aga bemmi kohta endal puudub igasugune kogemus, kui 10km linnavahel F650´ga välja arvata.
Kel kogemusi ja soovitusi, oleks kena kui jagaks neid, et mis kummagi puhul head-vead. Tänud ette.
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Olen mõlemaga nii palju kokkupuutunud,kui peal istunud.Minu arust suht erinevad rattad,Honda on kindlasti raskem ja suurem.Isteasend meeldis Hondal rohkem ja see ratas meeldib mulle väga.BMW nagu rohkem sportlik ja Honda valikust oleks Bemmi vist lihtsam võrrrelda VFR800 või Bläkuga.Kui uuematest rääkida siis VFR1200-ga
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
RSiga otsene võrdlus võib veidi raske olla jah, pigem ikka K1200GT. Siis selline, mitte uuem http://motoprofi.com/bikephoto/4254/bmw ... 2003_2.jpg
Sa ei täpsusta, kas Honda puhul on mõttes 1100 või 1300. Kui 1100, siis ka selles mõttes veidi võrdluses vimka sees, et ST tootmine lõpetati 2002, peale 12 aastat üsna väikeste muudatustega toodangut, aga bemmi GT alustas 2003.
Ma ise ei peaks pikalt mõtlema.. 1200GT pole sõitnud, aga ikka pole vaja mõelda, vaid jääksin ST1100 truuks. Isegi oma 220000km sõitnud STd ei vahetaks uuema GT vastu. Honda ST puhul on tegu sellise rattaga, et kestvuse ja problemivabaduse osas naljalt miski mööda ei lähe. Minu isend on minu käes olnud mainitud läbisõidust 170000 ja seda täiesti probleemivabalt ja ilma mingi sekkumiseta. Rutiinseid hooldusi ma ei meõlnud muidugi. Hetkel on mootori näitajad sellised, et ei näe probleemi sinna teised 200k peale sõita, millise läbisõiduga 1100si on maailmas palju. Nõrku kohti ei ole ja ainukesd küsimused tekivad foorumites UK meestel, kes on oma teesoolas ussitanud ABSi andurite ja summutitega jm roostega hädas. UKst tulnud mis iganes marki tsiklid on muidugi omaette teema ses osas. Ei hakkagi pikemalt.. eks ma ole selle ratta ikka päris läbi käinud hoolduste käigus, niiet kui midagi täpsemalt huvitab, täpsusta, muidu läheb pikaks:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Hei
Minul on UK-st toodud ST1100. Umbes 10a uuem kui Kalle oma, aga mitte nii briljant kindlasti. Tehnika on korras ja töötab kõik mis küljes on. Kõige suurem probleem oligi rooste. Tagakiige ja sumpad olid läbi. Kiigele keevitati lapid peale ja uus värv peale, loodan, et kestab nüüd pikemat aega. Muid probleeme pole, nagu Kalle juba kirjutas. Vahetasin täna mootoriõli. Eelmine hooaeg oli suht lühike ja ilmselt paljuski selletõttu tundus välja lastud õli suht sama värvi nagu sisse valadeski.
Bemmiga ma sõitnud ei ole. Olen motopoes lihtsalt seljas istunud ja küljelt küljele kallutanud. Mulle meeldib Honda seljas olemine rohkem. Honda ST on raske 320kg), aga muutub kogemustega kergemaks. See vist on Honda eripära. Olen teinud sutsaka Varadero ja Crosstoureriga (mõlemad ca 280kg), tunduvad sõites kergemad kui nad tegelikult on. Eks see tekitab jama kuskil pehmema pinna peal.
Honda ST1300 on ca 10kg raskem kui ST1100 ja muus osas umbes sama suurusjärk moodsam, edevam jne. Halvem kindlasti mitte. Ropult kallid on Pannarid ka kahjuks kui osta tahad. Mis ei tähenda, et neid lihtne müüa oleks, igale tsiklile on üks ostja ja katsu sa see õige vend kätte saada siis kui vaja
-
Teema algataja - Postitusi: 900
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Honda on vist ravimatu haigus Proovitud on mitmeid, aga väga kena mulje jättis vana VF1000. Vahepeal siin Suzusi ja asju olnud, aga nüüd jäi üle pika aja bemm silma. Peaks vist Raidolt uurima
Nu ma lappasin kuulutusi esialgu vaid, ning kiikasin ka paari teist bemmi Teema tekitasin eelvimase bemmi lingi peale. Nägi kuidagi ahvatlev välja.
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
http://www.mototehnika.ee/used/1908404
http://www.mototehnika.ee/used/1958742
http://www.mototehnika.ee/used/1781370
vs.
http://www.mototehnika.ee/used/1089277
http://www.mototehnika.ee/used/1992453
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
http://www.mototehnika.ee/kasutatud/aut ... _missing=1
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Huvitavalt palju on ST1100 müüki tekkinud. Nende linkide osas tahaks ühele asjale tähelepanu juhtida. Kolmanda kuulutse kirjelduses on kirjas, et rihm, rullikud korras. Sellise jutu peale peaks tekkima kohe küsimus, et mis mõttes korras. Kas vahetatud, või nö visuaalselt korras? Honda annab ise rihma välbaks 150k km. Mna olen nüüd kaks korda 100 pealt vahetanud ja mõlemal korral nägi rihm välja nagu uus. Huvitav on see, et Honda enda tehase manual, mida esinduses kasutatakse ei ütle ühtegi sõna rullikute vahetuse kohta. Mõlemal korral olen need ka ära vahetanud, kuigi taaskord visuaalselt poleks nagu põhjust. Ühesõnaga, kui selle kuulutuse ratta juures pole kindlalt teada, et rihm on vahetatud, siis märkus rihm, rullikud korras on jutuks hea küll, aga rohkem sel kaalu ei ole, kui mitte öelda BS.
Rihm sellel mootoril on jällegi üks väga hea omadus. Pole sarnaseid muresi, nagu ketiga ja lihtsalt ootad välba täis, või veidi varem ja vahetad ära. Töö ise on suht lihtne ja puhas. Arvestama pead seda, et rullikud ja rihm on kokku suurusjärgus 200 euri, kui nüüd väga valesti ei mäleta. Oleneb kas kasutad OEM rihma, või Gates rihma, mis pole halvem, aga maksab vähem. Tööraha juba oleneb kas teed ise või lased teha. Teenusena vahetuse hind mulle teadmata. See jutt siis arvese võtmiseks selle mootori puhul.
Mis puutub alumisi linke, siis otsene võrdlus jällegi päris hea pole, aga ega päris teine planeet ka pole. Siinkohal ma pikemalt ei räägi, kuigi ka bemmidega on üksjagu kogemusi tekkinud. Tuhni netti ja uuri, mina oma arvamust ses osas ei tahaks rohkem peale suruda:)
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 900
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Tänud
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7185
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1853 korda
- Tänatud: 511 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Ma vaataks ka Yamaha FJR1300.
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamaha_FJR1300
See rohkem Hondaga sarnane ,kui bemm.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6608
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 399 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Hoi!
Vana Pann hakkab suurematel kiirustel vibrama kuni välja- kasuta otsingut.
BMW Kolme tähe eest maksad rohkem, kui asi väärt on(minu arust)+ "huvitavad" insenertehnilised lahendused
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Igasugu infi on netist huvitav lugeda. Mõni asi jääb valesti meelde ka. Nähtuse nimi on Pan Weave, aga trikk on selles, et selle nähtuse puhul käib jutt ST1300st, mitte vanemast mudelist. Isiklikult arvan, et selle loo puhul hakati suurt kella lööma enne, kui kõik asjaolud selged olid. Otsinguga tuleb tõesti infi, aga kuidas sellesse suhtuda, saab igaüks ise otsustada. Vahet polegi, oluline on see, et ST1100 see jutt ei puuduta vähemalgi määral.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
FJR on selgelt sportlikum matkakas, kui eelmainit tegelased. Käimine selgelt teravam ja seda ka väga kõrgetel rpm-del. Rahulikel matkakatel on selle koha peal juba ammu toss väljast, kust see alles täie lustiga edasi kerib
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
eestis ei ole teed kus selliste tsiklitega sõita,isegi 245kg täis kaaluga 1200 bike oli eesti jaoks täiesti kasutu.nii mulle kõvad motomehed on seletanud
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
tali kirjutas:FJR on selgelt sportlikum matkakas, kui eelmainit tegelased. Käimine selgelt teravam ja seda ka väga kõrgetel rpm-del. Rahulikel matkakatel on selle koha peal juba ammu toss väljast, kust see alles täie lustiga edasi kerib
Oled sa mõlemat muidu proovinud? Red line on neil üsna samas kohas 8-8,5 peal, seega pole sel FJR sealt kuhugi edasi kerida. ST1100l on u 7500pööret, kui spiodo näitab 240km/h ja täie lustiga pole FJRil sealt palju enam minna. Mõlemal max kw tuleb ka sama pöörde pealt. Lihtsalt kuna FJRil on kilovatte üsna palju rohkem, tuleb see redline kiiremini kätte. Reaalis maanteel pole aga olulist vahet, eriti kui räägime sellest olukorrast mille jaoks need rattad tehtud on. Vahe on märgatav möödasõidule minnes jm, kus algus on teravam, samas kui ST on ühtlasem kogu pöörete ulatuses. Mootori vibra on ka STl vähem. Kuna FJR on siiski samas kalukategoorias, siis selle kasutusala üsnagi sama.
Pärast pikemat proovisõtu ja vaheldumisi sõitu oli mul tunne, et FJR on küll suurepärane ratas, aga ma ei näe esialgu põhjust päris korralikult juurde maksta, et üle minna.
Teema algatajal aga tasub kindlasti kaaluda ka seda varianti. Aga sel juhul tasuks juba ST1300 kõrvale panna. Kui aga budjett on selles klassis, nagu eelnevad neli ST kuulutust, siis selle raha eest on see ratas suht löömatu variant kui võrrelda samu asju.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
426f kirjutas:eestis ei ole teed kus selliste tsiklitega sõita,isegi 245kg täis kaaluga 1200 bike oli eesti jaoks täiesti kasutu.nii mulle kõvad motomehed on seletanud
Millega need kõvemad motomehed muidu ise sõitsid?:))
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
vähe uuema aasta arvuga 600 honda horneti taoliste asjadega
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 382
- Liitunud: 15 Okt 2006, 18:27
- Tsikkel: Valgete kätega tehtud
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
426f kirjutas:vähe uuema aasta arvuga 600 honda horneti taoliste asjadega
Ehk siis mittemillegagi nagu sa isegi.
Triumph Speed Triple, KTM LC4 SX, Husqvarna WR125,
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Mis sel Hornetil siis nüüd viga? Ja üldse las aga kõik sõidavad, mis meeldib. Lihtsalt see Eestis pole teid jne jutt on ikka paras huumor, kuigi jällegi võib igaüks arvata, mis soovib. Lihtsalt a. kui nii, siis tuleks vähemalt pool meie tsikliparki kõrvale heita ja b. kus see kirjas on, et Eestist välja ei või sõita? Miks ma üldse arutan sel teemal...
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Postitusi: 900
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Sa kuriwaim, kui palju rattapakkumisi privasse see teema kaasa tõi
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Äkki kargas pähe.. Priit, sul tasuks üht varianti veel kaaluda. BMW K1100 LT. Eestist vaevalt leiad, aga see oleks üks väga tõsine variant sinu võrdluses.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Kui juba mudeliterivi laiendamiseks läks - siis 1100,1150 RT-d oleks igati värikad võrdlused. Ise oman hetkel 1200gt-d (püstise mootoriga). Eelnev gt - vs rs on ennekõike püstisem sõiduasend ja mõned meeldivad touring lisad (elektriline esiklaas, sadula soojendus kiirusehoidja). Sattusin olema tunnistajaks - kus 1000 lamamootor (telliskivi) sai suurima tõendatud läbisõidu auhinna(mootori remondita) see oli miski 600+tkm. Sama mootor nii Kalle pakutud lt, rs, gt, ja ka viimasel lt-l. Kui panna võrdlusesse minu pakutud RT vs GT - siis RT peamine võlu on tema sugulus Gs-ga, mis annab erakordselt kerge ja mugava manööverdamisvõime. GT - LT on jällegi võimsamad. (Ps olen kõigi isenditega ka sõitnud)
-
- Postitusi: 1038
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Mis sellised suured aparaadid ka kütet joovad? Huvi pärast, et kui odav on reisida sellise pilliga.
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Sõltub kus ja kuidas sõita - a'la uksinda väiksematel teedel vs kahekesi täislastis kohvritega kiirteedel on kütusekulu olnud vahemikus 4 - 8 l / 100 km
-
- Postitusi: 631
- Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
- Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Vadi kirjutas:Sõltub kus ja kuidas sõita - a'la uksinda väiksematel teedel vs kahekesi täislastis kohvritega kiirteedel on kütusekulu olnud vahemikus 4 - 8 l / 100 km
krt no ma ei tea.... Ei ole küll europann, minul see täis last või üksinda sõit kütusekulu oluliselt küll ei mõjuta! Ja mida võimsam ratas seda väiksem see erinevus!
Mängu tuleb ikka keskmine kiirus millega kulgetakse. Nii autod kui tsiklid kõige ökomad ole seal 100-120km/h vahel ja mida edasi seda janusemaks muutuvad.
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi
5Okuus856üheksa
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
sinilind123 kirjutas:Mis sellised suured aparaadid ka kütet joovad? Huvi pärast, et kui odav on reisida sellise pilliga.
K1100LT; kahekesi, kohvritega 4,8 - 5,2 l / 100 km.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Vastus kütusekulu küsimusele minu ST1100 näitel. Mainitud 100-120 kiirustel pidevalt matkatingimustes kulgemisel on kulu 4,8-5,3. Pidev linn ja lühikesed otsad 5,6 kanti. 6 sajale pole mina oma STd võtma saanud seni. Ühe katse tulemus oli 130km/h+ kulgemist järjest 200km ja andis kuluks 5,5. Kuna paak on 28 liitrit, siis saan matkal arvestada 500km kanti kulgemisega ühe paagiga, kui päris kuivale ei sõida.
Sellest poloe iga kord aga kasu, kui sõita koos ratastega, milledel veidi väiksem paak. Tangitaske ikka koos ja kahte nende paaki tavaliselt nagu ära ei sõida. Aga üksi sõites siis 300miili (mul usa ST) kanti tankimine. Pole paha 90 date alguses sündinud 300+kg karpadega ratta kohta.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
kalle kirjutas:tali kirjutas:FJR on selgelt sportlikum matkakas, kui eelmainit tegelased. Käimine selgelt teravam ja seda ka väga kõrgetel rpm-del. Rahulikel matkakatel on selle koha peal juba ammu toss väljast, kust see alles täie lustiga edasi kerib
Oled sa mõlemat muidu proovinud? Red line on neil üsna samas kohas 8-8,5 peal, seega pole sel FJR sealt kuhugi edasi kerida. ST1100l on u 7500pööret, kui spiodo näitab 240km/h ja täie lustiga pole FJRil sealt palju enam minna. Mõlemal max kw tuleb ka sama pöörde pealt. Lihtsalt kuna FJRil on kilovatte üsna palju rohkem, tuleb see redline kiiremini kätte. Reaalis maanteel pole aga olulist vahet, eriti kui räägime sellest olukorrast mille jaoks need rattad tehtud on. Vahe on märgatav möödasõidule minnes jm, kus algus on teravam, samas kui ST on ühtlasem kogu pöörete ulatuses. Mootori vibra on ka STl vähem. Kuna FJR on siiski samas kalukategoorias, siis selle kasutusala üsnagi sama.
Pärast pikemat proovisõtu ja vaheldumisi sõitu oli mul tunne, et FJR on küll suurepärane ratas, aga ma ei näe esialgu põhjust päris korralikult juurde maksta, et üle minna.
Teema algatajal aga tasub kindlasti kaaluda ka seda varianti. Aga sel juhul tasuks juba ST1300 kõrvale panna. Kui aga budjett on selles klassis, nagu eelnevad neli ST kuulutust, siis selle raha eest on see ratas suht löömatu variant kui võrrelda samu asju.Kk
Olen aus, ei ole . Küll aga palju Yamust rääkinud ühe sellise omanikuga, kes on ilma mööda üksjagu matkanud. Ise olen sõita pisut saanud ühe Bemmi 1100 boxer matkabaigilaadsega (mudelit ei mäleta, aga nupust sai tuuleklaasi liigutada ja sinine oli , aga kui pisut tõsisemaks minna, siis äkki oli R1100 RT ). See käis küll mõnusalt tummiselt läbi pöörete ja oli vist küll mugavaim tsikkel, mille selga elus olen saanud. Omanik oli Soome vanahärra, kes vist oli ka umbes pool maakera läbi muristanud.
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
[quote="Henn"]Hei
Minul on UK-st toodud ST1100. Umbes 10a uuem kui Kalle oma, aga mitte nii briljant kindlasti. Tehnika on korras ja töötab kõik mis küljes on. Kõige suurem probleem oligi rooste. Tagakiige ja sumpad olid läbi. Kiigele keevitati lapid peale ja uus värv peale, loodan, et kestab nüüd pikemat aega. Muid probleeme pole, nagu Kalle juba kirjutas. Vahetasin täna mootoriõli. Eelmine hooaeg oli suht lühike ja ilmselt paljuski selletõttu tundus välja lastud õli suht sama värvi nagu sisse valadeski.
Bemmiga ma sõitnud ei ole. Olen motopoes lihtsalt seljas istunud ja küljelt küljele kallutanud. Mulle meeldib Honda seljas olemine rohkem. Honda ST on raske 320kg), aga muutub kogemustega kergemaks. See vist on Honda eripära. Olen teinud sutsaka Varadero ja Crosstoureriga (mõlemad ca 280kg), tunduvad sõites kergemad kui nad tegelikult on. Eks see tekitab jama kuskil pehmema pinna peal.
Honda ST1300 on ca 10kg raskem kui ST1100 ja muus osas umbes sama suurusjärk moodsam, edevam jne. Halvem kindlasti mitte. Ropult kallid on Pannarid ka kahjuks kui osta tahad. Mis ei tähenda, et neid lihtne müüa oleks, igale tsiklile on üks ostja ja katsu sa see õige vend kätte saada siis kui vaja [/quote]
ENDAL VARADERO 2004 ALATES 2010 A.KINDLASTI ON TÄIESTI TEINE MASIN.ENNE SÖITSIN 650 DEUVILLEGA,MILLEGA KRUUSATEEEDELE ASJA EI OLNUD,KÜLL AGA HEA ASFALDIMASIN.
VARADERO ON 260 KG RINGIS ,PAKID JA KAASSÖITJA JUURDE,AGA JÖUST PUUDUS EI TULE.STABIILNE MASIN.KRUUSAL VÖID VALU ANDA KUI ISU ON,AUGUD JNE .EI LOE.
CROSSTOURER-MINEK ON MULJETAVALDAV ,AGA AINULT PROOVISÖIDUL EI OSKA ÖELDA ,MIS TA PIKALT KRUUSAL TEEB.
METSASMAASTIKUL IKKA KTM 250 EXC-F,SEE ON 100 KG. JA LÄHEB IGALT POOLT KUI ENDA JÖUD OTSA EI LÖPPE.
-
- Mode
- Postitusi: 758
- Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
- Asukoht: 5013912
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 5 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
Meil sai just läbi üks soomlastele suunatud kahepäevane enduuroüritus. Ma olin oma Crosstoureriga ja allroad rehvidega ja võin kinnitada, et kergete enduuroratastega oli aeglasemaid mehi, seda just kruusal. Enamus teid oli erineva jämedusega kruus. Crosstourer tantsib sõites palju vähem kui kerged enduurokad, eks tänu oma kaalule. Suuremates kurvides jõudsid kergemad rattad järgi, aga laugetes kurvides ja sirgetel läks Crosstourer rahulikult ja mugavalt eest ära. Metsamaastikul loomulikult enam raske rattaga sellist tempot ei tee.
-
- Postitusi: 970
- Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
- Tsikkel: Husqvarna 701, TE300i, FC 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 38 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
tere
leitsin kunagi ühe jutukese. võrdluses pole küll K vaid R ja vanemad kuid minuarvates on seal paar head pointi.
http://www.bmwrt.com/faq/rt_or_st.htm#Specs
samas kasutaksin juhust ja küsiksin: millistes oludes sellise kaaluga rattaid kasutate? või õigemini kas asfaltilt maha keeramine telkimispaiga otsimiseks on mõistlik või on need siiski pigem nö hotellist hotelli rattad? ei pea siinkohal silmas pikalt mööda kruusa või pinnasteid sõitmist, pigem kas metsateel üksi ringi keerab ilma et peaks riideid vähemaks hakkama võtma. enda kogemus ütleb et rattaga harjudes muutub ta nö kergemaks kuid kuskil tuleb ilmselt piir ette.
Re: Honda Pan Europan vs. BMW K1200RS
KIBU kirjutas:tere
leitsin kunagi ühe jutukese. võrdluses pole küll K vaid R ja vanemad kuid minuarvates on seal paar head pointi.http://www.bmwrt.com/faq/rt_or_st.htm#Specs
samas kasutaksin juhust ja küsiksin: millistes oludes sellise kaaluga rattaid kasutate? või õigemini kas asfaltilt maha keeramine telkimispaiga otsimiseks on mõistlik või on need siiski pigem nö hotellist hotelli rattad? ei pea siinkohal silmas pikalt mööda kruusa või pinnasteid sõitmist, pigem kas metsateel üksi ringi keerab ilma et peaks riideid vähemaks hakkama võtma. enda kogemus ütleb et rattaga harjudes muutub ta nö kergemaks kuid kuskil tuleb ilmselt piir ette.
Selle sõiduga peaks juba telkimispaika jõudma küll (üks "telliskivi" GT):
Samas - kruusateed kus kannab (kõva põhi on) ei näe küll mingeid takistusi peale kliirensi. (abiks selliste oludega leppimisel/sõbrunemisel olid nii Motosurvivali kui muud sõidukoolitused)
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.